Klaidos kodas P26AB nurodo problemą su aušinimo skysčio siurblio „B“ valdymo sistema. Šis siurblys yra naudojamas aušinimo sistemoje, kad būtų užtikrinta tinkama aušinimo skysčio cirkuliacija per variklį ir radiatorių. Kai ECU (variklio valdymo blokas) nustato, kad siurblys neveikia tinkamai arba kad jo valdymo grandinė neveikia, sugeneruojamas šis klaidos kodas.
Ar tai rimtas gedimas?
Taip, P26AB klaidos kodas gali būti rimtas, nes jis yra tiesiogiai susijęs su variklio aušinimo sistema. Jei aušinimo skysčio siurblys neveikia tinkamai, gali kilti variklio perkaitimo pavojus. Ilgainiui tai gali sukelti rimtus variklio pažeidimus, todėl šią problemą būtina išspręsti kuo greičiau, kad būtų išvengta didesnių gedimų.
Ar galima toliau važiuoti su šitu klaidos kodu?
Važiavimas su šiuo klaidos kodu nerekomenduojamas, ypač jei pastebimi variklio perkaitimo požymiai. Jei aušinimo sistema neveikia tinkamai, gali būti pažeisti variklio komponentai, o ilgalaikis šios problemos ignoravimas gali sukelti didelius variklio gedimus. Rekomenduojama kuo greičiau apsilankyti servise.
Kokie šio klaidos kodo simptomai?
P26AB klaidos kodas gali sukelti šiuos simptomus:
- Įsižiebusi „Check Engine“ lemputė prietaisų skydelyje.
- Variklio perkaitimas, ypač važiuojant lėtesniu greičiu arba stovint.
- Sumažėjęs aušinimo skysčio srautas per radiatorių.
- Aušinimo skysčio nuotėkiai arba netinkamai veikiantis aušinimo skysčio temperatūros matuoklis.
Dėl ko atsirado šita klaida?
P26AB klaidos kodą gali sukelti šios priežastys:
- Sugedęs aušinimo skysčio siurblys „B“.
- Pažeisti arba nutrūkę laidai ar jungtys, susijusios su aušinimo skysčio siurblio valdymo sistema.
- Gedimai siurblio valdymo relėje arba saugiklyje.
- Elektroninio valdymo bloko (ECU) programinės įrangos klaidos arba netinkamai sukalibruota sistema.
Kaip remontuojamas?
P26AB klaidos kodui pašalinti gali būti atliekami šie remonto veiksmai:
- Patikrinti aušinimo skysčio siurblį „B“ ir, jei reikia, jį pakeisti.
- Patikrinti laidus ir jungtis, susijusias su aušinimo skysčio siurbliu, ir taisyti bet kokius pažeidimus ar nutrūkimus.
- Patikrinti aušinimo skysčio siurblio relę ir saugiklį bei pakeisti, jei jie sugedę.
- Jei problema susijusi su ECU, atlikti diagnostiką ir, jei reikia, atnaujinti programinę įrangą arba perkalibruoti valdymo bloką.
Po remonto būtina atlikti papildomą diagnostiką, kad būtų patvirtinta, jog klaidos kodas buvo pašalintas ir sistema veikia tinkamai.