Įsivaizduokite automobilį, kuris gali būti ir verslo klasės limuzinas, ir šeimos kelionių palydovas, ir malonumo šaltinis ilguose greitkelių ruožuose. Toks yra Audi A6 C7, gamintas nuo 2011 iki 2018 metų.
Tai viena populiariausių premium klasės mašinų Europoje – tvirtas, solidus ir technologiškai pažangus modelis, kuris konkuravo su BMW 5 serija (F10) ir Mercedes-Benz E klasės (W212) automobiliais.
Audi A6 C7 pasižymi elegantišku, bet santūriu dizainu, todėl puikiai tinka tiek kasdieniam naudojimui, tiek ilgiems atstumams. Daugelis vairuotojų šį modelį renkasi dėl patikimų variklių, komforto ir tvirtos važiuoklės.
Vis dėlto, kaip ir kiekvienas automobilis, A6 C7 turi ne tik pliusų, bet ir keletą vietų, kurias verta žinoti prieš perkant.

Modelio apžvalga
Audi A6 C7 buvo pristatytas 2011 metais, o atnaujinta (facelift) versija pasirodė 2014-aisiais. Tai automobilis, sukurtas ant MLB platformos, kurioje sumontuota daug aliumininių detalių – dėl to jis lengvesnis ir efektyvesnis nei pirmtakas C6.
Kėbulo versijos: sedanas ir Avant (universalas), o sportiškesniems vairuotojams siūlytos S6 ir RS6 versijos.
Salonas – tai viena stipriausių šio modelio pusių. Klasikinis Audi interjero dizainas su aukštos kokybės medžiagomis, MMI multimedijos sistema, patogiomis sėdynėmis ir puikia garso izoliacija net po kelių šimtų tūkstančių kilometrų vis dar atrodo solidžiai.
Varikliai ir technologijos
Audi A6 C7 buvo siūlomas su labai plačia variklių gama:
Dyzeliniai varikliai:
- 2.0 TDI (136, 150, 177, 190 AG)
- 3.0 TDI V6 (204, 245, 272, 320 AG)
- 3.0 BiTDI (313 AG)
Benzininiai varikliai:
- 1.8 TFSI (190 AG)
- 2.0 TFSI (180–252 AG)
- 3.0 TFSI (310 AG)
- 4.0 TFSI (450 AG – S6 versija)
Pavarų dėžės: 6 laipsnių mechaninė, Multitronic (CVT), S tronic (DSG) ir Tiptronic (automatinė su konverteriu).
Dauguma modelių turėjo quattro visų varančiųjų ratų sistemą, suteikiančią puikų stabilumą bet kokiomis sąlygomis.
3.0 TDI variklis laikomas vienu geriausių šios kartos pasirinkimų – galingas, tylus ir ilgaamžis, jei prižiūrimas laiku. 2.0 TDI versijos – ekonomiškesnės, tačiau silpnesnės ir dažniau kenčia nuo EGR ar DPF problemų.
Pliusai ir minusai: Audi A6 C7 3.0 TDI
Galimi privalumai
- Patikimas ir stiprus 3.0 TDI variklis – traukia sklandžiai ir tyliai
- Puikus komforto ir sportiškumo balansas
- Efektyvi ir patikima quattro visų varančiųjų ratų sistema
- Aukštos kokybės salonas, ilgaamžės medžiagos
- Gera garso izoliacija ir stabilus valdymas net dideliu greičiu
- Automatinė S tronic dėžė – greita ir sklandi, jei tinkamai prižiūrima
Galimi trūkumai
- Pneumatinės pakabos versijos – brangios remontui
- Gali pasitaikyti EGR ir DPF filtro problemų (ypač miesto režime)
- S tronic dėžė reikalauja alyvos keitimo kas 60 000 km – nepaisant to, kai kur pradeda trūkčioti
- Elektronikos sistemos jautrios drėgmei ir amžiui
- Pakankamai didelės priežiūros išlaidos, lyginant su paprastesniais modeliais
- Galinių sėdynių vietos kiek mažiau nei konkurentų
Vairavimo patirtis ir komfortas
Audi A6 C7 išsiskiria tuo, kad sugeba suderinti dvi savybes, kurios dažnai prieštarauja viena kitai – komfortą ir tvirtumą.
Važiuojant šiuo automobiliu, net ilgas keliones galima vadinti poilsiu. Sėdynės ergonomiškos, gera garso izoliacija leidžia net prie 130 km/h greičio kalbėtis tyliai, o vairo mechanizmas – tikslus ir stabilus.
3.0 TDI variklis suteikia solidžią trauką bet kokiame greityje. Net važiuojant kalnuotais keliais ar tempiant priekabą, jėgos visada pakanka.
Automatinė S tronic pavarų dėžė perjungia pavaras greitai ir švelniai, tačiau svarbu laikytis alyvos keitimo intervalų – taip išlaikomas jos sklandus darbas.
