autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Toyota Avensis 2.0 D4D 85 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Toyota Avensis 2.0 D4D 85 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos

P2422
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P2422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

dacia duster hm apžvalga
Apžvalgos

Dacia Duster (HM) 2017 – 2024 Apžvalga

P0148
Diagnostikos kodai

P0148 Klaidos Kodas: Kuro Tiekimo Klaida

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga
    Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 21 lapkričio
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga
    Toyota Avensis 2016 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 20 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 4 lapkričio 18:07
Parengė Darius Šimkevičius 16 Min SKAITYMO
Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
DALINTIS

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW pasirodė antros kartos „Octavia“ (2004–2013 m.) modeliuose. Tai vienas populiariausių variklių dėl savo patikimumo, santykinai paprastos konstrukcijos ir ekonomiškumo. Automobilis buvo siūlomas tiek sedano, tiek universalo kėbuluose, todėl tiko tiek šeimoms, tiek verslo poreikiams.

Puslapyje skaitykite:
Techniniai duomenys: Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kWDažniausios ligos ir gedimaiVariklio ypatumaiEGR ir turbinaPaskirstymo diržasPakaba ir važiuoklėKorozijaKuro sąnaudos realiomis sąlygomisŠkoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – kuro sąnaudosEksploatacijos kaštaiRemonto darbai ir kainosDraudimas ir techninė apžiūraBendras įvertinimasPliusai ir minusaiŠkoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – privalumaiŠkoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – trūkumaiVairuotojų atsiliepimaiAr verta pirkti Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW?Kada verta rinktis?Kada geriau pagalvoti apie alternatyvas?VerdiktasDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Techniniai duomenys: Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW

Variklio kodai BXE, BKC, BLS
Darbinis tūris 1896 cm³
Galia 77 kW (105 AG) prie 4000 aps./min.
Sukimo momentas 250 Nm prie 1900 aps./min.
Pagreitis 0–100 km/h ~11,8 s
Maksimalus greitis ~190 km/h
Pavarų dėžė 5 laipsnių mechaninė, kai kuriose versijose – 6 laipsnių
Pavara Priekiniai varantieji ratai (FWD)
Kuro sąnaudos (mieste) ~6,0–6,5 l/100 km
Kuro sąnaudos (užmiestyje) ~4,5–5,0 l/100 km
Kuro sąnaudos (mišrios) ~5,2–5,6 l/100 km
Bako talpa 55 l
Leistina priekaba (stabdoma) 1400–1500 kg
Ekologiškumo standartas Euro 4

Dažniausios ligos ir gedimai

Dažniausios ligos ir gedimai

Nors 1.9 TDI 77 kW laikomas vienu patikimiausių „Volkswagen grupės“ dyzelinių variklių, bėdų visgi pasitaiko. Didžiausia jų įvairovė susijusi su konkrečiu variklio kodu – vieni yra patikimesni, kiti turi žinomų silpnų vietų.

Variklio ypatumai

Labiausiai aptarinėjamas kodas yra BXE, kuris pagarsėjo dėl galimų švaistiklių lūžių. Nors tai ne masinė problema, pasitaikius ji gali baigtis visišku variklio gedimu. BKC laikomas patikimiausiu variantu, o BLS dažnai komplektuotas su kietųjų dalelių filtru (DPF). Pastarasis, važinėjant daugiausia mieste, linkęs greičiau užsikimšti, tad labiau tinka tiems, kas dažniau keliauja užmiestyje.

EGR ir turbina

Kaip ir daugelyje dyzelių, EGR vožtuvas čia linkęs apsinešti suodžiais. Dėl to atsiranda dūmingumas, sumažėja variklio galia, kartais užsidega klaidų lemputės. Turbina dažniausiai tarnauja patikimai, bet didesnės ridos automobiliuose gali pasireikšti menkesnė trauka arba alyvos pratekėjimai.

Paskirstymo diržas

Šis variklis turi paskirstymo diržą, kurį būtina keisti kas 90–120 tūkst. km. Nepakeistas laiku, jis gali nutrūkti ir sukelti rimtą variklio pažeidimą. Tai vienas svarbiausių profilaktinių darbų, į kurį pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį.

Pakaba ir važiuoklė

Kaip ir kiti „Volkswagen grupės“ automobiliai, Octavia nėra išimtis – važiuoklės dalys dėvisi gana greitai. Dažniausiai tai stabilizatoriaus traukės ar amortizatoriai. Nors remontai nėra labai brangūs, prastesniais keliais važinėjantys vairuotojai turi juos daryti dažniau.

Korozija

Antros kartos Octavia kėbulas laikomas pakankamai atspariu, tačiau Lietuvoje eksploatuojami automobiliai dažnai turi rūdžių židinius ant slenksčių ar durų apačiose. Tai labiau priklauso nuo priežiūros ir eksploatacijos sąlygų, o ne nuo pačios konstrukcijos.

carVertical logotipas Partnerio pasiūlymas
20% nuolaida
Patikrinkite naudoto automobilio istoriją

Pirkdami išsamią carVertical ataskaitą panaudokite šį nuolaidos kodą:

AUTOZINIOS

Arba spauskite mygtuką – nuolaida pritaikoma automatiškai.

