autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
mokami keliai lietuvoje
Patarimai

Mokami keliai Lietuvoje

honda accord cucw apžvalga
Apžvalgos

Honda Accord (CU/CW) 2008 – 2015 Apžvalga

Apžvalgos

Audi A4 (B8) 2008 – 2015 Apžvalga

P0642
Diagnostikos kodai

P0642 Klaidos Kodas: Žema Įtampa Jutiklių A Nuorodos Grandinėje

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Audi A6 C7 3.0 TDI – atsiliepimai, patikimumas, pliusai ir minusai
Apžvalgos

Audi A6 C7 3.0 TDI – atsiliepimai, patikimumas, pliusai ir minusai

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 7 rugpjūčio 11:29
Parengė Jonas Stulskis 18 Min SKAITYMO
Audi A6 C7 3.0 TDI atsiliepimai
DALINTIS

Audi A6 C7 su 3.0 TDI varikliu – tai vienas iš labiausiai geidžiamų naudotų verslo klasės automobilių Lietuvoje. Šis modelis gamintas nuo 2011 iki 2018 metų, ir net šiandien vertinamas dėl savo išskirtinio komforto, tylos, dinamikos ir ekonomiškumo balanso.

Puslapyje skaitykite:
Variklio specifikacijos ir versijos (CDUC, CLAA, CKVC, ir kt.)Audi A6 C7 su 3.0 TDI eksploatacijos ypatumaiKuro sąnaudos – realybė, o ne katalogasTransmisijos pasirinkimas – svarbus aspektasVažiavimo pojūtis ir komfortasElektronika ir bendri eksploatacijos aspektaiDažniausios problemos ir ką tikrinti prieš perkantDažniausios techninės problemosKą svarbiausia tikrinti perkant?Tinkamumas ilgam naudojimui – ar verta rinktis?Patikimumas priklauso nuo versijos ir priežiūrosVažiavimo pobūdis – vienas svarbiausių veiksniųKaip įvertinti automobilį prieš perkant ilgalaikiam naudojimuiVartotojų atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

3.0 TDI variklis – tai V6 tipo dyzelinis motoras, kuris šiame modelyje buvo siūlomas skirtingų galių (nuo 204 iki 326 AG), dažniausiai su S tronic (dviaukšte sankaba) arba Tiptronic (klasikinė automatinė) pavarų dėže, o taip pat su quattro visų varančiųjų ratų sistema.

Šis modelis aktualus ne tik dėl prestižinės išvaizdos ar komforto, bet ir dėl santykinai nedidelių kuro sąnaudų, net važiuojant 250 AG versija. Tačiau, kaip ir bet kuris sudėtingas automobilis, C7 su 3.0 TDI turi ir tipinių silpnų vietų, kurias svarbu žinoti dar prieš įsigyjant.

Šiame straipsnyje išsamiai aptarsime:

  • skirtingas 3.0 TDI versijas šiame kėbule,
  • realius eksploatacijos niuansus,
  • dažniausias problemas,
  • vartotojų atsiliepimus,
  • patikimumą ilguoju laikotarpiu,
  • o pabaigoje – atsakysime į dažniausius klausimus.

Turinys pagrįstas tiek techniniais šaltiniais, tiek realių savininkų patirtimi iš servisų, forumų bei Audi bendruomenių.

Variklio specifikacijos ir versijos (CDUC, CLAA, CKVC, ir kt.)

Audi A6 C7 buvo komplektuojama su keliomis skirtingomis 3.0 TDI variklio versijomis. Nors visos jos priklauso V6 TDI šeimai, skiriasi ne tik galia ar sukimo momentas, bet ir techninės detalės, pavarų dėžės tipas bei patikimumo niuansai. Dauguma šių variklių naudoja „common rail“ įpurškimo sistemą, metalinę grandinę vietoj paskirstymo diržo, o dalis – dviejų turbinų sistemas (biturbo).

