autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Toyota RAV4 2010 Apžvalga
    Toyota RAV4 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    Toyota RAV4 2007 Apžvalga
    Toyota RAV4 2007 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    Toyota RAV4 Hybrid Apžvalga
    Toyota RAV4 Hybrid Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    BMW 320 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW 320 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Apžvalgos

Volvo C30 (2006 – 2013) Apžvalga

mazda cx-30 apžvalga
Apžvalgos

Mazda CX-30 2019 – dabar Apžvalga

P0001 (1)
Diagnostikos kodai

P0001 Klaidos Kodas: Kuro Sistemos Reguliavimas

P2302
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P2302: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Toyota RAV4 2010 Apžvalga
    Toyota RAV4 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    Toyota RAV4 2007 Apžvalga
    Toyota RAV4 2007 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    Toyota RAV4 Hybrid Apžvalga
    Toyota RAV4 Hybrid Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
    BMW 320 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW 320 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 10 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 10 lapkričio 8:10
Parengė Darius Šimkevičius 19 Min SKAITYMO
BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
BMW 320 Gran Turismo Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
DALINTIS

Kai kalbame apie BMW 3 seriją, dauguma vairuotojų įsivaizduoja klasikinį sedaną ar universalą. Tačiau Gran Turismo (F34) versija atsirado kaip netradicinis sprendimas – tarpinis variantas tarp 3 ir 5 serijos, skirtas tiems, kurie norėjo daugiau vietos, patogumo ir išskirtinumo. Tai ne paprastas 3-ukas – jis aukštesnis, ilgesnis ir erdvesnis, bet kartu išlaikęs tą patį BMW važiavimo malonumą.

Puslapyje skaitykite:
Modelio atskirtis ir istorijaBMW 320 Gran Turismo gamybos metai ir konstrukcijaVariklių pasirinkimas ir techniniai duomenysPliusai ir MinusaiPliusaiMinusaiDažniausios ligos ir silpnos vietosVarikliai ir grandinės problemaPavarų dėžėPakaba ir važiuoklėElektronika ir pagalbinės sistemosAušinimo ir EGR sistemosRealios kuro sąnaudosKą rodo vairuotojų patirtis?Patikimumas ir priežiūros išlaidosDažniausiai atliekamų darbų kainosKam tinka BMW 320 Gran Turismo?Vairuotojų atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Gran Turismo buvo sukurtas kaip komfortiškesnis, bet vis tiek dinamiškas hečbekas-sedanas, jungiantis universalo praktiškumą ir sedano eleganciją. Dėl to šis modelis tapo vienu labiausiai vertinamų pasirinkimų tarp vairuotojų, kuriems 3 serijos universalas buvo per mažas, o 5 serijos BMW – per didelis.

Modelio atskirtis ir istorija

Modelio atskirtis ir istorija

BMW 320 Gran Turismo (F34) debiutavo 2013 metais ir iškart sulaukė daug dėmesio dėl savo išvaizdos – ilgesnės ratų bazės, švelniai kylancio stogo ir elektriškai atsidarančio bagažinės dangčio. Tai buvo pirmasis kartas, kai 3 serijos BMW įgavo tikrą GT (Gran Turismo) charakterį, o ne tik sportišką vardą.

Gamintojas siekė sukurti automobilį, kuris būtų komfortiškesnis nei sedanas, bet lengviau valdomas nei 5 serijos GT. Rezultatas – modelis, kuris tapo idealus ilgesnėms kelionėms, be to, jis turėjo itin gerą garsinę izoliaciją ir minkštesnę pakabą nei įprasti 3-osios serijos variantai.

BMW 320 Gran Turismo gamybos metai ir konstrukcija

Kodas Metai Kėbulo tipas Pavaros Pastabos
F34 2013 – 2019 Hečbekas / 5 durų Gran Turismo Galiniai arba xDrive (4×4) Pirmoji ir vienintelė GT versijos karta 3 serijoje
G32 (5 serijos GT įpėdinis) Nuo 2017 m. „6 Series GT“ – didesnis įpėdinis xDrive (4×4) Perėmė dalis 3 GT koncepcijos, bet aukštesnėje klasėje

Gran Turismo buvo siūlomas tiek su dyzeliniais (N47, B47), tiek su benzininiais (B48, N20) varikliais, o visi modeliai gavo 8 laipsnių ZF automatą.
Skirtingai nei universalas, GT versija turėjo aktyvų galinį spoilerį – jis automatiškai išsiskleisdavo važiuojant didesniu greičiu, taip pagerindamas stabilumą.

