autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
C0035
Diagnostikos kodai

C0035 Klaidos Kodas: Priekinis Kairės Pusės ABS Ratų Greičio Jutiklis – Grandinės Problema

Blogai Vedasi Šaltas Variklis
Patarimai

Blogai Vedasi Šaltas Variklis: Ką Daryti?

gariūnų automobiliu turgUS
Patarimai

Lengvojo automobilio priekabos techniniai reikalavimai

Generatorių remontas panevėžyje
Auto paslaugos

Generatorių remontas Panevėžyje: Geriausi servisai

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Opel Astra 1.7 74 kW atsiliepimai: dažniausios problemos, kuro sąnaudos ir patirtis
Apžvalgos

Opel Astra 1.7 74 kW atsiliepimai: dažniausios problemos, kuro sąnaudos ir patirtis

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 20 lapkričio 15:00
Parengė Darius Šimkevičius 16 Min SKAITYMO
Opel Astra 1.7 74 kW atsiliepimai: dažniausios problemos, kuro sąnaudos ir patirtis
Opel Astra 1.7 74 kW atsiliepimai: dažniausios problemos, kuro sąnaudos ir patirtis
DALINTIS

Opel Astra su 1.7 CDTI 74 kW (apie 100 AG) varikliu yra vienas iš labiausiai paplitusių modelių Lietuvoje. Šį automobilį dažniausiai renkasi tie, kurie ieško nebrangaus, ekonomiško ir paprastesnio priežiūrai varianto. Nors jis nėra dinamiškiausias savo klasėje, užtat pasižymi patikimumu ir nedidelėmis kuro sąnaudomis. Tinka tiems, kurie daug važiuoja užmiestyje, tačiau mieste kartais gali pritrūkti galios.

Puslapyje skaitykite:
Techniniai duomenysDizainas ir patogumasIšorės dizainasSalono erdvėKomfortas kelionėseErgonomika ir įrangaVariklis ir važiavimo savybėsTrauka ir charakterisMiesto sąlygosUžmiestis ir magistralėStabilumas ir valdymasPliusai ir minusaiPliusaiMinusaiDažniausios problemos (ligos)Kuro sąnaudos realybėjeEksploatacija ir priežiūraAlyvos ir filtrų keitimasPakabos priežiūraDyzelio sistemos jautrumasTipinės remonto kainosKainos ir rinkos tendencijosKainų diapazonas pagal metusVertės išlaikymasĮ ką atkreipti dėmesį perkantŽmonių atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Techniniai duomenys

1.7 CDTI 74 kW variklis buvo montuojamas įvairiose Astra versijose ir laikomas vienu iš ekonomiškiausių pasirinkimų. Pagrindiniai techniniai parametrai pateikti žemiau esančioje lentelėje.

Parametras Reikšmė
Variklis 1.7 CDTI, dyzelinis, 74 kW
Galia 100 AG (74 kW)
Sukimo momentas 240 Nm prie ~2000 aps./min.
Pagreitis 0–100 km/h apie 12,5–13,0 s
Vidutinės kuro sąnaudos ~5,0–5,5 l/100 km
Bagažinės tūris 370 l (hečbekas)

Dizainas ir patogumas

Dizainas ir patogumas

Opel Astra su 1.7 CDTI 74 kW varikliu buvo populiarus pasirinkimas dar ir dėl to, kad siūlė patrauklų kainos bei kokybės santykį. Nors automobilio išvaizda nėra itin išskirtinė, jis atrodo solidžiai, o viduje pasižymi pakankamai patogiu salonu kasdieniam naudojimui.

Išorės dizainas

Astra išlaiko santūrią, klasikinei Opel linijai būdingą išvaizdą. Hečbeko kėbulas kompaktiškas, tačiau proporcijos gerai subalansuotos, todėl automobilis atrodo tvarkingai. Sedano ir universalo versijos labiau mėgstamos tų, kuriems reikia daugiau vietos šeimai ar bagažui.

Salono erdvė

Viduje vietos užtenka keturiems suaugusiems keleiviams. Priekyje vairuotojas ir keleivis turi patogias sėdynes su gera atrama nugarai. Galinėje eilėje erdvės kojoms mažiau, ypač aukštesniems keleiviams, bet trumpoms kelionėms to pakanka. Bagažinė hečbeko versijoje talpina apie 370 l, universale – gerokai daugiau.

