autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    volvo xc60 vs audi q5
    Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
    2025 30 liepos
    Volvo V60 1.6 84kW atsiliepimai
    Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
    2025 29 liepos
    Volvo XC60 vs XC90
    Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
    2025 28 liepos
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
    2025 28 liepos
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?
    2025 24 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Kaip patikrinti, ar perkaito variklis
Patarimai

Kaip patikrinti, ar perkaito variklis?

P203B
Diagnostikos kodai

P203B Klaidos Kodas: Dyzelino Išmetimo Skysčio (DEF) Lygio Jutiklio Grandinė – Veikimo Gedimas

duslintuvų remontas Klaipėdoje
Auto paslaugos

Duslintuvų Remontas Klaipėdoje: TOP 6 Rekomenduojami Servisai

subaru forester sh apžvalga
Apžvalgos

Subaru Forester (SH) 2008 – 2013 Apžvalga

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    volvo xc60 vs audi q5
    Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
    2025 30 liepos
    Volvo V60 1.6 84kW atsiliepimai
    Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
    2025 29 liepos
    Volvo XC60 vs XC90
    Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
    2025 28 liepos
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai
    Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
    2025 28 liepos
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?
    2025 24 liepos
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?
Apžvalgos

Volvo V60 1.6 84 kW atsiliepimai – ar verta rinktis šį variantą?

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 29 liepos 15:52
Parengė Jonas Stulskis 15 Min SKAITYMO
Volvo V60 1.6 84kW atsiliepimai
DALINTIS

Volvo V60 su 1.6 litro dyzeliniu 84 kW (115 AG) varikliu dažnai domina pirkėjus, ieškančius ekonomiško, patogaus ir saugaus universalo. Šis automobilis gamintas su Ford/PSA grupės keturių cilindrų varikliu, žinomu įvairiuose Peugeot, Citroen, Ford modeliuose, tačiau į Volvo buvo montuojamas su specifiniais patobulinimais. Tai vienas silpnesnių V60 gamoje siūlytų variklių, todėl natūraliai kyla klausimas – ar pakanka galios? Ar patikimumas atitinka Volvo vardą? Kokia reali eksploatacija ir problematika?

Puslapyje skaitykite:
Bendra apžvalga ir svarbiausios charakteristikosVariklio patikimumas ir pagrindinės problemosKonstrukcinė kilmė – kas slypi po variklio dangčiu?Dažniausios problemosVažiavimo dinamika ir kuro sąnaudos kasdienybėjeVažiavimo charakteristika – ką reiškia 84 kW praktiškai?Realios kuro sąnaudosNaudoto automobilio pirkimas – ką tikrinti, į ką atkreipti dėmesį?Variklio būklėSankabos ir pavarų dėžės darbasSalono įranga ir elektronikaPrivaloma diagnostikaAlternatyvos – kokius variklius dar verta apsvarstyti, jei V60 su 1.6 atrodo per silpnas?2.0 D (120 kW) – geresnė dinamika, daugiau patikimumoD3 / D4 (2.0, 100–133 kW) – naujesni, su mažiau problemųT3 / T4 (benzinas) – jei dyzelis neaktualusPalyginimo lentelėKą sako vairuotojai? Realūs atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime:

  • Šio modelio bendrus techninius ypatumus
  • Variklio patikimumą, trūkumus ir dažniausias problemas
  • Važiavimo komfortą bei realias kuro sąnaudas
  • Kainų tendencijas naudotoje rinkoje
  • Vartotojų atsiliepimus ir tipinius gedimus
  • Ir, žinoma – ar verta pirkti V60 su šiuo varikliu, o gal geriau ieškoti alternatyvos?

Bendra apžvalga ir svarbiausios charakteristikos

Volvo V60 su 1.6 litro dyzeliniu varikliu (84 kW / 115 AG) buvo gaminamas nuo 2010 iki 2015 metų. Tai yra vienas iš silpniausių galios pasirinkimų šio modelio gamoje, tačiau kartu ir vienas ekonomiškiausių. Šis automobilis buvo orientuotas į vairuotojus, kuriems svarbiausia – nedidelės kuro sąnaudos, priimtina kaina bei patikima kasdienė eksploatacija.

