autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
P2302
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P2302: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

BMW n57 variklis
Apžvalgos

BMW N57 variklis: modifikacijos, atsiliepimai ir dažniausios problemos

kaip išmušti sarnyrą
Patarimai

Kaip išmušti šarnyrą: žingsniai ir patarimai

P040D
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P0405: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A4 B8 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Audi A4 B8 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 7 rugpjūčio 11:47
Parengė Jonas Stulskis 19 Min SKAITYMO
Audi A4 B8 2.0 TFSI atsiliepimai
DALINTIS

Audi A4 B8 su 2.0 TFSI benzininiu varikliu – vienas populiariausių pasirinkimų tarp naudotų verslo klasės automobilių. Šis modelis buvo gaminamas nuo 2008 iki 2015 metų, o variklis siūlė puikų balansą tarp galios, ekonomiškumo ir komforto. Tačiau skirtingais metais naudota skirtinga 2.0 TFSI variklio modifikacija – nuo ankstyvosios EA888 gen1 iki gerokai patobulintos EA888 gen3 versijos.

Puslapyje skaitykite:
Variklio versijos ir specifikacijosPagrindiniai variklių skirtumaiEksploatacijos ypatumai: važiavimas, transmisijos, kuro sąnaudosKuro sąnaudų lentelė pagal variklio versiją ir transmisijąDažniausios problemos ir ką tikrinti prieš perkantPliusai ir minusaiPliusaiMinusaiAptarnavimo kaštaiTinkamumas ilgam naudojimui – ar verta rinktis?Variklio kartos reikšmė ilgaamžiškumuiNaudojimo pobūdis: mieste ar užmiestyje?Transmisijos įtaka eksploatacijos patikimumuiVartotojų atsiliepimai2.0 TFSI ar 1.8 TFSI – kuris geresnis pasirinkimas Audi A4 B8 pirkėjui?ApibendrinimasDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Straipsnyje apžvelgsime visas svarbias šio automobilio savybes: variklio versijų skirtumus, eksploatacinius niuansus, problemas, kuro sąnaudas, dažniausiai keičiamas dalis, žmonių atsiliepimus bei pateiksime aiškią lentelę, kokios versijos geresnės ilgalaikei eksploatacijai.

Variklio versijos ir specifikacijos

Audi A4 B8 su 2.0 TFSI varikliu buvo gaminamas su trimis skirtingomis EA888 variklio versijomis (kartomis), kurios ženkliai skiriasi tiek konstrukcija, tiek patikimumu.

Nors visos jos vadinamos „2.0 TFSI“, reali patirtis priklauso nuo to, kurios kartos variklis yra po kapotu. Perkant naudotą A4 B8, labai svarbu žinoti, kuri versija įdiegta – tai padės išvengti tipinių problemų arba suprasti, kokios išlaidos laukia ateityje.

Pagrindiniai variklių skirtumai

Toliau pateikta lentelė padės greitai palyginti visas 2.0 TFSI versijas, naudotas Audi A4 B8 modelyje:

Variklio karta Gamybos metai Variklio kodai Tipiniai galingumai Dažniausios problemos
EA888 Gen1 2008–2009 CAEB, CDN 180–211 AG – Didelis alyvos deginimas
– Stūmoklių žiedų dėvėjimasis
– Grandinės išsitampymas
– Vožtuvų nuosėdos
EA888 Gen2 2009–2011 CDNB, CDNC 180–211 AG – Kiek mažesnis alyvos deginimas
– Galimi vožtuvų nuosėdų susidarymai
– Grandinės problema dar neišspręsta
EA888 Gen3 2012–2015 CJEB, CJED 180–225 AG – Daug patikimesnė konstrukcija
– Tikslesnis kuro įpurškimas
– Alyvos deginimas – labai retas
– Vis dar svarbi reguliari grandinės priežiūra

Apibendrinimas

  • Gen1 ir Gen2 versijos pasižymi tuo pačiu trūkumu – pernelyg dideliu alyvos sunaudojimu, kuris dažnai baigiasi kapitaliniu remontu.
  • Gen3 laikoma gerokai patikimesne: su atnaujinta grandine, mažesne alyvos deginimo rizika ir geresne programine valdymo logika.
  • Svarbu žinoti variklio kodą perkant – tai dažnai lemia ir automobilio kainą, ir riziką ateityje.

