autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi a3 2.0 tdi 125kw atsiliepimai
    Audi A3 2.0 TDI 125 kW atsiliepimai – ką būtina žinoti prieš perkant?
    2025 22 liepos
    Ar verta pirkti Volvo XC60
    Ar verta pirkti Volvo XC60?
    2025 21 liepos
    Volvo S60 2.4 D5 120 kW Atsiliepimai
    Volvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelisAlternatyvų palyginimoVolvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelis
    2025 18 liepos
    Volvo S80 2.4 D5 120 kW atsiliepimai
    Volvo S80 2.4 D5 120 kW – senasis patikimumo etalonas ar pasenęs dyzelis?
    2025 17 liepos
    Volvo S60 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo S60 2.4 D5 136 kW – vienas geriausių dyzelių rinkoje?
    2025 16 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai
Apžvalgos

Audi A3 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai – klasikinis dyzelinis hečbekas ar rizikingas pasirinkimas?

Mercedes-benz gla KLASĖ x156 apžvalga
Apžvalgos

Mercedes-Benz GLA klasė (X156) 2013 – 2019 Apžvalga

Kiek reikia aušinimo skysčio automobiliui
Patarimai

Kiek reikia aušinimo skysčio automobiliui?

Generatorių remontas klaipėdoje
Auto paslaugos

Generatorių remontas Klaipėdoje: Geriausi servisai

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    audi a3 2.0 tdi 125kw atsiliepimai
    Audi A3 2.0 TDI 125 kW atsiliepimai – ką būtina žinoti prieš perkant?
    2025 22 liepos
    Ar verta pirkti Volvo XC60
    Ar verta pirkti Volvo XC60?
    2025 21 liepos
    Volvo S60 2.4 D5 120 kW Atsiliepimai
    Volvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelisAlternatyvų palyginimoVolvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelis
    2025 18 liepos
    Volvo S80 2.4 D5 120 kW atsiliepimai
    Volvo S80 2.4 D5 120 kW – senasis patikimumo etalonas ar pasenęs dyzelis?
    2025 17 liepos
    Volvo S60 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo S60 2.4 D5 136 kW – vienas geriausių dyzelių rinkoje?
    2025 16 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A3 2.0 TDI 125 kW atsiliepimai – ką būtina žinoti prieš perkant?
Apžvalgos

Audi A3 2.0 TDI 125 kW atsiliepimai – ką būtina žinoti prieš perkant?

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 11 liepos 16:11
Parengė Jonas Stulskis 14 Min SKAITYMO
audi a3 2.0 tdi 125kw atsiliepimai
DALINTIS

Audi A3 su 2.0 TDI 125 kW varikliu – tai populiari ir paklausi naudoto automobilio versija, dažnai pasirenkama dėl geros galios, ekonomiškumo ir ilgaamžiškumo. Ši versija paprastai siejama su EA189 arba EA288 varikliais (priklausomai nuo metų) bei dažniausiai montuojama į A3 modelius su quattro pavara arba aukštesnėmis komplektacijomis.

Puslapyje skaitykite:
Variklio specifikacijos, konstrukcija ir technologijosEA189 2.0 TDI 125 kWEA288 2.0 TDI 125 kWPatikimumas, gedimai ir eksploatacijos kaštaiVariklio patikimumasPavarų dėžėKuro sistema ir purkštukaiKuro sąnaudos ir reali eksploatacijaVažiavimo savybės ir komfortas Audi A3 2.0 TDI 125 kW modeliuoseVažiavimo dinamikaValdymasKomfortas kasdienėse situacijoseAr verta rinktis Audi A3 2.0 TDI 125 kW šiandien?Kam šis modelis tinka?Kam šis modelis gali būti netinkamas?Vartotojų atsiliepimai ir tikra ilgalaikė patirtisTeigiama patirtisNeigiami pastebėjimaiIšvados pagal patirtįDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Modelis laikomas kompaktiško premium segmento atstovu, konkurentu tokiems automobiliams kaip BMW 1 serija, Mercedes A klasė ar net Golf GTD. 125 kW versija yra „auksinis vidurys“ – ji galingesnė už bazines 81 ar 110 kW versijas, tačiau dar neturi sportiškų S3 išlaidų.

Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime:

  • Variklio konstrukciją ir technologijas
  • Patikimumą, silpnąsias vietas ir realius eksploatacijos kaštus
  • Važiavimo savybes ir komfortą
  • Ar verta šį modelį rinktis šiandien

Straipsnyje bus vadovaujamasi E-E-A-T principais, pateikiama tik patikrinta, realia patirtimi ir statistika paremta informacija. Tai ne reklaminis įrašas – o praktiškas gidas žmogui, kuris rimtai svarsto pirkti tokį automobilį.

Variklio specifikacijos, konstrukcija ir technologijos

Audi A3 2.0 TDI 125 kW versijoje montuojami keturių cilindrų dyzeliniai varikliai, kurių gamyba priklauso nuo modelio metų: senesniuose (iki ~2012 m.) tai dažniausiai EA189 serijos varikliai, vėliau – EA288.

Abu varikliai pasižymi panašiu galios lygiu – apie 170 AG (125 kW), tačiau jų konstrukcija ir patikimumas skiriasi. Tai nėra bazinė dyzelio versija – šis variklis skirtas tiems, kam svarbi dinamika ir lankstumas be perteklinio kuro suvartojimo.

EA189 2.0 TDI 125 kW

Šis variklis buvo gaminamas iki 2012–2013 metų ir turi tiek Common Rail, tiek Pumpe-Düse (PD) įpurškimo versijų. Tačiau Audi A3 dažniausiai gaudavo Common Rail sistemą.

Variklis turi ketaus bloką, 16 vožtuvų galvutę, turbokompresorių su kintamo geometrijos sparnuote ir dviejų velenų paskirstymo sistemą. Dauguma šių variklių turi DPF filtrą, taip pat EGR ir EGR aušintuvą. Tai – patikima, bet ne be trūkumų konstrukcija.

Silpnesnės vietos: alkūninio veleno skriemuliai, EGR vožtuvas, DPF filtro užsikimšimas, kartais – purkštukų sandarumo problemos.

EA288 2.0 TDI 125 kW

Nuo 2013–2014 metų Audi A3 pradėjo naudoti naujos kartos dyzelinius EA288 variklius, kurie buvo kuriami su didesniu dėmesiu ekologijai – tai Euro 6 normą atitinkantis agregatas.

Šie varikliai turi aliuminio bloką, žemą trintį turinčius komponentus, efektyvesnę aušinimo sistemą ir patobulintą degimo valdymą. Didesnis dėmesys skirtas triukšmo mažinimui bei efektyvumui šaltuoju metu. Jie dažniau komplektuojami su AdBlue sistema ir pažangesniu DPF regeneravimu.

Nors šie varikliai tylesni ir ekonomiškesni, tačiau yra labiau priklausomi nuo kokybiškos priežiūros. Alyvos keitimo vėlavimas, neteisinga AdBlue eksploatacija ar nekokybiškas degalų filtras gali sukelti rimtų problemų.

Patikimumas, gedimai ir eksploatacijos kaštai

Audi A3 su 2.0 TDI 125 kW varikliu turi dvi priešingas reputacijas: viena – tai patikimas, ekonomiškas ir dinamiškas automobilis; kita – priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus būklės ir priežiūros istorijos. Tai reiškia, kad eksploatacijos sėkmę didžiąja dalimi nulemia ne pati konstrukcija, o tai, kaip automobilis buvo eksploatuotas iki šiol.

Variklio patikimumas

EA189 varikliai – ypač Common Rail versijos – laikomi patikimais, jei buvo laiku keista alyva, prižiūrėtas DPF filtras ir važiuota ilgesnėmis distancijomis. Šio variklio silpnesnės vietos: EGR vožtuvas, kuris ilgainiui linkęs užsikimšti, taip pat turbinos geometrijos strigimas dėl suodžių.

