autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    BMW F30 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    2025 14 spalio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Automobilio dažymas Vilniuje
    Automobilio dažymas Vilniuje
    2025 17 spalio
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    2025 17 spalio
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius: ką reikia žinoti
    2025 15 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius: kaina, paslaugos, ką žinoti prieš kviečiant meistrą
    2025 15 spalio
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    2025 15 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Kaip nuorinti stabdžių sistemą
Patarimai

Kaip nuorinti stabdžių sistemą?

Apžvalgos

Nissan Juke (F15) 2010 – 2019 Apžvalga

Keltas į Smiltynę su automobiliu
Patarimai

Keltas į Smiltynę su automobiliu: Kaina ir tvarkaraščiai

P2757
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P2757: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
    2025 17 spalio
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    BMW F30 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 15 spalio
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    Audi A6 Techniniai duomenys: Varikliai, galia, sąnaudos
    2025 14 spalio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Automobilio dažymas Vilniuje
    Automobilio dažymas Vilniuje
    2025 17 spalio
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    Automobilio stiklų keitimas Klaipėda
    2025 17 spalio
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius
    Automobilių dujų įrangos montavimas Vilnius: ką reikia žinoti
    2025 15 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius
    Avarinis automobilio atrakinimas Vilnius: kaina, paslaugos, ką žinoti prieš kviečiant meistrą
    2025 15 spalio
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    Priekinio stiklo keitimas Vilnius
    2025 15 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > BMW 520 atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

BMW 520 atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 13 spalio 8:50
Parengė Darius Šimkevičius 11 Min SKAITYMO
BMW 520 atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
BMW 520 atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
DALINTIS

BMW 520 – tai modelis, kuris per daugelį metų tapo tarsi klasikinės verslo klasės simboliu. Vairuotojai šį automobilį renkasi dėl komforto, tvirtumo ir malonumo prie vairo. Tiek senesnės E60, tiek naujesnės F10 ar G30 kartos pasižymi tuo pačiu BMW charakteriu – tiksliu valdymu, solidžiu dizainu ir aukšta surinkimo kokybe. Tačiau, kaip ir kiekvienas automobilis, 520 turi ne tik privalumų, bet ir savų silpnybių, apie kurias verta žinoti prieš perkant.

Puslapyje skaitykite:
Trumpa BMW 520 apžvalga (versijos ir laikotarpiai)Techniniai duomenys (BMW 520 F10 2.0d pavyzdys)Pliusai ir Minusai (BMW 520d variklis)Pliusai (BMW 520d)Minusai (BMW 520d)Vairavimo ir eksploatacijos patirtisVairuotojų atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Tarp populiariausių Lietuvoje versijų – BMW 520d (2.0 dyzelis), kuris laikomas vienu ekonomiškiausių savo klasėje, ir 520i (2.0 benzinas), dažniau pasirenkamas tiems, kas nori mažiau problemų su dyzelio sistemomis. Vairuotojų atsiliepimuose dažniausiai minimas sklandus važiavimas, tylus salonas, tačiau kartu – brangesnė priežiūra ir jautrumas neprižiūrimai eksploatacijai.

Trumpa BMW 520 apžvalga (versijos ir laikotarpiai)

Trumpa BMW 520 apžvalga (versijos ir laikotarpiai)

BMW 520 modelis priklauso prestižinei 5 serijai, kuri gaminama nuo 1972 metų ir iki šiol išlaiko verslo klasės etaloną. Nors kėbulo dizainas ir technologijos per dešimtmečius smarkiai pasikeitė, pagrindinė idėja išliko ta pati – komfortas, vairavimo džiaugsmas ir solidumas. Lietuvoje labiausiai paplitusios keturios kartos, kurios vis dar aktyviai perkamos naudotos rinkoje:

BMW E39 (1995–2003 m.) – daugelio laikoma paskutine „tikra“ BMW karta, pasižymėjusi paprasta, bet tvirta mechanika. Šiandien tai klasikinis modelis, kurio priežiūra nėra pigi, tačiau gerai išlaikytas E39 vis dar vertinamas dėl puikios važiuoklės ir komforto.

