autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi e-tron apžvalga
    Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    audi 3.0 TFSI variklių apžvalga
    Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
subaru levorg apžvalga
Apžvalgos

Subaru Levorg (2014 – 2020) Apžvalga

P0073 (2)
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P0073: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

gariūnų automobiliu turgUS
Patarimai

Gariūnų automobilių turgus: Viskas, ką turite žinoti

Kiek Kuro Galima Vežtis Automobilyje?
Patarimai

Kiek Kuro Galima Vežtis Automobilyje?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi e-tron apžvalga
    Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    audi 3.0 TFSI variklių apžvalga
    Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 18 rugpjūčio
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Audi e-tron apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 18 rugpjūčio 13:29
Parengė Jonas Stulskis 14 Min SKAITYMO
audi e-tron apžvalga
DALINTIS

Audi e-tron – tai pirmasis visiškai elektrinis visureigis iš „Audi“ gamintojo, pristatytas kaip rimtas žingsnis į elektromobilių rinką. Tai modelis, kuris siekia suderinti tradicinę „Audi“ kokybę, komfortą ir prestižą su modernia elektrine technologija.

Puslapyje skaitykite:
Audi e-tron techninės charakteristikosAudi e-tron energijos sąnaudos ir nuvažiuojamas atstumas realiomis sąlygomisRealių sąnaudų rodikliaiSąnaudoms įtaką darantys veiksniaiPatarimai, kaip išnaudoti daugiau ridosAudi e-tron privalumai ir trūkumaiPrivalumaiTrūkumaiAudi e-tron patikimumas ir dažniausiai pasitaikančios problemosOrientacinės remonto ir priežiūros kainosAudi e-tron eksploatacijos kaštaiĮkrovimo kaštaiMetinės išlaidos (vidutinė 20 000 km rida)Kaštų palyginimas su dyzeliniu SUVAudi e-tron vairavimo patirtisKomfortasValdymasMiestas ir užmiestisTriukšmo lygisŽmonių atsiliepimai apie Audi e-tronDUK – Audi e-tron

Šis automobilis buvo sukurtas tam, kad atitiktų tiek kasdienio miesto vairavimo poreikius, tiek ilgesnes keliones, suteikdamas vairuotojams naują patirtį – tylų, sklandų važiavimą ir nulinę emisiją.

Audi e-tron dažniausiai renkasi tie, kurie ieško:

  • Ekologiško, tačiau prabangaus SUV,
  • Aukšto komforto lygio kasdieniam naudojimui,
  • Modernių technologijų ir išmanių vairuotojo pagalbos sistemų,
  • Patikimumo ir prestižo, būdingo „Audi“ vardui.

Palyginti su konkurentais, tokiais kaip „Tesla Model X“, „Mercedes EQC“ ar „Jaguar I-Pace“, e-tron išsiskiria konservatyvesniu dizainu, puikia interjero kokybe ir itin geru akustiniu komfortu.

Audi e-tron techninės charakteristikos

Audi e-tron pasižymi moderniomis technologijomis ir skirtingais baterijos bei variklių deriniais, tačiau visiems variantams būdingas aukštas komforto ir dinamikos lygis. Žemiau pateiktoje lentelėje – dažniausiai sutinkamos versijos techniniai duomenys.

Techninis parametras Audi e-tron 55 quattro Audi e-tron 50 quattro
Baterijos talpa (naudojama) 95 kWh 71 kWh
Variklio galia 300 kW (408 AG) 230 kW (313 AG)
Sukimo momentas 664 Nm 540 Nm
Pagreitis 0–100 km/h 5,7 sek. 6,8 sek.
Maksimalus greitis 200 km/h 190 km/h
Nuvažiuojamas atstumas (WLTP) ~400 km ~300 km
Įkrovimas 150 kW galingumu (10–80 %) apie 30 min. apie 30 min.
Kėbulo tipas SUV SUV
Svoris ~2565 kg ~2450 kg

Audi e-tron energijos sąnaudos ir nuvažiuojamas atstumas realiomis sąlygomis

Gamintojas deklaruoja iki 400 km (55 quattro) nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą, tačiau realiomis sąlygomis šis skaičius skiriasi. Tikrieji rezultatai labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, oro temperatūros bei kelio dangos.

