autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi e-tron apžvalga
    Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    audi 3.0 TFSI variklių apžvalga
    Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
duslintuvų remontas Klaipėdoje
Auto paslaugos

Duslintuvų Remontas Klaipėdoje: TOP 6 Rekomenduojami Servisai

P0197
Diagnostikos kodai

P0197 Klaidos Kodas: Variklio Alyvos Temperatūros Jutiklio „A“ Žemas Įėjimo Signalas

TFSI varikliai
Patarimai

TFSI varikliai: ypatumai, techninės charakteristikos ir ką reiškia šis terminas

P0420
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P0420: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi e-tron apžvalga
    Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    audi 3.0 TFSI variklių apžvalga
    Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 18 rugpjūčio 13:10
Parengė Jonas Stulskis 15 Min SKAITYMO
audi 3.0 TFSI variklių apžvalga
DALINTIS

Audi 3.0 TFSI – vienas populiariausių V6 benzininių variklių, naudojamas įvairiuose markės modeliuose nuo 2008 metų. Šis motoras pasižymi sklandžiu darbu, gera trauka ir moderniomis technologijomis. Iš pradžių jis buvo komplektuojamas su mechaniniu kompresoriumi, o vėliau – su turbokompresoriumi, taip siekiant pagerinti efektyvumą ir sumažinti degalų sąnaudas. Audi 3.0 TFSI yra montuojamas į A6, A7, A8, Q5, Q7 bei sportiškesnes S4, S5, SQ5 versijas.

Puslapyje skaitykite:
Variklio versijos ir techninės specifikacijosEksploatacijos ypatumaiVažiavimo dinamikaKasdienis naudojimasSkirtumai tarp kartųDažniausios problemos ir gedimaiKuro sąnaudosAptarnavimo ir eksploatacijos kaštaiPliusai ir minusaiPliusaiMinusaiVartotojų atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Toliau apžvelgsime šio variklio kartas, jų skirtumus bei pagrindines technines specifikacijas.

Variklio versijos ir techninės specifikacijos

Audi 3.0 TFSI variklis turi dvi pagrindines versijas – pirmąją su mechaniniu kompresoriumi (FSI) ir antrąją, su turbokompresoriumi. Nors abi versijos yra benzininės ir V6 konfigūracijos, jų konstrukcija bei charakteristikos gerokai skiriasi.

Versija Gamybos metai Įkrovimas Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Modeliai Pastabos
3.0 TFSI V6 (kompresorius) 2008–2016 Mechaninis kompresorius 272–333 400–440 A6, A7, A8, Q5, Q7, S4, S5 Labai sklandi trauka, bet jautrus anglies nuosėdoms ir grandinės nusidėvėjimui
3.0 TFSI V6 (turbina) Nuo 2016 Turbokompresorius 333–354 500 A6, A7, A8, Q7, SQ5 Efektyvesnis, ekonomiškesnis, mažesnės CO2 emisijos, bet sudėtingesnis remontas

Abi versijos pasižymi gera dinamika, tačiau kompresorinė laikoma patikimesne mechaniniu požiūriu, nors reikalauja dažnesnės priežiūros dėl nuosėdų problemos. Tuo tarpu turboversija efektyvesnė ir ekonomiškesnė, bet turi daugiau sudėtingų elektronikos komponentų.

Eksploatacijos ypatumai

Audi 3.0 TFSI variklis sukurtas ne tik dinamikai, bet ir komfortiškam kasdieniam naudojimui. Tai vienas iš universaliausių Audi motorų – jis gali būti naudojamas tiek prabangiuose sedanų modeliuose, tiek sportiškuose kupė ar dideliuose SUV. Skirtingos kartos suteikia šiek tiek kitokią patirtį, tačiau bendrai šis variklis vertinamas dėl balanso tarp galios ir patikimumo.

