Mercedes-Benz automobiliai turi itin pažangias diagnostikos sistemas, kurios leidžia greitai aptikti įvairias problemas. Šios sistemos sugeneruoja klaidų kodus, kurie padeda nustatyti, kuri automobilio dalis arba sistema turi gedimų. Pateikiame dažniausiai pasitaikančias Mercedes-Benz diagnostikos klaidas ir jų reikšmes.
P0171 – Liesas kuro ir oro mišinys
Ši klaida rodo, kad variklis gauna per daug oro ir per mažai kuro, todėl kuro ir oro mišinys tampa „liesas“. Tai gali būti dėl:
- Oro srauto matuoklės gedimo.
- Vakuuminės žarnos nutekėjimo.
- Kuro purkštukų ar siurblio problemų.
Sprendimai: Patikrinti oro srauto matuoklę, vakuumo sistemą dėl nutekėjimų ir kuro sistemą.
P0300 – Atsitiktinės uždegimo klaidos
P0300 rodo, kad automobilio cilindruose atsirado atsitiktinių uždegimo klaidų. Tai gali lemti:
- Nusidėvėjusios uždegimo žvakės.
- Sugedusios degimo ritės.
- Kuro purkštukų problemos.
Sprendimai: Pakeisti uždegimo žvakes ir degimo rites. Patikrinti kuro purkštukus ir kuro tiekimo sistemą.
P0420 – Katalizatoriaus efektyvumo sumažėjimas
Šis klaidos kodas nurodo, kad katalizatorius neefektyviai atlieka savo darbą. Galimos priežastys:
- Sugedęs arba užsiteršęs katalizatorius.
- Deguonies jutiklio gedimas.
Sprendimai: Patikrinti ir, jei reikia, pakeisti katalizatorių arba deguonies jutiklį.
P0101 – Masės oro srauto (MAF) jutiklio klaida
P0101 rodo, kad masės oro srauto jutiklis aptiko netinkamą oro kiekį, patenkantį į variklį. Tai gali būti dėl:
- Sugedusio MAF jutiklio.
- Nutekėjimo oro įsiurbimo sistemoje.
- Užsiteršusio oro filtro.
Sprendimai: Pakeisti MAF jutiklį ir patikrinti oro filtrą bei oro įsiurbimo sistemą dėl nutekėjimų.
P0299 – Žemas turbokompresoriaus slėgis
P0299 klaida rodo, kad turbokompresorius nesukuria pakankamo slėgio. Tai gali būti dėl:
- Nutekėjimų slėgio sistemoje.
- Sugedusio turbokompresoriaus.
Sprendimai: Patikrinti oro įsiurbimo ir išmetimo sistemas, ar nėra nutekėjimų. Jei reikia, pakeisti turbokompresorių.
P0401 – EGR vožtuvo nepakankamas srautas
Šis kodas nurodo, kad EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) vožtuvas nepakankamai grąžina išmetamąsias dujas atgal į variklį. Galimos priežastys:
- EGR vožtuvo užsikimšimas arba gedimas.
- Deguonies jutiklio klaidos.
Sprendimai: Patikrinti EGR vožtuvą ir jį išvalyti arba pakeisti, jei būtina.
P0113 – Įsiurbiamo oro temperatūros (IAT) jutiklio klaida
Šis kodas nurodo, kad įsiurbiamo oro temperatūros jutiklis aptiko per aukštą arba per žemą temperatūrą. Tai gali būti dėl:
- Sugedusio temperatūros jutiklio.
- Problemos oro įsiurbimo sistemoje.
Sprendimai: Patikrinti ir, jei reikia, pakeisti IAT jutiklį.
P0700 – Transmisijos valdymo sistemos klaida
P0700 klaida rodo, kad yra problema su transmisijos valdymo moduliu. Dažniausios priežastys:
- Žemas transmisijos skysčio lygis.
- Transmisijos valdymo modulio gedimas.
Sprendimai: Patikrinti transmisijos skysčio lygį ir papildyti, jei reikia. Jei problema išlieka, gali prireikti transmisijos modulio taisymo arba keitimo.
P0456 – Mažas garų valdymo sistemos nutekėjimas
Šis klaidos kodas nurodo, kad garų valdymo (EVAP) sistema aptiko nedidelį nutekėjimą. Tai gali būti dėl:
- Netinkamai uždaryto kuro bako dangtelio.
- EVAP sistemos komponentų problemos.
Sprendimai: Patikrinti kuro bako dangtelį ir įsitikinti, kad jis tinkamai užsuktas. Jei problema išlieka, patikrinti EVAP sistemą.
Apibendrinimas
Mercedes-Benz automobiliai turi pažangias diagnostikos sistemas, kurios padeda greitai aptikti galimus gedimus. Dažniausios klaidos susijusios su oro srauto, uždegimo, katalizatoriaus ir transmisijos sistemomis. Svarbu laiku diagnozuoti ir taisyti šias problemas, kad būtų išvengta rimtesnių gedimų. Jei gaunate klaidos kodą, svarbu kreiptis į kvalifikuotą mechaniką, kad būtų atlikta tinkama diagnostika ir remontas.