autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Audi A3 1.4 TFSI atsiliepimai
    Audi A3 1.4 TFSI – vairuotojų atsiliepimai ir visapusiška apžvalga
    2025 10 liepos
    Audi A3 1.6 TDI 77 kW atsiliepimai
    Audi A3 1.6 TDI 77 kW – vairuotojų atsiliepimai ir išsamus apžvalginis gidas
    2025 9 liepos
    Audi A3 1.9 TDI 66 kW atsiliepimai
    Audi A3 1.9 TDI 66 kW atsiliepimai – ar silpniausias dyzelis iš tikrųjų yra patikimiausias?
    2025 7 liepos
    Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai
    Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai – klasikinis dyzelinis hečbekas ar rizikingas pasirinkimas?
    2025 3 liepos
    Audi A2 1.2 TDI atsiliepimai
    Audi A2 1.2 TDI atsiliepimai – ar tikrai taupiausias dyzelinis automobilis istorijoje?
    2025 1 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 21 gegužės
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 23 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 23 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Lempų poliravimas klaipėdoje
Auto paslaugos

Lempų poliravimas Klaipėdoje: Kur atnaujinti automobilio šviesas?

P06de
Diagnostikos kodai

P06DE Klaidos Kodas: Alyvos Siurblio Valdymo Gedimas – Perjungimo Gedimas

suzuki swift rs apžvalga
Apžvalgos

Suzuki Swift (RS) 2004 – 2010 Apžvalga

Kiek laiko galioja vairuotojo medicininė pažyma
Patarimai

Kiek laiko galioja vairuotojo medicininė pažyma?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Audi A3 1.4 TFSI atsiliepimai
    Audi A3 1.4 TFSI – vairuotojų atsiliepimai ir visapusiška apžvalga
    2025 10 liepos
    Audi A3 1.6 TDI 77 kW atsiliepimai
    Audi A3 1.6 TDI 77 kW – vairuotojų atsiliepimai ir išsamus apžvalginis gidas
    2025 9 liepos
    Audi A3 1.9 TDI 66 kW atsiliepimai
    Audi A3 1.9 TDI 66 kW atsiliepimai – ar silpniausias dyzelis iš tikrųjų yra patikimiausias?
    2025 7 liepos
    Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai
    Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai – klasikinis dyzelinis hečbekas ar rizikingas pasirinkimas?
    2025 3 liepos
    Audi A2 1.2 TDI atsiliepimai
    Audi A2 1.2 TDI atsiliepimai – ar tikrai taupiausias dyzelinis automobilis istorijoje?
    2025 1 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 21 gegužės
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 23 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 23 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A3 1.4 TFSI – vairuotojų atsiliepimai ir visapusiška apžvalga
Apžvalgos

Audi A3 1.4 TFSI – vairuotojų atsiliepimai ir visapusiška apžvalga

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 10 liepos 18:27
Parengė Jonas Stulskis 23 Min SKAITYMO
Audi A3 1.4 TFSI atsiliepimai
DALINTIS

Audi A3 su 1.4 TFSI varikliu – tai vienas iš populiaresnių benzininių modelių tiek tarp naudotų automobilių pirkėjų Lietuvoje, tiek visoje Europoje. Šis variklis, pasižymintis gera dinamika ir santykinai žemomis sąnaudomis, dažniausiai pasirenkamas kaip alternatyva dyzeliniams modeliams tiems, kas daug važinėja mieste arba vengia DPF, EGR ir panašių komponentų, dažnai randamų dyzeliniuose varikliuose.