Realių sąnaudų rodikliai

  • Mieste (vasara) – apie 20–22 kWh/100 km, nuvažiuojamas atstumas ~370–390 km.
  • Mieste (žiema) – apie 25–28 kWh/100 km, nuvažiuojamas atstumas ~280–310 km.
  • Užmiestyje (vasara, 90 km/h greičiu) – ~19–21 kWh/100 km, atstumas siekia net 400+ km.
  • Greitkelyje (110–130 km/h) – apie 27–30 kWh/100 km, realus atstumas sumažėja iki 250–280 km.

Sąnaudoms įtaką darantys veiksniai

  • Klimatas – žiemą baterija praranda efektyvumą, o šildymas stipriai didina sąnaudas.
  • Vairavimo stilius – agresyvus greitėjimas ir stabdymas didina energijos poreikį.
  • Padangų tipas – žieminės ir platesnės padangos didina pasipriešinimą riedėjimui.
  • Kelio profilis – važiuojant kalnuotose vietovėse sąnaudos didėja, bet regeneracinė stabdymo sistema padeda dalį energijos susigrąžinti.

Patarimai, kaip išnaudoti daugiau ridos

  • Naudoti Eco režimą kasdieniam važiavimui.
  • Pasinaudoti išankstiniu salono pašildymu prijungus automobilį prie įkrovimo stotelės.
  • Vengti didelių greičių ilgą laiką greitkeliuose.
  • Naudoti rekuperacijos funkciją stabdymo metu.

Audi e-tron privalumai ir trūkumai

Audi e-tron skirtas vairuotojui, kuris nori tylos, komforto ir aukštos kokybės interjero be kompromisų dėl elektrinės pavaros. Tačiau didelis svoris ir energijos poreikis greitkelyje reiškia, kad e-tron labiausiai atsiskleidžia mieste ir priemiestyje.

Privalumai

  • Itin tylus ir komfortiškas važiavimas – premium klasės akustika
  • Elektrinė quattro pavara – stabilumas ir sukibimas bet kokiomis sąlygomis
  • Greitas DC įkrovimas (iki ~150 kW) – patogiau ilgesnėms kelionėms
  • Aukštos kokybės interjeras, ergonomiškos sėdynės ir gera įranga
  • Tinka kasdienai: sklandi eismo pajuda, lengvas valdymas mieste
  • Galimybė tempti priekabą, praktiškas bagažo skyrius

Trūkumai

  • Didelis energijos poreikis greitkelyje – reali rida greitai mažėja
  • Didelė masė (>2,4 t) – spartesnis padangų ir stabdžių dėvėjimas
  • Žiemą rida sumažėja dėl šalčio ir salono šildymo
  • Viešas greitas įkrovimas brangesnis nei namuose
  • Kartais pasitaiko programinės įrangos/įkrovimo stotelių suderinamumo niuansų
  • Aukštesnės eksploatacijos išlaidos nei kompaktiškų EV klasėje

Audi e-tron patikimumas ir dažniausiai pasitaikančios problemos

Nors „Audi e-tron“ laikomas vienu patikimiausių „premium“ klasės elektromobilių, kaip ir bet kuris naujos kartos EV, jis turi savų silpnybių. Dauguma jų susijusios ne su pačia baterija ar varikliais, o su elektronikos sistemomis bei programine įranga.

Dažniausiai pasitaikančios problemos:

  • Programinės įrangos klaidos, dėl kurių stringa multimedija ar valdymo sistemos.
  • Įkrovimo stotelių suderinamumo problemos, ypač naudojant senesnes stoteles.
  • Baterijos aušinimo sistemos jautrumas – būtina užtikrinti reguliarų jos patikrinimą.
  • Svorio įtaka važiuoklei – greičiau dėvisi pakabos elementai ir padangos.
  • Didelė priklausomybė nuo gamintojo serviso – ne visos nepriklausomos dirbtuvės dar turi patirties su šiuo modeliu.

