autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford 2.0 TDCi 103 kW APŽVALGA
    Ford 2.0 TDCi 103 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 2 rugsėjo
    Nissan Qashqai 1.2 benzinas Apžvalga
    Nissan Qashqai 1.2 benzinas Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 29 rugpjūčio
    Nissan murano 3.5l benzino Apžvalga
    Nissan Murano 3.5 l Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 29 rugpjūčio
    Mercedes Benz E350 Apžvalga
    Mercedes Benz E350 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 25 rugpjūčio
    Mercedes Benz GLA 250 Apžvalga
    Mercedes Benz GLA 250 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 25 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Renault captur apžvalga 2015
Apžvalgos

Renault Captur 2013 – 2019 Apžvalga

IŠ DYZELINIO VARIKLIO IŠEINA BALTI DŪMAI
Patarimai

Dyzelinis Variklis Dūmina Baltais Dūmais: Ką Daryti?

Sunkiai kuriasi dyzelis
Patarimai

Sunkiai kuriasi dyzelis: kokios priežastys ir ką daryti?

volvo xc60 tepalo lygis
Patarimai

Kaip patikrinti tepalo lygį Volvo XC60?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford 2.0 TDCi 103 kW APŽVALGA
    Ford 2.0 TDCi 103 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 2 rugsėjo
    Nissan Qashqai 1.2 benzinas Apžvalga
    Nissan Qashqai 1.2 benzinas Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 29 rugpjūčio
    Nissan murano 3.5l benzino Apžvalga
    Nissan Murano 3.5 l Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 29 rugpjūčio
    Mercedes Benz E350 Apžvalga
    Mercedes Benz E350 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 25 rugpjūčio
    Mercedes Benz GLA 250 Apžvalga
    Mercedes Benz GLA 250 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 25 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Ford 2.0 TDCi 103 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Ford 2.0 TDCi 103 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 2 rugsėjo 10:37
Parengė Jonas Stulskis 17 Min SKAITYMO
Ford 2.0 TDCi 103 kW APŽVALGA
Ford 2.0 TDCi 103 kW APŽVALGA
DALINTIS

„Ford 2.0 TDCi 103 kW“ (apie 140 AG) – vienas iš populiariausių Ford dyzelinių variklių, naudotas įvairiuose modeliuose nuo vidutinės klasės sedanų iki vienatūrių ar SUV. Tai Common-Rail technologija grįstas agregatas, išsiskiriantis pakankama dinamika, palyginti geru ekonomiškumu ir gana komfortišku važiavimu.

Puslapyje skaitykite:
Kas tai per variklis ir kur montuotasTechnologiniai sprendimaiLentelė: Ford modeliai su 2.0 TDCi 103 kWTechninės specifikacijos ir našumasPagrindiniai techniniai duomenysRealios kuro sąnaudosDinamika pagal kėbuląPatikimumas ir „ligos“Kuro sistemaĮsiurbimo ir išmetimo sistemaDPF ir FAP sistemaPaskirstymo mazgai ir mechaninė dalisPriežiūra ir eksploatacijos kaštai LietuvojeAlyva ir keitimo intervalaiPaskirstymo diržas ir pagalbiniai mazgaiFiltrai ir skysčiaiEksploatacijos kaštai LietuvojePliusai ir minusai: Ford 2.0 TDCi 103 kWGalimi privalumaiGalimi trūkumaiSavininkų atsiliepimaiKą tikrinti prieš perkantKuro sistemos būklėEGR ir DPF/FAP veikimasPaskirstymo diržas ir skriemuliaiAušinimo sistema ir nuotėkiaiBandomasis važiavimasAlternatyvos ir palyginimaiVW 2.0 TDI CR (103 kW / 140 AG)PSA 2.0 HDi (136–140 AG)Opel 2.0 CDTi (125–160 AG)Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Kas tai per variklis ir kur montuotas

Šis 2,0 litro darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinis variklis buvo gaminamas su keliomis emisijų versijomis (Euro 4 ir Euro 5). Jis turėjo turbokompresorių su kintama geometrija, kietųjų dalelių filtrą (DPF/FAP) ir buvo montuojamas į daugelį populiarių „Ford“ automobilių.