Puslapyje skaitykite:
Kuo išsiskiria 1.4 TFSI variklis?Variklio charakteristikos ir technologijos1.4 TFSI variklių versijosTiesioginis įpurškimas ir turboPavarų dėžės – mechaninė ar S tronic?Eksploatacinės savybės ir kuro sąnaudosKuro sąnaudos realiame gyvenimeVažiavimo dinamika – ar 1.4 pakanka galingumo?Ar ekonomiškas lyginant su 1.6 TDI?Patikimumas ir dažniausi gedimaiDažniausios problemosSkirtumai tarp variklių kartųAr šie gedimai kritiniai?Išlaikymas ir priežiūraPagrindiniai priežiūros intervalaiĮprastinės priežiūros kainos LietuvojeIlgalaikė eksploatacija – į ką atkreipti dėmesį?Ar šis modelis tinkamas tiems, kurie nori važiuoti be rūpesčių?Kasdienis naudojimas – komfortas ir valdymasValdymas mieste ir užmiestyjePakabos elgsena ir garso izoliacijaSalono erdvė ir ergonomikaVairuotojų atsiliepimai – ką sako realūs savininkai?Kas patinka labiausiai?Kokie nusiskundimai dažniausi?Bendra vairuotojų nuomonėAr verta rinktis Audi A3 1.4 TFSI šiandien?Rinkos kaina ir pasiūlaKam šis modelis tinka labiausiai?Alternatyvos šiam modeliuiRekomendacijos pirkėjuiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Modelis ypač vertinamas dėl gero balanso tarp galios, patikimumo ir ekonomiškumo. Palyginus su senesniais atmosferiniais 1.6 arba 1.8 varikliais, 1.4 TFSI turi daugiau technologinių sprendimų, kurie leidžia sumažinti degalų sąnaudas išlaikant pakankamą vairavimo malonumą.

Kuo išsiskiria 1.4 TFSI variklis?

1.4 TFSI variklis buvo pradėtas montuoti į Audi A3 apie 2007 metus ir per laiką turėjo keletą skirtingų versijų – tiek galios, tiek technologijų prasme. Dažniausiai rinkoje sutinkamos šios versijos:

  • 92 kW (125 AG) – dažniausiai su paprastu turbo
  • 103 kW (140 AG) – kartais su papildomu kompresoriumi
  • 110 kW (150 AG) – su COD (cilindrų atjungimo sistema)
  • Vėlesnės versijos (nuo 2013 m.) montuojamos trečios kartos A3 (8V) modeliuose

Šie varikliai garsėja gera trauka nuo žemų sūkių, tylumu ir mažomis emisijomis. Be to, Audi inžinieriai siekė sumažinti svorį ir padidinti šiluminį efektyvumą – todėl 1.4 TFSI dažnai lyginamas su ekonomiškomis dyzelinėmis versijomis.

Audi A3 1.4 TFSI taip pat aktualus tiems, kurie ieško benzininio automobilio su S tronic pavarų dėže – ši kombinacija siūlo aukšto lygio komfortą, ypač važinėjant mieste.

Šiuo straipsniu siekiama atsakyti į dažniausius klausimus:

  • Ar 1.4 TFSI variklis patikimas?
  • Kiek kainuoja jo priežiūra?
  • Ar pakanka galios kasdieniam naudojimui?
  • Kokie realūs vartotojų atsiliepimai?
  • Ar verta rinktis šį modelį šiandien?

Variklio charakteristikos ir technologijos

Audi A3 1.4 TFSI modeliai pasižymi įvairiomis techninėmis versijomis, kurios skiriasi ne tik galia, bet ir konstrukciniais ypatumais. Tai ne vienas konkretus variklis, o visa šeima, kuri laikui bėgant buvo tobulinama siekiant sumažinti degalų sąnaudas, pagerinti emisijas ir išlaikyti pakankamą vairavimo dinamiką.

1.4 TFSI variklių versijos

1.4 TFSI buvo montuojamas tiek į A3 8P (2007–2012 m.), tiek į A3 8V (2013–2018 m.) kartos modelius. Skirtingos versijos turi skirtingą galią ir tam tikrus inžinerinius sprendimus:

  • 92 kW (125 AG), kodai: CAXA, CMBA
    Tai ankstyvoji versija su paprastu turbokompresoriumi. Pasižymi pakankama galia kasdieniam važiavimui ir nedidelėmis sąnaudomis. Dažniausiai montuota 8P modeliuose.
  • 103 kW (140 AG), kodas: CAVD
    Turėjo dvigubą įpūtimo sistemą: turbokompresorių ir mechaninį kompresorių. Tai leido pasiekti itin gerą trauką žemais apsisukimais. Tačiau šios versijos buvo kiek sudėtingesnės techniniu požiūriu.
  • 110 kW (150 AG), kodai: CZEA, COD sistema
    Modernesnė versija su cilindrų atjungimo sistema (Cylinder On Demand), montuota į A3 8V modelius. Važiuojant pastoviu greičiu atjungiami 2 cilindrai, taip mažinant kuro sąnaudas ir emisijas.