Ši versija dažniausiai komplektuojama su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, tačiau rinkoje galima sutikti ir su automatine transmisija „Powershift“, kuri reikalauja papildomo dėmesio.

Volvo, naudodama šį variklį, siekė pateikti kompromisinį sprendimą – ekonomišką šeimos universalą su premium segmentui būdingais bruožais: gera garso izoliacija, ergonomišku salonu, saugumo technologijomis. Visgi, galios trūkumas tampa akivaizdus, ypač važiuojant su didesniu keleivių ar bagažo kiekiu.

Techninės bazės požiūriu, šis variklis žinomas kaip Ford/PSA 1.6 HDi versija, naudojama ir kituose prekės ženkluose. Tai reiškia, kad atsarginės dalys dažniausiai pigesnės nei „tikrų“ Volvo variklių, bet kartu paveldimos kai kurios konstrukcinės problemos, apie kurias kalbėsime plačiau vėliau.

Automobilio privalumai:

  • Ekonomiškas dyzelinis variklis (realiai 4,5–5,5 l/100 km)
  • Puiki garso izoliacija ir komfortas
  • Patogi salono ergonomika
  • Nebrangus išlaikymas (lyginant su galingesnėmis versijomis)
  • Geros saugumo sistemos net bazinėse komplektacijose

Pagrindiniai minusai:

  • Trūksta galios greitkeliuose ir su apkrova
  • Powershift automatinės dėžės patikimumas – abejotinas
  • Dažni problemų židiniai: EGR, turbina, purkštukai, DPF

Variklio patikimumas ir pagrindinės problemos

Konstrukcinė kilmė – kas slypi po variklio dangčiu?

Volvo 1.6 D (84 kW) variklis iš tikrųjų nėra švedų kūrinys – tai PSA/Ford bendros kūrybos agregatas, dažnai žinomas kaip DV6TED4. Šis variklis plačiai naudotas ir Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, net Mini Cooper automobiliuose. Tai reiškia, kad jis – pakankamai ištirtas, bet kartu ir žinomas dėl tam tikrų silpnybių, kurios kartojasi nepriklausomai nuo markės.

Jo konstrukcija paprasta, be grandinės – čia naudojamas paskirstymo diržas. Dėl to reikia griežtai laikytis keitimo intervalų. Kitos sritys, reikalaujančios dėmesio – turbo įkroviklis, EGR vožtuvas, DPF filtras ir purkštukai.

Dažniausios problemos

Turbinos tepimo sistema

Silpniausia vieta – prasta turbinos tepimo sistema. Jei laiku nekeičiamas tepalas (kas 10 000 km), užsikemša alyvos padavimo vamzdelis, o tai dažnai baigiasi turbinos gedimu. Tai viena dažniausių priežasčių, dėl kurios šie varikliai sugenda, net jei rida atrodo nedidelė.

EGR ir DPF problemos

Kadangi variklis mažas ir dažnai naudojamas mieste, EGR vožtuvas ir DPF filtras linkę greitai užsikimšti. Trumpi atstumai neleidžia tinkamai įkaisti sistemoms, todėl regeneracija nevyksta efektyviai. Ilgainiui tai sukelia klaidų pranešimus, sumažintą galią, o galiausiai – ir brangų remontą.

Purkštukai ir jų tarpinės

Purkštukai šiame variklyje dažnai pradeda leisti, o tai pasireiškia salono kvapu (degimo kvapas), švilpimu ir sunkesniu užvedimu. Problema paaštrėja, jei buvo naudoti prasti degalai ar nebuvo keičiamas kuro filtras.

Powershift pavarų dėžė

Jei modelis su automatine „Powershift“ dėže, svarbu žinoti, kad tai šlapios sankabos dviejų sankabų transmisija, jautri tepalui ir jo keitimo intervalams. Nepakeitus alyvos kas 60 000 km, galima tikėtis sankabų perdegimo ar mechatronikos gedimo, kurių remontas gali kainuoti nuo 1200 iki 2000 €.

