autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    BMW F30 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    2025 14 spalio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Automobilio dažymas Vilniuje
    Automobilio dažymas Vilniuje
    2025 17 spalio
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    2025 17 spalio
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius: ką reikia žinoti
    2025 15 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius: kaina, paslaugos, ką žinoti prieš kviečiant meistrą
    2025 15 spalio
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    2025 15 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Fiat 500l Apžvalga
Apžvalgos

Fiat 500L 2012 – 2022 Apžvalga

Apžvalgos

Audi A8 (D4) 2010 – 2017 Apžvalga

chrysler sebring apžvalga
Apžvalgos

Chrysler Sebring (2001 – 2007) Apžvalga

Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
Patarimai

Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    BMW F30 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    2025 14 spalio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Automobilio dažymas Vilniuje
    Automobilio dažymas Vilniuje
    2025 17 spalio
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    2025 17 spalio
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius: ką reikia žinoti
    2025 15 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius: kaina, paslaugos, ką žinoti prieš kviečiant meistrą
    2025 15 spalio
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    2025 15 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Volvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelis
Apžvalgos

Volvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelis

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 15 spalio 14:10
Parengė Jonas Stulskis 16 Min SKAITYMO
Volvo S60 2.4 D5 120 kW Atsiliepimai
DALINTIS

Volvo S60 su 120 kW (163 AG) D5 varikliu – tai vienas žymiausių ir labiausiai vertinamų šios markės dyzelinių modelių. Gaminamas nuo 2001 iki 2005 metų, šis variklis priklauso pirmąjai D5 kartai (D5244T variklio kodas) ir yra laikomas vienu iš patikimiausių Volvo agregatų per visą gamintojo istoriją.

Puslapyje skaitykite:
Variklio konstrukcija ir technologijosSkirtumai nuo kitų D5 versijųVažiavimo savybės ir kuro sąnaudos realiomis sąlygomisPagreitėjimas ir dinamikaValdymas ir komfortasRealios kuro sąnaudosPatikimumas ir dažniausi gedimaiDažniausi gedimaiPriežiūros kaštai ir remontų ypatumaiReguliari techninė priežiūraTipiniai remontai ir jų kainosAutomatinė dėžė (jei montuota)Vartotojų atsiliepimai ir ilgalaikė patirtisTeigiami atsiliepimaiNeigiami atsiliepimaiAr verta pirkti Volvo S60 2.4 D5 120 kW šiandien?Pagrindiniai privalumaiKada verta pagalvoti du kartus?Kainų rėžiai 2024–2025 m.Alternatyvų palyginimasDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šis modelis dažnai laikomas „aukso viduriu“ tarp galingumo, ekonomiškumo ir paprastos konstrukcijos. Jis dar neturi DPF filtro, jo turbina – paprastesnės konstrukcijos, o valdymo sistema – žymiai mažiau jautri klaidoms nei vėlesnės versijos.

Straipsnyje išsamiai aptarsime:

  • Variklio konstrukciją ir pagrindines technines savybes
  • Važiavimo savybes ir kuro sąnaudas realiomis sąlygomis
  • Ilgalaikį patikimumą ir dažniausius gedimus
  • Priežiūros kaštus ir remonto ypatumus
  • Vartotojų atsiliepimus ir jų patirtį su šiuo modeliu
  • Apibendrinimą – ar šis modelis dar vertas dėmesio šiandien?

Šis straipsnis ypač aktualus tiems, kurie svarsto įsigyti naudotą Volvo su D5 varikliu ir nori suprasti, kuo skiriasi 120 kW versija nuo 100, 136 ar 151 kW variantų.

Variklio konstrukcija ir technologijos

Volvo S60 su 2.4 D5 120 kW (163 AG) varikliu naudoja pirmosios kartos D5 agregatą – vieną iš ilgaamžiškiausių penkių cilindrų dyzelinių variklių, kada nors sukurtų. Šis variklis gamintas 2001–2005 metais ir turėjo kodą D5244T. Jis laikomas tikru inžineriniu pavyzdžiu dėl savo ilgaamžiškumo, mechaninės paprastumo ir santykinai mažų eksploatacinių sąnaudų.