Nuo 2015 m. šie varikliai atitiko Euro 6 standartą, turėjo mažesnę taršą ir buvo optimizuoti realioms eksploatavimo sąlygoms.

Tiesioginis įpurškimas ir turbo

Visos 1.4 TFSI versijos turi tiesioginio įpurškimo sistemą, kuri leidžia efektyviau valdyti kuro padavimą, tačiau tuo pačiu sukelia anglies nuosėdų kaupimąsi ant įsiurbimo vožtuvų. Tai viena iš žinomų šių variklių problemų, ypač jei nenaudojami kokybiški tepalai ar automobilis važinėjamas trumpais atstumais.

Turbokompresorius užtikrina gerą trauką nuo žemų sūkių, todėl automobilis yra „lankstus“ tiek mieste, tiek magistralėje.

Pavarų dėžės – mechaninė ar S tronic?

Audi A3 1.4 TFSI dažniausiai komplektuojamas su šiomis transmisijomis:

  • 6 laipsnių mechaninė dėžė – patikima, tiksli, ekonomiška
  • 7 laipsnių S tronic (DSG) – automatinė, greita, bet reikalaujanti priežiūros

S tronic dėžė pasižymi sklandžiu pavarų perjungimu, ypač važiuojant mieste ar magistralėje. Tačiau svarbu laikytis alyvos keitimo intervalo – kas 60 000 km – ir stebėti, ar nėra požymių apie mechatronikos ar sankabų susidėvėjimą.

Abiejų dėžių eksploatacijos išlaidos yra gana racionalios, jei laikomasi priežiūros grafiko. Tačiau pirkėjams, kuriems prioritetas – mažiausios išlaidos, patrauklesnė gali būti mechaninė dėžė.

Eksploatacinės savybės ir kuro sąnaudos

Audi A3 1.4 TFSI – tai geras pasirinkimas tiems, kurie ieško benzininio automobilio su ekonomišku varikliu, bet nenori aukoti vairavimo dinamikos. 1.4 TFSI technologija leidžia pasiekti žemas sąnaudas, išlaikant gerą greitėjimą ir komfortą.

Kuro sąnaudos realiame gyvenime

Gamintojas deklaruoja, kad 1.4 TFSI varikliai pasižymi itin žemomis degalų sąnaudomis, ypač versijose su Cylinder On Demand sistema. Tačiau praktikoje kuro sąnaudos priklauso nuo vairavimo įpročių, pavarų dėžės tipo ir eksploatacijos sąlygų.

Vidutinės realios sąnaudos Lietuvoje:

  • Mieste: 6,8–8,2 l/100 km
  • Užmiestyje: 5,0–5,8 l/100 km
  • Mišriu režimu: 5,8–6,5 l/100 km

Automobiliai su S tronic dėže dažnai pasižymi šiek tiek mažesnėmis sąnaudomis važiuojant pastoviu greičiu, tačiau trumpose kelionėse mieste jų sąnaudos gali būti aukštesnės nei su mechanine pavarų dėže.

Modeliai su COD sistema (cilindrų atjungimu) iš tiesų gali pasiekti mažesnes sąnaudas važiuojant užmiestyje ar magistralėse. Tai naudinga tiems, kurie važinėja ilgesnėmis distancijomis pastoviu greičiu.

Važiavimo dinamika – ar 1.4 pakanka galingumo?

Nepaisant to, kad variklis turi tik 1,4 litro darbo tūrį, dėl turbokompresoriaus jis pasižymi puikiu sukimo momentu ir greita reakcija į akceleratoriaus paspaudimą. Įsibėgėjimo laikas nuo 0 iki 100 km/h, priklausomai nuo versijos, svyruoja tarp 8,1 ir 9,3 sekundžių.

Tai daugiau nei pakanka kasdieniam važiavimui:

  • Traukos užtenka tiek mieste, tiek greitkelyje
  • Automobilis važiuoja tyliai, be vibracijų
  • Pavaros perjungiamos sklandžiai (ypač S tronic versijose)

Variklis gerai išvysto galią vidutiniuose sūkiuose, todėl vairavimas nekelia streso – lenkimo manevrai atliekami užtikrintai, o salone nesijaučia pernelyg didelio triukšmo ar vibracijos.

