autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai: Ligos, Kuro Sąnaudos, Privalumai
    2025 16 rugsėjo
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
    2025 11 rugsėjo
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
P0660
Diagnostikos kodai

P0660 Klaidos Kodas: Įsiurbimo Kolektoriaus Valdymo Vožtuvas (IMT) – „A“ Valdymo Grandinės Gedimas (Bank 1)

Geriausių Automobilių Iki 5000 EUR 2024
Apžvalgos

TOP 10 Geriausių Automobilių Iki 5000 EUR 2025

Ar galima apdrausti ne savo automobilį
Patarimai

Ar galima apdrausti ne savo automobilį?

P1299
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P1299: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
    2025 16 rugsėjo
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 110 kW Atsiliepimai: Ligos, Kuro Sąnaudos, Privalumai
    2025 16 rugsėjo
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui
    Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
    2025 11 rugsėjo
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Opel Antara 2.0 CDTI 110 kW atsiliepimai: dažniausios problemos ir kuro sąnaudos
Apžvalgos

Opel Antara 2.0 CDTI 110 kW atsiliepimai: dažniausios problemos ir kuro sąnaudos

Darius Šimkevičius
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 11 rugsėjo 5:59
Parengė Darius Šimkevičius 13 Min SKAITYMO
Opel Antara 2.0 CDTI 110 kW atsiliepimai: dažniausios problemos ir kuro sąnaudos
DALINTIS

Opel Antara – tai vidutinio dydžio SUV, sukurtas bendradarbiaujant su „Chevrolet Captiva“. Modelis sulaukė populiarumo tarp vairuotojų, ieškančių patogaus ir pakankamai erdvaus automobilio už prieinamą kainą. 2.0 CDTI 110 kW dyzelinis variklis dažniausiai minimas kaip optimalus pasirinkimas šiam modeliui, nes jis suteikia pakankamai galios važiuojant tiek mieste, tiek užmiestyje, o sąnaudos išlieka santykinai protingos. Lietuvoje Antara neretai pasirenkama kaip šeimos automobilis arba patogesnis variantas ilgesnėms kelionėms.

Puslapyje skaitykite:
Techniniai duomenysDizainas ir patogumasIšorės dizainasSalono erdvėKomfortas kelionėseErgonomika ir įrangaVariklis ir važiavimo savybėsTrauka ir charakterisMiesto sąlygosUžmiestis ir magistralėsStabilumas ir valdymasPliusai ir minusaiPliusaiMinusaiDažniausios problemos (ligos)EGR vožtuvasTurbinaDPF filtrasGrandinė / paskirstymo mechanizmasPakabos gedimaiElektronikos smulkmenosKuro sąnaudos realybėjeEksploatacija ir priežiūraAlyvos ir filtrų keitimasPakabos priežiūraDyzelio sistemos priežiūraTipinės remonto kainosKainos ir rinkos tendencijosKainų diapazonas pagal metusVertės išlaikymasKo ieškoti perkantŽmonių atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Techniniai duomenys

Opel Antara su 2.0 CDTI 110 kW varikliu turi pagrindines charakteristikas, kurios padeda įvertinti jo galimybes. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis, tačiau dėl geros traukos ir aukštesnės sėdėsenos jis tapo patraukliu pasirinkimu vairuotojams, norintiems patikimo SUV.

Parametras Reikšmė
Variklis 2.0 CDTI, dyzelinis, 110 kW
Galia 150 AG (110 kW)
Sukimo momentas 320 Nm prie ~2000 aps./min.
Pagreitis 0–100 km/h apie 10,0–10,5 s
Vidutinės kuro sąnaudos ~7,0–7,5 l/100 km
Bagažinės tūris 420 l

Dizainas ir patogumas

Dizainas ir patogumas

Opel Antara iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip klasikinis vidutinio dydžio SUV – aukšta prošvaisa, masyvesnis kėbulas ir solidus stilius. Šis modelis skirtas tiems, kurie ieško ne tik praktiškumo, bet ir patogumo kasdienėje eksploatacijoje.

Išorės dizainas

Antara išsiskiria gana griežtomis linijomis, kurios suteikia automobiliui tvirto ir patikimo įvaizdį. Jis atrodo solidesnis nei daugelis mažesnių miesto krosoverių, todėl vairuotojai dažnai jaučiasi saugiau. Kartu kėbulas nėra pernelyg didelis, tad automobilį dar galima vadinti tinkamu miesto sąlygoms.

Salono erdvė

Viduje Opel Antara pasižymi gana paprastu, bet funkcionaliu dizainu. Priekinės sėdynės patogios ir turi gerą atramą nugarai, todėl ilgesnės kelionės nevargina. Galinėje eilėje vietos užtenka dviem suaugusiems keleiviams, trečiajam bus kiek ankštoka, tačiau trumpesniems atstumams tai netrukdo.