Eksploatacijos ypatumai: važiavimas, transmisijos, kuro sąnaudos

Audi A4 B8 su 2.0 TFSI varikliu dažniausiai pasirenkamas dėl subalansuoto dinamiškumo ir komforto santykio. Tiek mieste, tiek užmiestyje jis išlieka pakankamai tylus, o važiuoklės darbas – solidus net ir padidėjus rida. Vairavimo pojūtis išlieka kokybiškas net po dešimtmečio, jei automobilis prižiūrimas tinkamai.

Automobilis buvo komplektuojamas su keliomis skirtingomis transmisijomis, kurios tiesiogiai veikia tiek eksploatacijos komfortą, tiek degalų sąnaudas. Multitronic CVT pavarų dėžė montuota dažniausiai priekiniais ratais varomiems modeliams, o „quattro“ versijose – 7 laipsnių S tronic. Mechaninė 6 pavarų dėžė – paprasta ir patikima, bet pasitaiko rečiau.

Kuro sąnaudų lentelė pagal variklio versiją ir transmisiją

Variklio karta Transmisija Mieste Užmiestyje Mišriu režimu
EA888 Gen1 (2008–2009) Multitronic (CVT) 10,5–12,0 l/100 km 6,8–7,5 l/100 km 8,5–9,5 l/100 km
EA888 Gen2 (2009–2011) Mechaninė / Multitronic 9,5–11,0 l/100 km 6,5–7,2 l/100 km 8,0–9,0 l/100 km
EA888 Gen3 (2012–2015) S tronic / Mechaninė 8,5–9,8 l/100 km 6,0–6,8 l/100 km 7,3–8,2 l/100 km

2.0 TFSI variklis nėra labai taupus, ypač miesto sąlygomis, tačiau važiuojant užmiestyje gali pasiekti gana priimtinas sąnaudas, ypač su Gen3 versijomis. Labiausiai ekonomiškai išsiskiria versijos su mechanine dėže ir naujesniu degalų įpurškimo algoritmu. Tuo tarpu ankstyvosios kartos su CVT transmisija yra mažiau efektyvios.

Dažniausios problemos ir ką tikrinti prieš perkant

2.0 TFSI varikliai, montuoti Audi A4 B8 modeliuose, iš pirmo žvilgsnio atrodo patikimi, tačiau praktika rodo, kad kai kurios jų versijos turi konstrukcinių silpnybių, kurios gali virsti didelėmis remonto išlaidomis, jei nebuvo laiku sprendžiamos.

Didžiausia rizika slypi Gen1 ir Gen2 versijose (ypač CAEB, CDN, CDNC), kur dažniausiai pasitaiko alyvos deginimas ir paskirstymo grandinės nusidėvėjimas. Nors Gen3 (CJEB, CJED) versija laikoma ženkliai patikimesne, vis tiek būtina atkreipti dėmesį į priežiūros istoriją ir diagnostikos rezultatus.

Gedimas Požymiai Sprendimas Orientacinė kaina (€)
Alyvos deginimas (Gen1/Gen2) Dažnas tepalų pildymas, išmetimo kvapas, dūmai Stūmoklių ir žiedų keitimas 800–1500 €
Grandinės išsitampymas Šaltas užvedimas su pašaliniais garsais Paskirstymo grandinės komplekto keitimas 600–1000 €
Vožtuvų nuosėdos (visi EA888) Blankesnė trauka, variklio drebėjimas Vožtuvų valymas (valymo srove ar chemiškai) 150–300 €
PCV vožtuvo gedimas Nerami variklio eiga, laisvos apsukos „plaukioja“ Vožtuvo keitimas 50–100 €
Uždegimo ritės / žvakių gedimai Praleidimai, trūkčiojimas akseleruojant Keitimas (rekomenduojama visų vienu metu) 80–200 €
Vandens siurblio / termostato problemos (Gen3) Variklio perkaitimas, klaidos borto kompiuteryje Keitimas 250–400 €

Didžiausia 2.0 TFSI problema – alyvos deginimas, kuris gali būti nepastebimas iki pat variklio gedimo. Jei perkate automobilį su Gen1 ar Gen2 varikliu, būtinai patikrinkite, ar buvo atliktas stūmoklių žiedų atnaujinimas (vadinamoji „piston ring fix“).