Gauti nuolaidą carVertical
Nuolaida taikoma carVertical ataskaitai. Partnerio nuoroda.

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Gamintojas deklaruoja, kad Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW yra itin ekonomiškas automobilis, tačiau realybėje skaičiai šiek tiek skiriasi. Vairuotojų patirtis rodo, kad šis variklis, ypač važiuojant užmiestyje, tikrai pateisina savo legendinę taupumo reputaciją, bet mieste sąnaudos būna didesnės nei oficialiai nurodyta.

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – kuro sąnaudos

Gamintojo duomenys (mieste) ~6,0 l/100 km
Reali patirtis (mieste) 6,5–7,5 l/100 km
Gamintojo duomenys (užmiestyje) ~4,5 l/100 km
Reali patirtis (užmiestyje) 4,8–5,3 l/100 km
Gamintojo duomenys (mišrus režimas) ~5,2 l/100 km
Reali patirtis (mišrus režimas) 5,5–6,0 l/100 km

Kaip matome, užmiestyje šis variklis gali tilpti į 5 litrus, o tai daro jį itin patraukliu tiems, kurie daug keliauja. Mieste kuro sąnaudos kiek didesnės, bet vis tiek išlieka gana draugiškos šeimos biudžetui.

Eksploatacijos kaštai

Eksploatacijos kaštai

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW išlaikymas laikomas vienu pagrįsčiausių savo klasėje. Tai viena iš priežasčių, kodėl šis automobilis taip pamėgtas Lietuvoje – jis pakankamai pigus prižiūrėti, o dalys plačiai prieinamos. Vis dėlto yra keletas sričių, kurios gali kainuoti brangiau, jei problemos ignoruojamos.

Remonto darbai ir kainos

Svarbiausia reguliariai keisti paskirstymo diržą. Darbo kaina kartu su dalimis paprastai siekia apie 250–400 €, priklausomai nuo serviso. EGR vožtuvo valymas nėra brangus – apie 50–80 €, tačiau jei reikia naujo, kaina gali pakilti iki 150–250 €. Turbinos remontas ar restauracija kainuoja brangiau – dažniausiai nuo 300 € į viršų, priklausomai nuo pažeidimo. Važiuoklės remontai įprasti ir dažniausiai nedideli: stabilizatoriaus traukės ar šarnyrai kainuoja vos keliasdešimt eurų, amortizatorių keitimas – apie 80–100 € už vieną.

Draudimas ir techninė apžiūra

Kasdieniams poreikiams šis automobilis draudimo prasme nėra brangus. Privalomasis draudimas dažniausiai kainuoja 120–200 € per metus, priklausomai nuo vairuotojo stažo ir deklaruotos gyvenamosios vietos. Techninė apžiūra kainuoja apie 20–25 € kas dvejus metus. Dėl palyginti nedidelės automobilio vertės, dauguma vairuotojų Kasko draudimo šiam modeliui nebesirinka.

Bendras įvertinimas

Jeigu automobilis tvarkingas ir prižiūrėtas, einamieji eksploatacijos kaštai yra tikrai nedideli – tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės ar pakabos dalys kainuoja tiek pat, kiek ir kitų „Volkswagen grupės“ modelių. Brangesni gali būti tik rimtesni darbai, tokie kaip turbinos ar variklio remontas. Todėl perkant labai svarbu patikrinti automobilio techninę būklę – tvarkingai prižiūrėta Octavia leis važiuoti pigiai ir be didelių rūpesčių.

Pliusai ir minusai

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – privalumai

  • Patikimas ir laiko patikrintas variklis (ypač BKC kodas).
  • Labai ekonomiškas užmiestyje – realiai telpa į 5 l/100 km.
  • Erdvus salonas ir viena didžiausių bagažinių savo klasėje.
  • Dalių pasiūla didžiulė, kainos prieinamos.
  • Tinka ir šeimai, ir darbui – universalus pasirinkimas.

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW – trūkumai

  • BXE variklio kodas turi švaistiklių lūžių riziką.
  • Mieste sąnaudos kiek didesnės nei oficialiai nurodyta.
  • EGR vožtuvas linkęs greitai užsiteršti.
  • Važiuoklės dalys dėvisi greičiau važiuojant prastesniais keliais.
  • Nors korozija nėra masinė problema, rūdys gali pasirodyti slenksčiuose ar durų apačioje.