Komfortas kelionėse

Pakaba sureguliuota taip, kad užtikrintų komfortą net prastesniais keliais. Antara gana minkštai sugeria duobes ir nelygumus, nors kartais dėl to važiuoklė gali pasirodyti kiek „supianti“. Garso izoliacija nėra tobula – girdisi tiek variklio darbas, tiek vėjo triukšmas greitkelyje, bet kasdienėje eksploatacijoje tai nekelia didelių nepatogumų.

Ergonomika ir įranga

Valdymo mygtukai išdėstyti logiškai, todėl prie automobilio priprasti nesunku. Multimedija paprasta, bet atlieka pagrindines funkcijas – radijas, Bluetooth ryšys, navigacija (priklausomai nuo komplektacijos). Vairuotojai vertina ir aukštesnę sėdėseną, nes ji leidžia geriau matyti kelią bei suteikia daugiau pasitikėjimo.

Variklis ir važiavimo savybės

Variklis ir važiavimo savybės

2.0 CDTI 110 kW dyzelinis variklis yra vienas populiariausių Opel Antara pasirinkimų. Jis sukurtas bendradarbiaujant su „VM Motori“ ir vertinamas už pakankamą galią bei gerą sukimo momentą, kas suteikia užtikrintumo kasdienėse kelionėse.

Trauka ir charakteris

150 AG galia ir 320 Nm sukimo momentas leidžia šiam varikliui patogiai judėti tiek mieste, tiek užmiestyje. Lenkimai atliekami pakankamai užtikrintai, o 0–100 km/h pagreitis, trunkantis apie 10 sekundžių, yra pakankamas šeimyniniam SUV.

Miesto sąlygos

Mieste variklis dirba sklandžiai, tačiau jaučiamas tipinis dyzelio kietumas šaltu oru. Automobilis dėl savo svorio nėra labai manevringas, bet mechaninė pavarų dėžė suteikia daugiau patikimumo, o automatinė – daugiau patogumo.

Užmiestis ir magistralės

Užmiestyje Antara atsiskleidžia geriausiai – automobilis stabilus, net ir važiuojant didesniais greičiais. Sukimo momentas leidžia patogiai važiuoti net pilnai pakrautam automobiliui. Magistralėje pasitikėjimo suteikia aukštesnė sėdėsena ir pakankamai tvirta važiuoklė.

Stabilumas ir valdymas

Antara dėl savo dydžio ir svorio nėra sportiškas automobilis, tačiau vairuotojui suteikia saugumo jausmą. Posūkiuose kėbulas kiek svyruoja, bet tai būdinga daugeliui SUV – šis modelis labiau orientuotas į komfortą, o ne agresyvų vairavimą.

Pliusai ir minusai

Kaip ir daugelis SUV, Opel Antara turi tiek stipriųjų pusių, tiek ir trūkumų, apie kuriuos vairuotojai dažniausiai kalba. Tai padeda aiškiau pamatyti, ar šis automobilis atitinka jūsų lūkesčius.

Pliusai

  • Gana galingas 150 AG variklis – pakanka tiek miestui, tiek kelionėms
  • Tvirtas ir masyvus kėbulas suteikia saugumo jausmą
  • Patogus salone, aukšta sėdėsena geram matomumui
  • Užmiestyje sąnaudos išlieka apie 6,0–6,5 l/100 km
  • Gana geras kainos ir įrangos santykis naudotų automobilių rinkoje

Minusai

  • Mieste sąnaudos siekia 9–10 l/100 km
  • Pakaba nėra ilgaamžė – greitai dyla įvorės ir stabilizatoriaus traukės
  • Garso izoliacija vidutiniška, ypač greitkelyje
  • Automatinė pavarų dėžė jautresnė ir brangesnė remontui
  • Vertė rinkoje krenta greičiau nei kai kurių konkurentų

Dažniausios problemos (ligos)

Dažniausios problemos (ligos)

Nors Opel Antara atrodo patikimas ir solidus automobilis, realybėje vairuotojai dažnai mini tam tikras pasikartojančias problemas. Dauguma jų būdingos ne tik šiam modeliui, bet ir kitiems dyzeliniams SUV iš to laikotarpio.

EGR vožtuvas

Kaip ir daugelyje dyzelinių variklių, EGR vožtuvas linkęs užsikimšti dėl suodžių. Pasekmė – automobilis praranda trauką, užsidega „Check Engine“, o kartais net pereina į avarinį režimą. Dažniausiai ši problema pasireiškia tiems, kurie daug važinėja mieste.

Turbina

Ilgainiui dalis vairuotojų susiduria su turbinos švilpimu ar alyvos nutekėjimu. Tai siejama su retai keičiamu tepalu arba nekokybiška alyva. Prevencija – dažnesnis (kas 10–12 tūkst. km) alyvos keitimas.

