autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
P2009
Diagnostikos kodai

Klaidos kodas P2009: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

honda civic Fcfk apžvalga
Apžvalgos

Honda Civic (FC/FK) 2016 – 2022 Apžvalga

P0604
Diagnostikos kodai

P0604 Klaidos Kodas: Vidinės ECU Atminties Gedimas

Ratų suvedimas Šiauliuose
Auto paslaugos

Ratų suvedimas Šiauliuose: Patikimi autoservisai

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Mercedes-Benz c200 apžvalga
    Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Mercedes-Benz B200 apžvalga
    Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
    2025 14 rugpjūčio
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga
    Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW apžvalga
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga
    Audi Q5 3.0 TDI apžvalga: atsiliepimai, problemos, kuro sąnaudos
    2025 13 rugpjūčio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    BMW ratų išmatavimai
    BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
    2025 4 rugpjūčio
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 28 balandžio
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 22 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 22 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Mercedes-Benz C220 2.2 l dyzelis – atsiliepimai ir ką verta žinoti
Apžvalgos

Mercedes-Benz C220 2.2 l dyzelis – atsiliepimai ir ką verta žinoti

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 6 rugpjūčio 22:51
Parengė Jonas Stulskis 17 Min SKAITYMO
DALINTIS

Mercedes-Benz C klasės modelis su 2.2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu yra vienas žymiausių vokiečių inžinerijos darbų, kuris dešimtmečiais įsitvirtino kaip patikimas, ekonomiškas ir komfortiškas pasirinkimas tiek verslo klientams, tiek privatiems pirkėjams. C220 versija – tai optimalus balansas tarp galios ir efektyvumo, leidžiantis be didelio vargo keliauti tiek mieste, tiek užmiestyje.

Puslapyje skaitykite:
Variklio technika ir patikimumasOM646 variklis (iki 2009 m.)OM651 variklis (nuo 2009 m.)Kaip atpažinti gerą 2.2 l Mercedes variklį?Kuro sąnaudos ir eksploatacijaKą kainuoja priežiūra?Važiavimo savybės ir komfortasVažiavimo dinamikaPakaba – komfortas ar sportiškumas?Triukšmo lygis ir salono izoliacijaDažniausi gedimai ir patikimumo įžvalgosPurkštukų problemosGrandinės įtempiklis ir pati grandinėDPF filtro ir EGR vožtuvo problemosAdBlue sistemos klaidos (Euro 6)Automatinės dėžės eksploatacijaEksploatacija ir remonto kaštaiVartotojų atsiliepimaiDažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Modelis pasirodė įvairiuose kėbuluose, tačiau daugiausia dėmesio verta skirti W204 (2007–2014 m.) ir W205 (2014–2021 m.) kartoms. Abu šie modeliai buvo komplektuojami su 2.2 l darbinio tūrio varikliais, kurie per laiką buvo tobulinami, keičiant įpurškimo sistemą, emisijų kontrolės komponentus ir patį variklio valdymą.

C220 2.2 l dyzelis dažnai pasirenkamas dėl:

  • Patikimos variklio konstrukcijos (OM646 arba OM651 priklausomai nuo metų)
  • Ekonomiškų kuro sąnaudų net važinėjant miesto sąlygomis
  • Komfortiškos pakabos ir malonaus valdymo ilgesnėse distancijose
  • Saugumo sistemų gausos, ypač naujesniuose modeliuose

Tačiau svarbu pažymėti, kad net ir toks patikimas modelis nėra apsaugotas nuo dažniausiai pasitaikančių dyzelinių variklių problemų, tokių kaip purkštukų dėvėjimasis, DPF filtro užsikimšimas ar turbinos kontrolės modulio klaidos.

Šiame straipsnyje išnagrinėsime visas svarbiausias šio modelio savybes, pradedant nuo variklio konstrukcijos ir galimų problemų, baigiant eksploatacinėmis išlaidomis bei tikrų vartotojų atsiliepimais.

Variklio technika ir patikimumas

Mercedes-Benz C220 2.2 l dyzeliniai varikliai per laiką turėjo dvi pagrindines versijas – OM646 ir OM651. Abu šie varikliai montuoti skirtingose C klasės modelių kartose ir iš esmės lemia automobilio eksploatacines savybes, patikimumą bei remonto išlaidas.

OM646 variklis (iki 2009 m.)