Dažniausi kėbulai ir modeliai:

  • Ford Focus Mk2 facelift – hečbekas ir universalas (apie 2008–2011 m.)
  • Ford Mondeo Mk4 – sedanas ir universalas (apie 2007–2014 m.)
  • Ford S-Max – vienatūris (apie 2006–2014 m.)
  • Ford Galaxy – vienatūris (apie 2006–2014 m.)
  • Ford Kuga I – SUV (apie 2008–2012 m.)

Technologiniai sprendimai

  • Kuro tiekimas: Common-Rail sistema su elektroniniais purkštukais.
  • Turbo: kintamos geometrijos turbina, užtikrinanti geresnę trauką žemuose sūkiuose.
  • DPF/FAP: ankstesnės versijos – su priedu (FAP), vėlesnės – klasikinis DPF su aktyviomis regeneracijomis.
  • Pavarų dėžės: 6 laipsnių mechaninė, dalyje modelių – automatinė (Aisin) ar dviejų sankabų Powershift.

Lentelė: Ford modeliai su 2.0 TDCi 103 kW

Modelis Kėbulas Metai Pavarų dėžė Emisijos DPF/FAP
Focus Mk2 facelift Hečbekas / universalas 2008–2011 6MT Euro 4–5 DPF arba FAP
Mondeo Mk4 Sedanas / universalas 2007–2014 6MT / 6AT (Aisin) Euro 4–5 DPF
S-Max Vienatūris 2006–2014 6MT / 6AT Euro 4–5 DPF
Galaxy Vienatūris 2006–2014 6MT / 6AT Euro 4–5 DPF
Kuga I SUV 2008–2012 6MT / Powershift Euro 4–5 DPF

Techninės specifikacijos ir našumas

„Ford 2.0 TDCi 103 kW“ buvo sukurtas taip, kad atitiktų Europos vidutinės klasės vairuotojų poreikius – suteiktų pakankamą galią kasdieniam naudojimui, išlaikytų ekonomiškumą ir būtų tinkamas ilgesniems atstumams. Šis variklis buvo kompromisas tarp galingesnių 2.2 TDCi versijų ir silpnesnių 1.6 TDCi variantų.

Pagrindiniai techniniai duomenys

Parametras Reikšmė
Darbinis tūris 1997 cm³
Galia 103 kW (140 AG) @ 4000 aps./min.
Sukimo momentas 320–340 Nm @ 2000 aps./min.
Cilindrų skaičius 4, eilėje
Kuro įpurškimas Common-Rail, elektr. purkštukai
Turbo Kintamos geometrijos turbokompresorius
Emisijų standartas Euro 4 / Euro 5 (priklauso nuo metų)
Kuro sąnaudos (gamintojo duomenimis) Mieste ~6,8 l/100 km, užmiestyje ~4,8 l/100 km, mišriu režimu ~5,5–5,8 l/100 km

Realios kuro sąnaudos

Praktikoje vartotojai dažnai mini, kad faktinės sąnaudos kiek aukštesnės nei gamintojo deklaruojamos. Mieste, ypač su automatine pavarų dėže, sąnaudos siekia 7,5–8,5 l/100 km, mišriu režimu – apie 6,0–6,5 l/100 km, o užmiestyje važiuojant ramiai galima pasiekti 5,0–5,5 l/100 km.

Sąnaudos priklauso nuo:

  • pavarų dėžės tipo (automatas dažniausiai +0,5–1,0 l),
  • automobilio masės (S-Max/Galaxy sąnaudos didesnės nei Focus),
  • vairavimo stiliaus (staigus akseleratoriaus naudojimas smarkiai padidina momentines sąnaudas),
  • DPF būklės (užsikimšus filtrui ar dažnai vykstant regeneracijoms, sąnaudos padidėja).