Ar ekonomiškas lyginant su 1.6 TDI?

Lyginant su Audi A3 1.6 TDI 77 kW, 1.4 TFSI turi šiuos pranašumus:

  • Tylesnis ir švaresnis darbas, ypač šaltuoju metų laiku
  • Nereikalauja DPF priežiūros
  • Geriau tinka tiems, kurie dažnai važiuoja trumpais atstumais

Tuo tarpu 1.6 TDI bus ekonomiškesnis ilgesnėse kelionėse, ypač važiuojant daug magistralėmis, bet pareikalaus daugiau dėmesio DPF, EGR ir kuro kokybei.

Renkantis tarp šių dviejų, verta įvertinti savo važiavimo įpročius:

  • Miestui ir trumpoms distancijoms – 1.4 TFSI
  • Ilgoms trasoms ir kasdieniam užmiesčio važiavimui – 1.6 TDI

Patikimumas ir dažniausi gedimai

Nors Audi A3 1.4 TFSI pasižymi gera dinamika ir ekonomiškumu, šie varikliai turi kelias konstrukcines ypatybes, kurios ilguoju laikotarpiu gali sukelti problemų. Svarbu atskirti skirtingas variklio versijas – senesnių kartų agregatai turėjo rimtesnių trūkumų, o naujesni (nuo 2013 m.) buvo patobulinti.

Dažniausios problemos

  1. Anglies nuosėdos įsiurbimo vožtuvuose
    Tai viena dažniausių problemų tiesioginio įpurškimo benzininiams varikliams. Kuras patenka tiesiai į cilindrą, todėl vožtuvai nėra plaunami, kaip tai būna varikliuose su daugiafunkciniu įpurškimu. Ilgainiui tai sukelia:
  • Variklio darbo netolygumą
  • Sunkesnį užvedimą
  • Galios praradimą

Valymas rekomenduojamas kas 60 000–100 000 km. Lietuvoje jo kaina svyruoja nuo 150 iki 300 eurų (priklausomai nuo metodo – rankiniu ar su sauso ledo technologija).

  1. Grandinės paskirstymas (senesnėse versijose)
    Variklio versijos su grandine (pvz., CAXA, CAVD) pasižymi rizika išsitampyti paskirstymo grandinei. Tai gali pasireikšti:
  • Garsiu caksėjimu užvedimo metu
  • Klaidos kodais
  • Net galimu variklio sugadinimu, jei grandinė nutrūksta

Ši problema buvo išspręsta vėlesniuose modeliuose su diržais (pvz., CZEA). Grandinės keitimo kaina – apie 400–600 eurų.

  1. Alyvos sunaudojimas
    Kai kurie 1.4 TFSI varikliai (ypač senesni) turėjo padidėjusį alyvos sunaudojimą. Tai susiję su žiedų susidėvėjimu ar vožtuvų sandarinimo problemomis. Simptomai:
  • Dažnas tepalų papildymas
  • Mėlynos spalvos dūmai (retais atvejais)

Jei problema ryški – gali reikėti kapitalinio remonto arba žiedų keitimo.

  1. Turbinų ir vakuuminių aktuatorių gedimai
    Nors pasitaiko retai, kai kuriuose modeliuose fiksuojami turbinos slėgio reguliavimo sutrikimai. Tai dažniau pasitaiko versijose su dvigubu įpūtimu (turbo + kompresorius).
  2. S tronic (DSG) dėžės specifika
    Jei automobilis su DSG pavarų dėže, svarbu:
  • Kas 60 000 km keisti alyvą ir filtrą
  • Stebėti, ar nėra smūgių perjungiant pavaras
  • Vengti dažnų „į vietą – pirmyn – atgal“ judesių stovėjimo metu

Gedimai dažniausiai pasireiškia:

  • Mechatronikos modulio gedimu
  • Sankabos komplekto nusidėvėjimu

Remonto kaina Lietuvoje: nuo 500 iki 1000 eurų, priklausomai nuo gedimo pobūdžio.

Skirtumai tarp variklių kartų

  • 2007–2012 m. modeliai (8P) turėjo daugiau problemų: grandinės išsitampymas, alyvos sunaudojimas, sudėtingesnė dvigubo įpūtimo sistema.
  • 2013–2018 m. modeliai (8V) buvo ženkliai patobulinti: paskirstymo diržas vietoje grandinės, mažesnis alyvos vartojimas, patikimesnė COD sistema.