Įdomus faktas: nors kai kurie BMW gerbėjai iš pradžių skeptiškai žiūrėjo į GT dizainą, būtent ši versija turėjo vieną geriausių salono erdvės ir komforto santykių klasėje.

Variklių pasirinkimas ir techniniai duomenys

Variklių pasirinkimas ir techniniai duomenys

BMW 320 Gran Turismo buvo siūlomas tiek su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais, ir beveik visais atvejais komplektuotas su ZF 8-pavarų automatine dėže. Dalis versijų turėjo xDrive (4×4) sistemą, kuri suteikė stabilumo ir komforto ilgesnėse kelionėse.

Pirkėjai dažniausiai rinkosi dyzelinius 320d B47/N47, tačiau nemažai vertinimų sulaukė ir benzininiai 320i B48 bei N20, pasižymintys tylumu bei elastingumu.

Variklis Kuras Galia (AG) Vid. sąnaudos Komentaras
2.0 d (N47) Dyzelinas 184 AG 5,2 – 6,0 l/100 km Ekonomiškas, bet gali turėti grandinės dėvėjimosi problemų
2.0 d (B47) Dyzelinas 190 AG 4,9 – 5,5 l/100 km Patikimesnis už N47, itin populiarus Lietuvoje
2.0 i (N20) Benzinas 184 AG 7,5 – 8,5 l/100 km Malonus ir tylus, bet jautrus alyvos keitimui
2.0 i (B48) Benzinas 184–252 AG 7,0 – 8,0 l/100 km Patobulintas, itin sklandus, tinka miesto vairavimui
3.0 d (N57) Dyzelinas 258 AG 6,0 – 7,0 l/100 km Galingas ir patikimas, idealiai tinka kelionėms

Benzininiai B48 varikliai tapo itin populiarūs po 2015 m., nes pasižymėjo geresne degimo dinamika, mažesnėmis vibracijomis ir patikimesniu aušinimu.
Tuo tarpu B47 dyzeliai pasiūlė geresnę kuro ekonomiją ir ilgaamžiškumą, todėl šiuo metu jie laikomi saugiausiu pasirinkimu naudotame automobilyje.

carVertical logotipas Partnerio pasiūlymas
20% nuolaida
Patikrinkite naudoto automobilio istoriją

Pirkdami išsamią carVertical ataskaitą panaudokite šį nuolaidos kodą:

AUTOZINIOS

Arba spauskite mygtuką – nuolaida pritaikoma automatiškai.

Gauti nuolaidą carVertical
Nuolaida taikoma carVertical ataskaitai. Partnerio nuoroda.

Pliusai ir Minusai

BMW 320 Gran Turismo nėra paprastas 3 serijos automobilis – jis jungia komforto, praktiškumo ir dinamiško valdymo savybes. Šis modelis labiau orientuotas į tuos, kurie daug keliauja ir vertina erdvų saloną bei aukštesnę sėdėseną.
Žemiau pateikti pagrindiniai šio modelio privalumai ir trūkumai, paremti tiek vairuotojų atsiliepimais, tiek meistrų patirtimi.

Pliusai

  • Erdvesnis už įprastą 3 serijos modelį – ypač gale
  • Aukštesnė sėdėsena ir geresnis matomumas
  • Puiki garso izoliacija ir komfortiška pakaba
  • Talpus bagažo skyrius su automatinėmis durelėmis
  • Galimi patikimi B47 ir B48 varikliai su ekonomiškomis sąnaudomis
  • xDrive versijos – itin stabilios žiemą ir užmiesčio keliais

Minusai

  • Didesnis svoris – mažiau sportiškumo nei sedane
  • Brangesnė pakabos ir stabdžių priežiūra
  • N47 varikliai – galimos grandinės problemos
  • Ribotas populiarumas – sunkiau rasti dalių GT kėbului
  • Didesnės kuro sąnaudos dėl masės ir aerodinamikos

Dažniausios ligos ir silpnos vietos

Dažniausios ligos ir silpnos vietos

BMW 320 Gran Turismo (F34) – vienas patikimesnių BMW modelių, tačiau dėl savo svorio, ilgesnės bazės ir papildomų komforto elementų jis turi kelias specifines vietas, į kurias verta atkreipti dėmesį prieš pirkimą ar eksploatuojant ilgiau.