Važiavimo dinamika

3.0 TFSI suteikia pakankamai jėgos tiek miesto, tiek greitkelio sąlygomis.

  • Kompresorinė versija (iki 2016 m.) pasižymi itin tolygiai paskirstyta galia ir be uždelsimo reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą. Tai ypač jaučiama sportiškuose modeliuose S4, S5.
  • Turboversija (nuo 2016 m.) turi daugiau sukimo momento prie žemų sūkių, todėl kasdieniniame važiavime yra ekonomiškesnė ir malonesnė, ypač mieste.

Kasdienis naudojimas

Nepaisant didelės galios, Audi 3.0 TFSI galima eksploatuoti kaip kasdienį automobilį. Mieste jis važiuoja sklandžiai, automatinės pavarų dėžės (S tronic arba Tiptronic) užtikrina komfortą, o triukšmo lygis salone – žemas.

Dėl V6 architektūros variklis yra gana subalansuotas ir vibracijos beveik nejaučiamos. Tai daro jį patrauklų tiems, kurie nori galingo, bet kartu kultūringo motoro.

Skirtumai tarp kartų

  • Kompresoriniai motorai – sklandūs, bet labiau linkę į anglies nuosėdas įsiurbimo kanaluose ir turi jautresnę paskirstymo grandinę.
  • Turboversijos – ekonomiškesnės, mažesni CO₂ rodikliai, tačiau pats variklis yra sudėtingesnės konstrukcijos, todėl didesnės remonto kainos gedimo atveju.

Dažniausios problemos ir gedimai

Nors Audi 3.0 TFSI variklis yra vienas patikimesnių savo klasėje, tam tikros konstrukcinės ypatybės lemia dažniausiai pasitaikančius gedimus. Šiuos trūkumus pravartu žinoti dar prieš perkant automobilį, nes jie gali turėti įtakos priežiūros kainai.

Gedimas Požymiai Sprendimas Orientacinė kaina (€) Pastabos
Anglies nuosėdos įsiurbimo kanaluose Nelygus variklio darbas, galios kritimas, didesnės sąnaudos Valymas „walnut blasting“ metodu 300–600 Būdingiausia kompresorinėms versijoms
Paskirstymo grandinės nusidėvėjimas Barškesys šalto užvedimo metu, klaidos ECU Grandinės komplekto keitimas 1000–2000 Rizikingiausia ignoruoti – gali sukelti kapitalinį remontą
Kompresoriaus problemos Švilpimas, galios kritimas, alyvos pratekėjimai Sandariklių ar viso kompresoriaus remontas 600–1500 Dažniau po didesnės ridos
Turbinos vožtuvų gedimai (naujesnėse versijose) Check engine, traukos praradimas, klaidos dėl slėgio Vožtuvų arba visos turbinos keitimas 400–1200 Priklauso nuo ridų ir priežiūros
Aušinimo sistemos nuotėkiai Aušinimo skysčio kritimas, dėmės po automobiliu Radiatoriaus, siurblio ar žarnų keitimas 150–500 Ilgai ignoruojant gali perkaitinti variklį
Uždegimo ritinių gedimai Trūkčiojimas, klaidos dėl uždegimo Keisti ritinius ir žvakes 100–250 Dažnas, bet nesunkiai sutvarkomas gedimas

Kaip matome, dauguma problemų susijusios su didesnės ridos automobiliais arba nepakankama priežiūra. Reguliariai keičiant alyvą ir atliekant profilaktiką, šių gedimų galima išvengti arba bent jau atitolinti.

Kuro sąnaudos

Nors Audi 3.0 TFSI yra galingas V6 benzininis variklis, jo kuro sąnaudos priklauso nuo kartos, įkrovimo tipo (kompresorius ar turbina), pavarų dėžės bei automobilio kėbulo. Realiuose bandymuose šis motoras pasižymi didesnėmis sąnaudomis mieste, tačiau užmiestyje, važiuojant pastoviu greičiu, gali būti gana taupus savo klasei.

