Mazda CX-5, pradėtas gaminti 2012 metais ir priklausantis KE modelių kartai, yra pirmasis modelis, kuris pilnai integruoja „Kodo” – sielos judesio dizaino filosofiją ir SKYACTIV technologijas. Tai pirmasis SUV iš Mazda, kuris buvo sukurtas siekiant optimalaus efektyvumo, saugumo ir vairavimo malonumo. Šis modelis greitai tapo populiariu tarp vairuotojų, dėl jo puikaus balanso tarp praktiškumo ir sportiško charakterio.
Privalumai ir trūkumai: Mazda CX-5
Privalumai:
- Vairavimo dinamika: CX-5 išsiskiria itin geromis vairavimo savybėmis, suteikiančiomis sportišką pojūtį.
- Dizainas: „Kodo” dizainas suteikia automobiliui vizualiai traukiantį ir laikui atsparų išvaizdą.
- Ekonomiškumas: SKYACTIV technologijos užtikrina geresnes degalų sąnaudas lyginant su konkurentais.
Trūkumai:
- Infotainment sistema: Ankstyvosios CX-5 versijos gali turėti pasenusias infotainment sistemas, kurios nėra tokios intuityvios kaip naujesnių modelių.
- Salono triukšmas: Nors automobilis ir gerai susidoroja su išoriniu triukšmu, kai kurie vartotojai minėjo didesnį vėjo ir padangų triukšmą salone.
- Erdvė bagažinei: Nors bendras salonas erdvus, bagažinės talpa gali būti šiek tiek mažesnė lyginant su kai kuriomis konkurentėmis.
Dažniausios Mazda CX-5 problemos
- Infotainment gedimai: Ankstyvosios sistemos versijos gali turėti programinės įrangos klaidų, kurios veikia navigaciją ir multimedijos funkcijas.
- Amortizatorių nusidėvėjimas: Dėl sportiškesnio važiavimo stiliaus, amortizatoriai gali greičiau nusidėvėti.
- Akumuliatoriaus išsikrovimas: Kai kurie vartotojai pranešė apie probleminius atvejus, kai automobilio akumuliatorius išsikrauna greičiau nei įprasta.
Techniniai duomenys ir specifikacijos: Mazda CX-5
Mazda CX-5 buvo siūlomas su įvairiais varikliais, įskaitant 2.0 ir 2.5 litro benzininius SKYACTIV-G variklius bei 2.2 litro SKYACTIV-D dyzelinį variklį. Visi varikliai buvo sujungti su SKYACTIV-MT rankine arba SKYACTIV-Drive automatinėmis pavarų dėžėmis, pasižyminčiomis efektyviu ir sklandžiu pavarų perjungimu.
Mazda CX-5 kuro sąnaudos
Benzininiai varikliai:
- 2.0L SKYACTIV-G: Šis variklis sunaudoja apie 6.4 l/100 km mišriame režime.
- 2.5L SKYACTIV-G: Didelio galingumo 2.5 litro variklis sunaudoja apie 7.2 l/100 km mišriame režime.
Dyzeliniai varikliai:
- 2.2L SKYACTIV-D: Dyzelinis variklis sunaudoja apie 5.2 l/100 km mišriame režime.
Mazda CX-5 palyginimas su pagrindiniais konkurentais
Mazda CX-5 konkuruoja su tokiais modeliais kaip Honda CR-V, Toyota RAV4 ir Ford Escape. CX-5 išsiskiria savo vairavimo dinamika ir dizainu, tačiau konkurentai gali pasiūlyti didesnę bagažinės talpą ir modernesnes infotainment sistemas.
Apibendrinimas: ar verta pirkti Mazda CX-5?
Mazda CX-5 (KE) yra puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina vairavimo malonumą, ekonomiškumą ir estetinę išvaizdą. Nors yra keletas trūkumų, susijusių su salono triukšmu ir infotainment sistema, šie nedideliai minusai neatsveria automobilio teikiamų privalumų. CX-5 yra itin konkurencingas pasirinkimas savo segmente ir gali patenkinti daugumos SUV pirkėjų poreikius.