autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Apžvalgos

Opel Mokka (J13) 2012 – 2019 Apžvalga

toyota camry xv70 apžvalga
Apžvalgos

Toyota Camry (XV70) 2018 – 2024 Apžvalga

P040D
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P0405: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

P0638
Diagnostikos kodai

P0638 Klaidos Kodas: Sklendės Valdymo Grandinė – 1 Banko Gedimas

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A6 C6 2.0 TFSI apžvalga ir atsiliepimai
Apžvalgos

Audi A6 C6 2.0 TFSI apžvalga ir atsiliepimai

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 7 rugpjūčio 11:30
Parengė Jonas Stulskis 11 Min SKAITYMO
Audi A6 C6 2.0 TFSI atsiliepimai
DALINTIS

Audi A6 C6 – tai trečiosios kartos „Audi A6“ modelis, gamintas nuo 2004 iki 2011 metų. Šis automobilis priklauso aukštesnės vidutinės klasės sedanų ir universalų segmentui ir iki šiol vertinamas dėl komforto, kokybiškų medžiagų, geros garso izoliacijos bei klasikinio dizaino.

Puslapyje skaitykite:
Ką reiškia TFSI?Variklio 2.0 TFSI charakteristikaTechniniai duomenysEA113 vs EA888 – kokie skirtumai?Pliusai ir minusaiGalimi privalumaiGalimi trūkumaiDažniausios problemos ir remontasAlyvos deginimasGrandinės įtempiklisAnglies sankauposPCV vožtuvasVandens siurblysVidutinės remonto kainos LietuvojeKuro sąnaudos realiomis sąlygomisKą reikėtų įvertinti?Žmonių atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Vienas iš dažniausiai pasirenkamų benzininių variklių – 2.0 TFSI, kuris iš pradžių buvo siūlomas su EA113 tipo varikliu, o nuo 2008 m. – su patobulinta EA888 versija. Šis variklis dažnai derinamas su Tiptronic automatine arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, ir buvo montuojamas tiek priekinių ratų, tiek „quattro“ visų varančiųjų ratų versijose.

Ką reiškia TFSI?

TFSI – tai „Turbocharged Fuel Stratified Injection“ trumpinys, reiškiantis, kad variklis turi:

  • Turbokompresorių, kuris užtikrina didesnę galią ir geresnę trauką žemais sūkiais;
  • Tiesioginį degalų įpurškimą, kuris padidina degimo efektyvumą;
  • Mažesnes sąnaudas, palyginti su senesniais atmosferiniais varikliais;
  • Geresnį sukimo momentą, pasiekiamą jau nuo 1500–2000 aps./min.

Dėl šių savybių TFSI varikliai ilgainiui tapo „Audi“, „Volkswagen“ ir „Škoda“ grupės standartiniais benzininiais varikliais daugelyje modelių.

Variklio 2.0 TFSI charakteristika

Audi A6 C6 2.0 TFSI variklis yra viena populiariausių benzininių versijų šiame modelyje. Jis buvo siūlomas nuo pat modelio debiuto ir turėjo dvi pagrindines versijas – EA113 (senesnis variantas) ir EA888 (atnaujintas nuo 2008 metų). Abu varikliai turi turbokompresorių, tiesioginį įpurškimą, tačiau skiriasi savo konstrukcija, patikimumu bei tam tikromis techninėmis detalėmis.

Techniniai duomenys

Žemiau pateikta lentelė su pagrindiniais techniniais šio variklio parametrais:

Parametras Reikšmė
Variklio kodas EA113: BWT, EA888: CAEB, CDNC
Galia 125–132 kW (170–180 AG)
Sukimo momentas 280 Nm @ 1800–4200 aps./min
Kuro įpurškimas Tiesioginis, FSI
Turbo Taip, viengubas turbokompresorius
Distribucija Grandinė (EA888), diržas (EA113)
Rekomenduojama alyva 5W-30 (VW 504 00/507 00)
Kuro tipas Benzinas, RON 95 arba aukštesnis

EA113 vs EA888 – kokie skirtumai?