Toliau pateiktoje lentelėje – pagrindiniai Audi A6 C7 3.0 TDI variklių skirtumai:

Variklio kodas Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Metai Pavarų dėžė Pastabos
CLAA 204 AG 400 Nm 2011–2014 Multitronic (CVT) Priekinių varančių ratų versija, ekonomiškiausia
CDUC 245 AG 500 Nm 2011–2014 S tronic (7 DSG) Populiariausias variantas, quattro pavara
CKVC / CVUA 272 AG 580 Nm 2014–2018 S tronic Patobulinta CDUC versija su geresne dinamika
CRTC 320–326 AG 650 Nm 2014–2018 Tiptronic (8 pavarų) Biturbo versija – A6 Competition modelyje

Svarbu žinoti apie šiuos variklius!

CDUC yra viena patikimiausių versijų, turinti stiprų galios ir ekonomiškumo balansą. CLAA – tinkama ieškantiems mažesnių sąnaudų, bet dėl CVT dėžės gali būti mažiau patikima ilgainiui. Vėlesnės CKVC ir CRTC versijos siūlo daugiau galios, tačiau reikalauja ir atsakingesnės priežiūros – ypač biturbo varikliai, kurie turi sudėtingesnę aušinimo ir tepimo sistemą.

Visuose 3.0 TDI varikliuose naudojama paskirstymo grandinė, kuri teoriškai neturėtų būti keičiama visą eksploatacijos laiką, tačiau praktikoje – tai viena iš probleminių vietų, ypač ankstyvosiose gamybos partijose.

Audi A6 C7 su 3.0 TDI eksploatacijos ypatumai

Audi A6 C7 su 3.0 TDI varikliu orientuotas į pirkėją, kuris ieško komfortiško, galingo, tačiau tuo pačiu ir praktiško automobilio. Šis modelis buvo siūlomas tiek su priekine, tiek su visų varančiųjų ratų (quattro) pavara, o transmisijų pasirinkimas – vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių tiek eksploatacijos kaštus, tiek vairavimo patirtį.

Kuro sąnaudos – realybė, o ne katalogas

Variklio kodas Galia Pavarų dėžė Mieste Užmiestyje Mišriu režimu
CLAA 204 AG Multitronic (CVT) 7,5–8,5 l/100 km 5,2–5,8 l/100 km 6,3–7,0 l/100 km
CDUC 245 AG S tronic (7 DSG) 8,0–9,0 l/100 km 5,5–6,3 l/100 km 6,8–7,5 l/100 km
CKVC / CVUA 272 AG S tronic 8,2–9,2 l/100 km 5,8–6,5 l/100 km 7,0–7,8 l/100 km
CRTC 320–326 AG Tiptronic (8 pav.) 9,0–10,0 l/100 km 6,2–7,0 l/100 km 7,5–8,5 l/100 km

Palyginti su benzininiu 3.0 TFSI, 3.0 TDI versija išlieka ženkliai taupesnė, ypač ilgesnėse kelionėse ar važiuojant pastoviu greičiu. Biturbo versijose (A6 Competition) dėl padidintos galios sąnaudos gali būti kiek didesnės, bet vis tiek išlieka racionalios.

Transmisijos pasirinkimas – svarbus aspektas

C7 modelyje su 3.0 TDI buvo siūlomi trys pagrindiniai transmisijų tipai:

Multitronic (CVT) – tik CLAA versijose

Montuota tik su priekiniais varančiais ratais. Ši transmisija nebuvo vertinama itin teigiamai dėl menkos dinamikos ir ribotos patikimumo istorijos. Šiandien dažnas pasirinkimas dėl mažesnės kainos, tačiau rekomenduojama tik ramiam, lygiam važiavimui.

S tronic (DSG 7) – CDUC, CKVC versijose

Tai dvigubos sankabos greičių dėžė, leidžianti greitai perjungti pavaras ir efektyviai išnaudoti variklio sukimo momentą. Ankstyvose gamybos partijose (iki 2014 m.) pasitaikė sankabos ir mechatronikos gedimų, bet vėlesnės versijos yra patikimesnės. Reikalingas reguliarus alyvos keitimas (kas 60 000 km), kitaip dėžė gali pradėti „spardyti“ arba vėluoti perjungimus.

Tiptronic (ZF 8) – CRTC versijose

Montuojama tik su biturbo 3.0 TDI varikliu. Tai klasikinė automatinė dėžė su hidrauliniu keitikliu, labai gerai žinoma dėl ilgaamžiškumo. Tai bene patikimiausia transmisija šiame modelyje, ypač jei buvo keista alyva pagal gamintojo grafiką.