DPF filtras

Kietųjų dalelių filtras (DPF) jautrus trumpiems atstumams. Jei automobilis naudojamas beveik tik mieste, filtras nebespėja regeneruotis ir užsikemša. Tada reikalingas valymas arba keitimas, o tai gali būti brangus malonumas.

Grandinė / paskirstymo mechanizmas

Nors šiame variklyje grandinė patvaresnė nei kai kuriuose konkurentuose, būta atvejų, kai ji išsitampo anksčiau laiko. Požymiai – barškesys šaltu varikliu, klaidos dėl fazių neatitikimo.

Pakabos gedimai

Pakaba nėra Opel Antara stiprioji pusė. Dažniausiai genda stabilizatoriaus traukės, įvorės ir galiniai amortizatoriai. Šios detalės pigesnės, tačiau keitimo dažnumas gali varginti.

Elektronikos smulkmenos

Kai kurie savininkai mini, kad stringa multimedijos sistema, parkavimo jutikliai arba klimato kontrolės davikliai. Rimtos problemos retos, bet smulkūs gedimai erzina.

Kuro sąnaudos realybėje

Gamintojo deklaruojami skaičiai dažnai atrodo optimistiški, tačiau tikrieji vairuotojų patyrimai parodo kitokią situaciją. Opel Antara su 2.0 CDTI 110 kW varikliu nėra pats taupiausias SUV, bet užmiestyje jis gali maloniai nustebinti.

Važiavimo tipas Vidutinės sąnaudos Komentaras
Mieste 9–10 l/100 km Didesnės dėl automobilio svorio ir dyzelio pobūdžio, ypač kamščiuose.
Užmiestyje 6,0–6,5 l/100 km Pastoviu greičiu labai ekonomiškas, net magistralėje ~7 l/100 km.
Mišrus režimas 7,0–8,0 l/100 km Vidurkis, kai kelionės derinamos tarp miesto ir užmiesčio.

Eksploatacija ir priežiūra

Eksploatacija ir priežiūra

Opel Antara su 2.0 CDTI 110 kW varikliu nėra pats pigiausias automobilis išlaikyti, tačiau reguliari priežiūra leidžia išvengti brangių remontų. Vairuotojai dažnai pabrėžia, kad šiam modeliui ypatingai svarbu laikytis trumpesnių alyvos keitimo intervalų ir tinkamai prižiūrėti dyzelio sistemą.

Alyvos ir filtrų keitimas

Gamintojas leidžia keisti alyvą kas 20–30 tūkst. km, bet realiai patartina tai daryti kas 10–12 tūkst. km. Tai sumažina riziką pažeisti turbiną ar paskirstymo grandinę. Oro ir kuro filtrus verta keisti bent kartą per metus.

Pakabos priežiūra

Antaros pakaba nėra pati patvariausia – dažniausiai keičiamos stabilizatoriaus traukės, įvorės ir amortizatoriai. Jei automobilis daug važinėja prastesniais keliais, tokie darbai gali tapti kasmetine prievole.

Dyzelio sistemos priežiūra

Purkštukai ir DPF filtras jautrūs nekokybiškam kurui ir trumpoms kelionėms. Norint išvengti problemų, rekomenduojama degalus pilti tik patikimose degalinėse ir bent kartą per savaitę „pravėdinti“ automobilį užmiestyje, kad DPF spėtų regeneruotis.

Tipinės remonto kainos

  • EGR vožtuvo remontas/keitimas – apie 200–400 €
  • Turbinos remontas – 600–800 €
  • Grandinės keitimas – nuo 700 €
  • DPF valymas – apie 150–200 €, keitimas – 600–900 €
  • Pakabos elementų remontai – dažniausiai 100–300 € už darbus ir detales

Nors šios sumos gali atrodyti nemažos, daugelis vairuotojų pabrėžia, kad tinkamai prižiūrimas automobilis tarnauja ilgai ir patikimai.

Kainos ir rinkos tendencijos

Kainos ir rinkos tendencijos

Opel Antara antrinėje rinkoje Lietuvoje nėra pats paklausiausias SUV, tačiau dėl palyginti nedidelės kainos jis išlieka patrauklus vairuotojams, ieškantiems didesnio ir patogesnio automobilio už prieinamą sumą. Vertė krenta gana sparčiai, todėl naudotą modelį galima įsigyti pigiau nei konkurentus, pavyzdžiui, Toyota RAV4 ar Honda CR-V.

