autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volvo V70 2.0 D 100 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.0 D 100 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 5 birželio
    Volvo V70 2.5 TDI 103 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.5 TDI 103 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 5 birželio
    Volvo XC70 2.4 D5 120 kW atsiliepimai
    Volvo XC70 2.4 D5 120 kW atsiliepimai: ką verta žinoti prieš perkant
    2025 5 birželio
    volvo xc60 2.0 benzino atsiliepimai
    Volvo XC60 2.0 benzinas: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 4 birželio
    volvo xc60 2.4d 120 kw atsiliepimai
    Volvo XC60 2.4 D (120 kW): patikimumas, eksploatacija ir naudotojų įžvalgos
    2025 4 birželio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 21 gegužės
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 23 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 23 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
lexus rx al10 apžvalga
Apžvalgos

Lexus RX (AL10) 2009 – 2015 Apžvalga

Kiek oro pūsti į padangas
Patarimai

Kiek oro pūsti į padangas?

skoda rapid apžvalga
Apžvalgos

Škoda Rapid (2012 – 2019) Apžvalga

P0220
Diagnostikos kodai

P0220 Klaidos Kodas: Akceleratoriaus Pedalo Padėties Jutiklio/ Jungiklio „B“ Grandinė

autozinios.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
    ApžvalgosRODYTI DAUGIAU
    Volvo V70 2.0 D 100 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.0 D 100 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 5 birželio
    Volvo V70 2.5 TDI 103 kW atsiliepimai
    Volvo V70 2.5 TDI 103 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 5 birželio
    Volvo XC70 2.4 D5 120 kW atsiliepimai
    Volvo XC70 2.4 D5 120 kW atsiliepimai: ką verta žinoti prieš perkant
    2025 5 birželio
    volvo xc60 2.0 benzino atsiliepimai
    Volvo XC60 2.0 benzinas: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
    2025 4 birželio
    volvo xc60 2.4d 120 kw atsiliepimai
    Volvo XC60 2.4 D (120 kW): patikimumas, eksploatacija ir naudotojų įžvalgos
    2025 4 birželio
  • Patarimai
    PatarimaiRODYTI DAUGIAU
    kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus
    Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
    2025 27 gegužės
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai
    Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
    2025 13 gegužės
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
    2025 8 gegužės
    Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų
    2025 8 gegužės
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje
    Nuo kelių metų galima vežti vaiką motociklu Lietuvoje?
    2025 8 gegužės
  • Auto paslaugos
    Auto paslaugosRODYTI DAUGIAU
    ratų suvedimas Marijampolėje
    Ratų suvedimas Marijampolėje: Patikimi servisai jūsų automobiliui
    2025 21 gegužės
    purkštukų patikra klaipėdoje
    Purkštukų patikra Klaipėdoje: Geriausi servisai
    2025 28 balandžio
    duslintuvų remontas šiauliuose
    Duslintuvų remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai automobilis pradeda ūžti?
    2025 23 balandžio
    duslintuvų remontas panevėžyje
    Duslintuvų remontas Panevėžyje: Patikimiausi servisai jūsų automobiliui
    2025 23 balandžio
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose
    Vairo kolonėlių remontas Šiauliuose: Kur kreiptis, kai vairuoti tampa sunku?
    2025 14 balandžio
  • Diagnostikos kodai
    Diagnostikos kodaiRODYTI DAUGIAU
    U1000
    U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
    2024 22 spalio
    U0422
    Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0415
    U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
    2024 22 spalio
    U0402
    Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
    2024 22 spalio
    U0401
    U0401 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Variklio Valdymo Modulio (ECM/PCM)
    2024 22 spalio
  • Naujienos
Ieškoti
Follow US
autozinios.lt > Apžvalgos > Volvo V70 2.0 D 100 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
Apžvalgos

Volvo V70 2.0 D 100 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas

Jonas Stulskis
PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA: 2025 5 birželio 16:39
Parengė Jonas Stulskis 13 Min SKAITYMO
Volvo V70 2.0 D 100 kW atsiliepimai
DALINTIS

Volvo V70 su 2.0 D 100 kW dyzeliniu varikliu – tai modelis, kuris pirmiausia skiriamas tiems, kurie ieško ekonomiškesnės alternatyvos galingesniems D5 ar 2.5 TDI varikliams. Ši versija buvo populiari ankstyvųjų 2000-ųjų pabaigoje ir naudota trečios kartos V70 modeliuose (nuo 2007 m.). Nors kai kurie vairuotojai šį variklį vadina „per silpnu šitam kėbului“, kiti vertina jį dėl mažesnių kuro sąnaudų ir paprastesnės eksploatacijos.