Važiavimo dinamika ir kuro sąnaudos kasdienybėje

Važiavimo charakteristika – ką reiškia 84 kW praktiškai?

Volvo V60 su 1.6 l dyzeliniu varikliu ir 84 kW galia nėra skirtas greitiems startams ar intensyviam lenkimui, ypač važiuojant su daugiau nei dviem keleiviais ar sunkesniu kroviniu. Mieste automobilis važiuoja pakankamai užtikrintai, tačiau greitkelyje ar įkalnėje jaučiamas aiškus galios trūkumas, ypač jei variklis dirba žemais sūkiais.

0–100 km/h šis modelis įsibėgėja per maždaug 11,3–12,1 sek., priklausomai nuo transmisijos. Tai priimtina kasdieniam naudojimui, bet aktyvesniam vairuotojui gali atrodyti vangiai. Be to, pavarų dėžė turi gana ilgas pavaras, todėl esant mažiems sūkiams gali tekti dažniau junginėti bėgius.

Tačiau, kita vertus, važiuoklė išlieka komfortiška ir stabili, net ir važiuojant greičiu virš 120 km/h. Automobilis valdomas tiksliai, kelio nelygumus sugeria švelniai – ypač jei montuojamos aukštesnio profilio padangos.

Realios kuro sąnaudos

Didžiausias šio variklio privalumas – ekonomiškumas, jei tik variklis veikia tvarkingai.

  • Mieste: apie 5,5–6,5 l/100 km (su automatine dėže – iki 7 l)
  • Užmiestyje: 4,2–4,7 l/100 km
  • Mišriai: 4,8–5,5 l/100 km

Važiuojant ekonomiškai ir vengiant trumpų atstumų mieste, galima pasiekti labai žemas sąnaudas, net artimas deklaruojamoms gamintojo reikšmėms. Tačiau jei automobilis naudojamas tik trumpiems maršrutams, su dažnais sustojimais ir nedideliu greičiu, kuro sąnaudos pradeda artėti prie 7 litrų.

Reikia turėti omenyje, kad DPF regeneracija gali laikinai padidinti sąnaudas, ypač jei ciklas įvyksta mieste. Vartotojai dažnai pastebi trumpalaikį padidėjimą, kurio metu sąnaudos šokteli iki 8–9 l/100 km, bet po regeneracijos normalizuojasi.

Naudoto automobilio pirkimas – ką tikrinti, į ką atkreipti dėmesį?

Volvo V60 su 1.6 84 kW varikliu dažnai sutinkamas Lietuvos naudotų automobilių rinkoje – tiek iš Vakarų Europos, tiek vidaus. Tačiau dėl šio variklio specifikos ir kai kurių silpnumų, svarbu žinoti, į ką atkreipti dėmesį prieš perkant, kad vėliau nekiltų brangiai kainuojančių siurprizų.

Variklio būklė

Pirmiausia – variklis turi dirbti tyliai, be pašalinių garsų, dūmų ar vibracijų. Būtina apžiūrėti, ar nėra tepalo nuotėkių aplink turbiną, ar nesigirdi „švilpimo“ garsų, kurie gali rodyti purkštukų nesandarumą. Taip pat svarbu paklausti, ar buvo keistas turbinų tiekimo vamzdelis – jei ne, tai rodo riziką artėjančiam turbinos gedimui.

Reikėtų prašyti DPF regeneracijos istorijos, ypač jei automobilis naudotas mieste. Jei filtro regeneracijos dažnos – tai ženklas, kad automobilis nebuvo tinkamai eksploatuojamas.

Sankabos ir pavarų dėžės darbas

Jei tai mechaninė dėžė, sankaba turi veikti sklandžiai, nešokinėti ir neužgesinti variklio jungiant bėgius. Jeigu modelis su Powershift automatine dėže, būtina reikalauti įrodymo, kad alyva buvo keista kas 60 000 km. Jei ne – dėžės mechatronikos arba sankabos remontas yra tik laiko klausimas.