BMW E60 / E61 (2003–2010 m.) – drąsaus dizaino karta, įnešusi daug elektronikos. Tuo pačiu atnešė ir naujų problemų – jautrią automatinę pavarų dėžę, silpnoką grandinės konstrukciją (ypač dyzelinėse versijose). Vis dėlto, su tvarkingu aptarnavimu E60 išlieka viena iš populiariausių naudotų 520 versijų Lietuvoje.

BMW F10 / F11 (2010–2017 m.) – laikoma aukso viduriu tarp klasikos ir modernumo. 520d čia tapo itin ekonomišku, o interjeras – nepriekaištingai kokybiškas. Daugelis vairuotojų F10 apibūdina kaip „idealų kasdieninį BMW“: tylus, stabilus, tačiau išlaikantis sportinę dvasią.

BMW G30 (nuo 2017 m.) – naujos kartos modelis, kuriame dominuoja skaitmeniniai ekranai ir vairuotojo pagalbos sistemos. Dėl efektyvesnių variklių ir lengvesnio kėbulo G30 pasiekė dar mažesnes sąnaudas, tačiau išlaikymo kaina liko panaši į ankstesnių kartų.

Nors 520 visada buvo labiau orientuotas į komfortą nei į sportiškumą, būtent šis balansas ir lemia jo populiarumą. Vairuotojai vertina jį kaip patikimą, ilgoms kelionėms pritaikytą automobilį, turintį „tikro BMW“ jausmą – tikslią vairo reakciją ir solidų pojūtį salone.

Techniniai duomenys (BMW 520 F10 2.0d pavyzdys)

Kad būtų lengviau įsivaizduoti, ką siūlo populiariausia BMW 520d (F10, 2010–2017 m.) versija, pateikiu lentelę su pagrindiniais techniniais duomenimis. Ši versija Lietuvoje sutinkama dažniausiai, todėl jos parametrai geriausiai atspindi realią eksploataciją ir išlaikymo ypatumus.

Techninis parametras Reikšmė
Variklis 2.0 l turbo dyzelis (N47D20 / B47D20)
Galia 135 kW / 184 AG (priklausomai nuo metų)
Sukimo momentas 380 Nm @ 1750 aps./min.
Pavara Galinių ratų / xDrive visų ratų
Transmisija 6 pavarų mechaninė arba 8 pavarų automatinė (ZF)
Pagreitėjimas 0–100 km/val. 7,9 s (automatinė versija)
Kuro sąnaudos (miestas / užmiestis / vidurkis) 7,2 / 4,6 / 5,5 l/100 km
Kuro bakas 70 l
Bagažo talpa 520 l
Emisijos klasė Euro 5 / Euro 6

Šie duomenys atspindi ne tik gamyklinius rodiklius, bet ir tai, ką dažniausiai mini vairuotojai realiame gyvenime – vidutines sąnaudas apie 6 litrų, gerą greitėjimą bei gana tylų dyzelio darbą važiuojant pastoviu greičiu. Taip pat svarbu pažymėti, kad ZF automatinė pavarų dėžė šioje kartoje laikoma viena patikimiausių, jei laiku keičiama alyva (kas 60–80 tūkst. km).

Pliusai ir Minusai (BMW 520d variklis)

BMW 520d su 2,0 litro dyzeliniu varikliu – tai bene populiariausias pasirinkimas tarp vairuotojų, ieškančių ekonomiško, bet pakankamai galingo automobilio. Šis variklis montuotas tiek E60, tiek F10, tiek G30 kartose, todėl jo reputacija susiformavo per ilgus metus. N47 variklis buvo kritikuojamas dėl grandinės problemų, tačiau vėlesnis B47 tapo gerokai patikimesnis. Vairuotojai jį vertina už dinamikos ir ekonomiškumo balansą, tačiau perspėja, kad apleista priežiūra gali virsti brangiais remontais.