Dinamika pagal kėbulą

  • Focus / Kuga: ~10,0 s iki 100 km/h, pakankamai gyvas mieste ir užmiestyje.
  • Mondeo / S-Max / Galaxy: ~11–12 s iki 100 km/h, jautrumas kėbulo masei, bet užtenka kasdieniam važiavimui ir magistralėse.
  • Tarpiniai greičiai (80–120 km/h): labai svarbu – šiame diapazone 320+ Nm sukimo momentas leidžia saugiai aplenkti be didelių pastangų.

Patikimumas ir „ligos“

Patikimumas ir „ligos“

„Ford 2.0 TDCi 103 kW“ laikomas patikimu, tačiau kaip ir dauguma šiuolaikinių dyzelinių variklių, jis turi tipinių silpnų vietų. Jos dažniausiai susijusios su kuro sistema, įsiurbimu, išmetimu bei pagalbiniais mazgais. Tinkamai prižiūrimas šis agregatas gali tarnauti ilgai, bet apleistas tampa brangus remontui.

Kuro sistema

Didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas aukšto slėgio siurbliui, kuris yra jautrus prastesnės kokybės degalams. Jei jis sugenda, į sistemą gali patekti metalo drožlių, pažeidžiančių purkštukus. Patys purkštukai taip pat nėra ilgaamžiai – užsiteršę jie pradeda leisti kurą, dėl ko variklis dirba nelygiai, užvedimas tampa sunkesnis, o išmetamosios dujos patamsėja. Norint išvengti šių problemų, rekomenduojama naudoti tik kokybišką kurą ir kuro filtrą keisti dažniau nei oficialiai nurodyta – kas 20–25 tūkst. km.

Įsiurbimo ir išmetimo sistema

EGR vožtuvas yra viena iš dažniausiai minimų problemų. Dėl nuolatinių suodžių sankaupų jis linkęs užsikimšti, o tai pasireiškia galios sumažėjimu, klaidomis kompiuteryje bei padidėjusiomis sąnaudomis. Oro masės matuoklis (MAF) taip pat nėra atsparus – užsiteršus oro filtrui jis pradeda perduoti netikslius duomenis, dėl ko krenta dinamika. Dar vienas dažnas gedimas – kintamos geometrijos turbokompresoriaus strigimas. Jei automobilis dažniausiai naudojamas tik mieste, jo mechanizmas neišsivalo ir ima veikti neefektyviai.

DPF ir FAP sistema

Šio variklio versijos turėjo skirtingus kietųjų dalelių filtrus. Ankstesniuose Euro 4 modeliuose montuotas FAP su specialiu priedu (Eolys skysčiu), kurį reikia reguliariai papildyti. To nepadarius, sistema praranda veiksmingumą, o filtras greitai užsikemša. Vėlesniuose Euro 5 modeliuose buvo naudojamas paprastesnis DPF. Vis dėlto ir jis kelia problemų, jei automobilis daugiausia eksploatuojamas mieste – regeneracijos procesas neįvyksta iki galo ir filtras pradeda riboti variklio darbą. Norint išvengti šių bėdų, būtina bent kartą per kelias savaites išvažiuoti į užmiestį ir palaikyti pastovų greitį bent 20–30 km.

Paskirstymo mazgai ir mechaninė dalis

Mechaninėje variklio dalyje svarbiausia prisiminti paskirstymo diržo keitimo intervalą. Oficialiai jis nurodomas kas 160 tūkst. km arba kas 8 metus, tačiau dauguma specialistų pataria diržą keisti anksčiau – kas 120 tūkst. km. Taip išvengiama rimtų variklio pažeidimų. Kitas dažnas gedimas – alkūninio veleno skriemulio susidėvėjimas. Apie jį įspėja atsirandančios vibracijos ar neįprasti garsai. Be to, senesniuose automobiliuose pasitaiko aušinimo skysčio nuotėkių, dažniausiai dėl plastmasinių jungčių arba tarpinių susidėvėjimo.

Patikimumas ir „ligos“

Priežiūra ir eksploatacijos kaštai Lietuvoje

Norint, kad „Ford 2.0 TDCi 103 kW“ tarnautų patikimai, labai svarbi tinkama ir laiku atliekama priežiūra. Šis variklis, kaip ir dauguma dyzelinių, yra jautrus alyvos kokybei, kuro švarai bei reguliariam filtrų keitimui. Netaupyti profilaktikos sąskaita – geriausias būdas išvengti didelių išlaidų ateityje.