Be to, verta atlikti kompresijos testą ir kompiuterinę diagnostiką, kad išvengtumėte brangių gedimų jau po pirkimo.

Pliusai ir minusai

Audi A4 B8 su 2.0 TFSI varikliu turi nemažai privalumų – nuo subalansuoto dinaminio važiavimo iki ganėtinai gero kainos ir kokybės santykio. Tačiau kartu egzistuoja ir nemažai niuansų, kuriuos verta įvertinti prieš pirkimą, ypač jei svarstote Gen1 ar Gen2 versijas.

Toliau pateikiamos kortelės aiškiai išskiria pagrindinius šio modelio stipriąsias ir silpnąsias vietas, kad būtų lengviau priimti sprendimą.

Pliusai

  • Kokybiškas ir tylus interjeras
  • Geras dinamikos ir komforto balansas
  • Pakankamai ekonomiškas Gen3 variklis
  • Tikslus valdymas, stabilumas magistralėje
  • Platus atsarginių dalių ir remonto pasirinkimas

Minusai

  • Alyvos deginimo problema Gen1/Gen2 varikliuose
  • Grandinės įtempiklio susidėvėjimas su didele rida
  • Multitronic dėžės patikimumas kelia abejonių
  • Vožtuvų nuosėdos dėl FSI tipo įpurškimo
  • Santykinai brangus kai kurių detalių keitimas

Jeigu perkate naudotą Audi A4 B8 su 2.0 TFSI varikliu – Gen3 versija (nuo 2012 m.) yra geriausias pasirinkimas tiek dėl patikimumo, tiek dėl kuro sąnaudų. Gen1 ir Gen2 modeliai gali būti ekonomiškai rizikingi, jei nebuvo atlikti svarbiausi techniniai atnaujinimai (stūmoklių žiedai, grandinė ir kt.).

Aptarnavimo kaštai

Nors 2.0 TFSI variklis laikomas gana moderniu ir efektyviu, kai kurios priežiūros sritys – ypač alyvos deginimas ar vožtuvų valymas – gali tapti svarbia investicija.

Žemiau pateiktoje lentelėje apžvelgiami dažniausi priežiūros darbai, jų dažnumas ir orientacinės kainos. Tai padės geriau pasiruošti tiek planiniams aptarnavimams, tiek dažniausiai pasitaikančioms situacijoms.

Priežiūros sritis Kas keičiama / atliekama Rekomenduojamas intervalas Vidutinė kaina (€)
Tepalų ir alyvos filtro keitimas 6–7 l sintetinio tepalo + filtras Kas 10 000–15 000 km 80–120 €
Oro, kuro, salono filtrai Trijų filtrų keitimas Kas 20 000–30 000 km 50–80 €
Vožtuvų nuosėdų valymas Valoma smėliasrove / cheminiu būdu Kas 80 000–100 000 km (priklausomai nuo sąlygų) 150–300 €
Grandinės komplekto keitimas Grandinė + įtempiklis Po 180 000–250 000 km arba esant garsams 700–1000 €
Uždegimo žvakės ir ritės 4 žvakės ir (jei reikia) 4 ritės Kas 60 000 km (žvakės); ritės – pagal būklę 100–200 €
PCV vožtuvas Vožtuvo keitimas Pagal poreikį (gedimo atveju) 50–100 €
Vandens siurblys ir termostatas Keitimas dažniausiai kartu Kai atsiranda gedimo požymiai 250–400 €

Tinkamai prižiūrimas Audi A4 B8 2.0 TFSI variklis gali būti patikimas ilgus metus. Tačiau ignoruojant vožtuvų valymą, netikrinant alyvos lygio arba neatliekant laiku grandinės keitimo, eksploatacinės išlaidos gali išaugti kelis kartus.

Tinkamumas ilgam naudojimui – ar verta rinktis?

