Naujausi vairuotojų įpročių tyrimai atskleidė įdomų paradoksą: nors vairuotojai vis rečiau naudojasi „Android Auto“, „Google“ vis tiek išlaiko jų dėmesį per kitą savo programėlę.
„Android Auto“ praranda populiarumą
Remiantis „Morgan Stanley Audio Entertainment“ analize, per pastaruosius metus „Android Auto“ naudojimas sumažėjo 7%. Tuo tarpu „Apple CarPlay“ populiarumas išaugo 2%, greičiausiai dėl didėjančio „iPhone“ naudotojų skaičiaus tarp vairuotojų.
„YouTube Music“ – netikėtas lyderis
Nepaisant „Android Auto“ nuosmukio, „Google“ išlaiko vairuotojų dėmesį per „YouTube Music“. Ši programėlė tapo populiaresnė net tarp „Apple CarPlay“ naudotojų, aplenkdama „Apple Music“.
Pokyčiai klausymosi įpročiuose
Tyrimas taip pat parodė, kad vairuotojai vis dažniau renkasi podcast’us ir audioknygas vietoj tradicinės muzikos ar radijo. Ypač pastebimas radijo klausymosi sumažėjimas – net 25% lyginant su praėjusiais metais.
Šie duomenys rodo, kaip sparčiai keičiasi vairuotojų skaitmeniniai įpročiai ir kokią įtaką tai daro technologijų gigantams, siekiantiems išlaikyti savo pozicijas rinkoje.