Salono įranga ir elektronika

Nors Volvo garsėja tvirtumu, vis tiek verta patikrinti, ar veikia:

  • Klimato kontrolė (kompresoriai kartais stringa)
  • Sėdynių šildymas (ypač vairuotojo – dažnas gedimas)
  • Parkavimo davikliai ir multimedija (ekranas kartais perkrauna ar „užstringa“)

Be to, dažnai pamirštama patikrinti galinius amortizatorius ir spyruokles, kurios gali būti nusidėvėjusios, jei automobilis ilgą laiką vežiojo sunkų krovinį ar važinėjo prastesniais keliais.

Privaloma diagnostika

Prieš įsigyjant būtina atlikti kompiuterinę diagnostiką, ypač stebėti:

  • DPF būklę (užpildymo lygį)
  • EGR klaidas
  • Purkštukų balansą
  • Powershift (jei yra) spaudimų duomenis ir klaidų istoriją

Net jei automobilis važiuoja normaliai, paslėptos problemos gali būti laikinai „ištrintos“, todėl svarbu naudoti patikimą servisą ar diagnostiką.

Alternatyvos – kokius variklius dar verta apsvarstyti, jei V60 su 1.6 atrodo per silpnas?

Volvo V60 su 1.6 D (84 kW) tikrai patrauklus ekonomiškumu, tačiau ne visiems užteks galios, o kai kuriems – nepriimtini šio variklio konstrukciniai niuansai. Todėl svarbu žinoti, kokios yra realios, technologiškai patikimesnės arba galingesnės alternatyvos, kurios dažnai randamos toje pačioje naudotų automobilių kainų kategorijoje.

2.0 D (120 kW) – geresnė dinamika, daugiau patikimumo

Šis variklis yra Volvo kūrinys (ne PSA/Ford), su paskirstymo grandine ir solidesne konstrukcija. 120 kW (163 AG) versija gerokai dinamiškesnė – įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka apie 9 sekundes. Be to, variklis rečiau kenčia nuo DPF, EGR ar purkštukų bėdų. Alyvos keitimą vis tiek reikia atlikti kas 10 000–15 000 km, tačiau bendra eksploatacija – stabilesnė.

Jei ieškote kompromiso tarp ekonomiškumo ir galios – tai dažniausiai rekomenduojama alternatyva.

D3 / D4 (2.0, 100–133 kW) – naujesni, su mažiau problemų

Vėlesniuose V60 modeliuose galima rasti D3 ir D4 versijas, kurios taip pat yra 2.0 l darbinio tūrio, tačiau skirtingų galios lygių (100–133 kW). D4 (133 kW) dažniausiai komplektuojamas su automatine pavarų dėže Geartronic, kuri patikimesnė už Powershift.

Tai puikūs variantai tiems, kurie nori ne tik ekonomiško, bet ir ateičiai tvaresnio sprendimo, be variklio „ligų“, paveldėtų iš PSA platformos.

T3 / T4 (benzinas) – jei dyzelis neaktualus

Kai kuriems pirkėjams aktualu vengti dyzelio dėl mažų ridų ar miesto eismo. Tokiu atveju galima rinktis benzininius T3 (110–112 kW) arba T4 (132 kW) variantus. Nors jie šiek tiek daugiau „valgo“, tačiau nėra DPF, EGR, mažiau problemų su purkštukais. Tai gali būti praktiškas pasirinkimas tiems, kas važiuoja iki 10 000–15 000 km per metus.

Palyginimo lentelė

Variklis Galia Kuro tipas Privalumai Trūkumai
1.6 D (84 kW) 84 kW Dyzelis Ekonomiškas, pigus pirkti Silpnas, dažni gedimai (turbo, DPF, EGR)
2.0 D (120 kW) 120 kW Dyzelis Daugiau galios, patikimesnis, grandinė Aukštesnė kaina, brangesnis draudimas
D4 (133 kW) 133 kW Dyzelis Modernus, labai patikimas, geras pajėgumas Sunkiau rasti su mažesne rida
T3/T4 110–132 kW Benzinas Be DPF, mažiau priežiūros Didesnės sąnaudos mieste

Ką sako vairuotojai? Realūs atsiliepimai

Norint suprasti, koks Volvo V60 1.6 D 84 kW yra eksploatacijoje, vien techninių duomenų nepakanka. Svarbu įsiklausyti į tikrų savininkų patirtį, ypač tų, kurie su šiuo automobiliu nuvažiavo ne vieną dešimtį tūkstančių kilometrų.