Alyva ir keitimo intervalai

Šiam varikliui rekomenduojama naudoti tik aukštos kokybės alyvą, atitinkančią „Ford WSS-M2C913-C“ arba naujesnį „WSS-M2C913-D“ standartą. Oficialus alyvos keitimo intervalas siekia 20 000 km arba vienerius metus, tačiau praktikoje, ypač važinėjant daugiausia mieste, patartina alyvą keisti dažniau – kas 10–15 tūkst. km. Taip geriau saugomas turbokompresorius, grandinė ir purkštukai.

Paskirstymo diržas ir pagalbiniai mazgai

Nors gamintojas numato 160 000 km arba 8 metų intervalą, daugelis meistrų Lietuvoje pataria paskirstymo diržą kartu su vandens pompa keisti dažniau – kas 120 000 km. Diržo nutrūkimas gali sukelti kapitalinį variklio gedimą, todėl profilaktika yra pigesnė ir saugesnė išeitis. Keitimo metu rekomenduojama pakeisti ir pagalbinio diržo įtempiklius bei alkūninio veleno skriemulį, nes šios dalys taip pat linkusios dėvėtis.

Filtrai ir skysčiai

Kuro filtras šiame variklyje turi būti keičiamas ne rečiau kaip kas 20–25 tūkst. km, nors oficialiai nurodomas ilgesnis intervalas. Oro filtras paprastai keičiamas kas 15–20 tūkst. km, tačiau esant dulkėtoms sąlygoms – dar dažniau. Dyzelinio kuro filtravimo kokybė tiesiogiai lemia purkštukų ir siurblio ilgaamžiškumą, todėl šioje vietoje taupyti nereikėtų. Aušinimo skystis turėtų būti keičiamas kas 4–5 metus, o stabdžių skystis – kas 2 metus.

Eksploatacijos kaštai Lietuvoje

Lietuvoje priežiūros kainos vidutinės, bet jos gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto serviso. Alyvos ir filtrų keitimas paprastai kainuoja 120–180 eurų, kuro filtro keitimas – apie 50–70 eurų, o pilnas paskirstymo komplekto keitimas su vandens pompa – apie 350–500 eurų. Purkštukų remontas gali atsieiti nuo 100 iki 200 eurų už vienetą, o jų keitimas – dar daugiau. DPF filtro valymas kainuoja apie 150–250 eurų, tuo tarpu naujas filtras gali siekti net 800–1200 eurų.

Pliusai ir minusai: Ford 2.0 TDCi 103 kW

Galimi privalumai

  • Pakankamai galingas ir elastingas variklis kasdieniam naudojimui
  • Gera trauka nuo žemų sūkių, saugus aplenkimas užmiestyje
  • Ekonomiškas užmiestyje (apie 5,0–5,5 l/100 km)
  • Platus pritaikymas – nuo „Focus“ iki „Galaxy“
  • Gausu dalių tiek originalių, tiek analogų rinkoje

Galimi trūkumai

  • Mieste sąnaudos neretai siekia 7,5–8,5 l/100 km
  • Jautrus nekokybiškiems degalams, purkštukai ir siurblys gali sugesti
  • EGR ir DPF dažnai reikalauja dėmesio
  • Paskirstymo diržo keitimas brangesnis, būtina daryti anksčiau nei gamintojo nurodyta
  • Sunkesniems kėbulams (S-Max, Galaxy) galios kartais pritrūksta

Savininkų atsiliepimai

Norint susidaryti pilnesnį vaizdą apie „Ford 2.0 TDCi 103 kW“, svarbu atsižvelgti į tikrų savininkų patirtis. Žemiau pateikiamos kelios dažniausiai pasitaikančios nuomonės, atspindinčios tiek teigiamus, tiek neigiamus aspektus.