Važiavimo pojūtis ir komfortas

Audi A6 C7 su 3.0 TDI užtikrina labai stabilų, tylų ir komfortišką važiavimą. Dėl V6 variklio garso izoliacija buvo kruopščiai spręsta jau gamykloje – variklis veikia tyliai net esant aukštoms apsukoms, o greitkelyje 130 km/h galima važiuoti beveik be triukšmo salone.

Automobiliai su pneumatinėmis pakabomis (priedas) pasižymi dar aukštesniu komforto lygiu, tačiau tai – papildomas eksploatacinis aspektas, nes ši sistema turi savo specifinius gedimus ir periodinę priežiūrą.

Elektronika ir bendri eksploatacijos aspektai

C7 yra aukštos klasės automobilis, todėl jame gausu elektroninių sistemų – nuo vairo stiprintuvo iki stabdžių stiprintuvo valdymo, nuo žibintų automatikos iki aktyvaus pastovaus greičio palaikymo. Tai reiškia, kad diagnostika yra esminė bet kokio aptarnavimo dalis, o net ir nedidelė elektronikos klaida gali riboti funkcionalumą ar įjungti avarinį režimą.

Dėl to rekomenduojama rinktis automobilius, kurių programinė įranga buvo reguliariai atnaujinama servise, o serviso istorija – dokumentuota. Taip pat labai svarbu, kad būtų atlikti visi gamintojo programinės įrangos atnaujinimai, ypač DSG dėžėse.

Dažniausios problemos ir ką tikrinti prieš perkant

Audi A6 C7 su 3.0 TDI varikliu – sudėtingas technologiškai automobilis, todėl jo patikimumas labai priklauso nuo priežiūros istorijos, važiavimo pobūdžio ir gamybos laikotarpio.

Dalis problemų yra būdingos visiems 3.0 TDI varikliams, tačiau kai kurie trūkumai pasireiškia tik tam tikrose versijose ar metų gamyboje. Perkant naudotą automobilį, būtina atlikti kompleksinę diagnostiką, o dar geriau – pasitikrinti pasirinktą modelį specializuotame Audi servise.

Dažniausios techninės problemos

Toliau pateikiama lentelė aiškiai išskiria dažniausius gedimus, jų požymius, tikėtiną remonto metodą bei preliminarią kainą:

Gedimas Požymiai Sprendimas Remonto kaina (€)
Grandinės tempiklio susidėvėjimas Šaltas užvedimas su garsais, metalo „zvimbimas“ Keičiama paskirstymo grandinė, įtempiklis 700–1200 €
EGR vožtuvo užsikimšimas Blankesnė trauka, dažni limp mode režimai Valymas arba keitimas 150–400 €
DPF filtro užsikimšimas Padidėjusios sąnaudos, sumažėjusi trauka Valymas arba keitimas 200–800 €
Vakuumo siurblys (dažnai CLAA/CDUC) Tepalo nuotėkis, silpnas stabdymas Sandarinimas arba keitimas 250–400 €
Purkštukų problemos (aukšta rida) Nerami eiga, balti dūmai, vibracija Regeneracija, testavimas, keitimas 250–350 € / vnt.
S tronic dėžės mechatronika Pavėluotas perjungimas, smūgiai Programavimas arba kapitalinis remontas 600–1200 €

Ką svarbiausia tikrinti perkant?

  • Šaltas užvedimas – būtent tada pasigirsta pirmieji grandinės garsai.
  • Tepalų lygis ir spalva – per šviesūs arba per juodi tepalai gali reikšti seniai keistą alyvą arba degalų nutekėjimą į tepalą.
  • Diagnostika su OBD skaitytuvu – patikrink DPF užsipildymą, EGR klaidas, automatinės dėžės būklę.
  • Važiuoklė ir stabdžiai – nors tai ne variklio dalis, C7 važiuoklės remontas (ypač su pneumatinėmis pakabomis) gali būti brangus.

