Peugeot 308 (T9), gamintas nuo 2013 iki 2021 metų, yra antrosios kartos 308 modelis. Ši karta pasižymi žymiai modernesniu dizainu, pažangiomis technologijomis ir ekonomiškais varikliais. 308 buvo gaminamas kaip 5 durų hečbekas ir universalas („SW“).
Privalumai ir trūkumai: Peugeot 308 (T9)
Privalumai:
- Šiuolaikiškas dizainas: Elegantiškas ir modernus dizainas išsiskiria kompaktiškų automobilių segmente.
- Ekonomiškumas: Efektyvūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai užtikrina mažas kuro sąnaudas.
- Technologijos: Pažangios vairavimo pagalbos sistemos ir „i-Cockpit“ kabina su skaitmeniniu prietaisų skydeliu.
- Komfortas ir praktiškumas: Patogios sėdynės ir talpus bagažo skyrius (ypač universalas „SW“).
Trūkumai:
- Elektronikos problemos: Kartais pasitaiko problemų su infotainment sistema ir klimato kontrole.
- Pakabos problemos: Kai kuriuose modeliuose pasitaiko pakabos gedimų, sukeldami triukšmą ir prastą valdymą.
- Galinė erdvė: Vietos kojoms ir galvai galinėje sėdynių eilėje gali būti ribota aukštesniems keleiviams.
Dažniausios Peugeot 308 (T9) problemos
- Elektronikos gedimai: Gedimai su infotainment sistema, klimato kontrole ir elektroniniais langų pakėlimo mechanizmais.
- Pakabos nusidėvėjimas: Pakabos komponentai gali greičiau nusidėvėti, ypač važiuojant prastesniais keliais.
- Variklio problemos: Alyvos nutekėjimai ir aušinimo sistemos problemos, ypač dyzeliniuose varikliuose.
Techniniai Duomenys ir Specifikacijos: Peugeot 308 (T9)
- Varikliai: Siūlomi 1.2L, 1.6L, 2.0L benzininiai ir 1.5L, 1.6L, 2.0L BlueHDi dyzeliniai varikliai.
- Galia: Variklių galia svyruoja nuo 82 AG iki 270 AG (308 GTi).
- Pavarų dėžės: 5 arba 6 pavarų mechaninė, taip pat 6 arba 8 pavarų automatinė pavarų dėžė.
- Kėbulo tipai: 5 durų hečbekas ir 5 durų universalas („SW“).
Peugeot 308 (T9) kuro sąnaudos
Benzininiai Varikliai
- 1.2L PureTech benzininis variklis:
- Galia: 82 – 130 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 4.8 – 5.3 l/100 km
- 1.6L THP benzininis variklis:
- Galia: 125 – 270 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 5.5 – 7.1 l/100 km
Dyzeliniai Varikliai
- 1.5L BlueHDi dyzelinis variklis:
- Galia: 100 – 130 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 3.5 – 4.1 l/100 km
- 1.6L BlueHDi dyzelinis variklis:
- Galia: 92 – 120 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 3.6 – 4.2 l/100 km
- 2.0L BlueHDi dyzelinis variklis:
- Galia: 150 – 180 AG
- Vidutinės sąnaudos: apie 4.0 – 4.6 l/100 km
Peugeot 308 (T9) palyginimas su pagrindiniais konkurentais
Peugeot 308 (T9) konkuruoja su tokiais modeliais kaip Volkswagen Golf, Ford Focus ir Opel Astra. 308 išsiskiria dėl savo šiuolaikiško dizaino, „i-Cockpit“ kabinos ir ekonomiškų variklių. Tačiau kai kurie konkurentai gali pasiūlyti daugiau vietos galinėje eilėje ar geresnį važiavimo komfortą.
Apibendrinimas: ar verta pirkti Peugeot 308 (T9)?
Peugeot 308 (T9) yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško stilingo, šiuolaikiško ir technologiškai pažangaus kompaktiško hečbeko ar universalo. Nors kai kurios elektronikos problemos ir ribota vieta galinėje eilėje gali būti trūkumai, 308 siūlo subalansuotą važiavimo patirtį, mažas kuro sąnaudas ir pažangias technologijas tiek miesto sąlygomis, tiek užmiesčio kelionėse.
Nuolaida carVertical! |
---|
Pirkdami naudotą automobilį – būtinai patikrinkit jo istoriją! Jeigu reikalinga išsami carVertical ataskaita naudokite nuolaidos kodą: AUTOZINIOS Gausite 20% nuolaidą pirkdami ataskaitą, arba spauskite šią nuorodą, kodas bus pridėtas automatiškai. |