Audi A4 B8 su 2.0 TFSI varikliu yra patrauklus naudoto automobilio pasirinkimas, tačiau ilgam naudojimui tinkamumas labai priklauso nuo variklio kartos, eksploatacijos sąlygų ir priežiūros istorijos. Skirtingai nei dyzeliniai analogai, šis variklis yra tylesnis, mažiau vibruojantis ir neturi problematiško DPF ar EGR, tačiau benzininių variklių konstrukcija turi kitų niuansų, į kuriuos būtina atsižvelgti.

Variklio kartos reikšmė ilgaamžiškumui

Gen1 ir Gen2 varikliai (2008–2011) buvo kritikuojami dėl alyvos deginimo problemos, kuri neretai pareikalaudavo kapitalinio remonto jau prie 120 000–150 000 km. Jeigu tokio variklio stūmoklių žiedai nebuvo pakeisti, ilgalaikis naudojimas gali tapti finansiškai neefektyvus.

Gen3 (nuo 2012 m.) – kur kas saugesnis pasirinkimas ilgam laikotarpiui. Jame iš esmės išspręstos tiek alyvos, tiek grandinės problemos. Tinkamai eksploatuojamas, jis gali pasiekti ir 300 000 km be kapitalinio remonto.

Naudojimo pobūdis: mieste ar užmiestyje?

Automobilis geriausiai jaučiasi mišriame arba užmiesčio režime, kur darbo sąlygos leidžia palaikyti optimalią variklio temperatūrą ir apsukas.

Ilgalaikis važinėjimas tik mieste trumpais atstumais gali paspartinti vožtuvų nuosėdų kaupimąsi, uždegimo sistemos dėvėjimąsi bei padidinti degalų sąnaudas.

Tuo tarpu magistralėje važiuojant 90–110 km/h, 2.0 TFSI variklis veikia efektyviausiai – tiek kuro sąnaudų, tiek mechaninių apkrovų požiūriu.

Transmisijos įtaka eksploatacijos patikimumui

  • Multitronic (CVT) transmisija nėra geras pasirinkimas ilgam laikotarpiui. Ji gali sukelti problemų net prie 150 000–180 000 km ridos, ypač jei nebuvo keista alyva.
  • S tronic – žymiai geresnis pasirinkimas, jei buvo atliekama alyvos keitimo profilaktika kas 60 000 km.
  • Mechaninė pavarų dėžė – ilgaamžė ir pigesnė prižiūrėti, tačiau mažiau patraukli mieste.

Vartotojų atsiliepimai

Audi A4 B8 2.0 TFSI savininkų patirtis gana nevienoda – daug priklauso nuo variklio kartos, priežiūros kokybės ir eksploatavimo pobūdžio. Vartotojai, pasirinkę Gen3 variklio versijas ir laiku atlikę priežiūrą, dažniausiai savo pasirinkimu liko patenkinti. Tačiau tie, kurie nusipirko Gen1 ar Gen2 modelius su nežinoma istorija – dažnai susidūrė su brangiais remontais jau po kelių mėnesių.

Toliau – ištraukos iš realių komentarų forumuose, servisuose ir naudotojų bendruomenėse:

„Turiu 2013 metų A4 su CJEB varikliu. Važiuoju jau ketverius metus – grandinė dar nesiskundžia, alyvos beveik neryja. Mišrios sąnaudos apie 7,5 l. Keičiu tepalus kas 10 tūkst. – viskas tvarkoj.“
– Marius, Kaunas

„Prieš tai turėjau 2009 metų su CAEB varikliu. Bėda – alyvos deginimas. Kas 1000 km – beveik litras. Keistas PCV, žiedai, bet galų gale pardaviau. Daugiau tokio ankstyvo 2.0 TFSI nebeimčiau.“
– Gediminas, Šiauliai

„Automobilis labai komfortiškas. Važiuoju su CDNC varikliu (Gen2), bet buvo keista grandinė ir žiedai. Po remonto – kaip naujas. Jei žinai ką perki, šitas modelis puikus.“
– Dainius, Vilnius

„Važinėju tik užmiestyje, tai sąnaudos puikios – apie 6,5 l. Turbina laiko, variklis tylus, salonas gerai izoliuotas. Tik buvo problema su termostatu – keitimas kainavo 300 eur.“
– Justas, Panevėžys