Puslapyje skaitykite:
Variklio kilmė ir techniniai duomenysPatikimumas ir žinomos problemosGrandinės tempimo problemaDPF filtro užsikimšimasTurbinos geometrijos užstrigimasEGR vožtuvo užsikimšimasPurvo kaupimasis įsiurbimo kolektoriujeEksploatacijos sąnaudosKuro sąnaudos realiomis sąlygomisTechninės priežiūros intervalai ir kainosAtsarginių dalių prieinamumasPrivalumai ir trūkumaiPrivalumaiTrūkumaiNaudotojų atsiliepimaiPalyginimas su kitais Volvo V70 dyzeliniais varikliaisGalutinis vertinimas: ar verta rinktis Volvo V70 2.0 D 100 kW?Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Volvo 2.0 D variklis dažniausiai yra montuojamas kartu su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže, tačiau iš tiesų tai ne švediška konstrukcija – jis kilęs iš „PSA“ (Peugeot-Citroën-Ford) grupės bendrų projektų, todėl jo charakteristikos ir bėdos gerai žinomos daugeliui šių markių naudotojų.

Šis straipsnis padės suprasti, ką apie šį variklį galvoja realūs vairuotojai, kokios jo silpnosios vietos, kokios kuro sąnaudos, ar verta jo ieškoti rinkoje, o gal geriau žvalgytis galingesnių alternatyvų.

Variklio kilmė ir techniniai duomenys

Volvo V70 2.0 D 100 kW variklis dažnai klaidingai laikomas švedų kūriniu, tačiau iš tiesų tai Ford/PSA grupės bendros konstrukcijos dyzelis, plačiai naudotas ir kituose automobiliuose, tokiuose kaip Ford Mondeo, Peugeot 407, Citroën C5 ir kt.

Tai 4 cilindrų, 16 vožtuvų variklis su common rail įpurškimo sistema bei turbokompresoriumi su kintamos geometrijos mentele (VNT). Pagrindinis šios jėgainės privalumas – ekonomiškumas, tačiau galia – vos pakankama dideliam Volvo kėbului.

Pagrindiniai techniniai duomenys:

  • Darbinis tūris: 1997 cm³
  • Galia: 100 kW (136 AG)
  • Sukimo momentas: ~320 Nm (esant 2000 aps./min)
  • Kuro įpurškimas: Common Rail
  • Turbina: VNT (kintamos geometrijos)
  • Cilindrų skaičius: 4
  • Pavarų dėžės: 6 laipsnių mechaninė arba automatinė (Geartronic)
  • Atitinkama Euro emisijų norma: Euro 4 / Euro 5 (priklausomai nuo metų)

Svarbu pažymėti, kad šis variklis dažniausiai turi DPF kietųjų dalelių filtrą ir EGR vožtuvą, kurie ilgainiui gali pareikalauti papildomos priežiūros. Be to, tai grandine varomas variklis, tačiau grandinės patikimumas – diskutuotinas.

Patikimumas ir žinomos problemos

Nors Volvo V70 su 2.0 D 100 kW varikliu iš pradžių daug žadėjo kaip ekonomiškas pasirinkimas, ilgalaikėje eksploatacijoje išryškėjo keletas konstrukcinių trūkumų. Šis variklis nelaikomas visiškai patikimu, todėl prieš perkant naudotą automobilį su šiuo varikliu būtina žinoti jo silpnąsias vietas.

Grandinės tempimo problema

Didžiausia šio variklio bėda – paskirstymo grandinės tempimo rizika. Nors teoriškai grandinė turėtų tarnauti visą variklio gyvavimo laiką, praktikoje ji pradeda skleisti triukšmus jau prie 200 000 km ridos.

