autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Turbina leidžia tepalą
Patarimai

Turbina leidžia tepalą: kokios priežastys ir ką daryti?

DPF filtro valikliai ir jų apžvalgos
Patarimai

TOP 6 DPF filtro valikliai ir jų apžvalgos

Opel Insignia 2.0 CDTI 118 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Opel Insignia 2.0 CDTI 118 kW Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

P0540
Diagnostikos kodai

P0540 Klaidos Kodas: Įsiurbimo Oro Šildytuvo „A“ Grandinės Gedimas

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Naujienos > Audi laužo stereotipus: pristatyta naujoji „MHEV Plus“ hibridų karta!
Naujienos

Audi laužo stereotipus: pristatyta naujoji „MHEV Plus“ hibridų karta!

BNS
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 27 sausio 12:50
Parengė BNS 7 Min SKAITYMO
DALINTIS

Kartu su naujomis A5 ir Q5 serijomis, sukurtomis naudojant „Premium Platform Combustion“ (PPC) platformą, „Audi“ pristatė ir pirmuosius vidaus degimo variklius su naująja „MHEV plus“ technologija. Dėl unikalios sąveikos tarp galios generatoriaus (PTG), diržinio starterio-generatoriaus (BAS) ir ličio geležies fosfato akumuliatoriaus, 48 voltų švelnioji hibridinė sistema palaiko vidaus degimo variklį, mažina anglies dvideginio emisijas ir kartu padidina našumą bei manevringumą. PTG, kuris gali būti tiek visiškai sujungtas, tiek atjungtas, turi integruotą galios elektroniką ir elektros variklį, leidžiantį iš dalies važiuoti vien elektros režimu. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir užtikrinamas dar sklandesnis vairavimas. 

Puslapyje skaitykite:
Papildomas pavaros galios modulis Orientacija į klientų poreikiusIdealus komponentų derinysKompleksinė „MHEV plus“ veikimo strategija

„MHEV plus“ technologija siūlo patrauklias funkcijas, tokias kaip iš dalies elektrinis važiavimas, elektrinis vidaus degimo variklio stiprinimas ir gerokai didesnis efektyvumas bei komfortas. Naujųjų „Audi A5“ ir „Audi Q5“ lengvojo hibridinio variklio sistemą sudaro trys pagrindiniai komponentai: kompaktiškai suprojektuotas naujas galios generatorius (PTG) su integruota galios elektronika ir nuolat žadinamu sinchroniniu varikliu (PSM), 48 voltų akumuliatorius ir diržinis kintamosios srovės starteris (BAS). 

„MHEV plus“ sistemos architektūrą galima integruoti į įvairius modelius tiek su priekinėmis, tiek su „quattro“ transmisijomis, sukurtomis naudojant „Premium Platform Combustion“. Prie konkrečios situacijos prisitaikantis galios elektronikos ir elektros variklio aušinimas skysčiu užtikrina optimalias komponentų eksploatavimo sąlygas, visuomet patenkindamas galios ir sukimo momento poreikius. 

Papildomas pavaros galios modulis 

Dar vienas svarbus privalumas yra tas, kad „MHEV plus“ pagerina automobilio eksploatacines savybes ir vairavimo komfortą. Kompaktiškas, tačiau galingas naujosios „MHEV plus“ sistemos elektrinės pavaros modulis yra transmisijos generatorius (PTG). Šis komponentas labiausiai skiriasi nuo anksčiau „Audi“ siūlytos MHEV technologijos, kuri veikė tik su diržiniu generatoriaus starteriu. PTG, kuris įrengtas kompaktiškame įrenginyje su integruota galios elektronika tiesiai ant transmisijos išėjimo veleno, pavarai papildomai gali suteikti iki 18 kW (24 AG) elektros energijos. Modulis leidžia transmisijos išėjime pasiekti maksimalų 230 Nm sukimo momentą, kuris užvedus transporto priemonę gali būti naudojamas jau kaip pavaros sukimo momentas. Siekiant didžiausio efektyvumo, „MHEV plus“ naudoja PTG iki 140 km/val. greičio. Važiuojant didesniu greičiu, PTG atsijungia nuo transmisijos per integruotą krumpliaratinę sankabą.

Minimaliai pakeitus šalia esančias dalis ir komponentus, buvo sukurta reikiama erdvė elektros varikliui integruoti. Vieta tiesiai už pavarų dėžės turi keletą privalumų: 18 kW varomąją galią arba iki 25 kW galią, kurią suteikia PTG rekuperacinis stabdymas, galima naudoti tiesiai ašies išėjime, be jokių papildomų energijos nuostolių. Dėl šios konfigūracijos PTG moduliniu būdu gali būti naudojama tiek priekiniais, tiek visais ratais varomose transporto priemonėse be jokių pakeitimų. 

