autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Kiek Laiko Galioja Medicininė Pažyma Vairuotojams
Patarimai

Kiek Laiko Galioja Medicininė Pažyma Vairuotojams?

P0770
Diagnostikos kodai

P0770 Klaidos Kodas: Pavarų Perjungimo Solenoidas „E“ – Gedimas

Apžvalgos

Audi Q5 (8R) 2008 – 2017 Apžvalga

peugeot 807 apžvalga
Apžvalgos

Peugeot 807 2002 – 2009 Apžvalga

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A4 B8 1.8 TFSI apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
Apžvalgos

Audi A4 B8 1.8 TFSI apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 7 rugpjūčio 11:47
Parengė Jonas Stulskis 13 Min SKAITYMO
Audi A4 B8 1.8 TFSI atsiliepimai
DALINTIS

Audi A4 B8 – tai ketvirtosios kartos „A4“ modelis, kuris rinkoje pasirodė 2008 metais ir buvo gaminamas iki 2015 metų. Šis modelis pakeitė B7 kartą ir buvo pastatytas ant naujos MLB platformos, pasižyminčios geresniu svorio paskirstymu ir pritaikytos tiek priekinei, tiek quattro visų varančiųjų ratų pavarai.

Puslapyje skaitykite:
Variklio 1.8 TFSI charakteristikaTechniniai duomenysPliusai ir minusaiGalimi privalumaiGalimi trūkumaiDažniausios problemos ir remontasDažniausios problemosAlyvos deginimasPaskirstymo grandinės įtempiklisAnglies sankauposMultitronic dėžės bėdosAušinimo sistemos nesandarumaiVidutinės remonto kainos LietuvojeKuro sąnaudos realiomis sąlygomisŽmonių atsiliepimaiAudi A4 B8 1.8 TFSI vs 2.0 TFSI – variklių palyginimasDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Tuo metu tai buvo vienas populiariausių verslo klasės automobilių Europoje, o Lietuvoje ir šiandien dažnas pasirinkimas tarp naudotų automobilių pirkėjų.

Vienas pagrindinių variklių, kurį siūlė Audi šiame modelyje – tai 1.8 TFSI benzininis variklis. Jis buvo montuojamas tiek sedanuose (limuzinuose), tiek avant (universaluose), ir siūlomas su mechanine, Multitronic (CVT) arba S tronic (DSG) pavarų dėže, priklausomai nuo modelio ir rinkos.

Ką svarbu žinoti apie 1.8 TFSI šiame modelyje?

  • Tai EA888 šeimos variklis (gen. 1 ir gen. 2 versijos);
  • Turi tiesioginį įpurškimą ir turbiną, todėl pasižymi gera trauka ir galios/ekonomiškumo balansu;
  • Ankstyvieji modeliai (2008–2011) turėjo problemų su alyvos deginimu, kurios buvo sprendžiamos atnaujintuose (facelift nuo 2012 m.) modeliuose;
  • Buvo siūlomi variantai su galia nuo 120 AG iki 170 AG, priklausomai nuo metų ir rinkos.

Variklio 1.8 TFSI charakteristika

1.8 TFSI – tai vienas iš plačiausiai naudojamų Audi benzininių variklių, priklausantis EA888 variklių šeimai. Šis variklis montuotas daugelyje VAG grupės modelių, tačiau Audi A4 B8 jis buvo viena iš pagrindinių benzino alternatyvų tiems, kurie norėjo mažesnių sąnaudų, tačiau neatsisakė dinamikos.

B8 kartoje naudotas EA888 Gen 1 ir Gen 2:

  • 2008–2011 m. modeliuose dažniausiai montuotas Gen 1, kuris turėjo žinomą problemą – didelį alyvos deginimą, susijusį su prastos konstrukcijos stūmoklių žiedais.
  • 2012 m. ir vėlesniuose modeliuose (facelift) montuotas Gen 2, su atnaujintomis konstrukcinėmis detalėmis, kurios reikšmingai pagerino patikimumą.

Abu varikliai turi:

  • Tiesioginį degalų įpurškimą (FSI)
  • Turbokompresorių
  • Grandinę vietoje diržo
  • 4 cilindrų, 16 vožtuvų konstrukciją

Techniniai duomenys

Parametras Reikšmė
Variklio kodai CABA, CDHA, CJEB, CDAA ir kt.
Galia 88–125 kW (120–170 AG)
Sukimo momentas 230–250 Nm @ 1500–4200 aps./min
Turbo Taip, viengubas
Distribucija Grandinė
Degalų įpurškimas Tiesioginis (FSI)
Kuro tipas Benzinas (rekomenduojamas RON 98)
Vidutinės sąnaudos 7,0–8,5 l/100 km

Pliusai ir minusai

Nors Audi A4 B8 su 1.8 TFSI varikliu yra populiarus pasirinkimas tarp naudotų automobilių pirkėjų, svarbu suprasti ne tik tai, kas šiame modelyje patinka vairuotojams, bet ir tai, kur slypi rizikos. Šiame skyriuje apžvelgiame pagrindinius šio modelio privalumus ir trūkumus, remdamiesi realia eksploatacijos patirtimi.