Versija Miestas (l/100 km) Užmiestis (l/100 km) Mišrus (l/100 km) Pastabos
3.0 TFSI V6 (kompresorius, 2008–2016) 13,0–15,0 8,0–9,0 10,5–12,0 Didelės sąnaudos mieste, užmiestyje ekonomiškesnis nei galima tikėtis
3.0 TFSI V6 (turbina, nuo 2016) 11,0–13,0 7,0–8,0 9,0–10,5 Efektyvesnis už kompresorinį, ypač važiuojant ramiai
Sportinės S/SQ versijos 14,0–16,0 8,5–9,5 11,5–13,0 Sąnaudos labai priklauso nuo vairavimo stiliaus

Kaip matome, skirtumas tarp kompresorinės ir turbininės versijų yra akivaizdus – naujesnis motoras leidžia sutaupyti 1–2 litrus 100 km, ypač mišriame režime. Tačiau abu variantai yra skirti tiems, kurie vertina galią ir komfortą, todėl kuro ekonomija dažniausiai nėra pagrindinis prioritetas.

Aptarnavimo ir eksploatacijos kaštai

Audi 3.0 TFSI yra modernus ir gana sudėtingos konstrukcijos variklis, todėl jo priežiūra kainuoja daugiau nei mažesnių keturių cilindrų motorų. Reguliari priežiūra yra būtina norint užtikrinti ilgaamžiškumą ir išvengti brangių remontų. Žemiau pateiktoje lentelėje – pagrindiniai darbai, jų intervalai ir vidutinės kainos Lietuvos servisuose.

Darbas Intervalas Vidutinė kaina (€) Pastabos
Alyvos ir filtrų keitimas Kas 10–12 tūkst. km arba 1 kartą per metus 150–200 Rekomenduojama trumpinti intervalą dėl variklio jautrumo alyvai
Žvakių keitimas Kas 60 tūkst. km 120–180 Kartu patikrinti uždegimo ritinius
Paskirstymo grandinės patikra Kas 120–150 tūkst. km arba atsiradus simptomams 1000–2000 (keitimas) Šalto užvedimo barškesys – signalas, kad būtina tikrinti
Aušinimo sistemos priežiūra Kas 4–5 metus 150–300 Dažnai keičiamas vandens siurblys ir termostatai
Kompresoriaus ar turbinos patikra Kas 150–200 tūkst. km 600–1500 Gedimai pasitaiko, bet dažniausiai tik esant didelei ridai
Anglies nuosėdų valymas Kas 100–150 tūkst. km 300–600 Būdingiausia kompresorinėms versijoms

Tinkamai prižiūrimas Audi 3.0 TFSI gali nuvažiuoti ir daugiau nei 300 tūkst. km be kapitalinio remonto. Tačiau svarbiausia – laiku keisti alyvą, tikrinti grandinės mazgą ir atlikti prevencinį įsiurbimo sistemos valymą.

Pliusai ir minusai

Audi 3.0 TFSI yra galingas, kultūringai dirbantis V6, kuriam būdinga sklandi trauka ir solidus patikimumas, jei laikomasi griežtos priežiūros.

Pliusai

  • Sklandi, momentinė trauka visame apsukų diapazone
  • Geras galios ir komforto balansas kasdienai
  • Turboversija ekonomiškesnė už kompresorinę
  • Tylus darbas, mažos vibracijos, aukštas kultūringumas
  • Plačiai paplitęs variklis – yra dalių ir kompetencijos

Minusai

  • Didesnės kuro sąnaudos mieste, ypač kompresorinėse versijose
  • Anglies nuosėdos įsiurbime – periodiškai reikalingas valymas
  • Paskirstymo grandinės mazgo nusidėvėjimas – brangesnis darbas
  • Kompresoriaus/turbinos gedimai reta, bet brangi rizika
  • Aukštesnės planinės priežiūros išlaidos nei 4 cilindrų motorams

Vartotojų atsiliepimai

Audi 3.0 TFSI savininkai pabrėžia, kad šis variklis suteikia solidų balansą tarp galios, komforto ir patikimumo, tačiau kartu pripažįsta, jog priežiūra nėra pigi. Žemiau pateikiamos kelios realistiškos citatos iš vairuotojų patirties.

