autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Chevrolet Captiva Atsiliepimai
Apžvalgos

Chevrolet Captiva Atsiliepimai: Patikimumas, dažniausios problemos, kuro sąnaudos

kokios turi būti automobilio apsukos
Patarimai

Kokios Turi Būti Variklio Apsukos?

Kas Yra Transmisija ir Kaip Ji Veikia
Patarimai

Kas Yra Transmisija ir Kaip Ji Veikia?

Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
Apžvalgos

Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
    2025 5 lapkričio
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai
    Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    Chevrolet Captiva 2.0 l visureigis: Atsiliepimai
    2025 5 lapkričio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    Tepalo filtras automobilyje
    Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
    2025 17 spalio
    Antikorozinis padengimas
    Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
    2025 14 spalio
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas
    Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
    2025 6 spalio
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą
    Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms
    2025 1 spalio
    Paskola ar lizingas automobiliui
    Paskola ar lizingas automobiliui: skirtumai, privalumai, skaičiai
    2025 30 rugsėjo
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    Avarinis automobilio atrakinimas Klaipėdoje: greita pagalba prie jūros
    2025 23 spalio
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    Avarinis automobilio atrakinimas Panevėžyje: kur kreiptis, kai užsitrenkė durys
    2025 23 spalio
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Kaune: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    Kondicionierių pildymas Panevėžyje: kur kreiptis, kai automobilis nebevėsina?
    2025 22 spalio
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    Pavarų dėžių remontas Vilniuje: kur ieškoti patikimo serviso
    2025 22 spalio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (103 kW) Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos
Apžvalgos

Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (103 kW) Apžvalga: Atsiliepimai, ligos, kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 4 lapkričio 19:09
Parengė Jonas Stulskis 16 Min SKAITYMO
Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (103 kW) Apžvalga
DALINTIS

Ford Mondeo Mk4, gamintas 2007–2014 m., ilgą laiką buvo vienas populiariausių vidutinės klasės automobilių Europoje. Šis modelis traukia pirkėjus erdviu salonu, dideliu bagažinės tūriu ir geru kainos bei kokybės santykiu. Dažniausiai sutinkama versija – su 2.0 TDCi dyzeliniu varikliu (103 kW, ~140 AG), kuris laikomas vienu geriausių kompromisų tarp galios ir degalų sąnaudų.

Puslapyje skaitykite:
Dizainas ir interjerasKėbulo tipaiVidaus erdvėKokybė ir apdailaMultimedija ir papildomos funkcijosVariklis ir pavarų dėžės2.0 TDCi (103 kW) charakterisDinamika ir ekonomijaPavarų dėžės: ką pasirinktiPriežiūros akcentai (kompaktinė lentelė)Pliusai ir minusaiPrivalumaiTrūkumaiVažiuoklė ir eksploatacijaVažiavimo charakterisPakabos konstrukcijaTipinės bėdosEksploatacijos išlaidosDažniausios problemos (ligos)Variklis ir kuro sistemaTurbinaPavarų dėžėsElektronikaKuro sąnaudosŽmonių atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šis variklis pasižymi pakankama dinamika kasdieniams poreikiams, stabilumu užmiesčio kelionėse ir palyginti nedidelėmis eksploatacijos išlaidomis. Mondeo Mk4 yra siūlomas kaip sedanas, hečbekas arba universalas, todėl pirkėjai gali pasirinkti pagal poreikį – nuo praktiško šeimos automobilio iki verslui skirto reprezentatyvesnio modelio.

Toliau straipsnyje nuosekliai apžvelgsime šio modelio dizainą, interjerą, variklį bei transmisijas, dažniausias problemas, kuro sąnaudas ir savininkų atsiliepimus, kad būtų lengviau atsakyti į klausimą – ar verta pirkti Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi šiandien.

Dizainas ir interjeras

Kėbulo tipai

Ford Mondeo Mk4 buvo siūlomas trimis kėbulo versijomis – sedanu, hečbeku ir universalu. Sedanas atrodė labiau reprezentatyviai ir dažnai rinkosi verslo klientai. Hečbekas – praktiškas kasdienai, turintis plačiai atsidarančią galinę dalį, o universalas tapo vienu mėgstamiausių šeimų pasirinkimų dėl didelio bagažo tūrio ir patogumo kelionėse.

Vidaus erdvė

Šio modelio vidus yra vienas erdviausių klasėje. Priekyje sėdintys keleiviai turi daug vietos kojoms ir pečiams, sėdynės patogios ir gerai pritaikytos ilgiems maršrutams. Gale komforto užtenka net ir trims keleiviams, o universalas siūlo vieną didžiausių bagažinių tarp konkurentų – joje be vargo telpa šeimos lagaminai, sporto inventorius ar vaikų vežimėlis.