Ar šie gedimai kritiniai?

Dauguma problemų yra žinomos ir išsprendžiamos, jei laiku atliekama diagnostika ir priežiūra. 1.4 TFSI nėra nepatikimas variklis – tačiau jis reikalauja:

  • Laiku keisti tepalus (kas 10 000–12 000 km)
  • Naudoti tik gamintojo rekomenduotus alyvos tipus
  • Vengti ilgalaikio važiavimo tik trumpais atstumais

Tinkamai prižiūrimas variklis be rimtų bėdų gali įveikti ir 250 000+ km.

Išlaikymas ir priežiūra

Audi A3 1.4 TFSI išlaikymo kaštai priklauso ne tik nuo automobilio būklės įsigijimo metu, bet ir nuo to, kaip reguliariai bei atsakingai jis prižiūrimas. Nors tai nebrangiausias automobilis eksploatuoti, lyginant su kai kuriais dyzeliniais ar galingesniais benzininiais modeliais, šio variklio priežiūra reikalauja kruopštumo.

Pagrindiniai priežiūros intervalai

Variklio alyva ir filtrai turėtų būti keičiami dažniau, nei rekomenduoja gamintojas. Nors oficialiai nurodomas intervalas siekia 15 000 km, praktikoje dauguma servisų rekomenduoja keisti kas 10 000–12 000 km. Tai leidžia sumažinti anglies nuosėdų kaupimąsi ir prailginti turbinos bei grandinės tarnavimo laiką.

Rekomenduojami intervalai:

  • Variklio alyva ir filtrai – kas 10 000–12 000 km
  • Uždegimo žvakės – kas 40 000–60 000 km (priklausomai nuo žvakių tipo)
  • Oro filtras – kas 20 000–30 000 km
  • Salono filtras – kartą per metus arba kas 15 000 km
  • Kuro filtras (jei taikomas) – kas 60 000 km
  • Paskirstymo diržas (naujesnėse versijose) – kas 180 000 km arba pagal amžių
  • DSG alyva (jei įrengta S tronic) – kas 60 000 km

Įprastinės priežiūros kainos Lietuvoje

Audi A3 1.4 TFSI nėra išskirtinai brangus automobilis prižiūrėti, tačiau tam tikros dalys gali kainuoti daugiau nei analogiškos „liaudiškesnių“ markių modeliuose. Originalios dalys brangesnės, tačiau kokybiškos alternatyvos (OEM arba sertifikuotos) leidžia išlaikyti priežiūros kainas racionalias.

Vidutinės paslaugų kainos:

  • Alyvos ir filtrų keitimas – 70–100 €
  • Žvakių komplekto keitimas – 60–90 €
  • Oro ir salono filtrai – apie 20–30 € už abu
  • DSG alyvos keitimas – 150–200 €
  • Diržo keitimas su vandens siurbliu – 300–500 €
  • Stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas (ašiai) – 100–150 €

Kai kurios serviso procedūros, pavyzdžiui, anglies nuosėdų valymas, nėra privalomos kasmet, tačiau jų ignoravimas ilgainiui didina sąnaudas.

Ilgalaikė eksploatacija – į ką atkreipti dėmesį?

Norint, kad 1.4 TFSI tarnautų be didesnių problemų, svarbu ne tik keisti tepalus ar filtrus, bet ir stebėti vairavimo stilių. Varikliui kenkia dažnas šaltas užvedimas ir trumpi atstumai. Šaltu oru reikėtų vengti stipraus akseleravimo, kol variklis nepasiekia darbinės temperatūros.

Taip pat svarbu:

  • Laiku tikrinti alyvos lygį – kai kurios versijos vartoja tepalą
  • Stebėti, ar neatsiranda variklio caksėjimo garsų – tai gali būti grandinės dėvėjimosi požymis
  • Periodiškai atlikti diagnostiką – iš anksto nustatyti smulkius gedimus pigiau nei laukti rimtos problemos

Ar šis modelis tinkamas tiems, kurie nori važiuoti be rūpesčių?