„Važinėju su V60 1.6 D jau trečius metus, kasdien į darbą 30 km į vieną pusę. Kuro sąnaudos stebina – 4.8 l/100 km net žiemą. Trūksta tik šiek tiek galios lenkiant, bet šiaip automobilis labai stabilus ir komfortiškas.“
– Justas, Vilnius

„Mano Volvo iš Vokietijos. Nors rida buvo nedidelė, po metų teko keisti turbiną – užsikimšęs buvo tepimo vamzdelis. Dabar keičiu tepalą kas 10 tūkst. ir bėdų nebėra. Vairavimas – tikras malonumas.“
– Rolandas, Kaunas

„Pirkau su automatu (Powershift). Važiavo gerai, bet po metų pradėjo trūkčioti, uždegė klaidą. Pasirodo, buvo perdegusi sankaba – remontas kainavo virš 1300 €. Jei pirkčiau dar kartą, rinkčiausi mechaninę dėžę.“
– Darius, Klaipėda

„Salonas labai malonus, tikrai jaučiasi premium klasė. Bet kas liečia variklį – daugiau šito 1.6 nenorėčiau. Kartą užsikimšo DPF, tada pradėjo streikuoti EGR. Miestui – nelabai tinkamas. Užmiestyje – puikus.“
– Rita, Panevėžys

„Nesigailiu, kad nusipirkau. Visi žino, kad šitas variklis turi niuansų, bet jei prižiūri – važiuoja be problemų. Man svarbiausia – ekonomiška ir tvarkinga išvaizda, o to V60 netrūksta.“
– Marius, Šiauliai

Savininkai sutaria dėl kelių esminių dalykų:

  • Ekonomiškumas labai geras, jei važinėjama užmiestyje ar mišriai
  • Mieste dažnesnės problemos su EGR, DPF, ypač važinėjant trumpais atstumais
  • Powershift automatui būtina profilaktika – keisti tepalą laiku, kitaip laukia brangus remontas
  • Salono kokybė ir komfortas dažnai viršija lūkesčius, net lyginant su konkurentais

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 1.6 D 84 kW variklis patikimas?

Vidutiniškai. Jei prižiūrimas – gali tarnauti ilgai, tačiau netvarkoma alyvos tiekimo sistema ar retas tepalo keitimas dažnai baigiasi turbinos gedimu. Daug bėdų kyla ir dėl EGR bei DPF sistemų, ypač važinėjant mieste.

Kokios yra realios kuro sąnaudos?

Mieste – apie 5.5–6.5 l/100 km, užmiestyje – apie 4.2–4.7 l/100 km, mišriai – 4.8–5.5 l/100 km. Automatinės dėžės versijos sunaudoja šiek tiek daugiau.

Ar verta pirkti su automatine Powershift dėže?

Tik tuo atveju, jei yra įrodymų, kad alyva buvo keista kas 60 000 km. Priešingu atveju šios dėžės remontas – brangus ir dažnai būtinas net esant mažai ridai.

Kokie dažniausi šio modelio gedimai?

Turbinos tepimo problemos, EGR vožtuvo užsiteršimas, purkštukų nesandarumas, DPF filtro regeneracijos problemos. Jei variklis sugedęs – remonta

ŽYMA:Volvo
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų

Apžvalgos

Volvo XC60 vs Audi Q5 – kurį premium SUV verta rinktis naudotų automobilių rinkoje?
Volvo XC60 vs XC90 – kurį rinktis? Ką verta žinoti prieš perkant?
Volvo XC60 D4 133 kW atsiliepimai – ar tai patikimas pasirinkimas?
Volvo V70 2.4 D5 136 kW atsiliepimai – vienas patikimiausių dyzelių?

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?