EA288 agregatai – šiuolaikiškesni ir efektyvesni, tačiau jautresni bet kokiai nepriežiūrai. AdBlue sistema gali kelti iššūkių šaltu oru, o DPF regeneracijos neįvykimas dėl miesto režimo – dažnas reiškinys. Be to, šios kartos varikliai dažniau „pagauna“ diagnostikos klaidas, susijusias su aušinimo sistemos ar oro srauto jutikliais.

Pavarų dėžė

Audi A3 su 125 kW versija dažnai komplektuojama su DSG dvigubos sankabos pavarų dėže. Jeigu tai DRY sankabos versija (7 laipsnių su sausa sankaba) – ji jautri intensyviam miesto naudojimui, o jos gyvavimo trukmė priklauso nuo eismo sąlygų. Wet clutch (šlapio tipo) DSG – patikimesnė, tačiau ir jai reikia alyvos keitimo kas 60 000 km.

Dėžės problema dažniausiai pasireiškia per smūgius jungiant pavaras, ypač šiltame variklyje ar važiuojant lėtai. Šie požymiai rodo sankabos arba mechatronikos dėvėjimąsi.

Kuro sistema ir purkštukai

125 kW versijoje sumontuoti Bosch purkštukai – dažniausiai patikimi, tačiau netoleruoja nekokybiško kuro ar nekintamo filtrų. Pagrindiniai gedimai – sandarumo praradimas, purkštukų kūrenimas į grąžą, dėl ko išauga alyvos lygis karteryje. Tokia situacija ilgainiui gali baigtis turbinos pažeidimu arba net variklio trauka alyvai.

Kuro sąnaudos ir reali eksploatacija

Mieste 2.0 TDI 125 kW versijos dažniausiai „ima“ apie 6.5–7.5 l/100 km. Užmiestyje – ~4.8–5.5 l/100 km, priklausomai nuo greičio. Mišriu režimu sąnaudos svyruoja apie 5.8–6.4 l/100 km. Realios sąnaudos atitinka deklaruojamus duomenis, jei važiuojama ramiai ir be apkrovos.

Kalbant apie remontų kainas, variklio ar dėžės problemos dažnai kainuoja brangiau nei mažesnių dyzelių versijose, nes detalės brangesnės, o 125 kW versija dažnai turi aukštesnę komplektaciją – tad sugedus elektronikos moduliui, remontas gali būti brangus.

Važiavimo savybės ir komfortas Audi A3 2.0 TDI 125 kW modeliuose

125 kW versija yra viena iš galingesnių dyzelinių Audi A3 variantų, todėl šis automobilis važiuoja užtikrinčiau nei baziniai modeliai. Jis gerokai dinamiškesnis, tačiau tuo pačiu išlaiko „premium“ klasės akcentus – komfortą, salono izoliaciją ir gerą valdymo balansą.

Važiavimo dinamika

2.0 TDI 125 kW variklis pasižymi gera trauka nuo žemų sūkių – maksimali galia pasiekiama ties 4200 aps./min., o sukimo momentas (paprastai apie 350–380 Nm) pasiekiamas jau nuo 1750 aps./min. Tai leidžia važiuoti sklandžiai tiek mieste, tiek greitkelyje, neperjunginėjant dažnai pavarų.

Ši versija ypač tinkama tiems, kurie važiuoja magistralėmis, gyvena užmiestyje ar ieško tvirto, neperkrauto variklio. Pagreitis iki 100 km/h trunka apie 7,5–8 sekundes, kas dyzeliniam kompaktui – labai padoru. Dinamiškumo prasme, šis modelis gali lengvai varžytis su Golf GTD, BMW 120d ar Mercedes A220d.

Valdymas

Važiavimo savybės priklauso nuo važiuoklės tipo. Įprasta A3 važiuoklė yra neutrali ir orientuota į komfortą. Tačiau versijose su sportiniu S line paketu, žeminta pakaba arba quattro pavara, automobilis tampa standesnis ir tikslesnis posūkiuose. Pastaruoju atveju jis labiau primena sportišką hečbeką, nei ekonomišką dyzelį.