Jei pirkėjas pasiruošęs laikytis periodinės priežiūros ir nevengia investuoti į kokybiškas dalis, Audi A3 1.4 TFSI tikrai gali būti patikimas ir nebrangus išlaikyti. Tačiau šis modelis netinka tiems, kurie ieško „važiuok ir pamiršk“ tipo automobilio be jokios atsakomybės už techninę būklę. Net ir ekonomiškas variklis reikalauja sistemingos priežiūros, kad išlaikytų savo efektyvumą bei patikimumą.

Kasdienis naudojimas – komfortas ir valdymas

Audi A3 1.4 TFSI pasižymi universaliomis charakteristikomis, dėl kurių jis tinka tiek miesto eismui, tiek užmiesčio kelionėms. Nors tai kompaktiškas modelis, jo konstrukcija, pakaba ir ergonomika orientuota į aukštesnės klasės vairavimo patirtį.

Valdymas mieste ir užmiestyje

Miesto sąlygomis šis modelis vertinamas dėl kompaktiškų išmatavimų ir sklandžios transmisijos veiklos. S tronic versijose pavarų perjungimas praktiškai nejaučiamas, o dėl turbokompresoriaus trauka prasideda anksti – jau nuo žemų sūkių, todėl dažnai nereikia stipriai spausti akceleratoriaus.

Užmiestyje automobilis jaučiasi stabiliai ir tvirtai net esant didesniam greičiui. Vairas tikslus, važiuoklė standi, bet ne per kieta – todėl galima patogiai keliauti ir ilgesnius atstumus.

Važiuojant blogesniu keliu juntamas smulkesnių duobių perdavimas į saloną, tačiau tai būdinga daugumai „premium“ segmento kompaktų su sportiškesne pakaba.

Pakabos elgsena ir garso izoliacija

Pakaba subalansuota tarp komforto ir sportiškumo. Ji gerai laiko posūkiuose, tačiau nėra per standi kasdieniam naudojimui. Aukštesnės komplektacijos versijose galimi skirtingi važiuoklės variantai – nuo standartinės iki sportinės.

Garso izoliacija vertinama gerai – variklio garsas girdimas tik stipriau akseleruojant. Greitkelyje vėjo triukšmas nedidelis, salone – ramu net važiuojant 130 km/h greičiu.

  • Miesto triukšmas efektyviai slopinamas
  • Vairuotojas ir keleiviai neperkraunami variklio darbu ar pakabos garsais
  • Ilgesnės kelionės nevargina dėl akustinio komforto

Salono erdvė ir ergonomika

Salone dominuoja paprastas, bet funkcionalus dizainas. Apdailos medžiagos kokybiškos, dažnai sutinkamos ir aukštesnės klasės automobiliuose. Plastikas minkštas, jungikliai veikia tiksliai, viskas aiškiai ir ergonomiškai išdėstyta.

Sėdynės palaiko kūną tiek šonuose, tiek nugaroje. Net ilgesnėje kelionėje vairuotojas nejaučia diskomforto. Galimi ir papildomi patogumai:

  • Sėdynių šildymas
  • Reguliuojama juosmens atrama
  • Porankiai tiek priekyje, tiek gale

Priekyje vietos pakanka net aukštesniems vairuotojams. Gale – šiek tiek mažiau erdvės, ypač jei sėdi trys suaugę žmonės. Dauguma A3 1.4 TFSI modelių turi 5 durų „Sportback“ kėbulą, todėl įlipimas į galą paprastesnis nei trijų durų versijoje.

Bagažinės talpa – apie 380 litrų, kas yra pakankamai kasdieniams poreikiams. Sulanksčius galines sėdynes galima transportuoti ir stambesnius daiktus.

Vairuotojų atsiliepimai – ką sako realūs savininkai?

Audi A3 1.4 TFSI modelis sulaukia įvairių vertinimų, tačiau dauguma jų – teigiami, ypač iš vairuotojų, kurie vertina komfortą, ekonomiškumą ir modernias technologijas. Savininkų komentarai padeda atskleisti ne tik techninius, bet ir emocinius aspektus, kurie dažnai lemia, ar automobilis pateisina lūkesčius.

Kas patinka labiausiai?