Varikliai ir grandinės problema

Ankstyvieji N47 dyzeliniai varikliai (iki 2014 m.) vis dar kelia riziką dėl laiko grandinės dėvėjimosi, ypač jei automobilis važinėjo trumpus atstumus arba alyva nebuvo keičiama laiku.
Grandinė įrengta variklio gale, todėl jos keitimas – brangus, apie 700–1000 €.
Nuo 2015 m. B47 varikliai šios problemos praktiškai neturi – jie patikimi ir sklandžiai dirba, o kuro sąnaudos išliko mažos.

Benzininiai N20 ir B48 varikliai laikomi tylesniais ir patogesniais mieste, tačiau jautrūs kuro kokybei bei uždegimo žvakių keitimo intervalui. Neprižiūrimas uždegimo sistemos komponentas gali sukelti klaidas ar net nelygų darbą.

Pavarų dėžė

ZF 8HP automatinė pavarų dėžė, montuota visuose BMW GT, yra viena geriausių rinkoje – ji greita, sklandi ir ilgaamžė.
Vis dėlto, alyvos keitimas kas 60–80 tūkst. km yra būtinas, nors gamintojas teigia priešingai. Jei dėžė prižiūrima, ji gali tarnauti iki 400 000 km be kapitalinio remonto.
Nepaisant priežiūros, pasitaiko mechatronikos bloko ir hidrotransformatoriaus nusidėvėjimo atvejų, ypač kai automobilis dažnai tempia priekabą ar važinėja mieste.

Pakaba ir važiuoklė

GT modelis turi ilgesnę ratų bazę nei sedanas, todėl važiuoklės apkrovos paskirstytos kitaip.
Dažniausiai dėvisi:

  • priekinių svirčių įvorės ir stabilizatoriaus traukės,
  • galinės pakabos įvorių komplektas,
  • galiniai amortizatoriai (ypač xDrive versijose).

GT važiuoklė yra patogesnė ir minkštesnė, tačiau dėl masės ir aukštesnio centro amortizatoriai bei spyruoklės dirba intensyviau.
Laimei, visos dalys nesunkiai prieinamos, o serviso darbai paprasti, tad tai – ne esminis trūkumas, o labiau eksploatacinė ypatybė.

Elektronika ir pagalbinės sistemos

GT turi daugiau komforto elektronikos nei įprastas 320d sedanas:
automatinis bagažinės dangtis, aktyvus spoileris, sėdynių atmintys, komfortinis priėjimas, automatinis stovėjimo stabdis.
Dėl to laikui bėgant gali pasitaikyti smulkių trukdžių –
• neveikiantis galinis spoileris (užstrigęs mechanizmas),
• parkavimo daviklių klaidos,
• oro sklendžių triukšmas.

Šie gedimai nėra rimti, tačiau jų taisymas gali kainuoti nuo 50 iki 200 €, todėl verta rinktis automobilį su pilna elektronikos diagnostika prieš perkant.

Aušinimo ir EGR sistemos

Kaip ir daugelyje BMW dyzelių, EGR vožtuvas bei EGR aušintuvas laikui bėgant užsikemša, ypač važinėjant mieste.
2018 m. buvo vykdyta BMW atšaukimo akcija, susijusi su EGR aušintuvo defektu – prieš perkant verta pasitikrinti, ar šis automobilis buvo įtrauktas į kampaniją.
Simptomai: mažesnė trauka, padidėjęs dūmingumas, variklio klaidos kodai (P0401, P0402).

BMW 320 GT nėra „probleminis“ modelis – dauguma jo silpnybių kyla dėl svorio ir komforto komponentų. Tinkamai prižiūrimas automobilis važiuoja tyliai, sklandžiai ir išlieka patikimas ilgus metus.

Realios kuro sąnaudos

Gamintojas deklaruoja gana optimistines BMW 320 GT sąnaudas, tačiau reali eksploatacija parodo šiek tiek kitokį vaizdą.
Dėl didesnio svorio ir aerodinaminės formos šis modelis naudoja šiek tiek daugiau degalų nei įprastas 320d sedanas ar universalas.
Visgi skirtumas dažniausiai siekia tik 0,3–0,5 litro, todėl GT išlieka pakankamai ekonomiškas, ypač važiuojant užmiestyje.