Orientacinės remonto ir priežiūros kainos

Gedimas / Priežiūros darbas Orientacinė kaina (€)
Baterijos aušinimo sistemos remontas 800–1500 €
Pakabos komponentų keitimas (šarnyrai, traukės) 300–600 €
Padangų komplektas (dėl didelės masės dėvisi greičiau) 600–1000 €
Programinės įrangos atnaujinimas (salone) 100–300 €
Įkrovimo lizdo keitimas 400–700 €

Audi e-tron eksploatacijos kaštai

Nors elektrinis automobilis dažnai siejamas su mažesnėmis kuro išlaidomis, Audi e-tron yra didelis ir sunkus SUV, todėl jo išlaikymas nėra toks pigus kaip mažesnių elektromobilių. Eksploatacijos kaštus lemia ne tik įkrovimo kaina, bet ir draudimas, padangų bei pakabos nusidėvėjimas.

Įkrovimo kaštai

  • Įkrovimas namuose (naudojant 11 kW sieninę stotelę ir elektros tarifą ~0,18 €/kWh) – pilnas baterijos įkrovimas (95 kWh) kainuoja apie 17–18 €, užtikrinant ~350–400 km ridą.
  • Viešose įkrovimo stotelėse (greitas DC įkrovimas, kaina ~0,30–0,45 €/kWh) – pilnas įkrovimas kainuoja 30–40 €.
  • 100 km kaina:
    • Namuose – apie 4,5–5,5 €.
    • Greitajame įkrovime – apie 8–11 €.

Metinės išlaidos (vidutinė 20 000 km rida)

  • Įkrovimas namuose – apie 900–1100 €.
  • Įkrovimas viešose stotelėse – apie 1600–2000 €.
  • Padangos – dėl automobilio svorio dėvisi greičiau, komplektas kainuoja 600–1000 € kas 2–3 metus.
  • Techninė priežiūra – kadangi nėra alyvos keitimų ar sudėtingų degimo sistemų, kasmetinė priežiūra kainuoja mažiau: 200–400 € (stabdžių, skysčių patikra, filtrai).
  • Draudimas (KASKO + civilinis) – priklauso nuo vairuotojo istorijos, bet dažnai siekia 600–1200 € per metus.

Kaštų palyginimas su dyzeliniu SUV

Lyginant su panašaus dydžio dyzeliniu visureigiu (pvz., Audi Q7 3.0 TDI), e-tron kuro/energijos sąnaudos gali būti iki 30–40 % pigesnės, tačiau bendri kaštai išsilygina dėl didesnio draudimo ir padangų bei važiuoklės apkrovos.

Audi e-tron vairavimo patirtis

Audi e-tron sukurtas taip, kad vairuotojas jaustųsi komfortiškai tiek mieste, tiek ilgesnėse kelionėse. Dėl elektrinės pavaros jis pasižymi ypatingu sklandumu ir tyla, o „quattro“ pavara užtikrina stabilumą įvairiomis oro sąlygomis.

Komfortas

  • Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, nors dėl didelio svorio ji kiek standesnė nei benzininės ar dyzelinės „Audi“ versijos.
  • Salonas izoliuotas itin kokybiškai – kelionėse beveik nesigirdi nei padangų, nei vėjo triukšmo.
  • Ergonomiškos sėdynės su ventiliacijos ir masažo funkcijomis leidžia patogiai keliauti net ilgus atstumus.

Valdymas

  • Elektriniai varikliai suteikia momentinę trauką, todėl automobilis greitai ir sklandžiai įsibėgėja.
  • „Quattro“ sistema užtikrina puikų sukibimą žiemą ar ant šlapios dangos.
  • Dėl svorio virš 2,5 tonos posūkiuose automobilis jaučiasi sunkesnis, tačiau stabilumo kontrolė veikia itin tiksliai.

Miestas ir užmiestis

  • Miestas – labai malonus ir tylus, regeneracinis stabdymas padeda taupyti energiją. Dėl dydžio manevruoti siauresnėse gatvėse kiek sunkiau.
  • Užmiestis – užtikrintas, stabilus ir itin tylus važiavimas. Greitkelyje patogus, tačiau rida mažėja greičiau nei mieste.

Triukšmo lygis

  • Net važiuojant 120–130 km/h greičiu, salone vyrauja tylos pojūtis – tai vienas didžiausių e-tron privalumų, lyginant su konkurentais.