Didžioji dalis savininkų pabrėžia šiuos privalumus:

  • Labai ekonomiškas važiuojant užmiestyje, net jei tai benzininis variklis
  • Gerai suderintas komfortas ir valdymas – malonu vairuoti tiek mieste, tiek trasoje
  • Tylus, kultūringas variklio darbas, ypač lyginant su dyzeliniais modeliais
  • Aukštos kokybės salonas, ergonomiškas ir patogus ilgesnėms kelionėms

„Pasirinkau 1.4 TFSI vietoje dyzelio, nes važinėju daug trumpų atstumų. Sąnaudos stebėtinai geros – apie 6,2 l/100 km. Važiuoja labai minkštai, salone tylu, o ir interjeras maloniai nustebino.“
– Mantas, Kaunas, 2015 m. Sportback

„Puikus mieste – manevringas, greitai reaguoja, S tronic dirba be priekaištų. Po Golf VI tai tikras kokybės šuolis.“
– Edvinas, Klaipėda, 2014 m. A3 8V

Kokie nusiskundimai dažniausi?

Nors bendras įvertinimas dažniausiai teigiamas, pasitaiko ir pastabų. Dažniausiai minimos šios problemos:

  • Anglies nuosėdų kaupimasis įsiurbimo sistemoje
  • Alyvos vartojimas senesniuose modeliuose
  • S tronic dėžės kaprizai, jei neprižiūrėta
  • Aukštesnė kaina nei konkurentų, ypač renkantis geresnę komplektaciją

„Pirkau 2009 metų modelį, po metų teko valyti vožtuvus – nuosėdos buvo labai rimtos. Nuo tada tepalus keičiu dažniau ir naudoju tik premium alyvą.“
– Darius, Vilnius, 1.4 TFSI 125 AG

„Važiuoja gerai, bet DSG dėžė pradėjo trūkčioti esant nedideliam greičiui. Pasirodo, niekas nekeitė alyvos… Reikėjo remontuoti mechatroniką. Dabar viskas gerai, bet išmoka man pamoką.“
– Tomas, Panevėžys, 2013 m. A3 su S tronic

Bendra vairuotojų nuomonė

Apibendrinus, dauguma savininkų Audi A3 1.4 TFSI vertina kaip subalansuotą pasirinkimą. Tai automobilis, kuris atrodo ir važiuoja solidžiai, nėra per brangus išlaikyti, bet reikalauja atsakingos priežiūros. Jei tinkamai eksploatuojamas, jis suteikia labai gerą kainos ir kokybės santykį.

Ar verta rinktis Audi A3 1.4 TFSI šiandien?

Audi A3 1.4 TFSI išlieka populiarus pasirinkimas tarp naudotų automobilių pirkėjų, ieškančių balanso tarp ekonomiškumo, patikimumo ir aukštesnės kokybės pojūčio. Nors automobilis nebėra naujas, jis vis dar atitinka šiuolaikinius standartus tiek techniniu, tiek komforto požiūriu.

Rinkos kaina ir pasiūla

Naudotų automobilių rinkoje Audi A3 1.4 TFSI modelio kainos priklauso nuo metų, komplektacijos, ridos ir techninės būklės. 2009–2012 m. 8P modeliai dažniausiai kainuoja nuo 4 000 iki 6 000 eurų, o 2013–2018 m. 8V kartos – nuo 7 000 iki 11 000 eurų.

Modeliai su S tronic automatu kainuoja brangiau, taip pat daugiau vertinami automobiliai su originalia serviso istorija, viena šeimininku ir pilna priežiūros dokumentacija. Lietuvoje nemažai tokių automobilių parvežta iš Vokietijos ir Belgijos, tad verta pasitikrinti automobilio kilmę.

Kam šis modelis tinka labiausiai?

Audi A3 1.4 TFSI yra idealus pasirinkimas žmonėms, kurie:

  • Daugiausia važinėja mieste arba mišriu režimu
  • Nori benzininio variklio, kuris būtų ekonomiškas
  • Vertina „premium“ kokybę, bet nenori išleisti per daug
  • Ieško automobilio su pakankama, bet ne per didele galia
  • Nori važinėti komfortiškai ir tyliai

Tačiau šis modelis gali būti netinkamas, jei:

  • Planuojama naudoti automobilį dažnai ilgiems užmiesčio maršrutams (dyzelis gali būti ekonomiškesnis)
  • Nėra noro ar galimybių reguliariai prižiūrėti variklio sistemų (pvz., laiku keisti alyvą, valyti vožtuvus)
  • Tikimasi visiškai „beproblemio“ automobilio – net ir gerai prižiūrėtas A3 kartais pareikalaus dėmesio