Pakabos konstrukcija – tvirta, tačiau standesnė nei vidutinės klasės automobiliuose. Mieste ji gali pasirodyti kietoka, bet užmiestyje atsiskleidžia tikras A6 charakteris: automobilis rieda stabiliai, lyg „priklijuotas“ prie kelio.
Quattro pavara suteikia ne tik saugumą žiemą, bet ir puikų valdymo pojūtį net ant slidžios dangos. Dėl to daugelis vairuotojų Audi A6 C7 vertina kaip vieną geriausių pasirinkimų kelionėms ištisus metus.

Dažniausios Audi A6 C7 problemos
Kaip ir dauguma modernių Audi modelių, A6 C7 pasižymi aukšta kokybe, tačiau turi keletą vietų, kurias verta žinoti:
- EGR vožtuvo ir DPF filtro problemos dažnos važinėjant trumpais atstumais. Reguliariai važiuojant ilgesnius maršrutus, šios bėdos beveik išnyksta.
- S tronic (DSG) pavarų dėžė gali pradėti trūkčioti, jei alyva keičiama nereguliariai. Tai vienas iš dažniausių ir brangesnių gedimų.
- Multitronic (CVT) dėžės patikimumas – prastesnis. Tokius modelius vairuotojai renkasi vis rečiau.
- Pakabos įvorės ir traukės su laiku dėvisi, ypač jei važinėjama prastesniais keliais.
- Kai kur pasitaiko vandens nutekėjimo į saloną dėl užsikimšusių drenažų – verta periodiškai patikrinti.
- Elektronikos smulkmenos: sensoriai, parkavimo davikliai ar MMI ekranas su amžiumi gali pradėti „kaprizytis“, bet rimtų problemų su varikliu ar važiuokle pasitaiko retai.
Kuro sąnaudos (realiomis sąlygomis)
Vairuotojų atsiliepimai
„Turiu Audi A6 C7 jau penkerius metus. 3.0 TDI variklis tiesiog nuostabus – traukia stipriai, o degalų sąnaudos tik apie 7 litrus. Važiuoti šiuo automobiliu tikras malonumas, ypač ilgesnėse kelionėse.“ Tomas, Vilnius
„Labai patogus ir tylus automobilis. Salono kokybė – nepriekaištinga, viskas atrodo solidžiai net po kelių šimtų tūkstančių kilometrų. Vienintelis minusas – brangesnės pakabos dalys.“ Darius, Klaipėda
„Audi A6 C7 puikiai tinka kasdienai. Mano 2.0 TDI važiuoja ekonomiškai, tačiau ilgainiui reikėjo keisti EGR vožtuvą. Nepaisant to, automobilis išlieka patikimas ir malonus vairuoti.“ Mantas, Kaunas
„Pirkau A6 C7 su S tronic dėže – labai greita ir sklandi transmisija. Tik svarbu laiku keisti alyvą, nes kitaip gali pradėti trūkčioti. Apskritai, tai vienas geriausių automobilių, kokius esu turėjęs.“ Andrius, Šiauliai
Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
Ar Audi A6 C7 patikimas automobilis?
Taip, A6 C7 yra patikimas, jei buvo tinkamai prižiūrimas. 3.0 TDI varikliai laikomi itin patvariais, tačiau S tronic pavarų dėžei reikia reguliarios priežiūros. Svarbu laiku keisti alyvą ir filtrus, ypač jei automobilis dažnai naudojamas mieste.
Kokios realios Audi A6 C7 kuro sąnaudos?
2.0 TDI versijos mieste vidutiniškai sunaudoja 6,5–7,5 l/100 km, o 3.0 TDI – apie 7,5–8,5 l. Užmiestyje sąnaudos dažniausiai krenta iki 5–6 litrų. Benzininės versijos suvartoja 1,5–2 litrais daugiau.
Ar verta pirkti naudotą Audi A6 C7?
Verta, jei automobilis turėjo aiškią priežiūros istoriją. Rekomenduojama rinktis modelį su 3.0 TDI varikliu ir mechanine arba Tiptronic dėže. Svarbiausia patikrinti pavarų dėžės būklę, pakabą ir elektronikos veikimą.
Kiek kainuoja Audi A6 C7 priežiūra?
Vidutinė alyvos keitimo kaina – apie 120–150 €, automatinės dėžės aptarnavimas – 250–400 €, o pakabos dalys (svirtys, traukės) gali kainuoti nuo 60 € už vienetą. Pneumatinės pakabos remontas – brangesnis, nuo 400 € už oro pagalvę.
Ar Audi A6 C7 tinkamas kelionėms?
Be abejo! Tai puikiai subalansuotas automobilis, pasižymintis komfortu, gera garso izoliacija ir galingais varikliais. Tinka tiek kasdieniam važinėjimui, tiek ilgoms kelionėms – vairuoti malonu, o salone tylu ir erdvu.