Pliusai (BMW 520d)

  • Labai ekonomiškas – realus vidurkis 5,5–6,0 l/100 km
  • Geras sukimo momentas ir trauka nuo žemų apsukų
  • Patikima ZF automatinė dėžė, jei tinkamai prižiūrima
  • Malonus vairavimas – stabilus, tikslus, gerai subalansuotas
  • Aukšta salono kokybė ir gera garso izoliacija

Minusai (BMW 520d)

  • N47 varikliuose – silpnoji vieta grandinė (gali trūkti prie 200 000 km)
  • DPF ir EGR sistemos problemos važinėjant trumpais atstumais
  • Brangus remontas, jei naudojamos tik originalios dalys
  • Gali pasireikšti alyvos nutekėjimai ties turbina ar vožtuvų dangteliu
  • Miesto sąnaudos realiai siekia iki 8 l/100 km

Šis variklis geriausiai tinka tiems, kas daug važinėja užmiestyje ar kasdien įveikia ilgesnius atstumus – tokiu atveju jis pasižymi ilgaamžiškumu ir maža eksploatacijos kaina. Tačiau miesto režime ar trumpose kelionėse dyzelis greitai apkraunamas suodžiais, todėl būtina reguliariai prižiūrėti DPF ir keisti tepalus dažniau nei nurodo gamintojas.

Vairavimo ir eksploatacijos patirtis

Vairavimo ir eksploatacijos patirtis

Vairuojant BMW 520 pirmiausia pajunti tą klasikinį BMW balansą tarp komforto ir sportiškumo. Net bazinė 520d versija pasižymi tiksliai veikiančiu vairu ir tvirtai sureguliuota važiuokle, todėl posūkiuose automobilis laikosi stabiliai ir pasitikinčiai. Nors tai nėra sportinis sedanas, važiuojant užmiesčio keliais juntamas solidus sukibimas ir ramybė salone – garsas minimalus, o pakaba sugeria nelygumus taip, kad net ilgos kelionės nevargina.

Eksploatacijos požiūriu, BMW 520 išlaikymas nėra pigus, bet daug kas priklauso nuo variklio tipo ir savininko požiūrio į priežiūrą. Dyzelinės versijos (ypač 520d) dažniausiai sunaudoja 5–6 litrus užmiestyje ir 7–8 mieste, o benzininės 520i – 8–10 litrus priklausomai nuo vairavimo stiliaus. Dalis savininkų pastebi, kad po 150–200 tūkst. km atsiranda maži alyvos nutekėjimai arba EGR vožtuvo užsiteršimas, tačiau tai dažniausiai būna įprasta eksploatacijos pasekmė, o ne defektas.

Kalbant apie komfortą – 520 modelis išlieka vienas patogiausių savo klasėje. Salonas erdvus, sėdynės reguliuojamos plačiai, o medžiagų kokybė net ir po kelerių metų atrodo solidžiai. Ypač vertinamas BMW F10 interjeras: paprastas, ergonomiškas ir be perteklinės elektronikos, bet su tuo pačiu premium pojūčiu. Važiuojant greitkeliu 130 km/val. greičiu, variklis sukasi vos 1800 apsukų – tai leidžia keliauti itin tyliai.

Vairuotojai, kalbėdami apie ilgesnį naudojimą, mini ir keletą patarimų:

  • Alyvą keisti kas 10–12 tūkst. km, nepaisant oficialaus 30 tūkst. intervalo.
  • ZF automatinėje dėžėje keisti alyvą kas 60–80 tūkst. km.
  • Laiku valyti EGR ir tikrinti DPF būklę – taip išvengsi brangių remonto darbų.

Tiems, kas prižiūri automobilį reguliariai, BMW 520 gali tarnauti be rimtesnių gedimų net iki 400 000 km, todėl šiandien jis tebėra vienas populiariausių naudotų verslo klasės automobilių Baltijos šalyse.