Komfortas kelionėse

Važiuoklė sureguliuota pakankamai komfortiškai, todėl automobilis gerai sugeria kasdienius kelio nelygumus. Tačiau važiuojant didesniu greičiu greitkelyje gali pasijusti didesnis vėjo triukšmas. Garso izoliacija vidutinė – tai nėra silpniausia, bet ir ne stipriausia Astra pusė.

Ergonomika ir įranga

Priekinėje panelėje viskas išdėstyta logiškai, nors mygtukų skaičius gali pasirodyti gana didelis. Multimedijos įranga paprasta – palaiko radiją, CD grotuvą, o vėlesniuose modeliuose atsirado ir USB jungtys bei Bluetooth. Vairuotojai vertina paprastą ir aiškų valdymą, kuris neapkrauna kasdienėje eksploatacijoje.

Variklis ir važiavimo savybės

Variklis ir važiavimo savybės

1.7 CDTI 74 kW variklis buvo vienas iš ekonomiškiausių Opel Astra pasirinkimų. Jis labiau orientuotas į taupymą, o ne į sportiškumą, todėl daugeliui vairuotojų tiko kaip patikimas kasdienis automobilis, ypač važinėjant užmiestyje.

Trauka ir charakteris

Šis variklis išvysto apie 100 AG ir 240 Nm sukimo momentą. Tai pakankamas rezultatas kasdieniam važiavimui, tačiau dinamika kukli – pagreitis iki 100 km/h trunka apie 12,5–13 sekundžių. Vairuotojai dažnai mini, kad lenkti reikia planuoti, nes traukos atsiranda tik pasiekus didesnes apsukas.

Miesto sąlygos

Mieste automobilis nėra labai manevringas dėl kiek silpnesnės dinamikos. Sąnaudos mieste siekia apie 6,5–7 l/100 km. Esant šaltam varikliui juntamas dyzelio „kietumas“, o pavarų perjungimai ne visada itin sklandūs, ypač senesniuose egzemplioriuose.

Užmiestis ir magistralė

Būtent užmiestyje šis variklis atskleidžia savo privalumus – važiuojant pastoviu greičiu sąnaudos gali nukristi iki 4,5–5 litrų. Ant magistralės važiuojant 120–130 km/h sąnaudos išlieka gana protingos, tačiau trauka ribota – aplenkti kitus automobilius gali būti sunkiau, jei automobilis pilnai pakrautas.

Stabilumas ir valdymas

Opel Astra su šiuo varikliu valdomas stabiliai, posūkiuose automobilis laikosi pakankamai užtikrintai. Nors tai nėra sportiškas modelis, važiuojant ramiai automobilis suteikia saugumo jausmą. Pakaba labiau orientuota į komfortą, todėl kelionės ilgesniais atstumais nepavargina.

Pliusai ir minusai

Kaip ir kiekvienas automobilis, Astra su 1.7 CDTI 74 kW turi tiek stipriųjų, tiek silpnųjų pusių. Vairuotojai šį modelį vertina už patikimumą ir ekonomiškumą, bet dažnai mini ir kelias tipines bėdas.

Pliusai

  • Ekonomiškas užmiestyje – sąnaudos gali siekti tik 4,5–5 l/100 km
  • Patikimas variklis, galintis įveikti dideles ridas, jei tinkamai prižiūrimas
  • Paprasta konstrukcija – priežiūra nebrangi
  • Atsarginės dalys plačiai prieinamos ir pigesnės nei daugumos konkurentų
  • Tinkamas kaip darbo automobilis arba tiems, kurie daug važinėja

Minusai

  • Silpna dinamika – apie 13 s iki 100 km/h
  • Mieste sąnaudos gali pakilti iki 7 l/100 km
  • Dažnos problemos su EGR vožtuvu
  • DPF filtras jautrus trumpoms kelionėms
  • Galinėje eilėje ribota erdvė aukštesniems keleiviams

Dažniausios problemos (ligos)

Dažniausios problemos (ligos)

1.7 CDTI 74 kW variklis laikomas gana patikimu, tačiau vairuotojai pastebi kelias pasikartojančias problemas, kurios ilgainiui tampa šio modelio silpnosiomis vietomis.

1. EGR vožtuvas: EGR vožtuvas yra viena dažniausių bėdų. Jis linkęs užsikimšti nuo suodžių, ypač važinėjant tik mieste. Simptomai: sumažėjusi trauka, didesnės kuro sąnaudos ir užsidegusi „Check Engine“ lemputė.