Techniniai parametrai:

  • Darbinis tūris: 2 400 cm³
  • Galia: 120 kW (163 AG) @ 4 000 aps./min
  • Sukimo momentas: 340 Nm @ 1 750–3 000 aps./min
  • Cilindrų skaičius: 5 (eilėje)
  • Įpurškimo sistema: Bosch Common Rail (1 kartos)
  • Paskirstymas: diržas + vandens pompa
  • Turbo: paprasta, be kintamos geometrijos
  • Emisijų standartas: Euro 3
  • EGR sistema: yra, bet be elektroninio valdymo
  • DPF: nėra

Svarbu pabrėžti, kad ši variklio versija neturi DPF filtro, o tai reiškia mažiau rūpesčių tiems, kurie važinėja trumpais atstumais ar mieste. Taip pat šiame variklyje naudojama viena patikimiausių Bosch įpurškimo sistemų, kuri, priešingai nei vėlesni „piezo“ purkštukai, rečiau genda ir paprasčiau remontuojama.

Skirtumai nuo kitų D5 versijų

Šis 120 kW D5 laikomas „klasikiniu“ dėl keleto priežasčių:

  • Mažesnis kiekis elektronikos – jutikliai ir valdikliai yra paprastesni, mažiau jautrūs gedimams.
  • Nėra sudėtingos EGR ar DPF – eksploatacija paprastesnė, ypač žiemą ar važinėjant mieste.
  • Paprasčiau remontuojamas – daugeliui darbų nereikia specializuotos diagnostikos ar sudėtingų procedūrų.

Tuo tarpu vėlesnės 136 kW (Euro 4) ir 151 kW (Euro 5) versijos jau turėjo daugiau jautrių komponentų: EGR su elektronika, DPF filtrus, kintamos geometrijos turbinas.

Važiavimo savybės ir kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Volvo S60 su 2.4 D5 120 kW varikliu nėra sportinis automobilis, tačiau važiavimo dinamika – daugiau nei pakankama kasdieniams poreikiams ar ilgesnėms kelionėms. Penkių cilindrų dyzelis pasižymi ne tik traukos pastovumu, bet ir tam tikru akustiniu charakteriu, kuris sukuria malonų įspūdį vairuojant – ypač žinantiems, kas tai yra „tikras“ dyzelis.

Pagreitėjimas ir dinamika

Nuo 0 iki 100 km/h šis modelis įsibėgėja per 9,0–9,3 sek. (priklausomai nuo transmisijos). Tai nėra įspūdingas skaičius, bet dėl didelio sukimo momento žemose apsukose automobilis jaučiasi gyvesnis, nei rodo skaičiai.

Pavaros pakankamai ilgos, todėl automobilis važiuoja sklandžiai ir neskubiai. Penkių cilindrų garsas ir žemas dažnis suteikia solidumo pojūtį, kurio trūksta daugeliui 4 cilindrų konkurentų.

Valdymas ir komfortas

S60 važiuoklė subalansuota labiau komfortui nei sportui. Minkšta priekinė pakaba ir gerai izoliuotas salonas leidžia jaustis patogiai net ir važiuojant nekokybišku keliu. Posūkiuose automobilis kiek pasvyra, bet vairavimas lieka prognozuojamas.

Valdymas – neutralus, be netikėtų reakcijų, o vairo mechanizmas tikslus, nors ne toks informatyvus kaip BMW ar Audi. Didžiausias pliusas – komfortas ir mažas triukšmas, net važiuojant 130–140 km/h greičiu.

Realios kuro sąnaudos

Gamintojas deklaravo mišrias sąnaudas apie 6,2–6,5 l/100 km, tačiau realiame gyvenime skaičiai gali būti šiek tiek didesni:

  • Užmiestyje: 5,2–5,8 l/100 km
  • Mieste: 7,5–8,5 l/100 km
  • Mišriu režimu: 6,5–7,2 l/100 km

Didžiausią įtaką sąnaudoms daro:

  • Automatinė pavarų dėžė – gali pridėti iki 1 l/100 km
  • Dideli ratai ar žieminės padangos
  • Trumpos distancijos ir dažnas variklio šaltas paleidimas

Nepaisant to, šis variklis laikomas labai ekonomišku, atsižvelgiant į automobilio svorį, variklio dydį ir galios rezervą.