Alternatyvos šiam modeliui

Palyginus su kitais panašiais automobiliais, Audi A3 1.4 TFSI turi savo aiškių privalumų, tačiau yra ir verta dėmesio konkurentų:

  • Volkswagen Golf 1.4 TSI – technologiškai artimas, pigesnis, tačiau ne toks solidus salone
  • BMW 116i (F20) – geras valdymas, galiniai varomi ratai, bet brangesnė priežiūra
  • Mazda 3 2.0 Skyactiv – atmosferinis variklis, itin patikimas, bet mažiau komforto
  • Škoda Octavia 1.4 TSI – daugiau vietos, tie patys techniniai sprendimai, bet prastesnės medžiagos

Audi A3 išlieka „aukštesnės klasės“ pasirinkimas šiame segmente, ir nors tai kainuoja šiek tiek daugiau, daugelis pirkėjų tai vertina kaip ilgalaikę investiciją į komfortą ir ilgaamžiškumą.

Rekomendacijos pirkėjui

Jei svarstote įsigyti Audi A3 1.4 TFSI, verta atkreipti dėmesį į kelis esminius dalykus:

  • Tikrinkite, ar buvo valyti įsiurbimo vožtuvai (ypač >120 000 km ridos automobiliuose)
  • Jei modelis su S tronic – būtinai patikrinkite alyvos keitimo istoriją
  • Rinkitės versijas nuo 2013 m. – jose pašalinta didžioji dalis senesnių modelių problemų
  • Venkite automobilių be dokumentų, ar su nežinoma serviso istorija

Tinkamai prižiūrėtas Audi A3 1.4 TFSI gali būti puikus pasirinkimas ilgam laikotarpiui – su mažomis kuro sąnaudomis, aukštu komforto lygiu ir gera likutine verte.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Audi A3 1.4 TFSI tinka trumpiems atstumams?

Taip, tai vienas tinkamiausių Audi variklių dažniems trumpiems važiavimams mieste. Benzininis variklis neturi DPF filtro, todėl net ir važiuojant 5–10 km atstumus nesusiduria su tokiomis problemomis, kaip dyzeliniai modeliai.

Kiek kainuoja eksploatuoti Audi A3 1.4 TFSI?

Vidutinės metinės išlaidos (be didesnių remontų) siekia apie 400–600 €. Tai apima alyvos, filtrų, žvakių keitimą, stabdžių priežiūrą ir smulkias detales. S tronic dėžė gali pareikalauti papildomų kaštų, jei anksčiau nebuvo tinkamai prižiūrima.

Ar 1.4 TFSI variklis patikimas?

Patikimumas laikomas geru, ypač naujesnėse versijose nuo 2013 m. Svarbu laiku keisti tepalus, naudoti kokybišką alyvą ir valyti vožtuvų sistemą kas 60 000–100 000 km. Senesni modeliai turėjo problemų su grandinėmis ir alyvos vartojimu.

Kaip atpažinti modelį su Cylinder On Demand (COD) sistema?

COD sistema dažniausiai montuota 110 kW (150 AG) versijose nuo 2013 metų. Ji automatiškai atjungia 2 cilindrus važiuojant pastoviu greičiu. Tai galima patikrinti pagal variklio kodą (pvz., CZEA) arba VIN dekodavimo metu.

Ar verta rinktis šį modelį vietoje dyzelinio A3 1.6 TDI?

Jei daug važinėjate trumpais atstumais, mieste, ar tiesiog ieškote tyliau veikiančio variklio – taip, verta. Dyzelinis modelis bus ekonomiškesnis ilguose atstumuose, tačiau brangesnis remontuoti dėl DPF, EGR ir kitų sistemų.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų

Apžvalgos

Audi A3 1.6 TDI 77 kW – vairuotojų atsiliepimai ir išsamus apžvalginis gidas
Audi A3 1.9 TDI 66 kW atsiliepimai – ar silpniausias dyzelis iš tikrųjų yra patikimiausias?
Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai – klasikinis dyzelinis hečbekas ar rizikingas pasirinkimas?
Audi A2 1.2 TDI atsiliepimai – ar tikrai taupiausias dyzelinis automobilis istorijoje?

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?