autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    volvo xc60 vs audi q5
    Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
    2025 30 liepos
    Volvo V60 1.6 84kW atsiliepimai
    Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
    2025 29 liepos
    Volvo XC60 vs XC90
    Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
    2025 28 liepos
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
    2025 28 liepos
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?
    2025 24 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
honda odyssey apžvalga
Apžvalgos

Honda Odyssey 2004 – 2010 Apžvalga

Kaip Sužinoti Mano Buvimo Vietos Koordinates
Patarimai

Kaip Sužinoti Mano Buvimo Vietos Koordinates?

P0181
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P0181: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

honda cr-v re apžvalga
Apžvalgos

Honda CR-V (RE) 2007 – 2011 Apžvalga

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    volvo xc60 vs audi q5
    Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
    2025 30 liepos
    Volvo V60 1.6 84kW atsiliepimai
    Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
    2025 29 liepos
    Volvo XC60 vs XC90
    Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
    2025 28 liepos
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
    2025 28 liepos
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?
    2025 24 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
Apžvalgos

Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 28 liepos 15:13
Parengė Jonas Stulskis 14 Min SKAITYMO
Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai
DALINTIS

Volvo XC60 su D4 133 kW (181 AG) varikliu – vienas populiariausių naudotų vidutinio dydžio SUV pasirinkimų tarp pirkėjų Lietuvoje. Tai pirmosios kartos atnaujintas modelis, kurio variklis jau yra pačios Volvo gamybos, priešingai nei ankstesni PSA/Ford agregatai. Jis žada geresnį patikimumą, ekonomiškumą ir mažiau elektroninių kaprizų – tačiau ar tai tiesa?

Puslapyje skaitykite:
Variklio specifikacijos ir svarbiausi techniniai aspektaiPagrindiniai techniniai duomenysKodėl šis variklis laikomas svarbiu?Kuo jis geresnis už ankstesnius D5 ar D3?Gedimai, eksploataciniai niuansai ir patikimumo įvertinimasDPF sistemaEGR aušinimo blokasGrandininė paskirstymo sistemaTurbo valdymasPavarų dėžėVažiavimo savybės, komfortas ir kasdienio naudojimo įspūdžiaiVažiavimo dinamikaPakaba ir komfortasKuro sąnaudosTriukšmas ir izoliacijaAr verta pirkti Volvo XC60 D4 133 kW šiandien? Privalumai ir trūkumaiTikri vartotojų atsiliepimai – ką sako Volvo XC60 D4 savininkai?Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šiame straipsnyje aptarsime:

  • Kuo išsiskiria D4 133 kW variklis, kokios jo versijos ir technologiniai ypatumai
  • Kiek jis patikimas ir kokie dažniausi gedimai pasitaiko
  • Kaip automobilis važiuoja, koks jo komfortas, realios kuro sąnaudos
  • Ką apie šį modelį sako savininkai po 100 000–300 000 km ridos
  • Ar šis modelis vis dar vertas dėmesio šiandieninėje rinkoje?

Variklio specifikacijos ir svarbiausi techniniai aspektai

Volvo XC60 D4 133 kW variklis (181 AG) pradėtas montuoti nuo 2013 m. atnaujintuose XC60 modeliuose. Šis agregatas žymi labai svarbų posūkį Volvo variklių istorijoje – tai pirmasis šios markės dyzelinis variklis, visiškai sukurtas be PSA ar Ford įtakos. Tai vadinamoji Volvo Drive-E (VEA – Volvo Engine Architecture) variklių linija, pasižyminti didesniu efektyvumu, mažesniu svoriu ir aukštesniu patikimumu.

Pagrindiniai techniniai duomenys

  • Variklio kodas: D4204T14 (Drive-E)
  • Darbinis tūris: 1969 cm³
  • Cilindrų skaičius: 4
  • Degalų įpurškimas: Common Rail, Bosch sistema
  • Galia: 133 kW (181 AG) prie 4250 aps./min
  • Sukimo momentas: 400 Nm nuo 1750 aps./min
  • Turbo: viena turbina su kintamos geometrijos valdymu
  • Pavaros: mechaninė (6 pav.) arba automatinė Geartronic (8 pav.)
  • Paskirstymas: grandininis (grandininė pavara tepalo vonelėje)

Kodėl šis variklis laikomas svarbiu?