Patikimumas ir dažniausi gedimai

Volvo 2.4 D5 120 kW (D5244T) variklis laikomas vienu iš patikimiausių dyzelinių variklių, kada nors montuotų į šios markės automobilius. Jo konstrukcija tvirta, o mechaninės dalys – gerai subalansuotos. Būtent todėl jis dažnai tarnauja iki 500 000 km ir daugiau, jei atliekami reguliarūs aptarnavimai.

Ši versija dar neturi kintamos geometrijos turbinos, DPF filtro ar sudėtingos EGR sistemos su elektroniniu valdymu. Tai reiškia – mažiau rizikos, mažiau galimų klaidų ir pigesnė priežiūra.

Pagrindiniai patikimumo pranašumai:

  • Tvirta ir laiko patikrinta konstrukcija
  • Mechaninis EGR vožtuvas – mažiau gedimų
  • Turbina su paprasta geometrija
  • Nėra DPF – nėra regeneracijos problemų
  • Įpurškimo sistema – patikima Bosch 1 kartos

Visgi, net ir šis variklis turi savo silpnąsias vietas, kurios dažniausiai pasireiškia po 300 000 km arba dėl neprofesionalios priežiūros.

Dažniausi gedimai

Turbinos tepimo trūkumas

Turbina patikima, tačiau jei užsikemša tepimo kanalas, gali atsirasti dūmingumas, traukos praradimas ar net turbinos sugadinimas. Dažniausiai taip nutinka, kai alyva keičiama rečiau nei kas 10 000–12 000 km. Tai viena iš pavojingiausių taupymo vietų.

EGR užsiteršimas

Nors sistema paprasta, po ilgo eksploatacijos laikotarpio EGR vamzdynai ir vožtuvas linkę kaupti suodžius. Pasekmės – nelygus darbas, netolygus sūkimo momentas žemose apsukose, kartais – variklio klaidos. Valymas rekomenduotinas kas 150 000–200 000 km.

Alkūninio veleno skriemulio susidėvėjimas

Tai viena dažniausiai pasitaikančių problemų šiame variklyje. Skriemulys susideda iš dviejų dalių su guma tarp jų, kuri po laiko išsikraipo ar įtrūksta. Simptomai: triukšmas variklio priekyje, vibracijos, klapanavimas. Naujas skriemulys – apie 100–150 €, darbas – apie 70–100 €.

Paskirstymo diržas ir vandens pompa

Paskirstymo diržas keičiamas kas 160 000 km. Taip pat būtina tuo pačiu keisti ir vandens pompą – nors ji dažnai atlaiko ilgiau, bet sugedusi gali sugadinti visą paskirstymo mechanizmą. Komplektas kainuoja 250–400 € su darbu.

Purkštukų sandarumo praradimas

Nors Bosch purkštukai – patikimi, po 300 000 km jie gali pradėti leisti degalus pro sandarinimo žiedus. Tipiniai simptomai – specifinis kvapas salone, degalų kvapas prie variklio, dūmingumas. Dažniausiai užtenka perrinkti ir pakeisti sandarinimo žiedus.

Priežiūros kaštai ir remontų ypatumai

Volvo S60 su 2.4 D5 120 kW varikliu dažnai vadinamas vienu pigiausiai išlaikomų automobilio variantų tarp naudotų premium klasės dyzelinių sedanų. Priežastis – ne tik dėl mechaninės paprastumo, bet ir todėl, kad daugelis komponentų yra ilgaamžiai, o atsarginių dalių pasiūla – plati ir prieinama.

Reguliari techninė priežiūra

  • Alyvos keitimas kas 10 000–12 000 km kainuoja apie 100–130 € (su filtrais).
  • Degalų filtras turėtų būti keičiamas kas 30 000–40 000 km – apie 25–40 €.
  • Oro filtras – kas 15 000–20 000 km, kaina apie 15–20 €.
  • Salono filtras – 20–25 €.