Vairuotojų atsiliepimai

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW vairuotojai dažniausiai pabrėžia du dalykus – šis automobilis yra labai praktiškas ir ekonomiškas, tačiau reikia žinoti, kokį variklio kodą pasirinkti. Pateikiu kelias citatas iš realių savininkų patirčių:

„Su Octavia pravažiavau daugiau nei 300 tūkst. km – variklis (BKC) iki šiol dirba be priekaištų. Kuro sąnaudos užmiestyje kartais net nesiekia 5 litrų. Tik EGR teko valyti kelis kartus.“

„Pirkau su BXE variklio kodu ir, deja, pasitvirtino jo prasta reputacija. Pradėjo skleisti keistus garsus, teko investuoti nemažai į remontą. Jei rinkčiausi dar kartą, žiūrėčiau tik į BKC.“

„Automobilis labai erdvus, o universalas tiesiog nepamainomas kelionėms su šeima. Važiuoklę prižiūrėti reikia, bet kainos tikrai nesikandžioja.“

„Kiekvieną dieną važiuoju apie 100 km į darbą ir atgal. Octavia 1.9 TDI man pasiteisino šimtu procentų – ekonomiška, paprasta, ir nereikalauja didelių investicijų.“

„Prieš perkant būtina gerai patikrinti paskirstymo diržo būklę. Pakeitus diržą ir sutvarkius smulkmenas, automobilis tarnauja be didelių problemų.“

Ar verta pirkti Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW?

Ar verta pirkti Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW?

Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW iki šiol yra vienas geidžiamiausių naudotų automobilių Lietuvoje – ne veltui. Ji sujungia patikimumą, praktiškumą ir ekonomiškumą. Tačiau, kaip ir kiekvienas modelis, turi savo niuansų, kuriuos reikia žinoti prieš priimant sprendimą.

Kada verta rinktis?

Šis automobilis puikiai tiks, jei ieškai erdvaus šeimos automobilio su dideliu bagažo skyriumi, o tavo kasdieniai maršrutai dažniausiai veda užmiestį ar ilgesniais atstumais. Tokiu režimu 1.9 TDI variklis atskleidžia visas savo stipriąsias puses – sąnaudos mažos, patikimumas aukštas, o eksploatacija pigi. Be to, dalių pasiūla tokia didelė, kad remontas dažniausiai nebus problema nei laiko, nei kainos prasme.

Kada geriau pagalvoti apie alternatyvas?

Jeigu daugiausia važinėji mieste trumpais atstumais, šis variklis gali nebūti pats tinkamiausias – EGR ir DPF (BLS versijose) tokiomis sąlygomis greitai užsiteršia. Taip pat, renkantis automobilį su BXE variklio kodu, reikia būti atsargiam – švaistiklių problema yra reali, ir jos remontas gali kainuoti brangiai. Jei komfortas, garso izoliacija ar modernesnės technologijos tau labai svarbios, gali tekti pasvarstyti ir apie naujesnius modelius.

Verdiktas

Octavia 1.9 TDI 77 kW yra labai racionalus pasirinkimas tiems, kas vertina praktiškumą, nedideles kuro sąnaudas ir paprastą priežiūrą. Prižiūrėtas automobilis gali tarnauti dar ilgus metus, todėl pirkėjui, kuris ieško patikimos transporto priemonės už prieinamą kainą, tai vis dar išlieka vienas iš geriausių variantų rinkoje.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 1.9 TDI 77 kW patikimas kasdienai?

Taip, jei laiku keičiamas tepalas, filtrai ir paskirstymo diržas. Patikimesniu dažnai laikomas BKC kodas; BXE verta tikrinti ypač atidžiai.

Kada keisti paskirstymo diržą?

Rekomenduojamas intervalas – maždaug kas 90–120 tūkst. km arba kas 5–6 metus (atsižvelgiant į sąlygas). Perkant naudotą – saugiau keisti iš karto, jei nėra patikimų įrodymų.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Mieste paprastai 6,5–7,5 l/100 km, užmiestyje 4,8–5,3 l/100 km, mišriai apie 5,5–6,0 l/100 km. Įtaką daro padangos, svoris, maršrutai ir vairavimo stilius.

Ar visos 1.9 TDI versijos turi DPF?

Ne. Dažniau DPF sutinkamas BLS kode. Jei daug važinėjate mieste trumpais atstumais, DPF gali greičiau užsikimšti.

Ką žinoti apie BXE variklio kodą?

Jam priskiriama švaistiklių lūžių rizika. Prieš pirkimą pravartu atlikti profesionalią diagnostiką, patikrinti kompresiją ir servisų istoriją.

Kiek kainuoja tipiniai remontai?

EGR valymas apie 50–80 €, keitimas 150–250 €; diržų komplektas su darbu ~250–400 €; amortizatorius ~80–100 € už vnt.; smulkūs važiuoklės darbai – kelios dešimtys eurų.

Kokį tepalą pilti?

Dažniausiai naudojamas 5W-30 arba 5W-40, laikantis VW 505.01/507.00 specifikacijų (žiūrėkite pagal konkretų variklio kodą ir DPF buvimą).

Ar tinka daugiausia miesto režimui?

Gali važiuoti ir mieste, tačiau trumpi atstumai didina sąnaudas ir apsineša EGR/DPF (jei yra). Dažnesni užmiestiniai važiavimai – aiškus pliusas šiam varikliui.

ŽYMA:Škoda
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Ford Galaxy 2010 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Citroën C3 Aircross Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Jaguar XF 2.7 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Jaguar XF 2.2 Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Kaip automobiliai ir dviratininkai turėtų dalintis keliu?
Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?