Ką reiškia šis klaidos kodas?
Klaidos kodas P20E8 nurodo „Reduktoriaus (DEF) slėgis per žemas“ (Reductant Pressure Too Low). Šis kodas dažniausiai randamas dyzeliniuose automobiliuose, kurie naudoja DEF (Diesel Exhaust Fluid) arba AdBlue sistemą. Ši sistema yra skirta sumažinti azoto oksidų (NOx) emisijas, tiekiant DEF skystį į išmetimo sistemą. P20E8 kodas rodo, kad variklio valdymo blokas (ECU) aptiko nepakankamą DEF skysčio slėgį sistemoje, kuris gali reikšti tiekimo arba siurblio problemą.
Ar tai rimtas gedimas?
Taip, tai gali būti rimtas gedimas, nes sumažėjęs DEF skysčio slėgis gali trukdyti sistemai tinkamai veikti ir sumažinti azoto oksidų (NOx) emisijas. Tai gali sukelti automobilio emisijų kontrolės sistemos gedimus, dėl kurių transporto priemonė gali pereiti į riboto veikimo režimą („limp mode“), sumažinant variklio galią.
Ar galima toliau važiuoti su šitu klaidos kodu?
Taip, galima toliau važiuoti, tačiau automobilis gali pereiti į riboto veikimo režimą, sumažindamas variklio galią. Tai reiškia, kad automobilis veiks su sumažinta galia, kol problema nebus išspręsta. Ilgalaikis gedimo ignoravimas gali sukelti dar didesnes emisijų kontrolės problemas ir gali nepavykti praeiti techninės apžiūros dėl padidėjusių emisijų.
Kokie šio klaidos kodo simptomai?
Klaidos kodas P20E8 gali sukelti šiuos simptomus:
- Užsidega variklio įspėjamoji lemputė („Check Engine“).
- DEF sistemos įspėjimai dėl slėgio arba tiekimo problemų.
- Sumažėjusi variklio galia dėl riboto veikimo režimo („limp mode“).
- Galimas azoto oksidų (NOx) emisijų padidėjimas.
Dėl ko atsirado šita klaida?
P20E8 klaidos priežastys gali būti šios:
- DEF skysčio siurblio gedimas, dėl kurio sumažėja slėgis sistemoje.
- Užsikimšęs arba pažeistas DEF filtras, trukdantis tinkamam skysčio tekėjimui.
- DEF skysčio bakelio tarša arba problemos su pačiu skysčiu (pvz., per mažas kiekis ar užterštas skystis).
- Laidų arba jungčių problema, kuri trukdo tinkamai veikti siurbliui ar slėgio jutikliui.
- Sugedęs slėgio jutiklis, kuris neteisingai matuoja DEF sistemos slėgį.
Kaip remontuojamas?
Štai keli remonto būdai, susiję su klaidos kodu P20E8:
- DEF siurblio patikrinimas ir keitimas – patikrinkite DEF skysčio siurblį, ar jis tinkamai veikia ir sukuria pakankamą slėgį. Jei siurblys sugedęs, jį reikės pakeisti.
- DEF filtras ir bakelio patikrinimas – patikrinkite DEF filtrą, kad įsitikintumėte, jog jis nėra užsikimšęs. Jei jis yra užsikimšęs, jį reikia išvalyti arba pakeisti. Taip pat patikrinkite DEF bakelį dėl užteršimo ar kitų problemų.
- DEF skysčio patikrinimas ir papildymas – įsitikinkite, kad DEF bakelyje yra pakankamai skysčio ir kad jis yra tinkamos kokybės. Jei skystis užterštas arba per mažas, papildykite arba pakeiskite jį.
- Slėgio jutiklio patikrinimas ir keitimas – patikrinkite DEF slėgio jutiklį, kuris gali neteisingai matuoti slėgį sistemoje. Jei jutiklis sugedęs, jį reikės pakeisti.
- Laidų ir jungčių tikrinimas – patikrinkite DEF sistemos laidus ir jungtis, ar nėra nutrūkimų ar pažeidimų, kurie galėtų trukdyti tinkamam sistemos veikimui.
Po remonto ir gedimo pašalinimo klaidos kodas P20E8 turėtų būti ištrintas, o DEF sistema vėl turėtų veikti tinkamai, užtikrindama, kad emisijos kontrolės sistema veiktų efektyviai.