Tai senesnis, bet laikomas vienu patikimiausių Mercedes dyzelinių variklių. Dažniausiai sutinkamas W203 ir pirmosiose W204 serijose. Naudoja common-rail įpurškimą su patikima Bosch sistema, vienos turbos konstrukcija, be sudėtingos AdBlue ar SCR emisijų kontrolės.

Privalumai:

  • Paprasta konstrukcija, mažai elektronikos
  • Itin atsparus ilgoms ridoms, pasitaiko modelių su 500 000 km+
  • Gerai toleruoja dyzelino kokybės svyravimus

Silpnos vietos:

  • EGR vožtuvo užsikimšimas
  • Tepalo nutekėjimai aplink vožtuvų dangtelį
  • Grandinės susidėvėjimas prie aukštos ridos

Šio variklio didžiausias pliusas – jis nepriklauso Euro 5/6 emisijos standartams, tad nors mažiau draugiškas aplinkai, tačiau kur kas mažiau problemų kelia eksploatacijoje.


OM651 variklis (nuo 2009 m.)

Modernizuota versija, dažniausiai montuota į W204 facelift ir W205 modelius. Naudoja dvigubą turbokompresorių sistemą, pažangesnę EGR ir DPF kontrolę bei AdBlue (SCR) komponentus.

Privalumai:

  • Efektyvesnis ir ekonomiškesnis nei OM646
  • Geresnė dinamika (galia nuo 125 iki 150+ kW)
  • Tylus veikimas, mažiau vibracijos

Silpnos vietos:

  • Dažni purkštukų gedimai (ypač Bosch solenoidiniai purkštukai)
  • DPF filtro užsikimšimas važinėjant mieste
  • AdBlue sistemos klaidos – jutiklių ar siurblio gedimai
  • Laikui bėgant – grandinės išsitempimas ir reikalingas keitimas

Svarbu suprasti, kad OM651 variklis yra modernus ir technologiškai pažangus, tačiau daug jautresnis priežiūrai. Jei šie automobiliai eksploatuoti nereguliariai keičiat alyvą ar važinėta tik trumpais atstumais – kyla didelė tikimybė susidurti su DPF arba EGR problemomis.


Kaip atpažinti gerą 2.2 l Mercedes variklį?

Renkantis naudotą C220, reikėtų atkreipti dėmesį į šiuos aspektus:

  • Ar keista grandinė (ypač OM651 – ji gali pradėti barškėti prie 200–250 tūkst. km)
  • Ar DPF filtras buvo regeneruotas / keistas / valytas (jei automobilis važinėjo tik mieste)
  • Ar veikia AdBlue sistema, nėra gedimų istorijos (tik Euro 6 versijoms)
  • Ar yra purkštukų korekcijos duomenys – per OBD galima tiksliai įvertinti jų būklę

Kuro sąnaudos ir eksploatacija

Mercedes-Benz C220 su 2.2 l dyzeliniu varikliu dažnai įvardijamas kaip vienas ekonomiškiausių pasirinkimų savo klasėje. Jis leidžia mėgautis komfortišku važiavimu, tačiau išlaikyti degalų sąnaudas gana žemame lygyje, ypač važinėjant magistralėmis ar užmiestyje. Reali eksploatacija priklauso nuo variklio kartos, pavarų dėžės tipo, važiavimo režimo ir techninės priežiūros reguliarumo.

Modelis Variklis Pavarų dėžė Miestas Užmiestis Mišrus
W204 su OM646 125 AG Mechaninė 6,8–7,5 l/100 km 5,0–5,8 l/100 km 6,0–6,5 l/100 km
W204 su OM651 170 AG Automatinė 7,0–8,2 l/100 km 5,2–6,2 l/100 km 6,4–7,2 l/100 km
W205 su OM651 170–194 AG 7G-Tronic / 9G-Tronic 6,5–7,8 l/100 km 4,8–5,7 l/100 km 5,8–6,6 l/100 km

Pastabos:

  • Automatinės dėžės, ypač senesnės 5G-Tronic versijos, suvartoja apie 0,5 l daugiau degalų.
  • Naujesnės 9G-Tronic dėžės leidžia pasiekti itin žemą sąnaudų lygį važiuojant pastoviu greičiu.
  • Mieste važiuojant trumpais atstumais didėja DPF užsikimšimo rizika – dėl to periodiškai reikalingi ilgesni užmiesčio važiavimai.