2. DPF filtras: kietųjų dalelių filtras jautrus trumpoms kelionėms. Jei automobilis nevažiuoja ilgesnių užmiesčio maršrutų, DPF neatlieka pilnos regeneracijos ir ilgainiui užsikemša. Jo valymas arba keitimas gali kainuoti brangiai.

3. Purkštukai: vairuotojai dažnai susiduria su purkštukų sutrikimais: nelygiu variklio darbu, dūmingumu arba padidėjusiu kuro suvartojimu. Dažniausia priežastis – nekokybiškas kuras.

4. Grandinės nusidėvėjimas: nors ši grandinė paprastai patvaresnė nei kituose dyzeliniuose varikliuose, pasitaiko atvejų, kai ji pradeda barškėti jau prie ~200 tūkst. km. Pavėluotas alyvos keitimas šį procesą dar labiau paspartina.

5. Sankaba ir pavarų dėžė: esant didelei ridai gali tekti tvarkyti sankabą arba pavarų dėžės sinchronizatorius. Tai nėra masinė problema, tačiau perkant naudotą automobilį vertėtų atkreipti dėmesį.

6. Elektronikos smulkūs gedimai: dažniausiai pasitaiko įvairių daviklių klaidos (pvz., oro srauto matuoklio) arba parkavimo jutiklių sutrikimai. Rimtesni elektronikos gedimai – gana reti.

carVertical logotipas Partnerio pasiūlymas
20% nuolaida
Patikrinkite naudoto automobilio istoriją

Pirkdami išsamią carVertical ataskaitą panaudokite šį nuolaidos kodą:

AUTOZINIOS

Arba spauskite mygtuką – nuolaida pritaikoma automatiškai.

Gauti nuolaidą carVertical
Nuolaida taikoma carVertical ataskaitai. Partnerio nuoroda.

Kuro sąnaudos realybėje

Gamintojas deklaruoja gana optimistiškas kuro sąnaudas, tačiau vairuotojų patirtis rodo realistiškesnius skaičius. 1.7 CDTI 74 kW variklis yra taupus užmiestyje, bet mieste suvartoja daugiau nei oficialiai nurodoma.

Važiavimo tipas Vidutinės sąnaudos Komentaras
Mieste 6,5–7,0 l/100 km Didesnės sąnaudos kamščiuose ir šaltu oru.
Užmiestyje 4,5–5,0 l/100 km Labai ekonomiškas važiuojant pastoviu greičiu.
Mišrus režimas 5,5–6,0 l/100 km Optimalus rezultatas kasdieniam naudojimui.

Eksploatacija ir priežiūra

Eksploatacija ir priežiūra

Opel Astra su 1.7 CDTI 74 kW varikliu laikoma gana nebrangiu automobiliu išlaikymui. Šis agregatas nėra labai sudėtingas konstrukcijos požiūriu, todėl priežiūra paprastesnė nei daugumos modernesnių dyzelinių variklių. Vis dėlto, tam tikros problemos gali pareikalauti daugiau investicijų.

Alyvos ir filtrų keitimas

Oficialiai gamintojas leidžia keisti alyvą kas 20–30 tūkst. km, tačiau realybėje geriausia tai daryti kas 10–12 tūkst. km. Kartu keičiami ir filtrai – oro, kuro bei salono. Tai padeda išvengti grandinės dėvėjimosi bei purkštukų problemų.

Pakabos priežiūra

Šio modelio pakaba paprasta, todėl jos remontas nėra brangus. Dažniausiai keičiamos stabilizatoriaus traukės, įvorės bei galiniai amortizatoriai. Jei automobilis daug naudojamas prastesniais keliais, tokių darbų gali prireikti kas kelerius metus.

Dyzelio sistemos jautrumas

Kaip ir daugelis dyzelių, šis variklis jautrus nekokybiškam kurui. Purkštukai yra viena brangesnių detalių, todėl labai svarbu pilti tik kokybišką dyzeliną. DPF filtro ilgaamžiškumas taip pat priklauso nuo naudojimo sąlygų – trumpoms kelionėms jis netinka.

Tipinės remonto kainos

  • EGR vožtuvo remontas/keitimas – 200–350 €
  • DPF filtro valymas – 150–200 €, keitimas – iki 700–900 €
  • Grandinės keitimas – 600–800 €
  • Purkštukai – 200–300 € už vieną (remontuojant – pigiau)
  • Pakabos remontai – 100–200 € už dažniausiai keičiamas dalis

Tinkamai prižiūrimas šis variklis gali nuvažiuoti daugiau nei 300–350 tūkst. km, todėl savininkai jį vertina kaip ilgalaikę ir ekonomišką investiciją.

