Subaru Forester (SH), gamintas nuo 2008 iki 2013 metų, yra trečiosios kartos kompaktiškas visureigis, pasižymintis praktiškumu, pravažumu ir patikimumu. Šis modelis išlaikė Subaru būdingą simetrišką visų varančiųjų ratų sistemą (AWD), kuri užtikrina puikų stabilumą ir sukibimą. Forester (SH) buvo ypač populiarus tarp vairuotojų, kurie vertina automobilio gebėjimą įveikti įvairias kelio sąlygas, taip pat ir bekelės ruožus.
Privalumai ir trūkumai: Subaru Forester
Privalumai:
- Standartinė visų varančiųjų ratų sistema (AWD), suteikianti puikų sukibimą bet kokiomis sąlygomis
- Aukšta prošvaisa ir geras pravažumas, tinkamas tiek miestui, tiek lengvai bekelės kelionei
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas, ypač vertinamas dėl „Boxer“ variklio konstrukcijos
- Erdvus salonas ir didelė bagažinės talpa, tinkama šeimoms ar kelionėms
- Komfortiška pakaba, suteikianti sklandų ir patogų važiavimą
Trūkumai:
- Gana didelės kuro sąnaudos, ypač mieste, su didesnės talpos benzininiais varikliais
- CVT transmisija kai kuriuose modeliuose gali būti triukšminga ir ne visiems patogi dėl atsako
- Vidaus apdailos kokybė gali atrodyti paprasta, ypač palyginus su kai kuriais konkurentais
- Kai kuriems modeliams būdingas padidėjęs alyvos sunaudojimas, ypač po didesnės ridos
Dažniausios Subaru Forester problemos
Subaru Forester (SH) laikomas patikimu, tačiau gali pasitaikyti tam tikrų dažnesnių problemų:
- Alyvos sunaudojimas: Kai kuriuose modeliuose, ypač su didesnės talpos varikliais, pastebimas padidėjęs alyvos sunaudojimas.
- Pakabos nusidėvėjimas: Miesto keliuose intensyviai naudojant automobilį, gali greičiau nusidėvėti pakabos komponentai.
- Kondicionieriaus problemos: Kai kurie vairuotojai praneša apie klimato kontrolės ir oro kondicionavimo sistemos gedimus.
- CVT transmisijos nusidėvėjimas: Kai kuriuose modeliuose CVT transmisija gali nusidėvėti greičiau, ypač esant didesnei ridai.
Techniniai duomenys ir specifikacijos: Subaru Forester
Subaru Forester (SH) buvo siūlomas su keliais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, atitinkančiais įvairius vairuotojų poreikius.
- Benzininiai varikliai:
- 2.0 l keturių cilindrų (150 AG) – pagrindinis variklis, gerai subalansuotas kuro sąnaudų ir galios atžvilgiu.
- 2.5 l keturių cilindrų (170 AG) – suteikia daugiau galios ilgesnėms kelionėms.
- 2.5 l Turbo keturių cilindrų (230 AG) – galingiausias variantas, tinkamas dinamiškam vairavimui ir greitkeliams.
- Dyzelinis variklis:
- 2.0 l „Boxer Diesel“ (147 AG) – ekonomiškas ir tinkamas ilgoms kelionėms.
- Transmisija: 5 pavarų mechaninė, 4 pavarų automatinė arba CVT transmisija, priklausomai nuo variklio ir modelio.
- Kėbulo versija: 5 durų kompaktiškas visureigis su erdviu salonu ir aukšta prošvaisa.
Subaru Forester kuro sąnaudos
Benzininiai varikliai:
- 2.0 l: Apie 8,3 l/100 km mišriu režimu
- 2.5 l: Apie 9,5 l/100 km mišriu režimu
- 2.5 l Turbo: Apie 10,5 l/100 km mišriu režimu
Dyzelinis variklis:
- 2.0 l Boxer Diesel: Apie 6,3 l/100 km mišriu režimu
Subaru Forester palyginimas su pagrindiniais konkurentais
Subaru Forester (SH) konkuruoja su kitais kompaktiškais visureigiais:
- Toyota RAV4: RAV4 siūlo mažesnes kuro sąnaudas, tačiau neturi tokios patikimos AWD sistemos kaip Forester.
- Honda CR-V: CR-V turi erdvesnį interjerą ir daugiau komforto funkcijų, tačiau Forester pasižymi geresniu pravažumu.
- Mazda CX-5: CX-5 siūlo sportiškesnį vairavimą ir modernesnę išvaizdą, tačiau Forester turi daugiau vietos kroviniams ir yra patikimesnis bekelėje.
Apibendrinimas: ar verta pirkti Subaru Forester?
Subaru Forester (2008–2013) yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško patikimo, pravažaus ir praktiško kompaktiško visureigio. Jo stiprybės, kaip erdvus salonas, aukšta pravažumo sistema ir Subaru patikimumas, daro jį tinkamu šeimoms bei vairuotojams, vertinantiems keliones gamtoje. Nors kuro sąnaudos gali būti didesnės, o CVT transmisija kai kuriems gali būti nepatogi, Forester siūlo puikią vertę už savo kainą.