  1. EA113 (iki 2008 m.):
    • Turi diržinę paskirstymo sistemą, tačiau dažniau pasitaiko problemų su vožtuvų kaušeliais, anglies sankaupomis ir alyvos deginimu.
    • Dažniau genda PCV vožtuvas, dvigubos masės smagratis, EGR sistema.
  2. EA888 (nuo 2008 m.):
    • Pereita prie paskirstymo grandinės, kuri teoriškai neturėtų būti keičiama, bet realybėje susidėvi (ypač grandinės įtempiklis).
    • Geresnė šiluminė valdymo sistema, efektyvesnė turbina.
    • Ekonomiškesnis, tačiau vis dar jautrus alyvos kokybei ir keitimo intervalui.

Abu varikliai reikalauja kokybiško kuro, nuolatinės priežiūros ir laiku keičiamo tepalo (geriausia kas 10 000 km, o ne pagal gamyklinį intervalą kas 15–30 tūkst.).

Pliusai ir minusai

Renkantis naudotą „Audi A6 C6“ su 2.0 TFSI varikliu, svarbu žinoti ne tik sausą techninę informaciją, bet ir realią eksploatacijos patirtį. Šiame skyriuje pateikiame pagrindinius privalumus ir trūkumus, kuriuos dažniausiai mini tiek ekspertai, tiek vairuotojai. Tai padės įvertinti, ar šis variklis atitinka jūsų poreikius, ar geriau dairytis alternatyvos.

Galimi privalumai

  • Galingas ir elastingas variklis – puikiai traukia net važiuojant nuo žemų apsukų
  • Tinka tiek miesto, tiek magistralės važiavimui
  • Palankus tiems, kas ieško benzininių variklių su geru tiuningo potencialu
  • Automobilis komfortiškas, gerai izoliuotas nuo triukšmo
  • Kokybiškai prižiūrėtas variklis gali tarnauti ilgai

Galimi trūkumai

  • Dažnos problemos su alyvos deginimu – ypač EA113 varikliuose
  • Grandinės įtempiklio gedimai EA888 varikliuose – gali sukelti rimtus pažeidimus
  • Anglies sankaupos ant vožtuvų dėl tiesioginio įpurškimo
  • Variklis jautrus netinkamai alyvai ir per ilgam keitimo intervalui
  • Remontas gali būti brangus, jei ankstesnis savininkas neprižiūrėjo automobilio tinkamai

Dažniausios problemos ir remontas

Nors Audi A6 C6 su 2.0 TFSI varikliu gali būti patikimas pasirinkimas, jei prižiūrėtas atsakingai, kai kurie komponentai yra žinomi kaip silpnesnės vietos. Žemiau pateikiame dažniausiai pasitaikančius gedimus, jų požymius ir ką tai gali reikšti eksploatacijoje.

Alyvos deginimas

Ypač EA113 varikliuose. Dažnai tenka pildyti 1 l/1000 km. Priežastis – stūmoklių žiedų konstrukcija.

Grandinės įtempiklis

EA888 varikliuose grandinė išsitampo, įtempiklis neatlieka funkcijos. Rizika pažeisti variklio vožtuvus.

Anglies sankaupos

Dėl tiesioginio įpurškimo ant vožtuvų kaupiasi nuosėdos. Mažėja galia, atsiranda klaidų kodai.

PCV vožtuvas

Trikdo mišinio sudėtį, variklis dirba netolygiai, rodo klaidas. Dažnas, bet nebrangus gedimas.

Vandens siurblys

Dažniausiai pasireiškia nesandarumu. Reikia keisti kartu su termostatu (EA888), keitimas gali būti brangus.

Vidutinės remonto kainos Lietuvoje

Toliau pateikiama lentelė su dažniausiai pasitaikančių gedimų remonto kainomis – orientaciniais dydžiais, pagrįstais realia praktika Lietuvoje. Kainos gali kisti priklausomai nuo serviso, naudotų detalių bei miesto.

Gedimas Orientacinė remonto kaina (€)
Grandinės keitimas (EA888) 500–900 €
Alyvos deginimo remontas 800–1500 €
PCV vožtuvo keitimas 50–150 €
Turbinos remontas arba keitimas 400–1000 €
Vandens siurblys su termostatu 250–400 €
Anglies nuosėdų valymas (įsiurbimo sistema) 150–300 €

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Gamintojai dažnai pateikia kuro sąnaudų skaičius, kurie realiomis sąlygomis neatitinka tikrovės – ypač važinėjant mieste arba su senesniais automobiliais. Audi A6 C6 su 2.0 TFSI varikliu nėra išimtis.

Nors oficialiai šis variklis laikomas gana ekonomišku, realybėje kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus, eismo sąlygų, pavarų dėžės tipo, sezono bei variklio būklės.