Variklis Kuras Mieste Užmiestyje Vidurkis
2.0d (N47) Dyzelinas 6,8–7,4 l/100 km 5,0–5,8 l/100 km ~6,2 l/100 km
2.0d (B47) Dyzelinas 6,5–7,0 l/100 km 4,8–5,5 l/100 km ~5,8 l/100 km
2.0i (N20) Benzinas 8,5–9,3 l/100 km 6,5–7,2 l/100 km ~8,0 l/100 km
2.0i (B48) Benzinas 8,0–8,8 l/100 km 6,2–7,0 l/100 km ~7,6 l/100 km
3.0d (N57) Dyzelinas 7,8–8,5 l/100 km 5,8–6,5 l/100 km ~7,0 l/100 km

Ką rodo vairuotojų patirtis?

Pagal BMW savininkų forumus ir autoplius.lt vartotojų duomenis:

  • Dyzeliniai 320d GT (B47) važiuojant tolygiai užmiestyje gali pasiekti net 5,0 l/100 km,
    o ilgose kelionėse – 4,7 l/100 km.
  • Benzininiai 320i GT mieste dažniausiai suvartoja apie 8–9 litrus, bet važiuojant ramiai užmiestyje galima pasiekti ir 6,5 l/100 km.
  • xDrive versijos prideda apie 0,3–0,5 l/100 km, tačiau užtikrina geresnį stabilumą bei trauką.

BMW 320 Gran Turismo išlieka vienu ekonomiškiausių savo klasės automobilių, ypač dyzelinėse versijose.
Realios sąnaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus, variklio tipo ir xDrive sistemos buvimo, tačiau dauguma vairuotojų sėkmingai telpa į 5,5–7,5 l/100 km ribas.

Patikimumas ir priežiūros išlaidos

Patikimumas ir priežiūros išlaidos

BMW 320 Gran Turismo konstrukciškai yra patikimas automobilis, tačiau dėl didesnio svorio ir sudėtingesnės pakabos išlaikymas kainuoja šiek tiek brangiau nei įprasto 320d sedano.
Visgi, tinkamai prižiūrimas GT retai kelia rimtų problemų – tai automobilis, kuris atsidėkoja už reguliarų aptarnavimą.

Didžiausią reikšmę patikimumui turi:

  • alyvos keitimas laiku (kas 10–12 tūkst. km, o ne kas 30 tūkst., kaip rašo gamintojas),
  • pavarų dėžės alyvos keitimas kas 70 tūkst. km,
  • EGR sistemos priežiūra,
  • ir pakabos elementų stebėjimas kas 80–100 tūkst. km.

Dažniausiai atliekamų darbų kainos

Darbas Apytikslė kaina (€) Rekomenduojamas intervalas
Variklio alyvos ir filtro keitimas 80–130 Kas 10–12 tūkst. km
Pavarų dėžės alyvos keitimas (ZF 8HP) 200–280 Kas 60–80 tūkst. km
Grandinės keitimas (N47 variklis) 750–1000 Pagal nusidėvėjimą
Stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas (priekis) 160–260 Kas 50–70 tūkst. km
EGR vožtuvo valymas arba keitimas 120–250 Pagal poreikį
Pakabos remontas (įvorės, amortizatoriai, svirtys) 250–550 Kas 80–120 tūkst. km

Metinės eksploatacijos išlaidos, įskaitant alyvos, filtrų, smulkių darbų ir mokesčių, paprastai siekia 500–700 €.
Tai nėra mažai, bet už BMW klasės komfortą ir ilgaamžiškumą – kaina visiškai pagrįsta.

Kam tinka BMW 320 Gran Turismo?

BMW 320 GT – tai automobilis tiems, kurie nori komforto, erdvės ir elegancijos, bet nenori aukoti vairavimo malonumo.
Jis užpildo nišą tarp 3 ir 5 serijų, todėl tinka tiek miesto, tiek užmiesčio vairuotojams.
Toliau pateiktoje lentelėje – kam šis modelis labiausiai pasiteisina pagal gyvenimo būdą ir poreikius.