Kokybė ir apdaila

Salono apdaila pagaminta iš vidutinės kokybės medžiagų – jos praktiškos ir pakankamai patvarios, nors ilgainiui gali pasirodyti šiurkštesnės nei kai kurių konkurentų, pavyzdžiui, „Volkswagen Passat“. Prietaisų skydelis aiškus, valdikliai išdėstyti ergonomiškai, todėl naudotis jais patogu net vairuojant.

Multimedija ir papildomos funkcijos

Priklausomai nuo komplektacijos, Mondeo Mk4 galėjo turėti paprastą garso sistemą arba išplėstinę multimediją su navigacija. Garso izoliacija – viena stipriųjų šio modelio pusių: variklio triukšmas į saloną patenka minimaliai, net važiuojant didesniu greičiu.

carVertical logotipas Partnerio pasiūlymas
20% nuolaida
Patikrinkite naudoto automobilio istoriją

Pirkdami išsamią carVertical ataskaitą panaudokite šį nuolaidos kodą:

AUTOZINIOS

Arba spauskite mygtuką – nuolaida pritaikoma automatiškai.

Gauti nuolaidą carVertical
Nuolaida taikoma carVertical ataskaitai. Partnerio nuoroda.

Variklis ir pavarų dėžės

2.0 TDCi (103 kW) charakteris

Mondeo Mk4 2.0 TDCi (apie 140 AG) – elastingas, tyliai dirbantis dyzelis kasdienai. Mieste traukos pakanka nuo žemų apsukų, o užmiestyje variklis laiko žemus sūkius ir išlaiko padorų pagreitį net važiuojant pilnai pakrautu automobiliu. Labiausiai šis motoras atsiskleidžia prie pastovaus 90–120 km/h, kur degalų sąnaudos stabiliai krenta, o salone išlieka ramu.

Dinamika ir ekonomija

Žemiau – orientaciniai duomenys tipinei Mondeo Mk4 2.0 TDCi (103 kW) versijai. Reikšmės gali kisti priklausomai nuo kėbulo, transmisijos ir ratų dydžio.

Duomenų rėžiai skirti greitai orientacijai prieš bandomąjį važiavimą.

Parametras Reikšmė Komentaras
Variklis 2.0 TDCi, ~140 AG (103 kW), ~320 Nm Elastingas nuo ~1 750 aps./min.; ramus kruize
0–100 km/h ~9,5–10,5 s Universalas ir automatas – lėčiau; sedanas/6MT – greičiau
Pavarų dėžės 6MT arba 6AT Mechaninė – tiesioginė; automatas – komfortui
Sąnaudos mieste ~7,5–8,8 l/100 km Įtaką daro kamščiai ir žiema
Sąnaudos užmiestyje ~5,2–6,2 l/100 km Optimalu 90–110 km/h, didesni ratai didina skaičius
Mišrios sąnaudos ~6,0–7,0 l/100 km Tvarkingas DPF ir padangos „numuša“ ~0,3–0,5 l

Pavarų dėžės: ką pasirinkti

Su 6 laipsnių mechanine Mondeo jaučiasi tiesiogiai ir taupiau, ypač trasoje. 6 laipsnių automatas patogesnis mieste ir ilguose maršrutuose – perjungia švelniai, palaiko žemus sūkius. Abi dėžės mėgsta švarią alyvą; reguliari profilaktika tiesiogiai atsiperka sklandžiu darbu.

Priežiūros akcentai (kompaktinė lentelė)

Trumpi, bet praktiški intervalai, kurie padeda išlaikyti 2.0 TDCi „sveiką“ kasdien.

Darbas Rekomendacija
Alyva ir filtras (variklis) Kas 10–15 tūkst. km arba 12 mėn.; dyzeliui kritiška laikytis intervalo
Kuro filtras Kas ~30–40 tūkst. km; saugo purkštukus ir siurblį
DPF profilaktika Reguliarūs ilgesni užmiesčio važiavimai; stebėti regeneracijas
6MT/6AT alyva Profilaktiškai kas ~60–80 tūkst. km; sklandesnis perjungimas

Pliusai ir minusai

Privalumai

  • Erdvus ir patogus salonas, vienas didžiausių klasėje
  • Gera garso izoliacija, komfortiškas ilgose kelionėse
  • 2.0 TDCi variklis ekonomiškas ir elastingas
  • Patikima 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė
  • Universalo versija – itin praktiška šeimoms
  • Stabilus ir užtikrintas važiavimas greitkelyje