Toliau pateikiame palyginamąją lentelę su gamintojo deklaruojamomis ir vairuotojų fiksuotomis vidutinėmis sąnaudomis.

Važiavimo tipas Gamintojo duomenys (l/100 km) Reali vidutinė sąnauda (l/100 km)
Mieste 10,2 l 11,0–12,5 l
Užmiestyje 6,2 l 6,8–7,5 l
Mišriu režimu 7,7 l 8,5–9,5 l
Žiemą mieste (trumpi atstumai) – 12,5–14,0 l

Ką reikėtų įvertinti?

  1. Automatinė pavarų dėžė padidina sąnaudas maždaug 0,5–1,0 l/100 km.
  2. Quattro pavara – dar +0,5 l/100 km, ypač mieste.
  3. Blogai veikiantys davikliai (lambda zondas, MAF) ar užsikimšęs EGR taip pat gali išauginti sąnaudas.
  4. Vasarą sąnaudos vidutiniškai 1 l mažesnės nei žiemą.

Žmonių atsiliepimai

Norint objektyviai įvertinti bet kurį automobilį, svarbu ne tik techniniai duomenys ar specialistų nuomonė, bet ir realūs vartotojų atsiliepimai. Jie atspindi ne tik eksploatacijos patogumą ar gedimų dažnumą, bet ir emocinį santykį su automobiliu – kas patinka, o kas erzina kasdien.

Žemiau pateikiamos vairuotojų citatos – tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio forumų ir bendruomenių. Jose atsispindi reali ilgalaikė patirtis su „Audi A6 C6“ ir konkrečiai su 2.0 TFSI varikliu.

„Važiuoja maloniai, traukos užtenka, o sąnaudos – kaip 2.0 turbinai, nėra tragedija. Bet su alyva – tragedija: įpilu 5 litrus, po 1000 km jau trūksta pusės litro. Teko daryti remontą.“
– Tomas, Vilnius

„Turėjau EA888 versiją su grandine – trys metai eksploatacijos be rimtų problemų. Tepalą keisdavau kas 10 tūkstančių, tai viskas ėjosi sklandžiai. Svarbu nežiūrėt į pigiausius variantus skelbimuose.“
– Mindaugas, Klaipėda

„Labai patiko komfortas, valdymas ir garso izoliacija. Tačiau EGR, PCV ir anglies valymai – beveik kasmetinis ritualas. Mechanikai jau mane pažįsta iš veido.“
– Rolandas, Kaunas

„Pirkau Anglijoje – gerai išlaikytas modelis, bet iškart reikėjo keisti grandinę. 900 svarų. Dabar ramu, bet tik po investicijos. Važiuoja labai maloniai.“
– Darius, Londonas

„Mano patirtis – mišri. Važiuoja gerai, bet jeigu ieškai problemų, tai jų čia bus. Alyva, vožtuvai, vožtuvo dangteliai – viskas brangoka. Bet kai prižiūri, duoda grąžos.“
– Vytautas, Panevėžys

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Audi A6 C6 2.0 TFSI variklis patikimas?

Jei variklis buvo tinkamai prižiūrimas – taip, tai patikimas pasirinkimas. Tačiau modeliai su apleista priežiūra dažnai kenčia nuo alyvos deginimo ar paskirstymo grandinės problemų.

Kokios yra realios kuro sąnaudos?

Mieste – apie 11–13 l/100 km, užmiestyje – 7–8 l/100 km, mišriu režimu – apie 9 l. Sąnaudos didėja žiemą ir su automatine dėže ar quattro pavara.

Kada reikia keisti paskirstymo grandinę EA888 variklyje?

Nors grandinė laikoma „visam variklio tarnavimo laikui”, realybėje rekomenduojama ją keisti kas 150–180 tūkst. km arba jei pasireiškia triukšmas užvedant šaltą variklį.

Kaip išvengti alyvos deginimo problemos?

Geriausia – pirkti automobilį, kuriame jau atliktas žiedų/stūmoklių atnaujinimas. Taip pat naudoti tik gamintojo rekomenduotą alyvą (VW 504 00 / 507 00) ir ją keisti ne rečiau kaip kas 10 000 km.

Ar verta rinktis šį modelį šiandien?

Taip, jei randate gerai prižiūrėtą egzempliorių su įrodyta serviso istorija. Tai komfortiškas ir dinamiškas automobilis, tačiau su tam tikrais techniniais niuansais.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?