Vairuotojo tipas Rekomenduojama versija Pagrindiniai privalumai Pastabos
Miesto vairuotojui BMW 320i (B48) – benzinas Greitai įšyla, tylus, švelni pavarų dėžė, gera garso izoliacija Tinka kasdieniam važiavimui mieste ir trumpiems atstumams
Ilgų kelionių mėgėjui BMW 320d (B47) – dyzelinas Ekonomiškas, stiprus sukimo momentas, komfortiška pakaba Idealiai tinka dažnai važinėjantiems užmiestyje ar į užsienį
Šeimai BMW 320 GT xDrive – automatas Talpus salonas, 520 l bagažinė, tylus važiavimas, saugus 4×4 Puikus pasirinkimas mažoms šeimoms, nenorinčioms SUV
Vairuotojui, ieškančiam prestižo BMW 320i M Sport – B48 Stilingas dizainas, M apdaila, solidus interjeras Tinka tiems, kurie nori išsiskirti, bet neprarasti praktiškumo
Kam gali netikti BMW 320d (N47) ar GT su didelėmis sąnaudomis • Ieškantiems itin pigaus išlaikymo
• Norintiems sportiškesnio, žemesnio automobilio
• Vairuotojams, kurie retai išnaudoja bagažinės talpą
Ne pats geriausias pasirinkimas miesto spūstyse ar trumpoms kelionėms su dyzeliu

BMW 320 GT puikiai tinka tiems, kas ieško komforto ir universalumo viename automobilyje.
Jis išlaiko BMW vairavimo savybes, bet suteikia daugiau vietos ir ramybės nei įprasti sedanai.

Vairuotojų atsiliepimai

„Labai patogus automobilis šeimai – vietos užtenka viskam, o pakaba sugeria kiekvieną duobę. Dyzelis B47 ekonomiškas ir patikimas.“
— Rimantas J., Šiauliai

„Iš pradžių abejojau dėl dizaino, bet dabar neįsivaizduoju geresnio BMW kelionėms. 320d GT – komforto ir stiliaus derinys.“
— Arnas P., Vilnius

„Vienintelis minusas – aukštesnis svoris, bet komfortas viską atperka. Važiuojant į darbą kasdien tiesiog malonu.“
— Tomas V., Kaunas

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Kuo skiriasi BMW 320 Gran Turismo nuo įprasto 3 serijos modelio?

Gran Turismo (GT) yra ilgesnis, aukštesnis ir erdvesnis. Jame daugiau vietos gale, bagažinė siekia apie 520 litrų, o pakaba – minkštesnė. Tai komfortiškesnė versija, orientuota į keliones.

Kuris variklis patikimiausias BMW 320 GT modelyje?

Patikimiausias – 2.0d B47 dyzelinis variklis. Jis pakeitė senesnį N47 ir išsprendė grandinės problemas. Tarp benzininių geriausiai vertinamas 2.0i B48.

Ar verta rinktis xDrive versiją?

Taip, jei dažnai važinėjate žiemą ar blogais keliais. xDrive suteikia puikų sukibimą ir stabilumą, tačiau reikia reguliariai keisti alyvą perdavimo dėžėje (kas 60–70 tūkst. km).

Kokios realios BMW 320 GT kuro sąnaudos?

Dyzeliniai B47 varikliai vidutiniškai sunaudoja apie 5,8 l/100 km, o benzininiai B48 – apie 7,5–8,0 l/100 km. xDrive versijos sunaudoja 0,3–0,5 l daugiau.

Ar BMW 320 GT pakaba patikima?

Taip, jei prižiūrima. Dėl ilgesnio kėbulo ir svorio greičiau dėvisi galinės įvorės bei amortizatoriai, tačiau originalios dalys tarnauja 80–120 tūkst. km. Komfortas išlieka puikus net po daugelio metų.

Ar verta pirkti naudotą BMW 320 GT Lietuvoje?

Taip, jei automobilis turi pilną aptarnavimo istoriją. Rinkoje yra daug gerų egzempliorių iš Vokietijos ir Skandinavijos. Prieš pirkdami būtinai patikrinkite carVertical ataskaitą – tai padeda išvengti suklastotos ridos ar paslėptų avarijų.

ŽYMA:BMW
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Toyota RAV4 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Toyota RAV4 2007 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Toyota RAV4 Hybrid Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
BMW 320 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?