  • Simptomai: šaltas, barškantis garsas variklio viršuje, ypač užvedant.
  • Rizika: nutrūkusi grandinė gali sukelti rimtus variklio pažeidimus.
  • Sprendimas: grandinės komplekto keitimas – brangus, dažnai viršija 500 € su darbu.

DPF filtro užsikimšimas

Kietųjų dalelių filtras (DPF) – dar viena dažna problema, ypač jei automobilis eksploatuojamas trumpais atstumais mieste.

  • Simptomai: padidėjusios sąnaudos, variklio traukos praradimas, klaidų kodai skydelyje.
  • Sprendimas: aktyvus valymas, keitimas (brangus) arba programinis išjungimas (teisiškai ribotas sprendimas).

Turbinos geometrijos užstrigimas

Turbokompresoriaus su kintama geometrija mentelės linkusios strigti dėl suodžių kaupimosi, ypač jei važinėjama trumpais atstumais.

  • Simptomai: sumažėjusi trauka, variklio „dusimas“ esant apkrovai.
  • Sprendimas: mechaninis išvalymas arba turbinos restauracija (~300–500 €).

EGR vožtuvo užsikimšimas

EGR sistema dažnai kemšasi, o tai sukelia nelygų darbą, trūkčiojimą ar padidėjusį dūmingumą.

  • Sprendimas: valymas arba išjungimas (jei leistina pagal teisės aktus).
  • Profilaktika: važinėti ilgesniais atstumais, kad vožtuvas pasiektų darbinę temperatūrą.

Purvo kaupimasis įsiurbimo kolektoriuje

Ši problema susijusi su EGR veikla – dėl suodžių ir alyvos mišinio įsiurbimo kolektorius ilgainiui pasidengia storu sluoksniu, mažinančiu oro srautą.

  • Simptomai: traukos trūkumas, netolygus darbas.
  • Sprendimas: pilnas išmontavimas ir valymas.

Eksploatacijos sąnaudos

Volvo V70 su 2.0 D 100 kW varikliu buvo suprojektuotas kaip ekonomiškesnė alternatyva galingesniems D5 dyzeliams. Tačiau realybėje eksploatacijos kaštai gali greitai išaugti, ypač jei automobilis nebuvo tinkamai prižiūrėtas. Šiame skyriuje pateikiama reali informacija apie kuro sąnaudas bei techninės priežiūros kaštus.

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis

Gamintojo deklaruojamos sąnaudos atrodo patraukliai – apie 5,5 l/100 km mišriu režimu. Tačiau naudotojai dažnai fiksuoja šiuos skaičius:

  • Mieste: 7,5–8,5 l/100 km
  • Užmiestyje: 5,5–6,0 l/100 km
  • Mišriu režimu: 6,5–7,2 l/100 km

Automatinės dėžės versijos dažnai sunaudoja +0,5–1 l/100 km daugiau. Kuro sąnaudos taip pat smarkiai didėja, jei DPF filtras pradeda užsikimšti.

Techninės priežiūros intervalai ir kainos

  • Alyvos ir filtrų keitimas – kas 10 000–12 000 km (~80–120 €)
  • Grandinės komplekto keitimas – kas 200 000–250 000 km, jei reikia (~500–700 €)
  • DPF filtro priežiūra / valymas – kas 100 000–150 000 km (~150–400 € arba daugiau)
  • Turbinos remontas arba restauracija – apie 300–500 €
  • EGR valymas – apie 80–150 €

Atsarginių dalių prieinamumas

Kadangi tai PSA/Ford tipo variklis, dalių galima rasti ne tik per Volvo tiekėjus, bet ir iš trečiųjų šaltinių – tai leidžia sutaupyti. Tačiau kai kurios specifinės detalės (pvz., DPF ar jutikliai) vis tiek lieka gana brangios.