Kainos ir rinkos tendencijos

Opel Astra su 1.7 CDTI 74 kW varikliu antrinėje rinkoje Lietuvoje yra gana populiarus pasirinkimas dėl paprastos priežiūros ir nedidelių kuro sąnaudų. Tai modelis, kuris dažniausiai perkamas kaip darbinis automobilis ar praktiškas variantas šeimai.

Kainų diapazonas pagal metus

  • 2005–2008 m. modeliai: 2 000 – 3 000 € (dažniausiai su didele rida, virš 250 tūkst. km)
  • 2009–2011 m. modeliai: 3 200 – 4 500 € (vidutinės ridos, prižiūrėti egzemplioriai)
  • 2012 m. modeliai: 4 500 – 5 500 € (paskutiniai šio variklio metai, mažesnės ridos, geresnė komplektacija)

Vertės išlaikymas

Šie automobiliai vertę laiko vidutiniškai – kadangi tai masinis modelis, rinkoje pasiūla didelė, todėl kainos nekyla, bet ir nestipriai krenta. Astra nėra prestižinis automobilis, tad labiau vertinamas už praktiškumą, o ne už įvaizdį.

Į ką atkreipti dėmesį perkant

  • Alyvos keitimo intervalai – ar savininkas keitė dažniau nei rekomenduoja gamintojas.
  • DPF filtro būklė – ar nėra išimtas, ar neperkrautas.
  • Grandinė – ar nėra barškėjimo šaltu varikliu.
  • Purkštukai – ar visi veikia tvarkingai, nes remontas brangus.

Tvarkingas automobilis gali būti itin ekonomiškas sprendimas kasdienai, tačiau neprižiūrėtas egzempliorius greitai pareikalaus investicijų.

Žmonių atsiliepimai

Opel Astra 1.7 CDTI 74 kW vairuotojai dažnai pabrėžia ekonomiškumą ir paprastą priežiūrą, tačiau mini ir tipinius dyzelio minusus.

Andrius, 2009 m. Astra savininkas: „Važinėju su šiuo automobiliu jau penkerius metus. Vidutinės sąnaudos – apie 5,6 l/100 km. Didžiausia bėda buvo EGR vožtuvas, bet sutvarkius automobilis vėl važiuoja be problemų.“

Monika, 2011 m. modelis: „Automobilis labai taupus užmiestyje – važiuoju į darbą už 40 km ir sąnaudos neviršija 5 litrų. Mieste sąnaudos didesnės, bet priimtinos. Gale truputį trūksta vietos, bet mums užtenka.“

Gediminas, 2008 m. Astra: „Pirkau su 240 tūkst. km rida, dabar jau 300 tūkst. km. Pakeičiau grandinę ir tvarkiau purkštukus, bet šiaip automobilis tikrai patikimas. Daug važiuojant užmiestyje – labai geras variantas.“

Simona, 2010 m. modelis: „Kiek silpnokas mieste, bet užmiestyje puikus. Priežiūra nebrangi, detalių kainos prieinamos. Patogu, kad automobilį galima tvarkyti ir mažesnėse dirbtuvėse.“

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Opel Astra 1.7 CDTI 74 kW patikimas automobilis?

Taip, šis variklis laikomas patikimu, jei prižiūrimas laiku. Yra daug pavyzdžių, kai šie automobiliai nuvažiavo virš 300 tūkst. km be didesnių problemų.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Mieste – apie 6,5–7,0 l/100 km, užmiestyje – 4,5–5,0 l/100 km, mišriu režimu – apie 5,5–6,0 l/100 km.

Kokios dažniausios problemos?

Dažniausiai vairuotojai mini EGR vožtuvo užsikimšimą, DPF filtro problemas, purkštukų gedimus bei kartais pasigirstantį grandinės barškėjimą.

Ar šis variklis tinkamas miesto režimui?

Mieste sąnaudos didesnės, o DPF greičiau kemšasi. Jis labiau tinkamas užmiesčio kelionėms, kur atsiskleidžia ekonomiškumas.

Kiek kainuoja išlaikymas?

Įprastas aptarnavimas kainuoja apie 150–200 €, o didesni darbai, pvz., grandinės keitimas – 600–800 €. Tai laikoma prieinamu variantu tarp dyzelinių automobilių.

ŽYMA:Opel
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Kaip automobiliai ir dviratininkai turėtų dalintis keliu?
Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?