Orientacija į klientų poreikius

„Audi“ sukūrė „MHEV plus“ technologiją, orientuodamasi į numatomus klientų poreikius. Įprastinės transmisijos, kurias galima naudoti su pirmosios kartos „start-stop“ arba švelnia hibridizacija, remiasi pagrindiniais efektyvumo komponentais, tokiais kaip variklio sustabdymas automobiliui stovint, važiavimas atbuline eiga, važiavimas laisva pavara su išjungtu varikliu ir 12 voltų arba 48 voltų energijos rekuperacija. Pagrindiniai didesnės elektrifikacijos privalumai naudojant naująją technologiją yra šie: patogesnis „start-stop“ veikimas, važiavimas neišmetant teršalų, energijos atgavimas, iš dalies elektrinis važiavimas, pavyzdžiui, statant automobilį ar manevruojant aikštelėje elektros režimu, ir didesnis našumas, kurį suteikia vidaus degimo palaikymas elektra. 

Tai leidžia automobilį vairuoti vien tik elektra, ilgiau paliekant vidaus degimo variklį išjungtą, pavyzdžiui, lėtai važiuojant mieste, esant lėtam eismui užmiesčio keliuose arba artėjant prie miesto ribos. 

Važiuojant nuo 0 iki 140 km/h greičiu, PTG gali palaikyti vidaus degimo variklį. Tai reiškia, kad „MHEV plus“ siūlo papildomą iki 18 kW elektrinę galią, leidžiančią vidaus degimo varikliui veikti kuo efektyviau. Šiame greičio diapazone PTG gali atgauti iki 25 kW energijos rekuperaciniu stabdymu. 

Idealus komponentų derinys

Su „MHEV plus“ technologija, diržinio generatoriaus starterio (BAS) užduotis – užvesti variklį ir tiekti elektros energiją į akumuliatorių. Diržinė pavara, palyginti su krumpliaratiniu starteriu, taip pat turi akustinių privalumų ir užtikrina didesnį vidaus degimo variklio paleidimo greitį. Tai lemia mažesnes degalų sąnaudas ir didesnį užvedimo komfortą. Be to, diržinis starteris su kintama pavara gali atgauti variklio energiją, kai jis išjungiamas, o cilindrus pastato į optimalią padėtį variklio paleidimui iš naujo. 

Ličio jonų akumuliatoriaus, pagaminto iš ličio geležies fosfato (LFP), talpa – 37 ampervalandės, o tai atitinka šiek tiek mažiau nei 1,7 kWh (bruto). Didžiausia jos iškrovimo galia – 24 kW. Atsižvelgiant į prieinamumo, galios ir sukimo momento reikalavimus, akumuliatorius integruotas į žemos temperatūros vandens aušinimo grandinę, kuri užtikrina optimalias sąlygas 25-60 laipsnių pagal Celsijų diapazone. Tai pirmas kartas, kai „Audi“ naudoja LFP akumuliatorių lengvosiose hibridinėse sistemose.

Svarbus vaidmuo atgaunant energiją tenka integruotai stabdžių valdymo sistemai (iBRS). Modeliuose su „MHEV plus“ technologija iBRS užtikrina stabdymą be slėgio, o reikiamą lėtėjimą pasiekia regeneraciniu stabdymu, nenaudojant mechaninių stabdžių. Mechaniniai stabdžiai įjungiami tik stipriau nuspaudus pedalą. Tai neturi jokios įtakos stabdymo pojūčiui. 

Kompleksinė „MHEV plus“ veikimo strategija

Kalbant apie hibridinę sistemą, galioja taisyklė, kad efektyviausiai veikia 50-60 proc. įkrautas akumuliatorius, nes jis gali tiekti dideles sroves elektros varikliui ir priimti dideles įkrovimo sroves energijos atgavimo metu. Hibridinėje sistemoje daugiausia dėmesio skiriama ne elektros energijos nuotoliui, o akumuliatoriaus iškrovimui ir įkrovimui greitais ciklais. Taip galima atgauti kuo daugiau energijos ir greitai efektyviai ją vėl panaudoti važiavimui. 

Veikimo strategijoje atsižvelgiama į pasirinktą transmisijos režimą ir akceleratoriaus pedalo moduliaciją. Pavyzdžiui, važiuojant D režimu, visa papildoma elektrinė galia iki 18 kW iš transmisijos generatoriaus pradedama naudoti tik nuo maždaug 80 proc. akceleratoriaus pedalo paspaudimo. Tuo tarpu, važiuojant S režimu, papildoma 18 kW galia pradedama naudoti anksčiau. 

Modeliai su „MHEV plus“ taip pat gali važiuoti vien elektra, pavyzdžiui, kai automobilis artėja prie miesto, ir palaikyti pastovų greitį PTG pagalba. Jei vairuotojui arba adaptyviajai greičio palaikymo sistemai (ACC) reikia daugiau galios, įsijungia vidaus degimo variklis ir perima varomąją jėgą. 

Kartu su tuo, kas yra bake, dėl padidėjusio jėgos agregato efektyvumo pastebimai padidėja bendras automobilio nuvažiuojamas atstumas. Dėl to transporto priemonės su „MHEV plus“ technologija žymiai geriau tinka didelių atstumų kelionėms, o tokios kelionės tampa daug patogesnės.

DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?