Ką kainuoja priežiūra?

Nors Mercedes-Benz nelaikomas pigiu automobiliu, priežiūros kaštai nėra itin aukšti, jei automobilis eksploatuojamas atsakingai ir nėra „perdegintas“ mieste ar važinėjant be laiku atliekamų aptarnavimų.

Darbas / dalis Kaina (su darbu) Intervalas / Pastabos
Alyvos keitimas (variklyje) 80–130 € Kas 15 000 km arba 1 kartą per metus
Automatinės dėžės alyvos keitimas 250–400 € Kas 60 000 km (ypač 7G/9G-Tronic)
DPF filtro valymas / keitimas 150–300 € (valymas), 500–1000 € (keitimas) Dažniausiai po 180–250 tūkst. km
Purkštukų remontas / keitimas 150–300 € už vienetą Keisti poromis ar visus – dėl balanso
Grandinės keitimas 400–800 € Rekomenduojama, jei girdimas barškėjimas
Stabdžių diskai ir kaladėlės (priekiniai) 180–250 € Kas 60–80 tūkst. km
Kuro filtras 60–90 € Kas 30 000–40 000 km

Važiavimo savybės ir komfortas

Mercedes-Benz C220 su 2.2 l dyzeliniu varikliu išsiskiria tuo, kad sėkmingai apjungia komfortiško sedano savybes su pakankamu dinamiškumu. Tai nėra sportinis automobilis, tačiau greitėjimo ir valdymo savybės gerokai lenkia daugelį konkurentų iš tos pačios klasės, ypač važiuojant ilgesnėmis distancijomis.

Važiavimo dinamika

Dėl pakankamos galios (125–194 AG priklausomai nuo versijos) šis modelis leidžia saugiai ir užtikrintai aplenkti net ir važiuojant greitkeliais. OM651 versijos, ypač su 7G-Tronic arba 9G-Tronic automatinėmis pavarų dėžėmis, greitai reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą ir siūlo tolygų greitėjimą.

Net ir senesnės mechaninės dėžės versijos (OM646) sugeba išlaikyti pakankamą trauką, tačiau miesto eisme šiek tiek atsilieka komforto prasme – dažni perjungimai ir žemesni sūkiai reikalauja atidumo.

Pakaba – komfortas ar sportiškumas?

Mercedes-Benz C klasė visais laikais buvo orientuota į komfortą, ir tai akivaizdu tiek W204, tiek W205 modeliuose. Pakabos sistema puikiai sugeria mažesnius nelygumus, o važiuojant ilgesniais atstumais net ir prastesnės kokybės keliais, automobilis išlieka stabilus, neperduoda smūgių į saloną.

Svarbu paminėti, kad kai kurios versijos buvo komplektuojamos su:

  • Agility Control pakaba – adaptuojasi prie važiavimo stiliaus, viena universaliausių konfigūracijų
  • Sport pakaba (dažniau AMG paketų dalis) – žemesnė, kietesnė, todėl posūkiuose automobilis laikosi tvirčiau, bet komforto sąskaita

Ratlankių dydis taip pat daro įtaką: 16–17 colių ratai – maksimalus komfortas, 18–19 colių – daugiau sportiškumo, bet jaučiasi kelio nelygumai.

Triukšmo lygis ir salono izoliacija

Mercedes-Benz itin gerai apdorojo triukšmo izoliaciją – net važiuojant 130 km/h greičiu, salone garsas išlieka minimalus. Variklio veikimas girdimas tik minimaliai ir neturi vibracijos pojūčio, net ir prie šalto užvedimo (ypač OM651 versijose).

Užtikrinama gera garso izoliacija nuo:

  • Padangų triukšmo
  • Vėjo švilpimo (net prie panoraminio stoglangio)
  • Variklio vibracijų (jei motorinės pagalvės sveikos)

Dažniausi gedimai ir patikimumo įžvalgos

Mercedes-Benz C220 su 2.2 l dyzeliniu varikliu dažnai laikomas gana patikimu pasirinkimu, ypač palyginus su kai kuriais konkurentais. Tačiau realybėje viskas priklauso nuo eksploatacijos istorijos ir techninės priežiūros kokybės. Kai kurie modeliai pravažiuoja 300–400 tūkst. km be rimtų investicijų, tačiau yra ir tokių, kurie reikalauja dėmesio jau po 150 000 km.

