autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai: Ligos, Kuro Sąnaudos, Privalumai
    2025 16 rugsėjo
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
    2025 11 rugsėjo
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Nissan murano z52 apžvalga
Apžvalgos

Nissan Murano (Z52) 2014 – Dabar Apžvalga

Kaip patikrinti variklio grandinę
Patarimai

Kaip patikrinti variklio grandinę: ar ji dar gera, ar jau reikia keisti?

Kokias mašinas galima vairuoti nuo 16 metų Lietuvoje
Patarimai

Kokias mašinas galima vairuoti nuo 16 metų Lietuvoje?

toyota aygo ab10 apžvalga
Apžvalgos

Toyota Aygo (AB10) 2005 – 2014 Apžvalga

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai: Ligos, Kuro Sąnaudos, Privalumai
    2025 16 rugsėjo
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
    2025 11 rugsėjo
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Opel Astra 1.7 CDTI 81 kW atsiliepimai: patikimumas, sąnaudos ir problemos
Apžvalgos

Opel Astra 1.7 CDTI 81 kW atsiliepimai: patikimumas, sąnaudos ir problemos

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 11 rugsėjo 7:29
Parengė Darius Šimkevičius 13 Min SKAITYMO
Opel Astra 1.7 CDTI 81 kW atsiliepimai: patikimumas, sąnaudos ir problemos
Opel Astra 1.7 CDTI 81 kW atsiliepimai: patikimumas, sąnaudos ir problemos
DALINTIS

Opel Astra su 1.7 CDTI 81 kW (110 AG) varikliu ilgą laiką buvo vienas populiariausių pasirinkimų tarp dyzelinių modelių. Šis agregatas suteikia daugiau galios nei silpnesnė 74 kW versija, todėl automobilis tampa universalesnis tiek miesto, tiek užmiesčio kelionėms. Vairuotojai jį vertina dėl santykinai mažų kuro sąnaudų ir gana paprastos priežiūros, tačiau, kaip ir dauguma dyzelių, jis turi kelias silpnąsias vietas.

Puslapyje skaitykite:
Techniniai duomenysDizainas ir patogumasIšorės dizainasSalono erdvė ir patogumasKomfortas kelionėseErgonomika ir įrangaVariklis ir važiavimo savybėsTrauka ir charakterisMiesto sąlygosUžmiestis ir magistralėsStabilumas ir valdymasPliusai ir minusaiPliusaiMinusaiDažniausios problemos (ligos)EGR vožtuvasDPF filtrasSūkurinės sklendės (swirl flaps)PurkštukaiGrandinė ir paskirstymo diržasTurbinaKuro sąnaudos realybėjeEksploatacija ir priežiūraAlyvos ir filtrų keitimasDPF filtro priežiūraSūkurinės sklendėsPakaba ir važiuoklėTipinės remonto kainosKainos ir rinkos tendencijosKainų diapazonas pagal metusVertės išlaikymasĮ ką atkreipti dėmesį perkantŽmonių atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Techniniai duomenys

Opel Astra 1.7 CDTI 81 kW siūlo tinkamą balansą tarp ekonomiškumo ir dinamikos. Pagrindiniai techniniai rodikliai pateikti žemiau.

Parametras Reikšmė
Variklis 1.7 CDTI, dyzelinis, 81 kW
Galia 110 AG (81 kW)
Sukimo momentas 260 Nm prie ~2000 aps./min.
Pagreitis 0–100 km/h apie 11,5 s
Vidutinės kuro sąnaudos ~5,0–5,5 l/100 km
Bagažinės tūris 370 l (hečbekas)

Dizainas ir patogumas

Šio laikotarpio Opel Astra buvo vertinama kaip praktiškas, paprasto dizaino automobilis. Ji neturi išskirtinio sportiškumo ar prabangos, tačiau daugeliui pirkėjų būtent tas santūrumas patiko – automobilis atrodo solidžiai ir nesensta taip greitai kaip kai kurie konkurentai.

Išorės dizainas

Astra hečbekas turi tvarkingas proporcijas ir gana neutralų, tačiau patikimą dizainą. Universalas siūlo daugiau praktiškumo šeimoms ar tiems, kam svarbi bagažinės talpa. Priekyje išraiškingi žibintai suteikia automobiliui modernesnį charakterį, nors bendras vaizdas išlieka santūrus.

Salono erdvė ir patogumas

Viduje automobilis patogus keturiems suaugusiems keleiviams. Priekinės sėdynės yra ergonomiškos, turi pakankamą atramą nugarai, todėl net ilgesnės kelionės nevargina. Gale aukštesni keleiviai gali pasijusti kiek ankštokai – ypač jei priekyje sėdi taip pat ūgio žmonės. Bagažinė hečbeko versijoje talpina apie 370 litrų, universale – daugiau nei 500 litrų.