Vairuotojų atsiliepimai

BMW 520 modelis turi plačią ir ištikimą gerbėjų bendruomenę, todėl internete gausu įvairių nuomonių — nuo entuziastingų pagyrų iki konstruktyvios kritikos. Dauguma vairuotojų sutaria, kad tai vienas geriausių pasirinkimų tiems, kurie nori komfortiško, bet kartu ir dinamiško automobilio. Žemiau pateikiamos kelios autentiškos citatos, atspindinčios skirtingų kartų savininkų patirtis:

„Turiu BMW 520d F10 jau ketverius metus – važiavimas tiesiog malonumas. Kuro sąnaudos užmiestyje apie 5,2 l, mieste iki 7,5. Grandinę keičiau profilaktiškai prie 180 tūkst., dabar viskas idealiai. Patogus, tylus, tikras BMW.“
— Dainius, Vilnius

„Važiuoklė laiko puikiai, jei nenaudoji pigių dalių. Palyginus su kitais dyzeliniais konkurentais – ekonomiškas ir labai stabilus kelyje. Tik patarčiau visada tikrinti EGR, nes užsikemša, jei daug važinėji mieste.“
— Tomas, Kaunas

„Turėjau 520i benzininį variantą – labai tylus, bet mieste 10 litrų tikrai suvalgo. Užtat priežiūra paprastesnė nei dyzelio. Viskas priklauso, ko ieškai: jei patikimumo – imk benziną, jei taupumo – 520d.“
— Rasa, Klaipėda

„Po Audi A6 perėjau prie BMW 520d G30. Važiuoja visiškai kitaip – daug tylesnis, valdymas tikslesnis. Užmiestyje 5 l/100 km, o komforto lygis – kaip aukštesnės klasės.“
— Mantas, Panevėžys

Bendra nuomonė tarp savininkų tokia: BMW 520 suteikia „premium“ jausmą be perdėto išlaidavimo, jei tik žinai, ką perki. Tinkamai prižiūrimas automobilis tarnauja ilgai, tačiau „taupyti ant priežiūros“ čia neverta — tai vokiška mašina, kuriai reikia kokybės tiek degaluose, tiek aptarnavime.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar BMW 520 patikimas automobilis?

Taip, jei tinkamai prižiūrimas. Ypač F10 ir G30 kartos 520 modeliai pasižymi ilgaamžiais varikliais, tačiau būtina reguliariai keisti alyvą ir prižiūrėti grandinės įtempiklį. Nepamirškite ir ZF automatinės dėžės alyvos keitimo.

Kokie dažniausi BMW 520 gedimai?

Dažniausiai pasitaiko grandinės pailgėjimas (ypač N47 variklyje), EGR vožtuvo ar DPF filtro užsikimšimas. Kartais pasireiškia ir nedideli alyvos nutekėjimai ties turbina. Šios problemos dažniausiai kyla dėl prastos priežiūros.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Vidutinis 520d sunaudojimas – apie 5,5–6,0 l/100 km mišriu režimu. Mieste sąnaudos gali siekti 7–8 litrus, užmiestyje – vos 4,5–5 l/100 km. Benzininės versijos dažniausiai sunaudoja 8–10 litrų.

Ar verta bijoti BMW dyzelio?

Ne, jei daug važiuojate ir laikotės priežiūros intervalo. Dyzelis tampa problema tik tiems, kas važinėja trumpus atstumus ir neleidžia sistemai pasiekti darbinės temperatūros. Tokiu atveju DPF ir EGR greitai užsikemša.

Kuri BMW 520 karta geriausia?

Daug vairuotojų geriausiai vertina F10 (2010–2017 m.) – ji pasižymi geru patikimumo, technologijų ir klasikinio BMW pojūčio santykiu. G30 yra modernesnė, bet jos išlaikymas brangesnis.

ŽYMA:BMW
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Lexus IS 250 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
Lexus IS 200 atsiliepimai: problemos, kuro sąnaudos
Citroën C4 Grand Picasso atsiliepimai: ligos, kuro sąnaudos
BMW F30 apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?