Trūkumai

  • DPF filtras ir EGR vožtuvas jautrūs trumpiems maršrutams
  • Automatinė 6AT dėžė reikalauja daugiau priežiūros
  • Purkštukų nuotėkiai pasitaiko aukštesnės ridos egzemplioriuose
  • Kai kuriems savininkams atrodo per minkšta pakaba
  • Apdailos medžiagos – funkcionalios, bet ne itin prabangios

Važiuoklė ir eksploatacija

Važiavimo charakteris

Ford Mondeo Mk4 garsėja subalansuota važiuokle. Automobilis užtikrintai laikosi kelyje, net važiuojant didesniu greičiu ar staigiau manevruojant. Jis yra vienas tų modelių, kurie sugeba suderinti komfortą ir stabilumą – keleiviai jaučiasi patogiai, tačiau vairuotojas taip pat gauna gerą grįžtamąjį ryšį iš vairo.

Pakabos konstrukcija

Šiame modelyje naudojama nepriklausoma pakabos schema su „Multilink“ galine dalimi. Tai leidžia Mondeo važiuoti stabiliai net ir posūkiuose, taip pat užtikrina patogų nelygių kelių įveikimą. Visgi pakaba yra kompleksiškesnė, todėl eksploatacijos kaštai gali būti šiek tiek didesni nei paprastesnių konkurentų, pvz., „Toyota Avensis“.

Tipinės bėdos

Ilgainiui dažniausiai pasireiškia stabilizatoriaus traukių bei sailentblokų nusidėvėjimas. Tai nėra brangūs remontai, bet jų reikėtų tikėtis kas 80–120 tūkst. kilometrų, priklausomai nuo kelio sąlygų. Vairavimo mechanizmas patvarus, tačiau retais atvejais gali pasireikšti vairo kolonėlės klibėjimas.

Eksploatacijos išlaidos

Kasdieniai aptarnavimai Mondeo Mk4 kainuoja panašiai kaip kitų vidutinės klasės automobilių. Alyvos ir filtrų keitimas dažniausiai siekia apie 100–150 €, stabdžių diskų ir kaladėlių komplektas – 200–400 €. Važiuoklės smulkūs darbai (traukių, įvorių keitimas) paprastai atsieina iki 150 €.

Dažniausios problemos (ligos)

Variklis ir kuro sistema

2.0 TDCi variklis dažniausiai vertinamas kaip patikimas, tačiau turi keletą silpnų vietų. EGR vožtuvas laikui bėgant užsiteršia, ypač jei automobilis daug važinėjamas trumpais atstumais. Tai pasireiškia nelygia trauka, didesnėmis sąnaudomis ar įsižiebusia klaidos lempute. Dar viena dažna problema – DPF filtras. Jei jis nespėja regeneruotis, užsikemša ir reikalauja brangaus valymo ar keitimo.

Kuro sistemoje kartais pasitaiko purkštukų nuotėkiai. Iš pradžių tai gali būti juntama tik kaip dyzelio kvapas salone ar po kapotu, bet ignoruojant problema gali sukelti rimtesnių gedimų.

Turbina

Turbokompresorius laikomas pakankamai patvariu, tačiau apleista priežiūra (per ilgi alyvos keitimo intervalai, nekokybiška alyva) gali sutrumpinti jo tarnavimo laiką. Reguliari profilaktika leidžia išvengti brangaus remonto.

Pavarų dėžės

Mechaninė 6 laipsnių dėžė – patikima ir paprasta, dažniausiai problemų nekelia. Tuo tarpu 6 laipsnių automatinė (Aisin TF-81) reikalauja didesnės priežiūros: alyvą rekomenduojama keisti kas 60–80 tūkst. km. Nepaisant to, ji gali tarnauti ilgai, jei tinkamai prižiūrima.

Elektronika

Kaip ir daugelyje modernesnių automobilių, Mondeo Mk4 turi savo elektronikos niuansų. Dažniausiai minimos problemos – centrinio užrakto gedimai, galinio vaizdo jutiklių klaidos ar multimedijos veikimo sutrikimai. Tai nėra kritinės bėdos, bet jų taisymas kartais pareikalauja papildomų išlaidų.

Kuro sąnaudos

Važiavimo sąlygos Realių vartotojų sąnaudos Komentaras
Mieste 7,5–8,8 l/100 km Priklauso nuo spūsčių ir vairavimo stiliaus
Užmiestyje 5,2–6,2 l/100 km Ekonomiškiausia važiuojant pastoviu 90–110 km/h greičiu
Mišriu režimu 6,0–7,0 l/100 km Tvarkingas DPF ir tinkamos padangos sumažina sąnaudas

Žmonių atsiliepimai

Savininkai pabrėžia, kad Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi yra labai patogus kasdienai – tiek važinėjant į darbą, tiek ilgesnėse kelionėse. Automobilis suteikia daug vietos keleiviams ir bagažui, o ilgose trasose pasižymi tyliu ir ramiu važiavimu.