Tai buvo pereinamasis etapas nuo sunkesnių, garsesnių ir dyzeliui būdingų vibracijų link lengvesnio, tylesnio, ekonomiškesnio ir pažangesnio agregato. Naujas 2.0 D4 variklis turėjo:

  • Aliumininį bloką (sumažintas svoris)
  • Grandininį paskirstymą (nereikalinga reguliari keitimo priežiūra)
  • Sudėtingesnį, bet efektyvesnį EGR valdymą (dvigubas ciklas – išmetimo ir aušinimo)
  • Start-stop sistemą (standartinę nuo 2014 m.)
  • Efektyvesnę turbokompresoriaus valdymo sistemą

Šio variklio tikslas buvo suderinti realų ekonomiškumą su dinamika ir patikimumu, o kartu sumažinti išmetamųjų dujų kiekį, kad atitiktų „Euro 6“ standartus.

Kuo jis geresnis už ankstesnius D5 ar D3?

  • Mažesnės kuro sąnaudos (~1–1.5 l/100 km mažiau realiomis sąlygomis)
  • Nėra paskirstymo diržo – tai reiškia mažiau priežiūros
  • Lengvesnis, todėl mažiau apkrauna važiuoklę ir pagerina manevringumą
  • Tylesnis ir švaresnis darbas, mažesnės vibracijos
  • Naujoviškesnė pavarų dėžė (ypač 8 laipsnių Aisin Geartronic)

Visgi, tai nėra variklis be trūkumų – ir šioje vietoje pereisiu prie kitos svarbios temos:

Gedimai, eksploataciniai niuansai ir patikimumo įvertinimas

Nors Volvo D4 133 kW (Drive-E) variklis dažnai laikomas daug patikimesniu už ankstesnius PSA ar Ford dyzelius, jis vis tiek turi savų niuansų. Šie varikliai gerai tarnauja tik tuo atveju, jei buvo prižiūrėti pagal gamintojo reikalavimus, o ne ignoruojami ar eksploatuojami atmestinai.

DPF sistema

Kaip ir daugumoje „Euro 6“ variklių, DPF filtras čia – būtinas komponentas. Sistema jautri:

  • Miesto režimui (trumpos distancijos, dažnas užvedimas)
  • Prastos kokybės kurui
  • Vėluojančioms regeneracijoms

Problemos ženklai: netolygus variklio darbas, padidėjusios sąnaudos, DPF lemputė, avarinis režimas. Nors pati sistema veikia efektyviai, užsikimšimas dažniausiai nutinka ties 180–240 tūkst. km. Valymas – apie 150–250 €, keitimas – virš 800 €.

EGR aušinimo blokas

Volvo šiuose varikliuose naudojo dviejų lygių EGR sistemą: vieną vožtuvą, kitą – atskirą aušintuvą. Jei naudojamas nekokybiškas kuras arba variklis nepasiekia darbinės temperatūros, sistema gali užsikimšti. Tuomet atsiranda:

  • Šaltas dūmingas užsivedimas
  • Padidėję NOx emisijos
  • Netolygus darbas šaltu varikliu

Remontas kainuoja 250–500 € priklausomai nuo to, ar valoma ar keičiama.

Grandininė paskirstymo sistema

Didžiausias šio variklio pranašumas – nėra diržo. Tačiau tai nereiškia, kad grandinė – amžina. Jei keista alyva rečiau nei kas 15 000 km arba naudotos nekokybiškos alyvos, gali atsirasti grandinės išsitampymo požymiai jau ties 200–250 tūkst. km:

  • Barskėjimas užvedant
  • Netolygus variklio darbas
  • „Check Engine“ dėl fazių neatitikimo

Grandinės keitimas – sudėtingas, nes ji įmontuota alyvos vonelėje. Darbo kaina gali siekti 700–1200 €.

Turbo valdymas

Nors pati turbina patikima, dažniau pasitaiko elektroninio valdymo aktuatoriaus sutrikimų. Simptomai:

  • Pradingstanti trauka
  • „Boost pressure“ klaidos
  • Avareinis režimas esant apkrovai

Pakeitimas arba remontas – apie 300–450 €, priklausomai nuo problemos pobūdžio.

Pavarų dėžė

8 laipsnių Aisin automatas, montuotas su šiuo varikliu, vertinamas kaip labai patikimas. Tačiau:

  • Alyvos keitimas kas 60 000 km – būtinas
  • Dėžė nemėgsta traukti priekabų virš leidžiamos masės
  • Esant dideliam alyvos senėjimui – prasideda perjungimo trūkčiojimai

Mechaninė pavarų dėžė – taip pat patikima, tačiau reikalauja tikslaus sankabos dozavimo. Dėvėta sankaba dažnai pasireiškia vibracija ar „neįtraukimu“ į pavarą.

Važiavimo savybės, komfortas ir kasdienio naudojimo įspūdžiai

Volvo XC60 su D4 133 kW varikliu – tai vidutinio dydžio SUV, kuris orientuotas ne į sportiškumą, o į ramų, komfortišką ir saugų važiavimą. Tai automobilis tiems, kurie vertina ne greitį, o kontrolę, tylą ir solidų įspūdį kiekviename kilometre.