„Važinėju su A6 C7 3.0 TFSI (kompresorine versija) jau ketverius metus. Trauka tiesiog fantastiška, jokio uždelsimo, net lenkiant greitkelyje. Vienintelis minusas – mieste sąnaudos siekia apie 14 litrų.“
– Andrius, Kaunas

„Turiu SQ5 su turboversija. Pirkau jau su 180 tūkst. km rida, bijojau dėl turbinos, bet kol kas jokių problemų. Mišriu režimu sąnaudos ~10 l/100 km, kas tokio dydžio ir galios automobiliui atrodo priimtina.“
– Tomas, Vilnius

„2009 m. S4 su 3.0 TFSI kompresoriumi. Važiuoti malonumas, bet teko valyti įsiurbimo nuosėdas prie ~120 tūkst. km. Procedūra nepigi, bet rezultatas tikrai jaučiamas – variklis vėl kvėpuoja pilnu pajėgumu.“
– Mantas, Klaipėda

„2017 m. A7 3.0 TFSI. Patogus, dinamiškas automobilis, kuris vienodai gerai tinka tiek kelionėms, tiek kasdienai. Turbininė versija gerokai ekonomiškesnė už senesnį kompresorinį motorą.“
– Saulius, Panevėžys

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 3.0 TFSI patikimas kasdieniam naudojimui?

Taip, jei prižiūrimas pagal grafiką. Kompresorinės versijos patikimos mechaniniu požiūriu, turbininės – efektyvesnės ir tylesnės. Būklė ir istorija svarbiau nei rida.

Kuo skiriasi kompresorinė ir turbininė versijos?

Kompresorius suteikia momentinę trauką be „turbo lag“, bet dažniau pasireiškia įsiurbimo nuosėdos. Turbina ekonomiškesnė ir turi daugiau sukimo momento žemai, tačiau konstrukciškai sudėtingesnė.

Ar reikia keisti paskirstymo grandinę?

Grandinė skirta ilgam, tačiau šalto starto barškesys, klaidos ar fazių nukrypimai reiškia, kad komplektą (grandinė, įtempiklis, kreiptuvai) verta keisti nedelsiant.

Kaip spręsti vožtuvų anglies nuosėdas?

Tai tiesioginio įpurškimo specifika. Profilaktinis valymas (dažniausiai riešutų kevalų metodu) kas 100–150 tūkst. km atstato dinamiką ir sumažina sąnaudas.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Kompresorinės: mieste 13–15 l/100 km, užmiestyje 8–9 l/100 km, mišriai 10,5–12 l/100 km. Turbininės: atitinkamai ~11–13 / 7–8 / 9–10,5 l/100 km. S/SQ versijos vartoja daugiau.

Kokį benziną rinktis – 95 ar 98?

Laikykitės gamintojo rekomendacijų. 98 dažnai naudinga didesnėms apkrovoms ir karštu oru – sumažėja detonacijos rizika, darbas tampa sklandesnis.

Ar verta daryti galios didinimą (remap)?

Galima, jei variklis ir transmisija idealiai tvarkingi. Po remapo rekomenduojami trumpesni alyvos intervalai, būtinas nepriekaištingas aušinimas. Garantijos netaikomos.

Į ką atkreipti dėmesį bandomojo važiavimo metu?

Šalto užvedimo garsai (grandinė), trūkčiojimai akseleruojant, dūmingumas, aušinimo kvapas, netolygi eiga. Po važiavimo patikrinkite aušinimo skysčio lygį ir alyvos kvapą.

Kokie intervalai aptarnavimams?

Alyva kas 10–12 tūkst. km, žvakės ~60 tūkst. km, įsiurbimo valymas ~100–150 tūkst. km, aušinimo skystis kas 4–5 metus. Transmisijos alyva – pagal gamintojo grafiką.

Kokia reali šio variklio riba be kapitalinio remonto?

Prižiūrimi egzemplioriai neretai peržengia 300 tūkst. km ribą. Lemiamas veiksnys – laiku atlikta priežiūra ir neapkraunantis, nuosaikus eksploatavimas.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?