„Važinėju jau ketverius metus – automobilis talpus, patogus, ekonomiškas. Ilgose kelionėse nesijauti pavargęs, nes salonas gerai izoliuotas nuo triukšmo.“
(Rimantas, 2011 m. Mondeo Universalas 2.0 TDCi, mechaninė dėžė)

Dažniausiai gerai vertinama 2.0 TDCi variklio patikimumo reputacija. Dauguma savininkų sutaria, kad tinkamai prižiūrimas motoras tarnauja ilgai ir be didesnių nesklandumų.

„Mano Mondeo jau nuvažiavo virš 300 tūkst. km, variklis dirba tyliai ir tvarkingai. Purkštukai buvo kartą tvarkyti, bet daugiau rimtų problemų nebuvo.“
(Tomas, 2009 m. Mondeo Sedanas 2.0 TDCi, automatas)

Savininkai pažymi, kad eksploatacija nėra brangi, o kasdieniai aptarnavimai kainuoja panašiai kaip konkurentų. Tačiau dažnai minima, kad dyzelinėms versijoms svarbu laiku atlikti profilaktiką, kitaip DPF ir EGR gali tapti galvos skausmu.

„Alyvą keičiu kas 12 tūkst. km, kuro filtrą – dažniau nei reikia, ir jokių bėdų neturiu. DPF pas mane dar originalus.“
(Aurimas, 2010 m. Mondeo Hečbekas 2.0 TDCi)

Apibendrinant, dauguma vairuotojų šį modelį vertina kaip vieną geriausių kainos ir kokybės santykio automobilių savo klasėje. Tai nėra prabangus pasirinkimas, bet kasdieniams poreikiams jis visiškai atitinka lūkesčius.

„Tai automobilis tiems, kas nori erdvės ir patikimumo be ypatingų išlaidų. Jei prižiūri laiku, jis tikrai atsilygina sklandžiu važiavimu.“
(Saulius, 2012 m. Mondeo Universalas 2.0 TDCi)

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi patikimas automobilis?

Taip, šis variklis laikomas vienu patikimiausių Mondeo dyzelių, jei laiku keičiama alyva, kuro filtras ir prižiūrimi purkštukai. Problemos dažniausiai kyla tik dėl apleistos priežiūros.

Kokios yra realios kuro sąnaudos?

Mieste – apie 7,5–8,8 l/100 km, užmiestyje – 5,2–6,2 l/100 km, mišriu režimu – 6,0–7,0 l/100 km. Tai atitinka klasės vidurkį ir dažnai būna ekonomiškiau nei konkurentų modeliuose.

Ar verta rinktis mechaninę ar automatinę dėžę?

Mechaninė dėžė patikimesnė ir pigesnė eksploatuoti, automatinė – komfortiškesnė, bet reikalauja alyvos keitimo kas 60–80 tūkst. km. Tvarkingas automatas gali tarnauti ilgai.

Kokios dažniausios šio modelio problemos?

Tipiniai gedimai – EGR vožtuvas, DPF filtro užsikimšimas ir purkštukų nuotėkiai. Kartais pasitaiko smulkūs elektronikos nesklandumai, bet jie nėra kritiniai.

Ar verta pirkti šį modelį šiandien?

Taip, jei automobilis turi aiškią aptarnavimų istoriją ir nėra ignoruota priežiūra. Už palyginti nedidelę kainą gaunamas erdvus, patikimas ir ekonomiškas automobilis.

ŽYMA:Ford
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Tepalo filtras automobilyje: kaip veikia ir kada jį keisti?
Antikorozinis padengimas: Atsiliepimai, kaina ir ką verta žinoti
Audi A6 C6 Lemputės Keitimas: Žingsniai, Patarimai ir Dažnos Klaidos
Kaip užtikrinti sklandų krovinių gabenimą: patarimai logistikos įmonėms

Apžvalgos

Volkswagen Caddy Atsiliepimai: Patikimumas, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Patirtis
Volkswagen Golf 7 Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai ir Eksploatacija
Volkswagen Multivan Atsiliepimai: Patikimumas, Varikliai, Kuro Sąnaudos ir Vairuotojų Nuomonės
Chevrolet Captiva 2.2 l visureigis: Atsiliepimai

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?