Komfortas kelionėse

Važiuoklė sureguliuota taip, kad būtų pakankamai komfortiška važiuoti kasdien – duobes sugeria pakenčiamai, nors prastesniuose keliuose juntama, kad automobilis nėra minkščiausias klasėje. Garso izoliacija vidutinė: važiuojant greitkeliu girdisi tiek vėjo, tiek padangų garsai, tačiau daugeliui vairuotojų tai netrukdo.

Ergonomika ir įranga

Valdymo panelė paprasta ir aiški, nors mygtukų gali atrodyti nemažai. Multimedijos sistema priklauso nuo komplektacijos – baziniuose modeliuose paprasta, su radiju ir CD, o geresnėse komplektacijose jau galima rasti USB jungtį, Bluetooth ar net navigaciją. Vairuotojai vertina tai, kad viskas veikia patikimai ir be sudėtingų sprendimų.

Variklis ir važiavimo savybės

Variklis ir važiavimo savybės

1.7 CDTI 81 kW (110 AG) variklis buvo vienas labiausiai paplitusių savo laiku. Jis suteikia daugiau dinamikos nei silpnesnė 74 kW versija, bet kartu išlaiko panašų ekonomiškumo lygį. Šis agregatas dažniausiai vertinamas kaip pakankamai tvirtas ir paprastas, nors pagal charakterį labiau orientuotas į taupumą, o ne sportiškumą.

Trauka ir charakteris

Variklis išvysto apie 260 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas prie ~2000 aps./min. Tai leidžia automobiliui elgtis užtikrinčiau nei 74 kW versijai, ypač lenkiant ar važiuojant kalnuotais keliais. 0–100 km/h įsibėgėjimas trunka apie 11,5 sekundės – vidutinis rezultatas šiai klasei, bet kasdienai daugiau nei pakankamas.

Miesto sąlygos

Mieste automobilis jaučiasi pakankamai gyvas, nors šaltu varikliu girdimas dyzelio „kietumas“. Sąnaudos siekia apie 6,5–7,0 l/100 km, priklausomai nuo eismo intensyvumo. Mechaninė pavarų dėžė dažniausiai laikoma patvaresne, o automatinės versijos pasitaiko rečiau.

Užmiestis ir magistralės

Ilgesnėse kelionėse šis variklis atsiskleidžia labiausiai. Važiuojant 90–100 km/h sąnaudos nukrenta iki 4,5–5,0 l/100 km, o net magistralėje, esant 120–130 km/h greičiui, automobilis išlieka gana ekonomiškas. Lenkimas daug saugesnis nei su silpnesniu 74 kW motoru, todėl 81 kW versija dažniau pasirenkama vairuotojų, kurie nemažai keliauja.

Stabilumas ir valdymas

Astra valdomas pakankamai stabiliai – posūkiuose laikosi tvarkingai, vairas suteikia gerą grįžtamąjį ryšį. Kėbulas nėra linkęs pernelyg svyruoti, nors komfortas išliko svarbiausias. Tai nėra sportiškas automobilis, bet važiuojant vidutiniu tempu kelionės yra ramios ir prognozuojamos.

Pliusai ir minusai

Šis variklis dažnai laikomas optimaliu pasirinkimu – daugiau galios nei 74 kW versija, bet išlaikytas tas pats ekonomiškumas. Vis dėlto, vairuotojai mini ir keletą dažnų problemų, kurios bėgant laikui tampa aktualios.

Pliusai

  • Daugiau galios ir traukos nei 74 kW versijoje
  • Ekonomiškas užmiestyje – 4,5–5,0 l/100 km
  • Patikimesnis nei kai kurie ankstesni Opel dyzeliai
  • Platus atsarginių dalių pasirinkimas ir prieinamos kainos
  • Tinka ilgesnėms kelionėms, stabilus užmiestyje

Minusai

  • Mieste sąnaudos pakyla iki 6,5–7,0 l/100 km
  • EGR vožtuvo užsikimšimai – dažna bėda
  • DPF filtras jautrus trumpoms kelionėms
  • Purkštukai gali būti problematiški su prastesniu kuru
  • Grandinė ilgainiui pradeda barškėti

Dažniausios problemos (ligos)

Dažniausios problemos (ligos)

Nors 1.9 CDTI variklis laikomas vienu iš patikimesnių Opel dyzelių, vairuotojai vis tiek susiduria su tam tikrais gedimais. Šis variklis kurtas bendradarbiaujant su „Fiat“ (JTD technologija), todėl daug kas jį laiko ilgaamžišku, tačiau priežiūra čia labai svarbi.