„Važinėju su Mondeo 2.0 TDCi jau penkerius metus. Variklis patikimas, jėgos kasdienai užtenka, o užmiestyje sąnaudos siekia vos 5 litrus. Pagrindinė bėda buvo EGR – teko valyti, bet daugiau rimtų gedimų nepasitaikė.“ – Andrius, Kaunas

„Focus su šiuo varikliu važiuoja tikrai smagiai. Sukimo momento užtenka net pilnai pakrautus. Mieste sąnaudos kiek aukštesnės, apie 8 litrus, bet užmiestyje taupus. Didžiausias minusas – jautrumas degalų kokybei.“ – Mantas, Vilnius

„Turėjau S-Max su 2.0 TDCi 103 kW. Šeimai idealus automobilis, bet šitam kėbului galios jaučiasi, kad mažoka. Be to, teko keisti purkštukus, kas atsiėjo nemažai. Kita vertus, važiuoklė komfortiška, variklis dirba tyliai.“ – Rūta, Klaipėda

„Galaxy su šiuo varikliu pas mane jau virš 300 tūkst. km. Didžiausias darbas – paskirstymo diržo keitimas ir DPF valymas. Jei prižiūri laiku, variklis tarnauja tikrai ilgai. Nenorėčiau kito.“ – Vytautas, Šiauliai

„Kuga dyzelis – traukia puikiai, ypač užmiestyje. Mieste dažnai jungiasi DPF regeneracija, todėl reikia kartais išvažiuoti į greitkelį. Tai vienintelė didesnė problema. Šiaip variklis tikrai rekomenduotinas.“ – Eglė, Panevėžys

Ką tikrinti prieš perkant

Renkantis automobilį su „Ford 2.0 TDCi 103 kW“ varikliu, būtina įvertinti kelias kritines sritis. Nuo jų priklauso, ar automobilis bus patikimas, ar taps nuolatiniu išlaidų šaltiniu.

Kuro sistemos būklė

Pirmiausia svarbu patikrinti purkštukų darbą. Jei variklis užsiveda sunkiai, dirba nelygiai arba matomas juodas dūmas, gali būti, kad purkštukai praleidžia kurą. Taip pat reikėtų įsitikinti, jog aukšto slėgio siurblys neturi požymių, kad į sistemą pateko drožlių – tokia problema gali kainuoti tūkstančius. Servise galima atlikti grįžtamojo srauto testą, kuris gana tiksliai parodo purkštukų būklę.

EGR ir DPF/FAP veikimas

Automobilio istorijoje verta pasidomėti, ar buvo atlikti DPF filtro valymai ar keitimai. Užsikimšęs filtras dažnai sukelia padidintas sąnaudas ir traukos trūkumą. Jei tai Euro 4 variklis, reikėtų patikrinti FAP priedo (Eolys) bakelį – jei jis tuščias, sistema neveiks tinkamai. EGR vožtuvo klaidos taip pat dažnos, todėl diagnostikos metu verta atkreipti dėmesį į šį mazgą.

Paskirstymo diržas ir skriemuliai

Vienas iš svarbiausių dalykų – kada paskutinį kartą buvo keistas paskirstymo diržas su vandens pompa. Jei informacijos nėra, geriausia po įsigijimo tai atlikti profilaktiškai. Be to, verta patikrinti alkūninio veleno skriemulį: jei girdisi vibracijos ar neįprasti garsai, jis gali būti susidėvėjęs.

Aušinimo sistema ir nuotėkiai

Šiame variklyje pasitaiko antifrizo nuotėkių per plastmasines jungtis ir tarpines. Vizualiai apžiūrėjus variklio skyrių, reikia patikrinti, ar nėra drėgnų vietų arba baltų nuosėdų. Jei aušinimo sistema nėra sandari, variklis gali perkaisti, o tai gali lemti rimtesnius pažeidimus.

Bandomasis važiavimas

Bandant automobilį, reikėtų atkreipti dėmesį, kaip jis traukia nuo žemų sūkių. Jei matomas uždelsimas arba „skylė“ akseleruojant, tai gali rodyti turbinos geometrijos strigimą. Taip pat svarbu stebėti, ar nekyla neįprastų vibracijų, ar nėra didesnio nei įprasta dūmingumo.