Žemiau pateikiamos pagrindinės problemų grupės, kurios pasitaiko dažniausiai.

Purkštukų problemos

Ypač aktualu OM651 varikliams, kuriuose dažnai montuoti jautresni purkštukai. Jie gali pradėti netolygiai purkšti arba skleisti garsą jau nuo 180 tūkst. km ridos. Tokių problemų požymiai:

  • „Šaltas“ variklio darbas (klaksėjimas)
  • Padidėjusios sąnaudos
  • Nelygus sūkinių darbas, ypač prie žemų apsukų

Remontas nėra pigus – dažnai rekomenduojama keisti visus purkštukus, o ne po vieną, siekiant išlaikyti balansą.

Grandinės įtempiklis ir pati grandinė

OM651 turi silpną vietą – grandinės tempimą, kuris ilgainiui sukelia specifinį caksėjimą, ypač šaltam varikliui. Jei nepastebėta laiku, gali nutrūkti arba peršokti, padarant žalą variklio viduje. Dažniausiai problemos atsiranda nuo ~200 000 km.

OM646 grandinė patikimesnė, bet taip pat reikalauja dėmesio prie didelės ridos.

DPF filtro ir EGR vožtuvo problemos

DPF (dyzelino kietųjų dalelių filtras) ilgainiui užsikemša, ypač jei automobilis eksploatuojamas mieste, trumpais atstumais. Tokiu atveju:

  • Prasideda regeneracijos ciklų trikdžiai
  • Atsiranda klaidų skydelyje
  • Gali būti ribojama galia („limp mode“)

EGR vožtuvas – kita dažna bėda, ypač jei buvo naudotas prastas kuras. Jis linkęs užsiteršti, dėl ko atsiranda oro srauto disbalansas, sumažėja trauka.

AdBlue sistemos klaidos (Euro 6)

Nuo 2015 m. modelių pradėtos montuoti SCR sistemos su AdBlue. Jos padeda mažinti emisijas, bet dažnai vargina:

  • NOx jutiklių gedimai
  • AdBlue siurblio klaidos
  • Kompiuterio perspėjimai apie sisteminį gedimą

AdBlue klaidos gali pareikalauti gana brangaus remonto, ypač jei problema ilgai ignoruojama.

Automatinės dėžės eksploatacija

7G-Tronic ir 9G-Tronic dėžės laikomos patikimomis, tačiau reikalauja alyvos keitimo kas 60 000 km. Nepakeitus – didėja perjungimų šoktelėjimo, vilkinimo ar smūgio tikimybė. Kai kurios dėžės reikalauja programinio kalibravimo po alyvos keitimo.


Apibendrinimas: Mercedes C220 2.2 l yra patikimas, bet tik tada, kai laiku atliekama prevencija. Nepatikrintas automobilis su aukšta rida gali tapti „išlaidų duobe“, o su gerai prižiūrėtu – važinėsite tūkstančius kilometrų be rimtų problemų.

Eksploatacija ir remonto kaštai

Mercedes-Benz C220 2.2 l nėra laikomas pigiausiu automobiliu eksploatacijai, tačiau dėl savo patikimos konstrukcijos, jis gali būti gana ekonomiškas, jei prižiūrimas atsakingai. Didžiausios išlaidos susijusios su automatinės dėžės aptarnavimu, DPF filtro sistema, bei purkštukais, tačiau daugelį remonto darbų galima prognozuoti iš anksto – jie dažniausiai pasitaiko prie konkrečių ridų ribos.

Remonto ar aptarnavimo darbas Vidutinė kaina (su darbu) Rekomenduojamas intervalas
Variklio alyvos ir filtro keitimas 90–130 € Kas 15 000 km arba 1 kartą per metus
Automatinės dėžės alyvos keitimas 250–400 € Kas 60 000 km (būtina!)
Purkštukų remontas ar keitimas 150–300 € už vnt. Dažniausiai nuo 180 000 km
Grandinės ir įtempiklio keitimas 400–800 € Dažniausiai tarp 200–250 000 km
DPF valymas arba keitimas 150–300 € (valymas), 600–1000 € (keitimas) Priklauso nuo važiavimo sąlygų
EGR vožtuvo keitimas 200–350 € Jei pastebimi traukos praradimai ar klaidos
AdBlue sistemos remontas 300–900 € (priklausomai nuo problemos) Tik Euro 6 modeliams
Stabdžių diskai + kaladėlės (priekiniai) 200–280 € Kas 60–80 tūkst. km
Kuro filtras 60–90 € Kas 30 000–40 000 km