EGR vožtuvas

Tai viena dažniausių bėdų. EGR vožtuvas gana greitai apsineša suodžiais, ypač jei automobilis dažniau naudojamas mieste. Simptomai – nelygus variklio darbas, traukos praradimas ir „Check Engine“ lemputė.

DPF filtras

Kaip ir kituose dyzeliniuose varikliuose, kietųjų dalelių filtras yra jautrus trumpoms kelionėms. Jei dažnai važinėjama tik mieste, jis greitai užsikemša. Sprendimas – reguliarios ilgesnės kelionės užmiestyje arba profesionalus DPF valymas.

Sūkurinės sklendės (swirl flaps)

Vienas žymesnių šio variklio minusų – įsiurbimo kolektoriaus sklendės. Jos linkusios dėvėtis ir gali sulūžti, o jų remontas nėra pigus. Kai kuriems savininkams teko jas šalinti arba keisti kolektorių.

Purkštukai

Su laiku gali pradėti leisti purkštukai – pasireiškia nelygus variklio darbas, dūmingumas arba sunkesnis užvedimas. Tai dažniausiai susiję su nekokybišku kuru arba didelėmis ridomis.

Grandinė ir paskirstymo diržas

Priklausomai nuo konkretaus varianto, 1.9 CDTI turėjo tiek grandinę, tiek diržą. Jei yra grandinė – ji linkusi barškėti prie didelių ridų. Jei diržas – būtina griežtai laikytis keitimo intervalų (apie kas 120 tūkst. km).

Turbina

Turbokompresorius pakankamai patvarus, bet netinkamai prižiūrint variklį (retai keičiant alyvą, naudojant nekokybišką tepalą) jis gali sugesti. Gedimo požymiai – padidėjęs dūmingumas ir prarasta galia.

Kuro sąnaudos realybėje

Gamintojas deklaruoja gana taupų kuro suvartojimą, tačiau realybėje skaičiai kiek didesni, ypač mieste. Vairuotojai pastebi, kad šis variklis yra ekonomiškiausias važiuojant užmiestyje, o mieste sąnaudos priklauso nuo eismo intensyvumo ir vairavimo stiliaus.

Važiavimo tipas Vidutinės sąnaudos Komentaras
Mieste 7,0–7,5 l/100 km Didžiausios sąnaudos kamščiuose ir trumpomis kelionėmis.
Užmiestyje 5,0–5,5 l/100 km Ekonomiškiausias režimas važiuojant pastoviu greičiu.
Mišrus režimas 6,0–6,5 l/100 km Optimalus rezultatas kasdieniam naudojimui.

Eksploatacija ir priežiūra

Eksploatacija ir priežiūra

Šis variklis laikomas gana patikimu ir ilgai tarnaujančiu, tačiau išlaikymo kaštai gali skirtis priklausomai nuo to, kaip automobilis buvo prižiūrėtas anksčiau. Laiku atliekami aptarnavimai yra raktas į ilgaamžiškumą.

Alyvos ir filtrų keitimas

Gamintojas nurodo ilgesnius alyvos keitimo intervalus, tačiau rekomenduojama ją keisti kas 10–12 tūkst. km. Kartu būtina keisti ir kuro bei oro filtrus, nes jie tiesiogiai veikia purkštukų ir turbinos tarnavimą.

DPF filtro priežiūra

Dažniausia bėda – trumpų atstumų kelionės. Jei automobilis daugiausia naudojamas mieste, filtras linkęs greitai užsikimšti. Norint to išvengti, reikia reguliariai pravažiuoti ilgesnį atstumą užmiestyje.

Sūkurinės sklendės

Įsiurbimo kolektoriaus sklendės yra silpna vieta. Jei jos prastai veikia arba lūžta, gali būti būtina kolektoriaus keitimas. Kai kurie savininkai sprendžia problemą pašalindami sklendes, bet tai ne visada rekomenduojama.

Pakaba ir važiuoklė

Astra važiuoklė nėra pati tvirčiausia – dažniausiai keičiamos stabilizatoriaus traukės, įvorės, amortizatoriai. Dalys pigios, bet jų keitimas kas kelerius metus gana įprastas.