Alternatyvos ir palyginimai

Renkantis automobilį su „Ford 2.0 TDCi 103 kW“, verta pažvelgti ir į analogiškus kitų gamintojų variklius. Visi jie priklauso vidutinės klasės dyzelinių agregatų grupei, turinčiai panašią galią (apie 140–150 AG) ir atitinkančiai Euro 4–5 emisijų standartus. Skiriasi jų patikimumas, priežiūros kaštai bei silpnosios vietos.

VW 2.0 TDI CR (103 kW / 140 AG)

Volkswagen koncerno 2.0 TDI Common-Rail versijos nuo 2008 m. tapo patikimesnės nei ankstesni PD (pumpe-duse) variantai. Jos pasižymi maloniu elgesiu ir plačiu dalių pasirinkimu. Tačiau dažnai minima EGR aušintuvo problema, kartais pasitaiko purkštukų gedimų. Lyginant su Ford 2.0 TDCi, VW varikliai turi kiek didesnę rinkos vertę, todėl ir naudoti automobiliai kainuoja brangiau.

PSA 2.0 HDi (136–140 AG)

Peugeot, Citroën ir kai kuriuose „Volvo“ modeliuose montuotas 2.0 HDi laikomas vienu sėkmingiausių šios klasės dyzelinių variklių. Jis švelniai dirba, turi ilgaamžę kuro sistemą, o dalių kainos gana draugiškos. Pagrindinis trūkumas – FAP filtras su priedų sistema, reikalaujanti papildomų priežiūros kaštų. Lyginant su Ford 2.0 TDCi, PSA agregatas dažnai laikomas kiek patikimesniu kuro sistemos atžvilgiu.

Opel 2.0 CDTi (125–160 AG)

Opel 2.0 CDTi, gamintas kartu su Fiat (Multijet), turi gerą reputaciją dėl ekonomiškumo ir dinamikos. Tačiau pasitaiko grandinės įtempiklio ir turbinos gedimų, ypač jei keitimai buvo apleisti. Dalių kaina panaši į Ford lygį, nors kai kurie darbai atliekami sudėtingiau. Patikimumo prasme šis variklis yra panašioje kategorijoje kaip ir Ford, tačiau Ford TDCi dažniau sutinkamas Lietuvos rinkoje.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Ford 2.0 TDCi 103 kW variklis patikimas?

Taip, jei prižiūrimas laiku – naudojama kokybiška alyva, keičiamas kuro filtras dažniau nei numatyta ir nevengiama ilgesnių kelionių, jis tarnauja daugiau kaip 300 tūkst. km. Apleistas tampa brangus remontui.

Kokios yra realios kuro sąnaudos?

Mieste – apie 7,5–8,5 l/100 km, užmiestyje – 5,0–5,5 l/100 km, mišriu režimu – 6,0–6,5 l/100 km. Automatinė pavarų dėžė padidina sąnaudas dar maždaug 0,5 l.

Kada keisti paskirstymo diržą?

Gamintojas rekomenduoja kas 160 tūkst. km arba kas 8 metus, tačiau specialistai pataria tai daryti anksčiau – apie 120 tūkst. km. Būtina keisti kartu su vandens pompa.

Ar problematiškas DPF/FAP filtras?

Taip, ypač jei automobilis eksploatuojamas daugiausia mieste. Euro 4 versijos su FAP reikalauja papildomo priedo, o Euro 5 DPF užsikemša, jei regeneracijos neįvyksta. Reguliarios kelionės užmiestyje išsprendžia šią problemą.

Kiek kainuoja priežiūra Lietuvoje?

Alyvos ir filtrų keitimas – apie 150 €, paskirstymo komplektas su vandens pompa – 350–500 €, purkštukų remontas – 100–200 € už vienetą, DPF valymas – 150–250 €.

ŽYMA:Ford
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Nissan Qashqai 1.2 benzinas Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Nissan Murano 3.5 l Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Mercedes Benz E350 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Mercedes Benz GLA 250 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?