Galimi privalumai

  • Kokybiškas interjeras ir gera garso izoliacija
  • Modernus, ekonomiškas variklis su pakankama galia
  • Tinka tiek miestui, tiek ilgoms kelionėms
  • Galimos versijos su quattro pavara
  • Po 2012 m. modeliai žymiai patikimesni dėl išspręstų variklio bėdų

Galimi trūkumai

  • 2008–2011 m. modeliuose dažnas alyvos deginimas
  • Brangus remontas, jei nebuvo atliktas žiedų keitimas
  • Distribucijos grandinės problemos (ypač prie didesnių ridų)
  • Anglies sankaupos dėl tiesioginio įpurškimo
  • Multitronic pavarų dėžės gali būti nepatikimos prie didesnės ridos

Dažniausios problemos ir remontas

Audi A4 B8 su 1.8 TFSI varikliu yra mėgstamas dėl geros traukos ir ekonomiškumo, tačiau šis variklis, ypač ankstyvosios kartos, turi keletą žinomų silpnų vietų, apie kurias svarbu žinoti prieš perkant. Nemaža dalis problemų susijusios su alyvos deginimu, paskirstymo grandine bei tiesioginio įpurškimo technologijos ypatumais.

Toliau pateikiame pagrindines problemas, kaip jos pasireiškia ir į ką atkreipti dėmesį.

Dažniausios problemos

Alyvos deginimas

Būdingas ankstyviems CDAA varikliams. Alyvos sąnaudos gali siekti 1 l/1000 km. Problemą sprendžia žiedų keitimas arba stūmoklių komplektas.

Paskirstymo grandinės įtempiklis

Garsas užvedus šaltą variklį rodo įtempiklio nusidėvėjimą. Jei nekeičiama – gresia grandinės nutrūkimas ir rimtas variklio pažeidimas.

Anglies sankaupos

Ant vožtuvų susidaro nuosėdos dėl tiesioginio įpurškimo. Sumažėja trauka, padidėja sąnaudos. Rekomenduojama valyti kas 60–80 tūkst. km.

Multitronic dėžės bėdos

CVT dėžės linkusios gesti prie didesnės ridos. Tepalo keitimas privalomas kas 60 tūkst. km. Venkite, jei dėžė „buksuoja“ ar trūkčioja.

Aušinimo sistemos nesandarumai

Įtrūkęs plastikinis termostato korpusas ar vandens siurblys gali leisti aušinimo skystį. Reikia keisti visą mazgą.

Vidutinės remonto kainos Lietuvoje

Gedimas Orientacinė remonto kaina (€)
Alyvos deginimo problema (žiedų/stūmoklių remontas) 1000–1600 €
Paskirstymo grandinės komplekto keitimas 500–800 €
Vožtuvų anglies valymas 150–300 €
Multitronic pavarų dėžės remontas 800–1200 €
Vandens siurblio ir termostato keitimas 250–400 €

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Gamintojo nurodytos sąnaudos dažnai atrodo viliojančiai, tačiau realybėje jos priklauso nuo daugelio faktorių: vairavimo stiliaus, eismo intensyvumo, sezoniškumo, taip pat nuo to, ar automobilis turi quattro pavarą, automatinę dėžę ar yra važinėjama trumpais atstumais mieste.

Audi A4 B8 su 1.8 TFSI pasižymi gana ekonomišku veikimu užmiestyje, tačiau miesto sąlygomis, ypač žiemą, kuro sąnaudos gali ženkliai išaugti. Žemiau pateiktoje lentelėje – gamintojo deklaruojami rodikliai ir vartotojų patirtis.

Važiavimo tipas Gamintojo duomenys (l/100 km) Reali vidutinė sąnauda (l/100 km)
Mieste 8,3 l 9,5–11,5 l
Užmiestyje 5,4 l 6,0–7,2 l
Mišriu režimu 6,5 l 7,5–8,8 l
Žiemą mieste (šaltas variklis) – 11,5–13,0 l

Žmonių atsiliepimai

Techninė informacija ir ekspertų analizės yra svarbios, tačiau tikrų vairuotojų patirtis dažnai geriausiai atskleidžia, ko galima tikėtis iš naudoto automobilio. Audi A4 B8 su 1.8 TFSI varikliu sulaukia įvairių vertinimų – vieni giria komfortą ir dinamiką, kiti kritikuoja dėl techninių niuansų, ypač senesniuose modeliuose.