Važiavimo dinamika

2.0 D4 variklis su 400 Nm sukimo momentu jau nuo žemų sūkių leidžia pasiekti pakankamai greitą akceleraciją. Važiuojant užmiestyje ar autostradoje – to visiškai pakanka. Tačiau sportiškumo šis modelis nesiekia: akceleracija yra švelni, bet užtikrinta.

Geartronic automatinė dėžė perjungia pavaras minkštai ir sklandžiai, nors kartais gali „pagalvoti“ ilgėliau, ypač jeigu važiuojama sportiniu režimu. Mechaninė dėžė – tiesiog funkcionali, bet ne sportiška.

Vairavimo jausmas yra „skandinaviškai atpalaiduojantis“. Vairas gana lengvas, tačiau neperduoda daug grįžtamojo ryšio – tai patinka ne visiems, bet mieste ar ilgoje kelionėje toks valdymas yra komfortiškas.

Pakaba ir komfortas

Volvo XC60 šioje versijoje turi standartinę, pusiau minkštą pakabą – nei per kietą, nei per minkštą. Ji puikiai sugeria smulkius ir vidutinio lygio kelio nelygumus, o važiuojant didesniu greičiu – suteikia tvirtumo jausmą. Net ir su 18–19 colių ratais, komfortas išlieka aukštame lygyje.

  • Ant kelio automobilis stovi stabiliai
  • Posūkiuose minimalus kėbulo svyravimas
  • Gera izoliacija nuo kelio triukšmo

Galinės pakabos ilgaamžiškumas vertinamas gerai – su sąlyga, kad nevairuojama agresyviai ar su per dideliu svoriu.

Kuro sąnaudos

Volvo deklaruoja labai optimistines sąnaudas, tačiau realybė atrodo taip:

  • Užmiestyje: 5,0–5,8 l/100 km
  • Mieste: 7,0–8,0 l/100 km
  • Mišrus režimas: apie 6,2–6,8 l/100 km

Tai geri rezultatai turint omenyje svorį (~1700 kg), automatinę dėžę ir SUV kėbulą. Sąnaudos šiek tiek padidėja, jei naudojamas visų varančiųjų ratų (AWD) modelis.

Triukšmas ir izoliacija

Šis modelis pasižymi labai gerai atlikta garso izoliacija. Net važiuojant greitkelyje, salone išlieka tylu. Nors keturių cilindrų variklis neturi tokio „charakteringo“ garso kaip senasis penkių cilindrų D5, jis dirba tyliai ir kultūringai – ypač po apšilimo.

Vėjo triukšmas taip pat labai gerai slopinamas, o salono kokybė nekrenta į akis, bet jaučiasi tvirta ir ilgaamžė.

Ar verta pirkti Volvo XC60 D4 133 kW šiandien? Privalumai ir trūkumai

Volvo XC60 su D4 133 kW varikliu – tai modelis, kuris šiandieną vis dar siūlo stiprų komforto, saugumo ir patikimumo balansą. Dėl savo konstrukcijos, tai vienas iš nedaugelio naudotų SUV, kuriuo galima pasitikėti ilgesniam laikotarpiui, jei tik jis buvo tinkamai eksploatuojamas. Tačiau kartu tai automobilis, kuris geriausiai tinka tam tikram vairuotojo profiliui – ne visiems.

Vienas pagrindinių šio modelio pranašumų – tai visiškai Volvo kurtas variklis, o ne paveldėtas iš kitų gamintojų. Dėl to jis dažniau vertinamas kaip ilgaamžiškesnis ir rečiau turintis konstrukcinių trūkumų. Taip pat svarbu paminėti, kad ši versija naudoja paskirstymo grandinę, o ne diržą – todėl reguliaraus, brangaus jos keitimo poreikio nėra. Važiuoklės komfortas, garso izoliacija bei ergonomiškos sėdynės sukuria labai solidų įspūdį ilgesnėse kelionėse.

Vis dėlto, tai nėra automobilis be trūkumų. Miesto režime ir važinėjant trumpais atstumais dažnai prasideda problemos su DPF bei EGR sistemomis – jos nespėja atlikti regeneracijos ciklų, o dėl to atsiranda variklio klaidos ar padidėja sąnaudos. Nors pati paskirstymo sistema patikima, jos remontas – brangus, jei grandinė išsitampo: ji sumontuota alyvos karteryje, o prieiga prie jos – sudėtinga. Be to, nors variklis dirba tyliai ir ekonomiškai, greito, sportiško charakterio iš jo tikėtis nereikėtų.

