Peugeot 508, gaminamas nuo 2018 metų iki šiol, yra antrosios kartos modelis. Ši karta žymi esminį pokytį tiek dizaino, tiek technologijų srityje, paverčiant 508 modelį iš tradicinio sedano į sportišką, modernų „Fastback“ stiliaus automobilį. Jis taip pat siūlomas kaip universalas „508 SW“.
Privalumai ir trūkumai: Peugeot 508 (2018 – Dabar)
Privalumai:
- Dizainas: Elegantiškas ir sportiškas „Fastback“ dizainas, išsiskiriantis savo linijomis ir charakteriu.
- Technologijos: Pažangios vairavimo pagalbos sistemos, skaitmeninis prietaisų skydelis ir „i-Cockpit“ kabina.
- Ekonomiškumas: Efektyvūs benzininiai, dyzeliniai ir hibridiniai varikliai užtikrina mažas kuro sąnaudas.
- Komfortas ir praktiškumas: Patogios sėdynės, erdvus salonas ir talpi bagažinė (ypač universalo versijoje).
Trūkumai:
- Galinės sėdynės: Žemesnė stogo linija gali riboti vietą galvai galinėje eilėje.
- Kaina: Aukštesnės klasės versijos gali pasirodyti brangios lyginant su konkurentais.
- Elektronikos problemos: Kartais pasitaiko problemų su infotainment ir klimato kontrolės sistemomis.
Dažniausios Peugeot 508 (2018 – Dabar) problemos
- Elektronikos gedimai: Gedimai su infotainment sistema, klimato kontrole ir elektroniniais langų pakėlimo mechanizmais.
- Pakabos nusidėvėjimas: Pakabos komponentai gali greičiau nusidėvėti, ypač važiuojant prastesniais keliais.
- Variklio problemos: Alyvos nutekėjimai ir aušinimo sistemos problemos.
Techniniai Duomenys ir Specifikacijos: Peugeot 508 (2018 – Dabar)
- Varikliai: Siūlomi 1.6L, 2.0L benzininiai ir 1.5L, 2.0L BlueHDi dyzeliniai varikliai, taip pat hibridiniai.
- Galia: Variklių galia svyruoja nuo 130 AG iki 225 AG benzininėse ir dyzelinėse versijose, o hibridinėje – iki 360 AG.
- Pavarų dėžės: 6 arba 8 pavarų automatinė „EAT6“ ir „EAT8“ pavarų dėžės.
- Kėbulo tipai: 4 durų „Fastback“ stiliaus sedanas ir 5 durų universalas „508 SW“.
Peugeot 508 (2018 – Dabar) kuro sąnaudos
Benzininiai Varikliai
- 1.6L PureTech benzininis variklis:
- Galia: 180 – 225 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 5.5 – 6.3 l/100 km
Dyzeliniai Varikliai
- 1.5L BlueHDi dyzelinis variklis:
- Galia: 130 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 3.8 – 4.2 l/100 km
- 2.0L BlueHDi dyzelinis variklis:
- Galia: 160 – 180 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 4.0 – 4.6 l/100 km
Hibridiniai Varikliai
- 1.6L Plug-In Hybrid:
- Galia: 225 AG (508 Hybrid), 360 AG (508 PSE)
- Vidutinės sąnaudos: apie 1.3 – 2.0 l/100 km
- Baterijos talpa: 11.8 kWh
- Elektrinis nuvažiuojamas atstumas: apie 50 km pagal WLTP
Peugeot 508 (2018 – Dabar) palyginimas su pagrindiniais konkurentais
Peugeot 508 (2018 – Dabar) konkuruoja su tokiais modeliais kaip Volkswagen Arteon, Skoda Superb ir Opel Insignia. 508 išsiskiria dėl savo sportiško dizaino, „i-Cockpit“ kabinos ir efektyvių variklių. Tačiau kai kurie konkurentai gali pasiūlyti daugiau vietos galinėje sėdynių eilėje ar geresnį važiavimo komfortą.
Apibendrinimas: ar verta pirkti Peugeot 508 (2018 – Dabar)?
Peugeot 508 (2018 – Dabar) yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško stilingo, šiuolaikiško ir technologiškai pažangaus vidutinio dydžio automobilio. Nors kai kurie elektronikos gedimai ir ribota vieta galinėje eilėje gali būti trūkumai, 508 siūlo išskirtinį dizainą, pažangias technologijas ir įvairių variklių pasirinkimą tiek miesto, tiek užmiesčio kelionėms.
Nuolaida carVertical! |
---|
Pirkdami naudotą automobilį – būtinai patikrinkit jo istoriją! Jeigu reikalinga išsami carVertical ataskaita naudokite nuolaidos kodą: AUTOZINIOS Gausite 20% nuolaidą pirkdami ataskaitą, arba spauskite šią nuorodą, kodas bus pridėtas automatiškai. |