Žmonių atsiliepimai apie Audi e-tron

Nors techninės specifikacijos ir gamintojo pažadai svarbūs, realią automobilio vertę dažnai geriausiai atspindi vairuotojų patirtis. Audi e-tron savininkai pabrėžia tiek komforto privalumus, tiek realios ridos iššūkius.

„Labai patogus ir tylus automobilis. Kiekvieną kartą važiuojant jaučiasi premium klasės kokybė. Mieste rida tikrai džiugina, bet greitkelyje baterija senka greičiau nei tikėjausi.“

– Mantas, 2021 m. e-tron savininkas

„Prieš pirkdamas dvejojau, bet nesigailiu. Komfortas aukščiausio lygio, o įkrovimas namuose tikrai pigus. Minusas – padangos dyla greičiau, o jų kaina nemaža.“

– Tomas, 2019 m. e-tron vairuotojas

„Tai nėra sportiškas automobilis, bet stabilumas kelyje pavydėtinas. Žiemą su quattro jautiesi visiškai užtikrintas. Vienintelis minusas – viešose stotelėse įkrovimas kainuoja daug.“

– Darius, ilgametis Audi gerbėjas

„Turėjau Tesla, dabar vairuoju e-tron. Audi yra kokybiškesnis viduje, tyliau važiuoja. Tačiau rida mažesnė ir baterija sunkesnė. Jei vertini komfortą – tai geriausias pasirinkimas.“

– Rūta, persikėlusi į elektromobilį iš Tesla

DUK – Audi e-tron

Kiek realiai nuvažiuoja Audi e-tron?

Mieste vasarą – apie 370–390 km, žiemą – 280–310 km. Greitkelyje, važiuojant 110–130 km/h, reali rida paprastai siekia 250–280 km dėl didesnių energijos sąnaudų.

Kokios energijos sąnaudos žiemą?

Žiemą mieste dažnai matysite 25–28 kWh/100 km, greitkelyje – 28–32 kWh/100 km. Iš anksto pašildant saloną nuo tinklo ir naudojant šilumos siurblį sąnaudas galima sumažinti.

Kaip greitai įkraunamas e-tron?

Greitojoje DC stotelėje (iki ~150 kW) nuo 10% iki 80% – apie 30 min. Namuose su 11 kW AC sienine stotele pilnas įkrovimas trunka ~9–10 val.

Ar baterija greitai degraduoja?

Įprastai per 3–5 metus degradacija siekia ~5–10%, priklausomai nuo įkrovimo įpročių ir klimato. Dažnas greitas DC įkrovimas ir aukšta temperatūra spartina nusidėvėjimą.

Ar verta rinktis šilumos siurblį?

Taip, ypač jei važinėjate žiemą. Šilumos siurblys taupo energiją šildymui ir padeda išlaikyti didesnę ridą žemoje temperatūroje.

Kiek kainuoja 100 km su e-tron?

Kraunant namuose (≈0,18 €/kWh) – apie 4,5–5,5 € už 100 km. Greitojoje stotelėje (≈0,30–0,45 €/kWh) – maždaug 8–11 € už 100 km.

Ar e-tron tinka ilgesnėms kelionėms?

Taip, jei maršrute suplanuotos greitos stotelės ir palaikomas nuosaikus greitis. Greitkelyje rida krenta greičiau, tad planavimas – būtinas.

Ar galima tempti priekabą?

Taip, e-tron turi vilkimo galimybes (priklauso nuo komplektacijos). Reikia įvertinti, kad tempiant rida gali mažėti 30–50%.

Kokia priežiūra reikalinga EV, jei nėra alyvos keitimų?

Reguliariai tikrinamos stabdžių sistemos, aušinimo skysčiai, pakaba, padangos ir programinės įrangos atnaujinimai. Periodiškumas paprastai kas 1 metai arba pagal ridą.

Ar viešasis įkrovimas brangus?

Viešos greitos stotelės kainuoja daugiau nei namų elektra. Jei daug krausite viešai, mėnesinės išlaidos gali priartėti prie dyzelinio SUV kuro sąnaudų.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Audi 3.0 TFSI variklių apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?