Žemiau pateikti komentarai atspindi realias eksploatacijos situacijas – iš Lietuvos ir užsienio naudotojų.

„Turiu B8 su 1.8 TFSI nuo 2014 m. (facelift). Važiuoja puikiai, trauka pakankama, vidutinės sąnaudos apie 7,5 l. Pirkau jau po žiedų keitimo – nei alyvos degina, nei kokių bėdų turiu. Labai svarbu rasti gerą egzempliorių.“
– Dainius, Vilnius

„Mano buvo 2009 metų, su CDAA varikliu. Alyvą pyliau kas 1000 km. Galia traukia gerai, bet kai variklis pradėjo gerti kaip dyzelis tepalą – užteko. Po kapitalinio remonto viskas gerai, bet išlaidos buvo nemažos.“
– Tomas, Šiauliai

„Turėjau quattro su S tronic. Važiavimas – pasaka, laikosi kelio, kaip priklijuotas. Bet per žiemą sąnaudos šokteli virš 11 litrų. Dėžė veikia be priekaištų, bet keičiau tepalą kas 60 tūkst. – būtina.“
– Paulius, Kaunas

„Multitronic versija labai švelni, bet man nepatikima. Kartą pradėjo trūkčioti – teko keisti valdymo bloką. Jei imčiau vėl – tik mechaninę arba S tronic.“
– Edgaras, Panevėžys

„Labai patiko automobilis, bet anglies sankaupos jau prie 100 tūkst. km – valiau įsiurbimą, kainavo 250 €. Šiaip automobilis solidus, salone viskas kokybiška.“
– Mantas, Klaipėda

Audi A4 B8 1.8 TFSI vs 2.0 TFSI – variklių palyginimas

Renkantis naudotą Audi A4 B8, pirkėjai dažniausiai renkasi tarp dviejų benzininių variklių: Audi 1.8 TFSI ir Audi 2.0 TFSI. Abu jie priklauso EA888 šeimai, turi tiesioginį įpurškimą, turbiną, paskirstymo grandinę, bet skiriasi savo galia, eksploatacijos išlaidomis ir gedimų dažniu.

Jei svarstote, kurį pasirinkti – ši analizė padės priimti pagrįstą sprendimą.

Parametras 1.8 TFSI 2.0 TFSI
Galia 120–170 AG 180–211 AG (iki 2012), iki 225 AG (po 2012)
Sukimo momentas 230–250 Nm 320–350 Nm
Pagreitėjimas (0–100 km/h) 8,6–9,5 s 6,5–7,2 s
Vidutinės sąnaudos (realiai) 7,5–9,0 l 8,0–9,5 l
Alyvos deginimo problema Labai dažna iki 2011 m. Taip pat pasitaiko (ypač CAEA/CNCD koduose)
Paskirstymo grandinės bėdos Dažnos (ypač CDAA) Taip pat dažnos (ypač CDNC)
Patikimumas po 2012 m. Žymiai geresnis (EA888 Gen 2) Geresnis, bet vis tiek reikalauja priežiūros
Eksploatacijos kaštai Vidutiniai Dideli (dėl sudėtingesnės konstrukcijos ir galingumo)

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Audi A4 B8 1.8 TFSI variklis patikimas?

Patikimumas labai priklauso nuo variklio versijos. 2012 m. ir naujesni modeliai su atnaujintu EA888 Gen2 varikliu žymiai patikimesni. Ankstesni modeliai gali turėti problemų su alyvos deginimu ir grandine.

Kaip atpažinti alyvos deginimo problemą?

Jeigu tenka dažnai pildyti alyvą (daugiau nei 0,5 l/1000 km), ant išmetimo vamzdžio matosi tamsios dėmės, o užvedus šaltą variklį matyti mėlyni dūmai – tai aiškūs alyvos deginimo požymiai.

Kas geriau – Multitronic, S tronic ar mechaninė dėžė?

Mechaninė dėžė – paprasčiausia ir patikimiausia. S tronic – greita, efektyvi, bet reikalauja laiku keisti tepalus. Multitronic – patogi, bet su laiku dažnai genda, ypač jei nebuvo tinkamai prižiūrima.

Ar grandinė šiame variklyje tikrai „amžina“?

Teoriškai – taip, bet praktiškai grandinė ir įtempiklis dėvisi. Simptomai: pašalinis garsas užvedus variklį, uždelstas užvedimas. Rekomenduojama tikrinti virš 150 tūkst. km ridos.

Kokie realūs kuro sąnaudų rodikliai?

Mieste – apie 10 l, užmiestyje – 6,5–7 l, mišriu režimu – 8–9 l. Sąnaudos priklauso nuo pavarų dėžės tipo, vairavimo stiliaus ir techninės būklės.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?