Privalumai ir trūkumai

Privalumai

  • Ekonomiškas važiuojant užmiestyje
  • Paprasta rasti atsarginių dalių (Ford/PSA kilmė)
  • Tinkamas tiems, kurie važinėja ramiai
  • Mechanine dėže – santykinai ilgaamžis

Trūkumai

  • Dažnos grandinės tempimo problemos
  • Garsesnis ir šiurkštesnis veikimas nei D5
  • DPF filtro ir EGR bėdos mieste
  • Netraukia kaip V70 kėbului derėtų – jautiesi „per silpnai”

Naudotojų atsiliepimai

„Važinėju su Volvo V70 2.0 D jau trečius metus. Važiuoja tyliai, bet traukos tikrai mažai. Užmiestyje sąnaudos nedidelės, bet mieste siekia apie 9 litrus. Grandinės garsas atsirado ties 230 tūkst. km – teko keisti.“
– Tomas, Šiauliai

„Pirkau šį modelį dėl ekonomiškumo, bet pasigailėjau. Prasidėjo problemos su EGR ir DPF – kas pusmetį servise. Galvoju keisti į D5, nes šitas variklis šitam kėbului netinka.“
– Laimonas, Vilnius

„Jei važinėji ramiai, viskas gerai. Vairuoju su mechanine dėže – problemų kol kas neturėjau, bet servise sakė, kad grandinė garsėja. Tai ne bėda kol kas, bet perspėjo stebėti.“
– Egidijus, Klaipėda

„Turiu jį kaip antrą automobilį šeimoje. Mieste trūksta galios, bet šiaip gana komfortiškas ir tvirtas automobilis. Netinka tiems, kas mėgsta spustelti.“
– Arūnas, Panevėžys

Palyginimas su kitais Volvo V70 dyzeliniais varikliais

Norint geriau suprasti, ar 2.0 D 100 kW variklis yra tinkamas pasirinkimas, būtina jį įvertinti ne tik kaip atskirą agregatą, bet ir platesniame kontekste – palyginus su kitomis V70 dyzelinėmis versijomis. Žemiau pateiktoje lentelėje apžvelgti pagrindiniai eksploataciniai ir techniniai aspektai, kurie lemia realią vairavimo patirtį.

Lyginami modeliai – nuo populiariojo D5, iki senosios konstrukcijos 2.5 TDI. Vertinami parametrai: galia, kuro sąnaudos, patikimumas, priežiūros kainos, traukos lygis ir tai, ar yra DPF/EGR sistemos, kurios lemia papildomas rizikas ar servisų poreikį.

🔁 Slinkite lentelę į šoną
Variklis Galia Realios sąnaudos Patikimumas Priežiūros kaina Trauka DPF/EGR buvimas
2.0 D 100 kW 100 kW / 136 AG 6,5–7,2 l/100 km Vidutinis – grandinės ir DPF problemos Vidutinė Silpnoka dideliam kėbului Taip
2.4 D 120 kW 120 kW / 163 AG 7,0–8,0 l/100 km Geras – patikimas ilgam Vidutinė–aukšta Subalansuota Taip
D5 (136 kW) 136 kW / 185 AG 7,5–9,0 l/100 km Geras – jei prižiūrėtas Aukšta Galingas ir dinamiškas Taip
2.5 TDI 103 kW 103 kW / 140 AG 6,8–7,5 l/100 km Geras – mechaninė konstrukcija Žema–vidutinė Vidutinė Ne

Vertinant 2.0 D 100 kW variklį bendrame kontekste, akivaizdu, kad jis nėra optimalus pasirinkimas visiems. Jo pagrindinis privalumas – kiek mažesnės kuro sąnaudos, tačiau tai pasiekiama aukos traukos ir dinamiškumo sąskaita. Be to, konstrukciniai trūkumai, tokie kaip grandinės tempimas ir jautrumas DPF/EGR sistemoms, ilguoju laikotarpiu gali atimti ekonomiškumo pranašumą.

Galutinis vertinimas: ar verta rinktis Volvo V70 2.0 D 100 kW?

Volvo V70 su 2.0 D 100 kW varikliu yra sprendimas, tinkantis tam tikram naudotojų profiliui – bet tik su aiškiais lūkesčiais ir sąmoningu požiūriu į jo ribotumus.

Tai nėra vienareikšmiškai geras ar blogas variklis. Jis siūlo vidutinį balansą tarp ekonomiškumo ir aptarnavimo kainų, tačiau dėl savo kilmės (PSA/Ford konstrukcija) ir traukos trūkumo šiam kėbului jis netinka tiems, kurie ieško dinamikos, ilgaamžiškumo ir mažų rūpesčių.