Nors 3.0 TDI V6 variklis iš esmės yra patikimas ir ilgaamžis, tačiau C7 kėbulo aplinka jį pastato į sudėtingą elektroninį kontekstą. Dėl to svarbiausia – žinoti, ką tikrinti ir netaupyti diagnostikai prieš perkant, nes net smulki klaida gali reikšti dideles investicijas ateityje.

Tinkamumas ilgam naudojimui – ar verta rinktis?

Audi A6 C7 su 3.0 TDI varikliu dažnai pasirenkamas kaip ilgalaikė investicija – tiek verslo klasės naudotam automobiliui, tiek kaip alternatyva naujam pigesnės klasės modeliui. Tačiau tokį pasirinkimą verta įvertinti ne tik pagal dizainą ar komfortą, bet ir remiantis eksploataciniais duomenimis.

Kiekviena variklio versija (CLAA, CDUC, CKVC, CRTC) turi skirtingą elgseną ilgalaikėje perspektyvoje, priklausomai nuo naudojimo būdo ir priežiūros kokybės.

Patikimumas priklauso nuo versijos ir priežiūros

CDUC (245 AG) versija laikoma bene universaliausiu pasirinkimu. Jos grandinės problemos dažniausiai pasireiškia tik labai didelėse ridose (300 000+ km), o su tinkama alyva ir laiku prižiūrint transmisiją, automobilis gali važiuoti be rimtų remontų ilgus metus. Jei vairuojama dažniausiai užmiestyje – šis variklis gali įveikti ir 500 000 km be kapitalinio remonto.

CLAA (204 AG, Multitronic) – ekonomiškas pasirinkimas, bet netinkamas ieškantiems ilgaamžiškumo. Multitronic transmisija neturi geros ilgalaikės patirties, o priekiniai varantys ratai riboja dinamiką ir žiemines galimybes. Ilgam naudojimui rekomenduojamas tik labai ramiam, kasdieniam naudojimui mieste arba užmiestyje be agresyvaus vairavimo.

CKVC / CVUA (272 AG, patobulintas CDUC) – labai racionalus variantas. Šios versijos jau turėjo patobulintas grandines, tylesnį darbą ir efektyvesnį degalų panaudojimą. Dauguma serviso meistrų sutinka – tai geriausia 3.0 TDI versija, jei ieškote balanso tarp našumo, patikimumo ir kainos.

CRTC (Biturbo) – A6 Competition modelis, turintis 320–326 AG. Dinamiškiausias, tačiau brangiausias eksploatacijai. Ilgam naudojimui jis tinka, tačiau būtina suprasti, kad biturbo sistema, ZF Tiptronic dėžė, aušinimas ir DPF reikalauja kruopštesnės priežiūros. Geriausiai tinka tiems, kurie daug važinėja magistralėmis ir nesiekia taupyti remonto sąskaita.

Važiavimo pobūdis – vienas svarbiausių veiksnių

Jei automobilis naudojamas dažnai mieste, trumpais atstumais, didėja rizika, kad:

  • DPF nespės regeneruotis
  • EGR užsiterš greičiau
  • Grandinė dėvėsis netolygiai

Užmiestyje arba mišriomis sąlygomis, 3.0 TDI variklis dirba idealiu režimu – užtikrintas aušinimas, stabili apkrova, mažesnė galimų gedimų tikimybė.

Kaip įvertinti automobilį prieš perkant ilgalaikiam naudojimui

  1. Būtina pilna diagnostika – ne tik klaidų nuskaitymas, bet ir DPF / EGR / mechatronikos parametrų analizė.
  2. Patikrinkite, ar buvo keista transmisijos alyva (ypač S tronic ir Tiptronic).
  3. Rida nėra lemiamas veiksnys – svarbiau techninė būklė ir serviso istorija.
  4. Venkite automobilių be dokumentų, be serviso žymų ar su ilgą laiką „nejudinta“ grandine.

Audi A6 C7 su 3.0 TDI gali būti labai tinkamas pasirinkimas ilgam naudojimui, jeigu pasirenkama tinkama variklio versija ir automobilis yra tikrai prižiūrėtas. Geriausias universalus variantas – CDUC arba CKVC, tuo tarpu CRTC – entuziastams, pasirengusiems investuoti. CLAA versija – kompromisinė, daugiau orientuota į ekonomiškumą, bet mažiau rekomenduojama ilgam eksploatavimui.