Tipinės remonto kainos

  • EGR vožtuvas – 200–300 €
  • DPF valymas – 150–200 €; keitimas gali siekti iki 800–1000 €
  • Purkštukas – 200–300 € už vieną
  • Sūkurinių sklendžių remontas/keitimas – apie 400–600 €
  • Turbinos remontas – 400–700 €
  • Grandinės ar diržo keitimas – 500–800 €

Prižiūrimas automobilis gali nesunkiai nuvažiuoti 300–400 tūkst. km, todėl šis variklis dažnai vadinamas vienu iš patikimesnių Opel dyzelinių agregatų.

Kainos ir rinkos tendencijos

Opel Astra su 1.9 CDTI 88 kW yra paklausus naudotų automobilių rinkoje, nes šis variklis laikomas patikimesniu nei kai kurie vėlesni mažesnės kubatūros dyzeliai. Tai patrauklus pasirinkimas tiems, kurie nori daugiau galios nei 1.7 CDTI, bet išlaikyti prieinamą kainą.

Kainų diapazonas pagal metus

  • 2005–2008 m. modeliai: 2 200 – 3 200 € (dažniausiai su didele rida, virš 250 tūkst. km)
  • 2009–2010 m. modeliai: 3 500 – 4 800 € (vidutinė rida, tvarkingesni egzemplioriai)
  • 2011–2012 m. modeliai: 5 000 – 6 500 € (geresnės komplektacijos, mažesnės ridos, paskutiniai gamybos metai)

Vertės išlaikymas

Šie automobiliai vertę laiko vidutiniškai. Kadangi tai nėra prestižinis modelis, kainos nėra aukštos, tačiau dėl patikimesnio variklio paklausa išlieka stabili. Astra su 1.9 CDTI dažnai perkama kaip darbinis automobilis arba kaip pigesnė alternatyva VW Golf TDI.

Į ką atkreipti dėmesį perkant

  • Sūkurinės sklendės – ar jos veikia tinkamai, ar nebuvo šalintos.
  • DPF filtras – ar nėra išimtas arba užsikimšęs.
  • EGR vožtuvas – ar buvo valytas arba keistas.
  • Purkštukai – ar visi dirba tvarkingai, nes remontas gali būti brangus.
  • Alyvos keitimas – ar buvo atliekamas kas 10–12 tūkst. km, o ne kas 30 tūkst. km.

Žmonių atsiliepimai

Vairuotojų nuomonės apie Opel Astra 1.9 CDTI 88 kW dažniausiai teigiamos – giria trauką ir ekonomiškumą, bet mini tipines dyzelio „ligas“.

Mindaugas, 2008 m. hečbekas: „Į darbą 60 km kasdien – vidurkis ~6,2 l/100 km. Trauka gera net pilnai pakrovus. Kartą valiau EGR ir DPF, po to – ramu.“

Eglė, 2010 m. universalas: „Šeimos kelionėms – puikus. Bagažinė talpi, važiuoja stabiliai. Mieste sąnaudos apie 7 l. Prižiūrint laiku, bėdų nedaug.“

Tadas, 2009 m. modelis: „Prie 250 tūkst. km keičiau sūkurines sklendes – kainavo, bet variklis atsigavo. Dabar trauka lygi, užmiestyje 5,2 l.“

Rita, 2011 m. automobilis: „Mechaninė dėžė – be kaprizų. Iš minusų: po žiemos teko remontuoti purkštuką. Apskritai patenkinta – patikimas darbinis arkliukas.“

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Opel Astra 1.9 CDTI 88 kW patikimas variklis?

Taip, šis agregatas laikomas vienu patikimiausių Opel dyzelių. Jei prižiūrimas laiku, gali nuvažiuoti virš 350–400 tūkst. km be rimtų problemų.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Mieste – 7,0–7,5 l/100 km, užmiestyje – 5,0–5,5 l/100 km, mišriu režimu – 6,0–6,5 l/100 km.

Kokios dažniausios problemos?

Dažniausiai vairuotojai mini EGR vožtuvo ir DPF filtro problemas, taip pat sūkurinių sklendžių susidėvėjimą bei purkštukų gedimus.

Ar šis variklis tinka važinėti mieste?

Jis labiau pritaikytas užmiesčiui, nes mieste greičiau kemšasi DPF ir daugiau dėvisi EGR. Tačiau kasdieniam naudojimui mieste jis vis dar tinkamas, jei kelionės nėra labai trumpos.

Kiek kainuoja išlaikymas?

Įprasti aptarnavimai kainuoja apie 200 €, o didesni darbai, tokie kaip sūkurinių sklendžių remontas ar turbinos atnaujinimas, gali siekti 400–700 €. Bendrai išlaikymas laikomas vidutiniškai brangiu, bet prieinamu.

ŽYMA:Opel
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau

Apžvalgos

Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?