Vartotojų atsiliepimai

Norint įvertinti Mercedes-Benz C220 2.2 l modelio vertę realiame gyvenime, būtina įsiklausyti į tų žmonių patirtis, kurie šiuos automobilius naudoja kasdien. Toliau pateikiamos įvairių metų gamybos C220 modelių savininkų citatos, atspindinčios bendrą eksploatacijos patirtį.

„Važinėju su W204 facelift jau 4 metus. 170 AG dyzelis – pakankamai galingas, tylus, o svarbiausia – ekonomiškas. Žiemą važinėju trumpais atstumais, bet DPF dar niekad nebuvo užsikimšęs, nes bent kartą per savaitę išvažiuoju ilgesniam ratui. Grandinę keičiau prie 240 000 km – jokių netikėtumų.“
— Arnas, Kaunas

„Turiu 2013 m. W204 su OM651. Šiaip viskas gerai, bet teko keisti purkštukus prie ~190 000 km. Gal šiek tiek jautresnis nei VW dyzeliai, bet komfortas – visiškai kita klasė. Dabar pavažiavęs kitu automobiliu – net nesinori grįžti.“
— Marius, Klaipėda

„Mercedes komfortas – ne mitas. Net su standartine pakaba šis automobilis važiuoja kaip ant debesų. Priežiūra brangesnė nei japoniško auto, bet bent jau žinai, už ką moki. Su 9G-Tronic važinėti – tikras malonumas.“
— Justina, Vilnius

„Turiu W205 su AdBlue. Važiuoja kaip naujas, bet jau antrą kartą keičiau NOx daviklį. Dabar bandau naudoti tik kokybišką kurą ir važinėti ilgesnius atstumus – kol kas viskas ok. Sakyčiau, jei perki Euro 6, turi būti pasiryžęs šiek tiek didesniems kaštams.“
— Linas, Panevėžys

„OM646 – pats geriausias MB dyzelis. Turėjau senesnę versiją – pravažiavau 430 tūkst. km ir tik prie galo reikėjo grandinės ir purkštukų. Jokių DPF, jokių AdBlue, paprastas, kaip plaktukas.“
— Paulius, Šiauliai

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar Mercedes-Benz C220 2.2 l variklis yra patikimas?

Taip, jei pasirinktas gerai prižiūrėtas automobilis. OM646 versijos yra itin patikimos, OM651 – modernesnės, bet jautresnės priežiūrai.

Kokios yra realios šio modelio kuro sąnaudos?

Mieste – apie 6,5–7,8 l/100 km, užmiestyje – 5,0–5,7 l/100 km, mišriu režimu – apie 6,2–6,8 l/100 km.

Ar verta rinktis automobilį su AdBlue sistema?

Taip, jei važinėjate ilgesniais atstumais ir galite skirti dėmesio profilaktikai. Miesto režimu AdBlue sistemos gali kelti daugiau problemų.

Kada reikia keisti automatinės dėžės alyvą?

Kas 60 000 km. Nepakeitus laiku, dėžė gali pradėti šokčioti, lėtai perjunginėti ar sugadinti vidines sankabas.

Ar galima šį automobilį eksploatuoti tik mieste?

Galima, tačiau reikėtų kartą per savaitę išvažiuoti į ilgesnį užmiestį, kad regeneruotųsi DPF ir sumažėtų EGR užsiteršimo rizika.

ŽYMA:Mercedes-Benz
DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

BMW ratų išmatavimai – ką būtina žinoti prieš perkant ar keičiant ratus?
Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje

Apžvalgos

Mercedes-Benz C200 – apžvalga, atsiliepimai, gedimai ir kuro sąnaudos
Mercedes-Benz B200 apžvalga: atsiliepimai, gedimai, kuro sąnaudos
Audi Q5 2.0 TFSI apžvalga: atsiliepimai, patikimumas, kuro sąnaudos
Audi A4 B8 2.0 TDI 125 kW – apžvalga, atsiliepimai ir kuro sąnaudos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?