Vairavimo mechanizmas pakankamai tikslus, o vairo stiprintuvas gerai subalansuotas – ne per minkštas, bet ir ne per kietas. Automobilis gerai reaguoja į vairo judesius, ypač esant aukštesniems greičiams.

Komfortas kasdienėse situacijose

Kompaktiškas dydis leidžia patogiai manevruoti mieste, tačiau sėdėjimo pozicija – gana žema, todėl aukštesni vairuotojai turėtų pasitikrinti sėdynės reguliavimo ribas. Salono garso izoliacija gera, ypač jei langai stori (dvigubo stiklo) arba komplektacija aukštesnė. Dyzeliui būdingas garsas girdimas tik stipriau akseleruojant.

Salone – aukšta kokybė: minkšti plastikai, aliuminio ar pianinų juodumo intarpai, ergonomiška multimedija (ypač MMI su valdymo ratuku). Šildomos sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė ir ksenonai ar LED žibintai dažnai būna net vidutinės klasės modeliuose.

Ar verta rinktis Audi A3 2.0 TDI 125 kW šiandien?

Audi A3 su 125 kW dyzeliniu varikliu vis dar išlieka labai aktualus pasirinkimas naudotų automobilių rinkoje, ypač tiems, kurie nori aukštesnės klasės kompaktiško automobilio su puikiu galios ir ekonomiškumo santykiu. Visgi šis modelis nėra universalus visiems – priklausomai nuo poreikių, tai gali būti tiek labai racionalus, tiek visiškai netinkamas pasirinkimas.

Kam šis modelis tinka?

Jeigu dažnai važinėji ilgus atstumus, vertini dinamišką, bet ekonomišką važiavimą ir nori šiek tiek prestižo už prieinamą kainą – A3 2.0 TDI 125 kW gali būti puikus variantas. Ypač jei rasi prižiūrėtą egzempliorių su aiškia serviso istorija.

Tai taip pat geras pasirinkimas tiems, kurie nori išvengti per brangaus premium segmento, bet vis tiek vertina kokybę. Komfortiškas interjeras, efektyvi šildymo sistema, tiksli DSG dėžė – visa tai veikia gerai, jei buvo tinkamai eksploatuota.

Automobilis patrauklus ir kaip miesto ir užmiesčio kompromisas: pakankamai mažas kasdieniam naudojimui, bet su galimybe drąsiai važiuoti autostrada.

Kam šis modelis gali būti netinkamas?

Tie, kas ieško automobilio tik trumpoms atkarpoms mieste, turėtų vengti šios versijos. DPF regeneracijos ciklai neįvyks pilnai, AdBlue sistema kels rūpesčių, o DSG sankaba dyla greičiau važinėjant trumpais atstumais ir dažnai stabdant. Šiuo atveju verčiau rinktis benzininę ar hibridinę alternatyvą.

Jeigu nesi linkęs investuoti į prevencinę priežiūrą (alyvos keitimą laiku, dyzelinių sistemų valymą, diagnostiką) – šis variklis gali sukelti rimtų problemų. Jautrūs komponentai reikalauja nuolatinio dėmesio. Kitaip tariant, tai ne atleisk-ir-važiuok tipo automobilis.

Be to, turint omenyje, kad 125 kW versijos dažnai buvo eksploatuotos intensyviau (dėl savo galios), rida virš 300 tūkst. km neturėtų būti ignoruojama, net jei vizualiai viskas tvarkoje.

Vartotojų atsiliepimai ir tikra ilgalaikė patirtis

Audi A3 2.0 TDI 125 kW modelio savininkų nuomonės išsiskiria mažai – tai automobilis, kuris įvertinamas tada, kai tikimasi racionalaus kompromiso tarp galios, kokybės ir kuro sąnaudų. Jei prižiūrėtas tinkamai – nusiskundimų beveik nėra.