Kainų diapazonas pagal metus

  • 2007–2010 m. modeliai: 3 500 – 5 000 € (dažniausiai su didele rida, virš 250 tūkst. km)
  • 2011–2013 m. modeliai: 5 500 – 7 000 € (geresnės būklės, tvarkinga serviso istorija)
  • 2014–2015 m. modeliai: 7 500 – 9 000 € (vėlyviausi variantai, dažniausiai mažesnės ridos)

Vertės išlaikymas

Antara nėra automobilis, kuris gerai laikytų vertę. Jo kainos mažėja greičiau nei daugumos konkurentų, nes modelis netapo itin geidžiamu. Tačiau būtent dėl to pirkėjai gali rasti patrauklių pasiūlymų – už santykinai nedidelę kainą galima įsigyti nemažą, komfortišką SUV.

Ko ieškoti perkant

Renkantis naudotą Opel Antara, verta atkreipti dėmesį į:

  • priežiūros istoriją – ar reguliariai keista alyva, tvarkyta pakaba, atlikta grandinės priežiūra;
  • DPF ir EGR būklę – ar filtras nebuvo išimtas, o vožtuvas neužsikimšęs;
  • automatinę dėžę – jei tokia yra, būtina įsitikinti, kad alyva joje buvo keičiama laiku.

Tvarkingas egzempliorius gali būti gera investicija, tačiau apleistas automobilis greitai taps brangiu remontui.

Žmonių atsiliepimai

Vairuotojų nuomonės apie Opel Antara 2.0 CDTI 110 kW gana įvairios – vieni giria už patogumą ir erdvumą, kiti mini padidėjusias kuro sąnaudas ar pakabos problemas.

Romas, 2012 m. Antara savininkas: „Pirkau prieš trejus metus, rida dabar 240 tūkst. km. Variklis kol kas be rimtų problemų, bet teko tvarkyti pakabą – kasmet po kelis darbus. Užmiestyje važiuoja labai patogiai, sąnaudos apie 6,5 l.“

Monika, 2014 m. modelis: „Automobilis erdvus, labai patinka aukšta sėdėsena. Mieste sąnaudos tikrai nemažos – apie 9,5 l, bet užmiestyje ekonomiškesnis. Didžiausia bėda buvo su EGR vožtuvu, teko keisti.“

Tomas, 2011 m. Antara su automatine dėže: „Automatinė pavarų dėžė patogi, bet kaprizinga – reikėjo keisti alyvą, nes pradėjo trūkčioti. Šiaip mašina tikrai patogi šeimai, bet aptarnavimas kainuoja daugiau nei tikėjausi.“

Gediminas, 2013 m. savininkas: „Važiuoju jau dvejus metus, jokių rimtų bėdų. Turbina šiek tiek švilpia, bet mechanikas sakė, kad dar gyvens. Esu patenkintas, nes už tokią kainą gauni nemažą SUV.“

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Opel Antara 2.0 CDTI 110 kW patikimas?

Automobilis laikomas patikimu, jei tinkamai prižiūrimas. Svarbiausia – laiku keisti alyvą ir stebėti grandinės, EGR bei DPF būklę.

Kokios realios kuro sąnaudos?

Mieste sąnaudos siekia apie 9–10 l/100 km, užmiestyje galima tilpti į 6,0–6,5 l/100 km. Mišriu režimu dažniausiai gaunasi apie 7,5 l/100 km.

Kokios dažniausios problemos?

Vairuotojai dažniausiai mini EGR vožtuvo užsikimšimą, DPF filtro problemas, pakabos detalių dėvėjimąsi ir smulkius elektronikos kaprizus.

Ar verta rinktis automatinę pavarų dėžę?

Automatinė dėžė patogesnė mieste, bet brangesnė remontui. Jei daug važiuojate užmiestyje – mechaninė pavarų dėžė laikoma patikimesniu sprendimu.

Kiek kainuoja priežiūra?

Įprastas aptarnavimas kainuoja apie 200–300 €. Brangesni darbai: grandinės keitimas (~700 €), turbinos remontas (600–800 €), DPF keitimas (~800 €).

ŽYMA:Opel
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Parengė Darius Šimkevičius
Esu Darius Šimkevičius, daugiau nei penkiolika metų rašantis apie automobilius. Mano kelias prasidėjo nuo technikos apžvalgų, o šiandien dirbu Autožinios.lt redaktoriumi. Automobilių pasaulis man – ne tik darbas, bet ir aistra: mėgstu bandyti naujus modelius, domiuosi technologijų ateitimi ir nepamirštu klasikos.
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Koks skirtumas tarp xenon, halogeninių ir LED lempučių automobiliui?
BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau

Apžvalgos

Subaru Forester 2.0 116 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Škoda Octavia 2.0 TDI 103 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Škoda Octavia 1.9 TDI 77 kW atsiliepimai: apžvalga, ligos, kuro sąnaudos
Opel Zafira 2.0 DTI 74 kW apžvalga: atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?