Variklis labiau tiks tiems, kurie:

  • važinėja ilgesniais atstumais ir nori sutaupyti degalams;
  • renkasi mechaninę dėžę ir supranta, kad DPF ar grandinė gali pareikalauti papildomo dėmesio;
  • ieško laikino ar antrinio šeimos automobilio.

Tuo tarpu dažnai važinėjantiems mieste, tikintiems Volvo ilgaamžiškumu „be rūpesčių“ – šis variantas nebus tinkamas.

Jei pavyktų rasti prižiūrėtą, mažesnės ridos automobilį su patikima istorija, šis modelis gali pasiteisinti. Tačiau jei yra galimybė investuoti šiek tiek daugiau – galingesnės versijos dažniausiai pateisina save labiau.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Ar 2.0 D 100 kW variklis turi grandinę ar diržą?

Šis variklis turi grandinę, tačiau ji nėra „amžina“. Daugelis vairuotojų susiduria su jos tempimu ar barškėjimu apie 200 000–250 000 km ridos. Laiku nepakeitus grandinės, galima sulaukti rimtų gedimų.

Ar šis variklis ekonomiškas?

Taip, ypač važiuojant užmiestyje. Mišriu režimu galima pasiekti apie 6,5–7,2 l/100 km. Tačiau mieste sąnaudos gali viršyti 8 litrus, ypač su automatine pavarų dėže.

Ar verta pirkti šį modelį su automatine dėže?

Automatinė pavarų dėžė padidina sąnaudas ir reikalauja papildomos priežiūros, tačiau komforto požiūriu ji pranašesnė. Jei renkatės automatinę versiją, svarbu patikrinti dėžės būklę ir alyvos keitimo istoriją.

Ar 2.0 D variklis patikimas ilgam naudojimui?

Jo patikimumas laikomas vidutiniu. Jei gerai prižiūrimas – gali tarnauti ilgai, bet dažnai pasitaiko DPF, EGR ir grandinės problemos. Prieš pirkdami – būtinai atlikite diagnostiką.

Kaip šis variklis lyginasi su D5?

2.0 D – taupesnis ir pigesnis aptarnauti, bet gerokai silpnesnis. D5 turi daugiau galios, traukos ir ilgaamžiškumo, tačiau brangesnis tiek pirkimo, tiek remonto požiūriu.

DALINTIS Šiuo Straipsniu
Facebook Twitter Email KOPIJUOTI NUORODĄ
Komentuoti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite

Patarimai

Kaip išsirinkti tinkamus garažo vartus?
Kinietiškos padangos ar žinomi vardai? Testas parodė, kas iš tiesų svarbiau
Kaip panaikinti dyzelino kvapą automobilyje
Kiek kainuoja draudimas jaunam vairuotojui Lietuvoje? TPVCA ir KASKO kainos iki 25 metų

Apžvalgos

Volvo V70 2.5 TDI 103 kW: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
Volvo XC70 2.4 D5 120 kW atsiliepimai: ką verta žinoti prieš perkant
Volvo XC60 2.0 benzinas: atsiliepimai, realios kuro sąnaudos ir eksploatacijos vertinimas
Volvo XC60 2.4 D (120 kW): patikimumas, eksploatacija ir naudotojų įžvalgos

Naujienos

Nutrenkiamų gyvūnų statistika Lietuvoje: auganti problema mūsų keliuose
„Via Lietuva“ prieš Velykas vairuotojams praneša dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
Analizė: Lietuva diktuoja tempą Baltijos elektromobilumo lenktynėse

Diagnostikos kodai

U1000 Klaidos Kodas: CAN-Bus Tinklo Komunikacijos Problema
Klaidos kodas U0422: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?
U0415 Klaidos Kodas: Netinkamas Duomenų Gavimas iš Vairo Kampo Jutiklio Modulio
Klaidos kodas U0402: ką reiškia ir kaip sutvarkyti?

Gauk ataskaitai 20% nuolaidą IŠ KARTO!

Reklama

AutoZinios.lt

  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Patarimai
  • Auto paslaugos
  • Diagnostikos kodai
  • Naujienos
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
  • DMCA (Copyright) / Autorinių Teisių Politika
  • Kontaktai
  • Privatumo Politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?