Taigi, sprendimas priklauso nuo jūsų poreikių. Jei dažnai važiuojate užmiestyje, vertinate tylą, komfortą ir siekiate ilgalaikės eksploatacijos – šis modelis yra racionalus pasirinkimas. Tačiau jei ieškote SUV, kurį naudotumėte tik trumpiems miesto maršrutams arba tikitės sportinio atsako – galbūt vertėtų paieškoti kitos alternatyvos.

Tikri vartotojų atsiliepimai – ką sako Volvo XC60 D4 savininkai?

Volvo XC60 D4 133 kW dažnai vertinamas kaip „auksinis viduriukas“ – tarp saugaus šeimos SUV ir patikimo dyzelinio automobilio ilgoms kelionėms. Tiek Lietuvoje, tiek Vakarų Europos šalyse šį modelį renkasi žmonės, kurie tikisi mažesnių eksploatacijos kaštų nei turint BMW X3 ar Audi Q5, bet nenori atsisakyti komforto, solidumo ir saugumo.

„Mano XC60 su D4 važiuoja jau trečius metus, pirkau su 168 tūkst. km. Šiandien turi beveik 250 tūkst. – nieko rimto nebuvo. Tik įprasti dalykai: alyvos, filtrai, stabdžiai. DPF regeneruojasi normaliai, bet į trasą tenka išvažiuoti kas kelias savaites.“
– Vytautas, Vilnius

„Tai pirmas mano automobilis su Volvo Drive-E varikliu. Dirba tyliai, sąnaudos mieste apie 7 l, užmiestyje – apie 5,5. Nors ir nelakstau, bet traukos tikrai netrūksta. Vienintelė bėda buvo su EGR – valymas kainavo apie 200 €, bet daugiau viskas tvarkoje.“
– Andrius, Klaipėda

„Po Audi Q5 galiu pasakyti – Volvo komfortas tikrai geresnis, o važiuoklė mažiau genda. Aišku, dinamiškumo tiek nėra, bet važiuoti malonu. Garso izoliacija puiki, sėdynės labai patogios.“
– Marius, Kaunas

„Pirkau XC60 su 2.0 D4 dėl mažesnių eksploatacinių išlaidų. Ir kol kas nesigailiu. Tik reikia nepamiršti keisti alyvą laiku – grandinė labai priklausoma nuo alyvos kokybės. Man keitimas kas 12 tūkst. – jau įprotis.“
– Gediminas, Panevėžys

„Vairuoju šį modelį jau ketverius metus. Buvo problemų su turbinos valdymo aktuatoriumi – pakeitė garantija. Dabar jau 210 tūkst. km ir jokių problemų. Tik navigacija – atgyvenusi, bet visa kita super.“
– Rasa, Marijampolė

Vartotojų nuomonės aiškios: jei variklis buvo eksploatuojamas atsakingai, rimtų problemų tikimybė minimali. Dauguma savininkų teigiamai vertina tiek komfortą, tiek kuro sąnaudas, o DPF ar EGR problemos dažniausiai pasitaiko tiems, kurie automobilį naudoja netinkamai – trumpais atstumais ar nesilaikydami keitimo intervalų.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Volvo D4 133 kW variklis yra patikimas?

Taip, tai vienas patikimiausių Volvo keturių cilindrų dyzelinių variklių. Jei alyva keičiama laiku, o eksploatacija vykdoma atsakingai, variklis gali sėkmingai tarnauti virš 300 000 km be didesnių problemų.

Ar šis variklis turi paskirstymo diržą ar grandinę?

Šis variklis naudoja paskirstymo grandinę, kuri montuojama variklio apačioje, alyvos karteryje. Ji patvaresnė nei diržas, tačiau reikalauja kokybiškos alyvos ir jos keitimo ne rečiau nei kas 15 000 km.

Kokios yra realios kuro sąnaudos?

Mieste sąnaudos siekia apie 7,0–8,0 l/100 km, užmiestyje – 5,0–5,8 l/100 km. Mišriu režimu dauguma savininkų fiksuoja apie 6,4–6,8 l/100 km.

Ar dažnos problemos su DPF ar EGR?

Jos pasitaiko tik tada, kai automobilis eksploatuojamas netinkamai – trumpi atstumai, dažnas užvedinėjimas, prastas kuras. Užmiestyje važinėjant bent kartą per savaitę – sistemos veikia tvarkingai.

Ar tai geras pasirinkimas kaip naudotas SUV šiandien?

Taip, jei ieškote ekonomiško, komfortiško ir saugaus SUV. Tai vienas geriausių Volvo variklių savo klasėje, tačiau būtina įsitikinti, kad automobilis turėjo serviso istoriją ir buvo tinkamai prižiūrėtas.

ŽYMA:Volvo
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų

Apžvalgos

Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?