Vartotojų atsiliepimai

Audi A6 C7 su 3.0 TDI varikliu sulaukia daug teigiamų vertinimų dėl komforto, dinamikos ir ilgaamžiškumo. Tačiau dažnas pabrėžia – be reguliarios priežiūros šis modelis gali tapti labai brangus. Štai ką sako vairuotojai, eksploatuojantys šį modelį Lietuvoje ir kitur Europoje:

„Turiu CDUC 245 AG quattro, važinėju 4 metus – jokių rimtų problemų. Grandinė kol kas rami, tepalus keičiu kas 10 000 km. Mišrios sąnaudos apie 7,2 l/100 km. Puikus automobilis ilgoms kelionėms.“
– Mantas, Kaunas

„Pirkau CKVC 2016 metų, labai patenkintas. Geras balansas tarp dinamikos ir sąnaudų. S tronic veikia švelniai, tačiau alyvą jau keičiau du kartus – servisas pabrėžė, kad tai būtina, jei nori ilgai važiuoti.“
– Tomas, Vilnius

„Turėjau biturbo A6 Competition. Trauka puiki, bet servise palikau labai daug – turbinos aušinimas, DPF pakeistas, mechatronika atnaujinta. Jei nesi pasiruošęs investuoti – rinkis paprastesnę versiją.“
– Jonas, Šiauliai

„CLAA su Multitronic – nepirkčiau antrą kartą. Važiuoja ekonomiškai, bet dėžė vos atlaikė 220 000 km. Pakeista sankaba, tada vėl smūgiuoja. Dabar jau ieškau quattro su S tronic.“
– Edgaras, Panevėžys

„Važinėju CDUC jau 7 metus. Daugiausiai užmiestyje, dar niekada neturėjau limp mode ar rimtų bėdų. Purkštukai dar originalūs. Svarbiausia – laiku keisti tepalus, filtrus ir nevažinėti su per pilnu DPF.“
– Andrius, Klaipėda

„Importuotas iš Vokietijos su 200 000 km rida. Viskas veikė, bet po metų – EGR keitimas, grandinė garsiai skambėjo, galiausiai keistas rinkinys. Paskui – ramu. Dabar eksploatacija ganėtinai pigi.“
– Vytautas, Utena

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 3.0 TDI grandinė tikrai yra problema?

Taip, ypač CDUC variklio pirmosiose partijose. Dažniausiai triukšmas girdimas šaltu oru arba po ilgo stovėjimo. Nors grandinė teoriškai ilgaamžė, jos įtempikliai gali dėvėtis, tad prevenciškai rekomenduojama keisti apie 250–300 tūkst. km.

Kokia reali S tronic dėžės eksploatacijos trukmė?

Jei laiku keičiama alyva (kas 60 000 km), o važiavimas nėra agresyvus – dėžė gali tarnauti ilgai. Problemų dažniausiai kyla dėl mechatronikos, bet tai pataisoma. Ignoruojant profilaktiką, gali baigtis kapitaliniu remontu (1000+ €).

Ar biturbo (CRTC) variklis labai skiriasi eksploatacijoje?

Taip – jis brangesnis prižiūrėti, bet pasižymi labai aukšta dinamika. Turi dvi turbinas, sudėtingesnį aušinimą, todėl būtina griežta techninė priežiūra. Jei ieškote kasdienio varianto – geriau rinktis paprastą V6 TDI.

Kaip atpažinti užsikimšusį DPF?

Pirmieji požymiai – padidėjusios sąnaudos, prasta trauka, limp mode. Kompiuterinė diagnostika padės nustatyti DPF užsipildymo procentą. Geriausia – valyti specializuotame servise, ne pašalinti.

Ar verta rinktis šį modelį su didele rida?

Taip, jeigu yra visa serviso istorija, automobilis neeksploatuotas trumpais atstumais, buvo laiku keisti tepalai, dėžės alyva, atlikti EGR/DPF profilaktiniai valymai. Techninė būklė daug svarbesnė nei skaičius spidometre.

ŽYMA:Audi
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?