Teigiama patirtis

„Važinėju jau 5 metus, variklis traukia puikiai, sąnaudos apie 6 l/100 km. Tik reikia keisti alyvą kas 10 tūkst., o ne laukti, kol kompas pasakys. Turiu quattro – žiemą malonumas.“
– Mantas, Vilnius

„Tiek mieste, tiek autostradoje traukos užtenka visur. Net su pilnu bagažu važiuoja stabiliai, DSG dirba švelniai. 2016 metų modelis, jokių rimtų gedimų dar neturėjau.“
– Ieva, Kaunas

„Pirkau su 240 tūkst. rida, dabar – 320 tūkst. Važiuoja tyliai, vidus neišdilęs, kaip naujas. Purkštukus valiau kartą, daugiau – tik tepalai, filtrai ir diskai.“
– Tadas, Klaipėda

Neigiami pastebėjimai

„EGR užsikimšo prie 180 tūkst., DPF regeneracija nevyko, nes važiuoju mieste trumpai. Teko valyt, keist. Nuo tada važinėju bent kartą per savaitę į priemiestį.“
– Jolita, Šiauliai

„Turėjau problemų su DSG – perjungdavo trūkčiodama. Alyva nebuvo keista 150 tūkst., servisas keitė sankabą ir mechatroniką. 1100 €. Dabar viskas ok, bet pamoka brangi.“
– Edgaras, Panevėžys

„Tylus, fainas, bet elektronikos kiekis kartais erzina. Nusėdo akumuliatorius – sistema išsijungė pusdienį, niekas nebeveikė. Gerai, kad servisas paaiškino, kaip viską atstatyt.“
– Linas, Elektrėnai

Išvados pagal patirtį

Šis variklis išlaiko gerą reputaciją, jei pirkėjas žino, ką perka, ir yra pasiryžęs investuoti ne tik į remontą, bet ir į prevenciją. Tai nėra blogas pasirinkimas – bet tai automobilis, kuriam reikia dėmesio ir priežiūros, o ne tik eksploatacijos.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Audi A3 2.0 TDI 125 kW variklis patikimas?

Taip, jei prižiūrėtas laiku. EA189 ir EA288 varikliai laikomi patikimais, tačiau reikia nuolat keisti alyvą, valyti EGR sistemą ir stebėti DPF regeneracijos ciklus.

Kiek realiai kainuoja eksploatuoti šį modelį?

Įprasta eksploatacija (alyva, filtrai, stabdžiai) nėra brangi. Sudėtingesni gedimai (DSG dėžė, DPF, AdBlue sistema) gali kainuoti nuo 600 iki 1500 €, jei remontuojama servise.

Kokios pagrindinės problemos šioje versijoje?

Dažniausi gedimai – EGR užsikimšimas, DPF regeneracijos trikdžiai, DSG dėžės sankabos dėvėjimasis, ypač važinėjant mieste. Taip pat – purkštukų sandarumo problemos po didelės ridos.

Ar šis automobilis tinkamas trumpiems atstumams?

Ne. Trumpi atstumai nesuteikia galimybės pilnai sušilti varikliui ir užbaigti DPF regeneracijos. Tokiu režimu padidėja rizika susidurti su suodžių kaupimu ir DPF užsikimšimu.

Kaip atskirti, ar dėžė jau turi problemų?

Jei pavaros persijungia su smūgiu, trūkčioja važiuojant lėtai arba įkalnėje, tikėtina, kad dėžė nusidėvėjusi. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, ar buvo keista alyva – to trūkumas dažnai lemia mechatronikos gedimus.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų

Apžvalgos

Ar verta pirkti Volvo XC60?
Volvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelisAlternatyvų palyginimoVolvo S60 2.4 D5 120 kW – klasikinis penkių cilindrų dyzelis
Volvo S80 2.4 D5 120 kW – senasis patikimumo etalonas ar pasenęs dyzelis?
Volvo S60 2.4 D5 136 kW – vienas geriausių dyzelių rinkoje?

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?