„Jeigu imi Multitronic – pasiruošk remontui. Keista dėžės elektronika ir vis tiek nevažiuoja sklandžiai. Geriau S tronic arba mechaninė, jei ilgam laikui.“
– Tomas, Klaipėda

2.0 TFSI ar 1.8 TFSI – kuris geresnis pasirinkimas Audi A4 B8 pirkėjui?

Viena dažniausių dilemų renkantis naudotą Audi A4 B8 – kokį benzininį variklį rinktis: 2.0 TFSI ar 1.8 TFSI? Iš pirmo žvilgsnio šie varikliai atrodo labai panašūs – abu priklauso EA888 šeimai, abu turi turbokompresorių ir tiesioginį įpurškimą, abu naudoja paskirstymo grandinę vietoje diržo.

Tačiau jų eksploatacijos ypatumai, patikimumas ir net kuro sąnaudos gali skirtis daugiau, nei iš pradžių atrodo. Žemiau pateikiamas techninis ir praktinis šių variklių palyginimas padės objektyviai įvertinti, kuris iš jų labiau atitinka jūsų poreikius.

Kriterijus 2.0 TFSI 1.8 TFSI
Galia 180–225 AG 120–170 AG
Sukimo momentas 320–350 Nm 230–250 Nm
Variklio kartos (B8) Gen1 / Gen2 / Gen3 (EA888) Gen2 / Gen3 (EA888)
Didžiausios problemos Alyvos deginimas, vožtuvų nuosėdos, grandinė Alyvos deginimas (rečiau), vožtuvų nuosėdos
Vidutinės sąnaudos (mišrios) 7,5–8,5 l/100 km 6,5–7,5 l/100 km
Dinamiškumas Greitesnis įsibėgėjimas, geresnė trauka Lėtesnis, bet pakankamas kasdienai
Priežiūros kaina Vidutinė–aukšta Žemesnė nei 2.0 TFSI
Tinkamumas „quattro“ Taip (dažnai komplektuojamas) Retai, dažniausiai FWD
Bendras patikimumas Gerai, jei Gen3 ir prižiūrėtas Geriau nei 2.0 Gen1/2, mažiau rizikų

Apibendrinimas

  • 2.0 TFSI – tinkamas ieškantiems didesnės galios ir „quattro“ sistemos. Tačiau patartina rinktis tik Gen3 versiją su patikima istorija.
  • 1.8 TFSI – taupesnis, paprastesnis, pigesnis eksploatuoti. Idealiai tinka tiems, kam užtenka 170 AG ir nereikia visų varomų ratų.

Jei perkate automobilį ilgam, be sportinių ambicijų ir važinėjate mieste ar mišriai – 1.8 TFSI (Gen3) gali būti saugesnis pasirinkimas. Jei norite daugiau galios ir turite biudžetą patikrinimui bei priežiūrai – 2.0 TFSI (Gen3) išlieka stiprus variantas.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 2.0 TFSI variklis degina alyvą?

Taip, Gen1 ir Gen2 versijose tai buvo dažna problema dėl susidėvinčių stūmoklių žiedų. Gen3 (nuo 2012 m.) problema iš esmės išspręsta.

Ar paskirstymo grandinė keičiasi periodiškai?

Nors teoriškai grandinė skirta visam tarnavimo laikui, realybėje dažnai reikia ją keisti po 200 000 km, ypač jei girdisi grandinės garsai užvedant šaltą variklį.

Kaip atskirti Gen3 nuo Gen2 variklio?

Pagal variklio kodą: Gen3 – CJEB, CJED. Taip pat pagal pagaminimo metus – nuo 2012 m. Be to, Gen3 naudoja atnaujintą įpurškimo ir aušinimo sistemą.

Ar Multitronic dėžė tinkama ilgam naudojimui?

Multitronic (CVT) laikoma silpnesne transmisija. Dėl ilgaamžiškumo geriau rinktis S tronic arba mechaninę dėžę, jei automobilis perkamas ilgam laikotarpiui.

Kaip dažnai reikia valyti vožtuvų nuosėdas?

Rekomenduojama kas 80 000–100 000 km, ypač jei automobilis eksploatuojamas daugiausiai mieste arba važiuojama trumpais atstumais.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?