Svarbiausias veiksnys – naudoti tik kokybišką alyvą (pvz., 5W-40 su ACEA B4 specifikacija), nes nuo jos priklauso turbinos ir variklio ilgaamžiškumas.

Tipiniai remontai ir jų kainos

Darbas / komponentas Vidutinė kaina su darbu
Paskirstymo diržo komplektas su pompa 300–400 €
Alkūninio veleno skriemulys 170–250 €
EGR vožtuvo valymas 50–100 €
Purkštukų perrinkimas / sandarinimas (5 vnt.) 150–200 €
Turbinos valymas arba remontas 120–350 €
Generatoriaus dirželis, įtempikliai 100–200 €
Priekinės pakabos remontas (įvorės, traukės) 150–300 €

Automatinė dėžė (jei montuota)

Kai kurie 120 kW D5 buvo komplektuoti su automatinėmis pavarų dėžėmis AW55-50SN. Tai – patikimas japoniškas Aisin gaminys, tačiau labai jautrus alyvos keitimo režimui.

  • Alyvos keitimas (dalinis) – 120–150 €
  • Pilnas keitimas su plovimu – 200–250 €
  • Jeigu dėžė buvo eksploatuota be keitimų – galimi slopinimo ar perjungimo trūkčiojimai

Vartotojų atsiliepimai ir ilgalaikė patirtis

Volvo S60 su 2.4 D5 120 kW varikliu tarp naudotojų dažnai vadinamas „paskutiniu tikru Volvo“. Daugelis šio modelio savininkų įsigijo jį ieškodami patikimo, komfortiško ir ilgaamžio automobilio be perteklinės elektronikos. Reali patirtis atspindi būtent tokį charakterį – tai automobilis, kuris veikia stabiliai, jei su juo elgiamasi atsakingai.

Teigiami atsiliepimai

„Turiu S60 jau 7 metus. Jokių didesnių gedimų, keičiu tepalus kas 10 tūkst., ir važiuoja kaip laikrodis. Turbina originali, pavarų dėžė minkšta, jokio dūmingumo.“
– Kęstutis, Vilnius

„Labai geras motoras. Neturi DPF, nėra jokių regeneracijų ar suodžių bėdų. Šaltu oru užsiveda puikiai, šildo greitai. Niekada nesigailėjau, kad pirkau šią versiją.“
– Arnas, Rokiškis

„Tai klasikinis penkių cilindrų Volvo – solidus, tylus, stabilus. Važiavimo komfortas puikus, o sąnaudos realiai apie 6.5 litro. Važiuoju jau 420 tūkst., be jokių staigmenų.“
– Tomas, Klaipėda

Neigiami atsiliepimai

„Nupirkau su 340 tūkst. ridos, bet pasirodo, paskirstymo diržas keistas prieš 9 metus. Po dviejų mėnesių trūko. Dabar viską tvarkau iš naujo… Reikia tikrinti istoriją labai rimtai.“
– Dainius, Utena

„Mano turėjo problemų su alkūninio veleno skriemuliu. Garsas kaip dyzelinis traktorius. Pasirodo, jau antras savininkas prieš mane buvo jį klijavęs, o ne keitęs…“
– Saulius, Šiauliai

„Viskas būtų puiku, bet jei automatinė dėžė neprižiūrėta – turi bėdų. Pas mane buvo šokčiojimai tarp 2–3 pavarų. Po alyvos keitimo pagerėjo, bet ne pilnai.“
– Rimvydas, Kaunas

Didžioji dalis problemų – ne su pačiu varikliu, o dėl netinkamos priežiūros arba neaiškios eksploatacijos istorijos. Tai pabrėžia, kaip svarbu žinoti, ką perki, o ne aklai tikėtis iš šio modelio nemirtingumo.

Ar verta pirkti Volvo S60 2.4 D5 120 kW šiandien?

Šis modelis vis dar turi aiškią vertę naudotų automobilių rinkoje. Daugeliui vairuotojų, ypač tiems, kurie renkasi automobilį ilgalaikei eksploatacijai, Volvo S60 su 120 kW D5 varikliu yra labai racionalus pasirinkimas, jei pavyksta rasti tvarkingą egzempliorių. Tačiau jis turi ir keletą esminių niuansų, kuriuos verta apsvarstyti prieš įsigyjant.

Pagrindiniai privalumai

  • Be DPF filtro – išvengiama regeneracijos problemų, tinka važinėti ir mieste.
  • Patikima konstrukcija – tiek variklis, tiek transmisija (jei prižiūrėta) gali atlaikyti 500 000+ km.
  • Paprastas ir pigesnis remontas – palyginti su vėlesniais dyzeliniais Volvo.
  • Aukštas komforto lygis – triukšmo izoliacija, sėdynės, saugumo pojūtis.
  • Malonus penkių cilindrų variklio veikimas – stabilus, tylus ir galingas.

Kada verta pagalvoti du kartus?

  • Jei automobilis turėjo prastą priežiūrą – net ir šis patikimas modelis nebus „neužmušamas“.
  • Jei planuojama važinėti trumpais atstumais – nors nėra DPF, variklis vis tiek mėgsta sušilti.
  • Jei norite modernumo – salono dizainas, multimedija, ergonomika jau atsilieka nuo šiuolaikinių automobilių.
  • Jei pasirinkta automatinė dėžė – būtina tikrinti alyvos keitimo istoriją.

Kainų rėžiai 2024–2025 m.

Šiandien tvarkingo Volvo S60 2.4 D5 120 kW kainos Lietuvoje dažniausiai svyruoja nuo 2 000 iki 3 500 €, priklausomai nuo komplektacijos, būklės ir ridos. Už pilnai prižiūrėtą, su serviso įrašais ir nedidele rida galima mokėti ir daugiau – tai bus logiška investicija, jei ieškote automobilio ne vieneriems metams.

Alternatyvų palyginimas

Modelis Variklis / Galia Privalumai Trūkumai
Volvo S60 2.4 D5 (120 kW) 5 cilindrai, 163 AG Be DPF, ilgaamžis, tylus, patogus Senstanti multimedija, tikrinti dėžę
BMW E46 320d 2.0, 110 kW Geras valdymas, dinamiškas Daug mechaninių problemų, rūdys
Audi A4 B6 1.9 TDI 1.9, 96 kW Ekonomiškas, pigios dalys Silpna trauka, mažai komforto
Opel Vectra C 2.2 DTI 2.2, 92 kW Pigus išlaikyti, paprasta konstrukcija Triukšmingas, silpnas, mažai komforto

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Volvo S60 2.4 D5 120 kW turi DPF filtrą?

Ne, šioje versijoje (gamybos metai iki 2005 m.) DPF filtro nėra. Tai vienas iš pagrindinių privalumų – mažiau galimų gedimų ir nereikia rūpintis regeneracija.

Kaip dažnai reikia keisti paskirstymo diržą?

Gamintojas rekomenduoja keisti kas 160 000 km arba kas 8 metus. Keitimo metu būtina keisti ir vandens pompą – dėl saugumo ir patikimumo.

Ar tai gera alternatyva naujesniems 136 ar 151 kW D5?

Taip, jei vertinate paprastumą ir ilgaamžiškumą. Nors naujesni varikliai galingesni ir ekonomiškesni, 120 kW versija patikimesnė, pigesnė eksploatuoti ir mažiau jautri.

Kur slypi didžiausia rizika perkant šį modelį?

Pagrindinė rizika – netinkama ankstesnė priežiūra. Neaiški paskirstymo diržo keitimo istorija, ignoruoti tepalų keitimai ar uždelsta turbinos priežiūra gali lemti dideles išlaidas.

Ar verta pirkti su automatine pavarų dėže?

Taip, jei yra aiški alyvos keitimo istorija. Dėžė patikima (Aisin), bet jautri alyvos kokybei ir keitimo reguliarumui. Jei dėžė trūkčioja ar „slopina“ – geriau vengti.

Nuolaida carVertical!
Pirkdami naudotą automobilį – būtinai patikrinkit jo istoriją! Jeigu reikalinga išsami carVertical ataskaita naudokite nuolaidos kodą: AUTOZINIOS
Gausite 20% nuolaidą pirkdami ataskaitą, arba spauskite šią nuorodą, kodas bus pridėtas automatiškai.
ŽYMA:Volvo
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?